Zie je wel, ik zit nog niet in de kroeg en de prognoses zijn al dat het vanavond weer finaal uit de hand gaat lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok prognose voor deze avond:
- Natasia lam, geschreeuw, zogenaamde baldadigheid, 00.00 op zijn laatst naar bed
- Amanda knetterlam, half naakt rondlopend, eindigt met Huub om Brian gek te maken of andersom
- syl iets aangeschoten houdt alles in de gaten
- Brian draait nog steeds dezelfde k*tmuziek en is jaloers indien Amanda met Huub hangt
- Eric probeert de cocktail boy te versieren
- Jaap: tsja als hij drinkt wordt het oorlog anders houdt ie zich aan de zij...
Jullie prognoses voor vanavond?
wijn ook goed?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel mij ook al op,
Hebben jullie allemaal ook cocktails ofzo?
Ik wil ook...![]()
Hoeveel weeg je dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft vandaag weer fanmail gehad van dikke mensen.
Nee maar ik welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben bang dat Nasty de jaccuzi ingaat vanavond.........
Wilgo kijk je nog?![]()
Zeg het stappen af...ga morgen ...en geniet mee....het wordt een grote bende vanavond...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zit nog niet in de kroeg en de prognoses zijn al dat het vanavond weer finaal uit de hand gaat lopen![]()
Ik ga ook ff wat bier halen heerlijk zo'n avondje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel mij ook al op,
Ik wil ook...![]()
ik zit hier ook te draaien, maar dan zonder muziek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Viel mij ook al op,
Ik wil ook...![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
Een rinkelende armband daar valt de DGKR wel over maar deze zijk herrie hebben we maar wel te slikken !![]()
Ik heb geen streams aan want ik zit voetbal te kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
die tvp houdt je maar een half uurtje vol![]()
Nope, ik heb al sigaretten gekocht... volgens mij ga ik er zelfs al een biertje bijpakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg het stappen af...ga morgen ...en geniet mee....het wordt een grote bende vanavond...![]()
De vraag is of het zin heeft uit te gaan als je vannacht 10 cossen moet doorlezenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wel, ik zit nog niet in de kroeg en de prognoses zijn al dat het vanavond weer finaal uit de hand gaat lopen![]()
Wil jij voor mij een top 3 maken van de goeie daden van Jaap?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft een goede analyse over het gedrag van Huub en Eric. Dat ze al zijn akties koppelen aan die enkele foute akties, waardoor het lijkt alsof hij alles fout doet.
Jaap noemt Huub "een vervelende kabouter".
Zolang het niet op mij is, vind ik het primaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef wonka het volgende:
Amanda gaat los vanavond...... maar op wie?
Jaap moet weg met zijn bolle frituurkop.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:00 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap heeft een goede analyse over het gedrag van Huub en Eric. Dat ze al zijn akties koppelen aan die enkele foute akties, waardoor het lijkt alsof hij alles fout doet.
Jaap noemt Huub "een vervelende kabouter".
Amanda gedrag?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik heb al sigaretten gekocht... volgens mij ga ik er zelfs al een biertje bijpakken![]()
Lieve schat ik kan er toch op vertrouwen dat jij een briljante update (of een stuk of 3) in het updatetopic voor mij gaat plaatsen?!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
De vraag is of het zin heeft uit te gaan als je vannacht 10 cossen moet doorlezen![]()
Respect, luister je er naar??quote:
Dat nog net niet maar er komt wel een teringmuziek uit dat kreng.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toch luister ik liever naar Brian en Jaap dan naar de draaitafel.
Toppie Japioquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iedereenkan zeggen wat ie wil maar ondertussen zit japio toch maar al een uur op die fiets
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda en Natasia allebei geil.... tja.
De Rat durft zelf Huub niet aan te pakken dus brianwashed hij Jaapzilla ook nog even zodat ook hij zijn vuile werk kan opknappen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Freeloader het volgende:
Oww zijn ze weer over Huub aan het praten? Ben ik blij dat ik het geluid van de andere streams aan heb
Kijk maar uit straks mis je een goalquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan want ik zit voetbal te kijken.
Maar ondertussen refresh ik hier om de reacties te lezen.![]()
Die 50 kilo raakt hij met gemak kwijt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
iedereenkan zeggen wat ie wil maar ondertussen zit japio toch maar al een uur op die fiets
Word ik ook niet echt blij van, teringherriequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Freeloader het volgende:
Oww zijn ze weer over Huub aan het praten? Ben ik blij dat ik het geluid van de andere streams aan heb
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De Rat durft zelf Huub niet aan te pakken dus brianwashed hij Jaapzilla ook nog even zodat ook hij zijn vuile werk kan opknappen.
en de helft van dat uur heeft hij ook daadwerkelijk wat gedaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Als ik hier lees hoe dronken en geil Amanda is vraag ik me af waar eerder wordt gescoord.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks mis je een goal![]()
En Huub loopt te zuipen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Dat is zijn stylowww... weet je?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De Rat durft zelf Huub niet aan te pakken dus brianwashed hij Jaapzilla ook nog even zodat ook hij zijn vuile werk kan opknappen.
Kom op zeg, Sylvia draaitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Word ik ook niet echt blij van, teringherrie![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub houdt Amanda van de drank af. Hij zei dat ze beter even een tijdje kan wachten
Mee eens. Gewoon lekker met zijn dieet bezig houden en van de professionele begeleiding gebruik maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Huub loopt te zuipen.
Brian heeft een goed advies: Stil blijven en afvallen. Iedereen mag lullen, laat iedereen maar lullen.
Goed advies van Brian.(verder een walgelijk figuur hoor, maar dit doet hij goed)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Sense het volgende:
Iedere keer als ik Brian en Jaap met elkaar zie praten vind ik dat zo'n vreemd gezicht...
Alsof ik Marilyn Manson en de paus samen zie, het past gewoon voor geen meter bij elkaar.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sylvia is heilig, als die draait is het automatisch goed idd.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Sense het volgende:
Iedere keer als ik Brian en Jaap met elkaar zie praten vind ik dat zo'n vreemd gezicht...
Alsof ik Marilyn Manson en de paus samen zie, het past gewoon voor geen meter bij elkaar.
Ik mis m ff...... wie zie je als Marilyn Manson en wie als Paus??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Sense het volgende:
Ik heb geen streams aan maar zodra ik Sylvia haar naam zie staan ruikt mijn kamer naar bloemetjes.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sylvia is heilig, als die draait is het automatisch goed idd.
amanda kost minder waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
huub maak je handjes toch niet vuil aan amanda
hou je lekker af en toe bij gaby
geen complicaties
![]()
Same herequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan maar zodra ik Sylvia haar naam zie staan ruikt mijn kamer naar bloemetjes.
Ik vergelijk ze niet met elkaar...ik bedoel meer dat het twee totaal verschillende types zijn, uit totaal verschillende werelden. Maar wel tot elkaar veroordeeld in de kooiquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis m ff...... wie zie je als Marilyn Manson en wie als Paus??![]()
Anders gaat hij even direct in een vers verschoond bed van een mede miljonair liggen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Zou Billie nog een douche pakken na het sporten?
hahahaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb geen streams aan maar zodra ik Sylvia haar naam zie staan ruikt mijn kamer naar bloemetjes.
Ik denk dat hij straks eerst gelijk weer wat eten gaat bakkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Ik schrok alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:09 schreef Sense het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze niet met elkaar...ik bedoel meer dat het twee totaal verschillende types zijn, uit totaal verschillende werelden. Maar wel tot elkaar veroordeeld in de kooi![]()
Moet jij niet stappen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis m ff...... wie zie je als Marilyn Manson en wie als Paus??![]()
Is onnodig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Een soort van muurbloemetjes bedoel je dan toch zeker??.. SilviSAAI moet eens een keer goed door drinken en is LOS gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |