Weet je toch.. Knuffelen en zoethouden de Arabische gemeenschap. We willen in Nederlandquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef DaveHarris het volgende:
van de fp;
Een Arabische zender ruilen voor rtl7Waar gaat het heen met dit land??
Ja ze hebben namelijk geen recht op een eigen zender. Wel betalen maar niet mee beslissen. Daarom heb ik een schotel en geen ene kut snol die mij gaat vertellen dat ik hem weg moet doenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef sanni het volgende:
[..]
Weet je toch.. Knuffelen en zoethouden de Arabische gemeenschap. We willen in Nederland
geen onrust en boze extremisten. Dus geef wat ze blij maakt en de rest van Nederland?
Ach die moet er maar begrip voor hebben![]()
![]()
Als ze zo graag geitenrecepten en reclame voor zelfmoordgordels willen zien, nemen ze maar digitale televisie. Het standaard analoge net is al klein genoeg, daar op hoeft geen ruimte worden ingenomen door zo'n jengelzender. En er moet al helemaal niet een Nederlandse zender voor verdwijnen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:55 schreef Chadi het volgende:
Ja ze hebben namelijk geen recht op een eigen zender. Wel betalen maar niet mee beslissen. Daarom heb ik een schotel en geen ene kut snol die mij gaat vertellen dat ik hem weg moet doen
RTL gaat er lekker vanaf en er komt een Arabische zender voor in de plaats.. get used to it!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ze zo graag geitenrecepten en reclame voor zelfmoordgordels willen zien, nemen ze maar digitale televisie. Het standaard analoge net is al klein genoeg, daar op hoeft geen ruimte worden ingenomen door zo'n jengelzender. En er moet al helemaal niet een Nederlandse zender voor verdwijnen.
Tsjah denk niet dat er iemand wakker van ligt als die zender er niet komt..of als rtl eraf vliegt met hun bel snel en raad het woord gedoe.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is nog lang niet zeker. De programmaraad brengt enkel een advies uit.
Maar als de klanten maar genoeg klachten insturen, zal het echt niet gaan gebeuren.
Van RTL7?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat je onze cultuur gaat leren.
Het idee alleen al![]()
Hier zijn schijnbaar plannen om zowel rtl7 en veronica te stoppen. Rtl7 vind ik dus niet zo heel erg, maar veronica moet blijven.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk toch wel dat heel wat mensen klagen als ze ineens een nederlandse commerciele zender kwijtraken en daar een buitenlandse zender voor in de plaats krijgen. Laat dan een ander kanaal ervoor verdwijnen.
Toch gaat het niet gebeuren. Die programmaraad gaat nergens over.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef Chadi het volgende:
Tsjah denk niet dat er iemand wakker van ligt als die zender er niet komt..of als rtl eraf vliegt met hun bel snel en raad het woord gedoe.![]()
Ik kan dan waarschijnlijk wel voor een prikkie de schotel van mijn overbuurman overnemen, want die heeft dan weer genoeg aan de kabel!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
Binnenkort moeten de Nederlanders en masse schotels kopen..
Per saldo is het dus misschien nog goed voor de economie en de integratie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef Againzender het volgende:
Ik kan dan waarschijnlijk wel voor een prikkie de schotel van mijn overbuurman overnemen, want die heeft dan weer genoeg aan de kabel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |