Welke?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Jezus, dat wijf is echt geil.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huub geeft Jaap een podium. Anders is hij onzichtbaar ondanks zijn omvang. Jaap zou pas echt goed laten zien wat hij waard is, als hij strak dat ijs weigert. Huub geeft hem die kans om te laten zien wat hij waard is, door zelf de slechterik uit te hangen en hem te gaan voeren, maar wat doet Jaap.... die neemt gewoon die happen ijs.
Er kan veul meer tekst op die grafsteen.... met gemakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ach ja, nou, dan valt Jaap niet af en komt er op zijn graf.... ik viel niet af omdat Huub's manier waarop niet goed was![]()
![]()
op dit soorr momenten vind ik het jammer dat ik niet in die villa zitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Je mag kiezen oke?quote:
Auto-rijlessen zijn voorbij he.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Ja, als ze danst. In bed is het een lui wijf.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
Ik niet iig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef Charmian het volgende:
Maaruh is er nu echt niet iemand anders die de show van Karin Bloemen op stream 2 heeft?
Weird stuff.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef Charmian het volgende:
Maaruh is er nu echt niet iemand anders die de show van Karin Bloemen op stream 2 heeft?
Weird stuff.
Nope... en idd freaky stuff....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef Charmian het volgende:
Weird stuff.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
Amanda gaat een half jaar geen seks hebben.
Huub: mag ik je wel beffen
Amanda; dat is wel een heel verleidelijk aanbod.
Dat wil ik zwart op wit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef Yollie het volgende:
Amanda gaat een half jaar geen sex hebben, zegt ze tegen Huub...
Om Natas uit te klequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
op dit soorr momenten vind ik het jammer dat ik niet in die villa zit
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef FdW het volgende:
Deze nieuwbier leest al een tijdje mee. Grote favoriet hier Klein Zusje.
Hallo allemaal
![]()
ik zeg het nog wel een paar x voor jequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef Kinga het volgende:
God, kan het niet vaak genoeg zeggen, wat is Amanda toch een ordinair sletje zeg... getver
Ik bedoel letterlijk een maatje groter, dus 40 of 42 ipv de "maat 38" die dit zou zijn, Natasia heeft gewoon geen maat 38.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef Scrupules het volgende:
[..]
nee grote maten kleding is niet mooi, natasia zou gewoon niet schijnzwanger moeten zijn
ow nee met die andere streams gaat het goed hoor, maar ik vroeg me af hoe het kan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
probeer eens op een andere manier de streams te volgen: http://www.hanff.nl/goudenkooi.php bijvoorbeeld
Een mens moet tegenwoordig heel wat doen voor 2 miljoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
De sonja bakker methode, en alle andere methodes werken niet bij Jaap...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
who died and made Huub Sonja Bakker?
Tis niet eens zozeer de boodschap die ik niet vind kunnen, maar vooral de manier waarop
Op zwart is voor mij meer dan genoegquote:
quote:
Kan ik me voorstellen, dan hoeft ze niet meer de serveerster van Huub te zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef noekje het volgende:
whAAAAAAAAAHAAAAAAA GOEIEquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:33 schreef Nasp het volgende:
Huub wilt alleen dat Amanda niet meer drinkt zodat ze nog nuchter genoeg is om te neuken.
AmanDel wil de persoon die een ander wil! En Gaby wilde Huub.... dus....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:30 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk wel zielig , Amanda wil eigenlijk Brian maar komt bij Huub uit
Leuk uitgedrukt !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Huub: ik kan echt lekker likken hoor, ik kan je aan het huilen maken
die opmerkingen komen me zó de keel uit...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Eric ook weer naakt.
Hoi! Welkomquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:29 schreef FdW het volgende:
Deze nieuwbier leest al een tijdje mee. Grote favoriet hier Klein Zusje.
Hallo allemaal
![]()
ik zeg nog steeds 'shirt uit!'quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
OMG, Mama Tasia lult het Cocktail Duo de jacuzzi in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |