Ja, ik zat er ook al naar te kijken, stukken beter dan dat rouwboeket wat er meestal ligtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
Wat een leuke nieuwe blommen op de tafel!
Dat wordt een ban voor Natasia op Fok.... ongewenst taalgebruikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Prospera het volgende:
Natas: Amanda is vetdronken
Brian: die sloerie, ze komt aandacht tekort.
Natas: er is maar 1 waar ik aandacht van wil, toch apie?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie tegen Brainless: "Er is niemand die zo goed kan draaien als jij..."..
dat wordt neuken...wedden?
Beetje te veel van die huis & tuin potjes vind ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, ik zat er ook al naar te kijken, stukken beter dan dat rouwboeket wat er meestal ligt
Hoezo, wie nam er nu een hap B&J ijs?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:19 schreef Peter6000 het volgende:
Wel geinig, Jaap negeert Huub, en Huub zet zichzelf voor lul.
Hij heeft het alleen nog niet door.
Ha hahah, ik vond het heel grappig met z'n 2. Beetje dom van Jaap dat hij 2 keer zijn mond open doet en gewoon Huub die schep ijs naar binnen laat gaan, maar ik moest erg lachen om die 2.quote:
Jaap is echt stapelgek dat hij toch weer het hapje neemt. Huub laat zien dat Jaap echt bijzonder zwak is. Hij kan toch ten alle tijde dat hapje weigeren, maar nee... zo sterk is hij al niet eensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:20 schreef teamlead het volgende:
goed bezig huubVind je jezelf stoer nu?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt een ban voor Natasia op Fok.... ongewenst taalgebruik![]()
Pssssst, negeermodus helpt, ik weet dat het moelijk is, ik kan me soms ook niet beheersen maar probeer het wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
Peter6000: op welke stream kijk jij? ik heb alleen talpa005 tot talpa008, maar afgaande op jouw domme uitspraken begin ik me af te vragen hoe je talpa001 tot talpa004 kan ontvangen...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:22 schreef Mika25 het volgende:
Peter6000: op welke stream kijk jij? ik heb alleen talpa005 tot talpa008, maar afgaande op jouw domme uitspraken begin ik me af te vragen hoe je talpa001 tot talpa004 kan ontvangen...
who died and made Huub Sonja Bakker?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaap is echt stapelgek dat hij toch weer het hapje neemt. Huub laat zien dat Jaap echt bijzonder zwak is. Hij kan toch ten alle tijde dat hapje weigeren, maar nee... zo sterk is hij al niet eens
Op deze manier zorgt hij ervoor dat er een antipathie tegen Huub kan ontstaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ha hahah, ik vond het heel grappig met z'n 2. Beetje dom van Jaap dat hij 2 keer zijn mond open doet en gewoon Huub die schep ijs naar binnen laat gaan, maar ik moest erg lachen om die 2.
Het had alleen een maatje groter moeten zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Scrupules het volgende:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar...wat heeft Natasia vandaag een mooi pak aan![]()
Ben jij Wilgo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Scrupules het volgende:
ik dacht dat ik het nooit zou zeggen maar...wat heeft Natasia vandaag een mooi pak aan![]()
Eensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
who died and made Huub Sonja Bakker?
Tis niet eens zozeer de boodschap die ik niet vind kunnen, maar vooral de manier waarop
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Katewalker het volgende:
Gosh, wat een herrie...ik ga Lost kijken..![]()
![]()
Geloof me, Jaap gaat écht wel afvallen die eerste weken!! Zijn eetgewoontes van koeken, patat en shoarma maken nu plaats voor allerlei gezondere producten.. nog steeds in grote porties, maar dat maakt niet zoveel uit. Zag Jaap gisteren ook een grote portie groenten met zalm wegwerken.. dat eet hij thuis niet, daar was het ws weer een bezoek aan een snackbar geworden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:18 schreef Lieve het volgende:
Wat dom dat Jaap zich meteen weer vol gaat laden. Doe het eerst in een kommetje, maak er eens wat van Jaap! Op deze manier blijf je dik! Waarom vraag je geen hulp voor het afvallen aan? Want dit schiet niet op joh!
Bij mij roept het alleen antipathie tegen jaap op, ik wil alleen maar roepen ZWAKKELING!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op deze manier zorgt hij ervoor dat er een antipathie tegen Huub kan ontstaan.
En volgens mij weet hij dat.
Dank je voor de waarschuwing.quote:
Ach ja, nou, dan valt Jaap niet af en komt er op zijn graf.... ik viel niet af omdat Huub's manier waarop niet goed wasquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
who died and made Huub Sonja Bakker?
Tis niet eens zozeer de boodschap die ik niet vind kunnen, maar vooral de manier waarop
nee grote maten kleding is niet mooi, natasia zou gewoon niet schijnzwanger moeten zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had alleen een maatje groter moeten zijn...
Ik hou wel van dat soort plaatjesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft het weer helemaal voor elkaar, Jaap heeft gesport en als beloning voert Huub hem ijs ....
[afbeelding]
Huub geeft Jaap een podium. Anders is hij onzichtbaar ondanks zijn omvang. Jaap zou pas echt goed laten zien wat hij waard is, als hij strak dat ijs weigert. Huub geeft hem die kans om te laten zien wat hij waard is, door zelf de slechterik uit te hangen en hem te gaan voeren, maar wat doet Jaap.... die neemt gewoon die happen ijs.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op deze manier zorgt hij ervoor dat er een antipathie tegen Huub kan ontstaan.
En volgens mij weet hij dat.
ze zit met dr 76 kg in een maatje 38 gepropt, maat 40 is geen schande hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef Scrupules het volgende:
[..]
nee grote maten kleding is niet mooi, natasia zou gewoon niet schijnzwanger moeten zijn
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda zat net aan Brian zijn oor te sabbelen.
Let's get Brainless out of the master bedroomquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Amanda zat net aan Brian zijn oor te sabbelen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij mij roept het alleen antipathie tegen jaap op, ik wil alleen maar roepen ZWAKKELING!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |