Zie je wel, ik zit nog niet in de kroeg en de prognoses zijn al dat het vanavond weer finaal uit de hand gaat lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok prognose voor deze avond:
- Natasia lam, geschreeuw, zogenaamde baldadigheid, 00.00 op zijn laatst naar bed
- Amanda knetterlam, half naakt rondlopend, eindigt met Huub om Brian gek te maken of andersom
- syl iets aangeschoten houdt alles in de gaten
- Brian draait nog steeds dezelfde k*tmuziek en is jaloers indien Amanda met Huub hangt
- Eric probeert de cocktail boy te versieren
- Jaap: tsja als hij drinkt wordt het oorlog anders houdt ie zich aan de zij...
Jullie prognoses voor vanavond?
wijn ook goed?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel mij ook al op,
Hebben jullie allemaal ook cocktails ofzo?
Ik wil ook...![]()
Hoeveel weeg je dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft vandaag weer fanmail gehad van dikke mensen.
Nee maar ik welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben bang dat Nasty de jaccuzi ingaat vanavond.........
Wilgo kijk je nog?![]()
Zeg het stappen af...ga morgen ...en geniet mee....het wordt een grote bende vanavond...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zit nog niet in de kroeg en de prognoses zijn al dat het vanavond weer finaal uit de hand gaat lopen![]()
Ik ga ook ff wat bier halen heerlijk zo'n avondje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel mij ook al op,
Ik wil ook...![]()
ik zit hier ook te draaien, maar dan zonder muziek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel mij ook al op,
Ik wil ook...![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
Een rinkelende armband daar valt de DGKR wel over maar deze zijk herrie hebben we maar wel te slikken !![]()
Ik heb geen streams aan want ik zit voetbal te kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
die tvp houdt je maar een half uurtje vol![]()
Nope, ik heb al sigaretten gekocht... volgens mij ga ik er zelfs al een biertje bijpakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg het stappen af...ga morgen ...en geniet mee....het wordt een grote bende vanavond...![]()
De vraag is of het zin heeft uit te gaan als je vannacht 10 cossen moet doorlezenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zit nog niet in de kroeg en de prognoses zijn al dat het vanavond weer finaal uit de hand gaat lopen![]()
Wil jij voor mij een top 3 maken van de goeie daden van Jaap?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft een goede analyse over het gedrag van Huub en Eric. Dat ze al zijn akties koppelen aan die enkele foute akties, waardoor het lijkt alsof hij alles fout doet.
Jaap noemt Huub "een vervelende kabouter".
Zolang het niet op mij is, vind ik het primaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef wonka het volgende:
Amanda gaat los vanavond...... maar op wie?
Jaap moet weg met zijn bolle frituurkop.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft een goede analyse over het gedrag van Huub en Eric. Dat ze al zijn akties koppelen aan die enkele foute akties, waardoor het lijkt alsof hij alles fout doet.
Jaap noemt Huub "een vervelende kabouter".
Amanda gedrag?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik heb al sigaretten gekocht... volgens mij ga ik er zelfs al een biertje bijpakken![]()
Lieve schat ik kan er toch op vertrouwen dat jij een briljante update (of een stuk of 3) in het updatetopic voor mij gaat plaatsen?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
De vraag is of het zin heeft uit te gaan als je vannacht 10 cossen moet doorlezen![]()
Respect, luister je er naar??quote:
Dat nog net niet maar er komt wel een teringmuziek uit dat kreng.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch luister ik liever naar Brian en Jaap dan naar de draaitafel.
Toppie Japioquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iedereenkan zeggen wat ie wil maar ondertussen zit japio toch maar al een uur op die fiets
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda en Natasia allebei geil.... tja.
De Rat durft zelf Huub niet aan te pakken dus brianwashed hij Jaapzilla ook nog even zodat ook hij zijn vuile werk kan opknappen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Freeloader het volgende:
Oww zijn ze weer over Huub aan het praten? Ben ik blij dat ik het geluid van de andere streams aan heb
Kijk maar uit straks mis je een goalquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan want ik zit voetbal te kijken.
Maar ondertussen refresh ik hier om de reacties te lezen.![]()
Die 50 kilo raakt hij met gemak kwijt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iedereenkan zeggen wat ie wil maar ondertussen zit japio toch maar al een uur op die fiets
Word ik ook niet echt blij van, teringherriequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Freeloader het volgende:
Oww zijn ze weer over Huub aan het praten? Ben ik blij dat ik het geluid van de andere streams aan heb
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De Rat durft zelf Huub niet aan te pakken dus brianwashed hij Jaapzilla ook nog even zodat ook hij zijn vuile werk kan opknappen.
en de helft van dat uur heeft hij ook daadwerkelijk wat gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als ik hier lees hoe dronken en geil Amanda is vraag ik me af waar eerder wordt gescoord.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks mis je een goal![]()
En Huub loopt te zuipen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Dat is zijn stylowww... weet je?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De Rat durft zelf Huub niet aan te pakken dus brianwashed hij Jaapzilla ook nog even zodat ook hij zijn vuile werk kan opknappen.
Kom op zeg, Sylvia draaitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Word ik ook niet echt blij van, teringherrie![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub houdt Amanda van de drank af. Hij zei dat ze beter even een tijdje kan wachten
Mee eens. Gewoon lekker met zijn dieet bezig houden en van de professionele begeleiding gebruik maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Huub loopt te zuipen.
Brian heeft een goed advies: Stil blijven en afvallen. Iedereen mag lullen, laat iedereen maar lullen.
Goed advies van Brian.(verder een walgelijk figuur hoor, maar dit doet hij goed)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Sense het volgende:
Iedere keer als ik Brian en Jaap met elkaar zie praten vind ik dat zo'n vreemd gezicht...
Alsof ik Marilyn Manson en de paus samen zie, het past gewoon voor geen meter bij elkaar.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sylvia is heilig, als die draait is het automatisch goed idd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Sense het volgende:
Iedere keer als ik Brian en Jaap met elkaar zie praten vind ik dat zo'n vreemd gezicht...
Alsof ik Marilyn Manson en de paus samen zie, het past gewoon voor geen meter bij elkaar.
Ik mis m ff...... wie zie je als Marilyn Manson en wie als Paus??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Sense het volgende:
Ik heb geen streams aan maar zodra ik Sylvia haar naam zie staan ruikt mijn kamer naar bloemetjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sylvia is heilig, als die draait is het automatisch goed idd.
amanda kost minder waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub maak je handjes toch niet vuil aan amanda
hou je lekker af en toe bij gaby
geen complicaties
![]()
Same herequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan maar zodra ik Sylvia haar naam zie staan ruikt mijn kamer naar bloemetjes.
Ik vergelijk ze niet met elkaar...ik bedoel meer dat het twee totaal verschillende types zijn, uit totaal verschillende werelden. Maar wel tot elkaar veroordeeld in de kooiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis m ff...... wie zie je als Marilyn Manson en wie als Paus??![]()
Anders gaat hij even direct in een vers verschoond bed van een mede miljonair liggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Zou Billie nog een douche pakken na het sporten?
hahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan maar zodra ik Sylvia haar naam zie staan ruikt mijn kamer naar bloemetjes.
Ik denk dat hij straks eerst gelijk weer wat eten gaat bakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Ik schrok alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:09 schreef Sense het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze niet met elkaar...ik bedoel meer dat het twee totaal verschillende types zijn, uit totaal verschillende werelden. Maar wel tot elkaar veroordeeld in de kooi![]()
Moet jij niet stappen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis m ff...... wie zie je als Marilyn Manson en wie als Paus??![]()
Is onnodig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Een soort van muurbloemetjes bedoel je dan toch zeker??.. SilviSAAI moet eens een keer goed door drinken en is LOS gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
als het maar niet op mijn stream isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Ik gok dat ie eerst eten gaat maken.......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
amanda wil genomen worden, ongeacht door wie. Huub is toevallig in de buurt nuquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Kinga het volgende:
Amanda wil Huub. Zo duidelijk als wat.
Deo zit vol met rotzooi, niet goed voor de ozonlaag toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is onnodig.
Met deodorant werkt het ook prima, en dat is beter voor het milieu.
Vandaar die lucht rondom jou postsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is onnodig.
Met deodorant werkt het ook prima, en dat is beter voor het milieu.
Ik denk dat ze hem terug pakt. Ze speelt dit en gaat straks haar complimentjes bij Brian halenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Kinga het volgende:
Straks vergrijpt ze zich aan iemand van de redactie. DGK_REDACTIE lezen jullie mee? Roep haar even naar achter wanneer je geil bent.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
amanda wil genomen worden, ongeacht door wie. Huub is toevallig in de buurt nu
Boeren trien !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik vind amanda écht walgelijk
wat een snollebol ongelovelijk
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
en niemand wil wil wilquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasja baldadigheid: "nu heb ik in mijn hoofd hebben, hebben, hebben...."
ze wil gewoon sex, maakt in principe niet uit met wiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Kinga het volgende:
Dit gaat Breenless niet trekkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Foto, speciaal voor Brian
[afbeelding]
Des te eerder ben je weer terug voor de orgie......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is 10 over 9..... get real... ik ga niet naar de kinderdisco![]()
Ze lazen mee en wilden STM ff het bloementjes gevoel gevenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef Charmian het volgende:
Zien jullie ook Karin Bloemen op stream 2?
Gun dat meisje ook eens iets goeds: Huub!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Straks vergrijpt ze zich aan iemand van de redactie. DGK_REDACTIE lezen jullie mee? Roep haar even naar achter wanneer je geil bent.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze lazen mee en wilden STM ff het bloementjes gevoel geven
dat is discriminatiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef Vanderlei het volgende:
Ik heb geen streams aanstaan maar zodra ik Natasia lees ruikt mijn kamer naar stront
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Straks vergrijpt ze zich aan iemand van de redactie. DGK_REDACTIE lezen jullie mee? Roep haar even naar achter wanneer je geil bent.
Ooh lekker he. Dadelijk komen de socaboys ook nog en dan hebben we de foute top 2 weer gehad voor deze week.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Hehe, die kutmuziek is uit.Pffffffffffffff.
Amanda wil gewoon van haar weddenschap met Huub af. Met één vrijpartij kan ze die afkopen en hoeft niet een maand het dienstmeisje uit te hangenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
owwww, bijnaaa een zoen
Je onthoudt de details van de orgie maar, mag je het me in geuren en kleuren navertellen als ik er weer benquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Des te eerder ben je weer terug voor de orgie......![]()
en voor mij
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Huub voert Jaap, die het laconiek toelaat.
Ze wil graag die jongeman met donker haar als nieuwe bewoner, maar hij heeft iets om voor naar huis te gaan........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasja baldadigheid: "nu heb ik in mijn hoofd hebben, hebben, hebben...."
Dank je dan kan ik het geluid weer aanzettenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Hehe, die kutmuziek is uit.Pffffffffffffff.
Waarom laat hij dat steeds toe, begint een beetje onsmakelijk te worden. Hij moet gewoon stoppen met Ben & Jerry's eten en 50 kilo afvallen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Huub voert Jaap, die het laconiek toelaat.
Mooie analysequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef CartWOman het volgende:
Natasia is schaamteloos horny, vindt geen respons bij Brian of cocktail-meneer.
Amanda zit zich op te geilen aan Huub maar duikt straks weer op Brian, die eigenlijk niet wil maar niet meer met z'n hoofd kan denken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Ja, we willen Huub niet met een soa opzadelen!![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
Mama Tasia doet nog een poging bij Braaaaaaaaaaajen.
Nooit gedacht dat dronkenschap voor een vrouw als anti-conceptiemiddel zou kunnen werken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik ben alweer ladder.
Huub: dan is het zeker dat ik geen sex met je ga hebben en dat is op zich weer veilig.
Pilletje graag ...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef Freeloader het volgende:
Aaahhhhhh Brian heeft weer een dipje wat zielugggggg![]()
![]()
tis kwarkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waarom laat hij dat steeds toe, begint een beetje onsmakelijk te worden. Hij moet gewoon stoppen met Ben & Jerry's eten en 50 kilo afvallen.
Ik weet niet of ik dat allemaal kan onthouden wat ik ga zien...of hoop nog te zien....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je onthoudt de details van de orgie maar, mag je het me in geuren en kleuren navertellen als ik er weer ben![]()
Oeh![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat dronkenschap voor een vrouw als anti-conceptiemiddel zou kunnen werken.
Die Huub toch![]()
Daar komt ze net vandaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:11 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem terug pakt. Ze speelt dit en gaat straks haar complimentjes bij Brian halen
dat is een bak magere optimel yoghurt hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom gaat Jaap in hemelsnaam eerst een uur rennen en dan een bak Ben & Jerry's wegwerken.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Prospera het volgende:
Natas: Amanda is vetdronken
Brian: die sloerie, ze komt aandacht tekort.
Natas: er is maar 1 waar ik aandacht van wil, toch apie?
zei ik alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
dat is een bak magere optimel yoghurt hoor
Ik help je tijdens het doen van je verhaal wel herinneren door gericht te vragenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat allemaal kan onthouden wat ik ga zien...of hoop nog te zien....![]()
Ban voor natasja!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Prospera het volgende:
45% duidelijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Kinga het volgende:
Ok, niet goed gezien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
dat is een bak magere optimel yoghurt hoor
Brian gaat Amanda terugpakken .............................................................. met natasiaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:19 schreef teamlead het volgende:
brian en natasia straks in de jaccuzi...
Amanda en Huub op het biljart
De beste tactiek voor Huub is het negeren van Natasia en Jaap the nutty professor.quote:
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, stukken beter dan dat rouwboeket wat er meestal ligtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
Wat een leuke nieuwe blommen op de tafel!
Dat wordt een ban voor Natasia op Fok.... ongewenst taalgebruikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Prospera het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie tegen Brainless: "Er is niemand die zo goed kan draaien als jij..."..
dat wordt neuken...wedden?
Beetje te veel van die huis & tuin potjes vind ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, stukken beter dan dat rouwboeket wat er meestal ligt
Hoezo, wie nam er nu een hap B&J ijs?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Wel geinig, Jaap negeert Huub, en Huub zet zichzelf voor lul.
Hij heeft het alleen nog niet door.
Ha hahah, ik vond het heel grappig met z'n 2. Beetje dom van Jaap dat hij 2 keer zijn mond open doet en gewoon Huub die schep ijs naar binnen laat gaan, maar ik moest erg lachen om die 2.quote:
Jaap is echt stapelgek dat hij toch weer het hapje neemt. Huub laat zien dat Jaap echt bijzonder zwak is. Hij kan toch ten alle tijde dat hapje weigeren, maar nee... zo sterk is hij al niet eensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:20 schreef teamlead het volgende:
goed bezig huubVind je jezelf stoer nu?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt een ban voor Natasia op Fok.... ongewenst taalgebruik![]()
Pssssst, negeermodus helpt, ik weet dat het moelijk is, ik kan me soms ook niet beheersen maar probeer het wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
Peter6000: op welke stream kijk jij? ik heb alleen talpa005 tot talpa008, maar afgaande op jouw domme uitspraken begin ik me af te vragen hoe je talpa001 tot talpa004 kan ontvangen...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
Peter6000: op welke stream kijk jij? ik heb alleen talpa005 tot talpa008, maar afgaande op jouw domme uitspraken begin ik me af te vragen hoe je talpa001 tot talpa004 kan ontvangen...
who died and made Huub Sonja Bakker?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is echt stapelgek dat hij toch weer het hapje neemt. Huub laat zien dat Jaap echt bijzonder zwak is. Hij kan toch ten alle tijde dat hapje weigeren, maar nee... zo sterk is hij al niet eens
Op deze manier zorgt hij ervoor dat er een antipathie tegen Huub kan ontstaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ha hahah, ik vond het heel grappig met z'n 2. Beetje dom van Jaap dat hij 2 keer zijn mond open doet en gewoon Huub die schep ijs naar binnen laat gaan, maar ik moest erg lachen om die 2.
Het had alleen een maatje groter moeten zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Scrupules het volgende:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar...wat heeft Natasia vandaag een mooi pak aan![]()
Ben jij Wilgo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Scrupules het volgende:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar...wat heeft Natasia vandaag een mooi pak aan![]()
Eensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
who died and made Huub Sonja Bakker?
Tis niet eens zozeer de boodschap die ik niet vind kunnen, maar vooral de manier waarop
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Katewalker het volgende:
Gosh, wat een herrie...ik ga Lost kijken..![]()
![]()
Geloof me, Jaap gaat écht wel afvallen die eerste weken!! Zijn eetgewoontes van koeken, patat en shoarma maken nu plaats voor allerlei gezondere producten.. nog steeds in grote porties, maar dat maakt niet zoveel uit. Zag Jaap gisteren ook een grote portie groenten met zalm wegwerken.. dat eet hij thuis niet, daar was het ws weer een bezoek aan een snackbar geworden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Lieve het volgende:
Wat dom dat Jaap zich meteen weer vol gaat laden. Doe het eerst in een kommetje, maak er eens wat van Jaap! Op deze manier blijf je dik! Waarom vraag je geen hulp voor het afvallen aan? Want dit schiet niet op joh!
Bij mij roept het alleen antipathie tegen jaap op, ik wil alleen maar roepen ZWAKKELING!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op deze manier zorgt hij ervoor dat er een antipathie tegen Huub kan ontstaan.
En volgens mij weet hij dat.
Dank je voor de waarschuwing.quote:
Ach ja, nou, dan valt Jaap niet af en komt er op zijn graf.... ik viel niet af omdat Huub's manier waarop niet goed wasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tis niet eens zozeer de boodschap die ik niet vind kunnen, maar vooral de manier waarop
nee grote maten kleding is niet mooi, natasia zou gewoon niet schijnzwanger moeten zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had alleen een maatje groter moeten zijn...
Ik hou wel van dat soort plaatjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft het weer helemaal voor elkaar, Jaap heeft gesport en als beloning voert Huub hem ijs ....
[afbeelding]
Huub geeft Jaap een podium. Anders is hij onzichtbaar ondanks zijn omvang. Jaap zou pas echt goed laten zien wat hij waard is, als hij strak dat ijs weigert. Huub geeft hem die kans om te laten zien wat hij waard is, door zelf de slechterik uit te hangen en hem te gaan voeren, maar wat doet Jaap.... die neemt gewoon die happen ijs.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op deze manier zorgt hij ervoor dat er een antipathie tegen Huub kan ontstaan.
En volgens mij weet hij dat.
ze zit met dr 76 kg in een maatje 38 gepropt, maat 40 is geen schande hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef Scrupules het volgende:
[..]
nee grote maten kleding is niet mooi, natasia zou gewoon niet schijnzwanger moeten zijn
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda zat net aan Brian zijn oor te sabbelen.
Let's get Brainless out of the master bedroomquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda zat net aan Brian zijn oor te sabbelen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij mij roept het alleen antipathie tegen jaap op, ik wil alleen maar roepen ZWAKKELING!
Welke?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Jezus, dat wijf is echt geil.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub geeft Jaap een podium. Anders is hij onzichtbaar ondanks zijn omvang. Jaap zou pas echt goed laten zien wat hij waard is, als hij strak dat ijs weigert. Huub geeft hem die kans om te laten zien wat hij waard is, door zelf de slechterik uit te hangen en hem te gaan voeren, maar wat doet Jaap.... die neemt gewoon die happen ijs.
Er kan veul meer tekst op die grafsteen.... met gemakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ach ja, nou, dan valt Jaap niet af en komt er op zijn graf.... ik viel niet af omdat Huub's manier waarop niet goed was![]()
![]()
op dit soorr momenten vind ik het jammer dat ik niet in die villa zitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Je mag kiezen oke?quote:
Auto-rijlessen zijn voorbij he.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Ja, als ze danst. In bed is het een lui wijf.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Ik niet iig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef Charmian het volgende:
Maaruh is er nu echt niet iemand anders die de show van Karin Bloemen op stream 2 heeft?
Weird stuff.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef Charmian het volgende:
Maaruh is er nu echt niet iemand anders die de show van Karin Bloemen op stream 2 heeft?
Weird stuff.
Nope... en idd freaky stuff....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef Charmian het volgende:
Weird stuff.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat een half jaar geen seks hebben.
Huub: mag ik je wel beffen
Amanda; dat is wel een heel verleidelijk aanbod.
Dat wil ik zwart op wit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef Yollie het volgende:
Amanda gaat een half jaar geen sex hebben, zegt ze tegen Huub...
Om Natas uit te klequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
op dit soorr momenten vind ik het jammer dat ik niet in die villa zit
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef FdW het volgende:
Deze nieuwbier leest al een tijdje mee. Grote favoriet hier Klein Zusje.
Hallo allemaal
![]()
ik zeg het nog wel een paar x voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
God, kan het niet vaak genoeg zeggen, wat is Amanda toch een ordinair sletje zeg... getver
Ik bedoel letterlijk een maatje groter, dus 40 of 42 ipv de "maat 38" die dit zou zijn, Natasia heeft gewoon geen maat 38.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef Scrupules het volgende:
[..]
nee grote maten kleding is niet mooi, natasia zou gewoon niet schijnzwanger moeten zijn
ow nee met die andere streams gaat het goed hoor, maar ik vroeg me af hoe het kan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeer eens op een andere manier de streams te volgen: http://www.hanff.nl/goudenkooi.php bijvoorbeeld
Een mens moet tegenwoordig heel wat doen voor 2 miljoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
De sonja bakker methode, en alle andere methodes werken niet bij Jaap...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Op zwart is voor mij meer dan genoegquote:
quote:
Kan ik me voorstellen, dan hoeft ze niet meer de serveerster van Huub te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
whAAAAAAAAAHAAAAAAA GOEIEquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:33 schreef Nasp het volgende:
Huub wilt alleen dat Amanda niet meer drinkt zodat ze nog nuchter genoeg is om te neuken.
AmanDel wil de persoon die een ander wil! En Gaby wilde Huub.... dus....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk wel zielig , Amanda wil eigenlijk Brian maar komt bij Huub uit
Leuk uitgedrukt !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Huub: ik kan echt lekker likken hoor, ik kan je aan het huilen maken
die opmerkingen komen me zó de keel uit...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eric ook weer naakt.
Hoi! Welkomquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef FdW het volgende:
Deze nieuwbier leest al een tijdje mee. Grote favoriet hier Klein Zusje.
Hallo allemaal
![]()
ik zeg nog steeds 'shirt uit!'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
OMG, Mama Tasia lult het Cocktail Duo de jacuzzi in.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:35 schreef Inca het volgende:
Natas pakt Jaap straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |