Boeren trien !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik vind amanda écht walgelijk
wat een snollebol ongelovelijk
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan maar zodra ik Sylvia haar naam zie staan ruikt mijn kamer naar bloemetjes.
en niemand wil wil wilquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasja baldadigheid: "nu heb ik in mijn hoofd hebben, hebben, hebben...."
ze wil gewoon sex, maakt in principe niet uit met wiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Kinga het volgende:
Amanda wil Huub. Zo duidelijk als wat.
Dit gaat Breenless niet trekkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Foto, speciaal voor Brian
[afbeelding]
Des te eerder ben je weer terug voor de orgie......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is 10 over 9..... get real... ik ga niet naar de kinderdisco![]()
Ze lazen mee en wilden STM ff het bloementjes gevoel gevenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef Charmian het volgende:
Zien jullie ook Karin Bloemen op stream 2?
Gun dat meisje ook eens iets goeds: Huub!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Straks vergrijpt ze zich aan iemand van de redactie. DGK_REDACTIE lezen jullie mee? Roep haar even naar achter wanneer je geil bent.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze lazen mee en wilden STM ff het bloementjes gevoel geven
dat is discriminatiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef Vanderlei het volgende:
Ik heb geen streams aanstaan maar zodra ik Natasia lees ruikt mijn kamer naar stront
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Straks vergrijpt ze zich aan iemand van de redactie. DGK_REDACTIE lezen jullie mee? Roep haar even naar achter wanneer je geil bent.
Ooh lekker he. Dadelijk komen de socaboys ook nog en dan hebben we de foute top 2 weer gehad voor deze week.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Hehe, die kutmuziek is uit.Pffffffffffffff.
Amanda wil gewoon van haar weddenschap met Huub af. Met één vrijpartij kan ze die afkopen en hoeft niet een maand het dienstmeisje uit te hangenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
owwww, bijnaaa een zoen
Je onthoudt de details van de orgie maar, mag je het me in geuren en kleuren navertellen als ik er weer benquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Des te eerder ben je weer terug voor de orgie......![]()
en voor mij
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Huub voert Jaap, die het laconiek toelaat.
Ze wil graag die jongeman met donker haar als nieuwe bewoner, maar hij heeft iets om voor naar huis te gaan........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasja baldadigheid: "nu heb ik in mijn hoofd hebben, hebben, hebben...."
Dank je dan kan ik het geluid weer aanzettenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
Hehe, die kutmuziek is uit.Pffffffffffffff.
Waarom laat hij dat steeds toe, begint een beetje onsmakelijk te worden. Hij moet gewoon stoppen met Ben & Jerry's eten en 50 kilo afvallen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Peter6000 het volgende:
Huub voert Jaap, die het laconiek toelaat.
Mooie analysequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef CartWOman het volgende:
Natasia is schaamteloos horny, vindt geen respons bij Brian of cocktail-meneer.
Amanda zit zich op te geilen aan Huub maar duikt straks weer op Brian, die eigenlijk niet wil maar niet meer met z'n hoofd kan denken.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
Ja, we willen Huub niet met een soa opzadelen!![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
Mama Tasia doet nog een poging bij Braaaaaaaaaaajen.
Nooit gedacht dat dronkenschap voor een vrouw als anti-conceptiemiddel zou kunnen werken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef Prospera het volgende:
Amanda: ik ben alweer ladder.
Huub: dan is het zeker dat ik geen sex met je ga hebben en dat is op zich weer veilig.
Pilletje graag ...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef Freeloader het volgende:
Aaahhhhhh Brian heeft weer een dipje wat zielugggggg![]()
![]()
tis kwarkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Waarom laat hij dat steeds toe, begint een beetje onsmakelijk te worden. Hij moet gewoon stoppen met Ben & Jerry's eten en 50 kilo afvallen.
Ik weet niet of ik dat allemaal kan onthouden wat ik ga zien...of hoop nog te zien....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je onthoudt de details van de orgie maar, mag je het me in geuren en kleuren navertellen als ik er weer ben![]()
Oeh![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat dronkenschap voor een vrouw als anti-conceptiemiddel zou kunnen werken.
Die Huub toch![]()
Daar komt ze net vandaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:11 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem terug pakt. Ze speelt dit en gaat straks haar complimentjes bij Brian halen
dat is een bak magere optimel yoghurt hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom gaat Jaap in hemelsnaam eerst een uur rennen en dan een bak Ben & Jerry's wegwerken.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Prospera het volgende:
Natas: Amanda is vetdronken
Brian: die sloerie, ze komt aandacht tekort.
Natas: er is maar 1 waar ik aandacht van wil, toch apie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |