Fijn; weer een COS waarin ik niet hoef te posten.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Eric deed trouwens even hard mee, al is hij meer een meeloper.
Aan de TT te zien heeft Petertje het er moeilijk mee........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:16 schreef itsme het volgende:
ach gun peter ook zijn pleziertje in deze moeilijke dagen voor hem.![]()
Ik ben al thuis....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als 't je niet bevalt GA JE MAAR NAAR HUIS !
![]()
tis niet verplicht hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Gezellig, posten bij een topic van Peter2000![]()
![]()
Ik ook maar als hij zijn alcohol niet kan handelen.. hij is ook genoeg gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat al weer te hard met die drankjes. Ik heb toch liever dat Huub gewoon een permanent alcoholverbod krijgt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef superhero87 het volgende:
Ow. Huub mag weer drinken? (volg geen streams...)![]()
Dit is de enige manier waar Jaap door zal veranderen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:16 schreef Sonique het volgende:
Nou, ik heb geen medelijden met Jaap hoor. Wie niet luisteren wilt, moet maar voelen...
Echt...
Ik ken dat soort mensen....
Die buffer daar is wel erg extreem !quote:
Ja..zojuist heeft Nena Brainless een schop verkocht....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef superhero87 het volgende:
Ow. Huub mag weer drinken? (volg geen streams...)![]()
Als hij goed dronken is wordt hij vervelend, maar ook is er een grotere kans dat hij Brian of Jaap een keer een mep verkoopt. En dat moeten we niet hebben. Helamaal niet omdat Jaap en Brian daar juist op uit zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook maar als hij zijn alcohol niet kan handelen.. hij is ook genoeg gewaarschuwd.
eens maar soms is het wel sneu voor jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dit is de enige manier waar Jaap door zal veranderen.
Huub legt steeds uit wat er te ver ging en dat zullen niet veel mensen/vrienden in Jaaps leven gedaan hebben. Die zijn volgens mij allemaal al uit zijn leven verdwenen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja..zojuist heeft Nena Brainless een schop verkocht....![]()
Liever dat Brian een draaiverbod krijgtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat al weer te hard met die drankjes. Ik heb toch liever dat Huub gewoon een permanent alcoholverbod krijgt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:05 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
In tekst:
Dear Mr Eric, I mean Miss Natrasha,
Guess who? It's me Missy Fuck You Longtime, all the way from Phuket. I've been watching you longtime on Thai adult television and saw you masturbating in shower cabine and in office room with dirty slutty blondy chick. Fuck You Long, sure like your big she-male cock, very very much. That be reminding me of hours and hours of cam-sex with you and me. It make my little Thai princes clit all swollen and mushy. I made picture at Cruise Control especially for you of playing me with myself on dirty lovely smelling like hot old haring toilet seat after I gave Miss Kuupke a nice hot golden shower in same toilet. Sorry almost destroyed the camera by the window and Miss Kuupke loved being drunk in hot and spicy Asian piss.
So now okay tell me about that horny little midget friend? What is his name Huub? He looks like good kisser and a potential cross dresser like me when I was a little boy/girl whatever! Fuck You Long also noticed he be hiring ugly cock-sluts for his pleasure, something I honesty not understand. He better hires the best of the best and that is me. Yeah that's right, Fuck You Long. I love to climbing on his large pole stick just as flexible and athletic as Sylvia on pole and make him come all night long for small amount of pingping, special price for friend. And maybe you can join in so we can play Siccor Sisters like we usually do. Maybe you can ask him if his butt hole is in virginity modus. Fuck You Long I most .....
Naught boy Huub will sure like, pretty pretty sure.
Talking about SHE males? Who be that funny looking babonish crossed dressing hooker with that dark curly wig? Tell her she is a very nice looking she-male but maybe she should call Fuck You Long, for some makeup advice to look more feminine. If she wear thong again, maybe she should put she-male dick a bit further between legs into behind to make it less obvious. Tell her also maybe take hormone pills to get rid of mustache and masculine ..... and loud some ..... voice. Maybe she then might become girlfriend with Fuck You Long and after pussy suck of course, which you already know that.
About Brian, after Nena and Amanda and other bouncy bimbo's it's Fuck You Longtime ai?
Me wanna taste para brother nice little wheener. I saw it on cam and it be looking so cute and it remind me of Chiuaua Fuck You Long once has as a pet. Fuck You Long could tell you some hot stories about little dog and peanut butter but this is not be the right time for it.
Jaap ieeeeeeeeeeuw!! The other day Fuck You Long watched a big stranded whale on beach being blown up with dynamite. I saw you being stuck in shower cabin like wibbely wobbely jelly pudding and me was very afraid for the cabin glass to break in little pieces. Pudding with glass make no sense. Anyway, tell Mister Japie Ho get high and Fuck You Long also, but double portion, double price. Me just a little Asian hooker princess with little hands and needs also money to cover hospital expenses if anything awkward may happen. Fuck You Long have flat belly but it's good as it is right now.
Well that is it for right now, I hope you win lots of pingping in silly game show so you can buy even bigger titties. I'll be watching you on cam so keep behaving like the slutty she-male cock hornet you always are and make Fuck You Long proud,
Love you longtime
Waar is Nena ? Bij de Febo ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja..zojuist heeft Nena Brainless een schop verkocht....![]()
Heb ik weer gemistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Helemaal met je eens. Ik heb geen zin om weer in de spanning te moeten zitten dat Huub er uit moet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als hij goed dronken is wordt hij vervelend, maar ook is er een grotere kans dat hij Brian of Jaap een keer een mep verkoopt. En dat moeten we niet hebben. Helamaal niet omdat Jaap en Brian daar juist op uit zijn.
Nee joh, in een goed gesprek met Ilonaquote:
Huub is GOD en de hele wereld is van hem. Dus Eric is ook van hem...... en jij toch ook dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, in een goed gesprek met Ilona![]()
Jaap zat te fietsen op zijn speciale fiets, Huub begon te zuigen over sociale vaardigheden en Eric vond dat er een motertje op de fiets moest komen, zodat Jaap er 20 uur per dag op kan zitten.quote:
We mogen niet zoveel horen denk ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Vervelend dat je de muziek ook in de keuken te horen is.
Indekken heet dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:23 schreef the_undertaker het volgende:
Is Natasia met charme offensiefje bezig ofzo
Heeft ze door dat Brian's koninkrijk aan het afbrokkelen is ?
Ja en Stefan mist zijn peukenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh, in een goed gesprek met Ilona![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap zat te fietsen op zijn speciale fiets, Huub begon te grappenover sociale vaardigheden en Eric vond dat er een motertje op de fiets moest komen, zodat Jaap er 20 uur per dag op kan zitten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:24 schreef teamlead het volgende:
zeg peet.. hoelang had je dit topic al klaar staan?
Nou die trendy gozers van de cocktails kunnen zich beter met drank bezig houden. Zoals het een goede barkeeper betaamd. Schenken en verder je bek houden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap zat te fietsen op zijn speciale fiets, Huub begon te zuigen over sociale vaardigheden en Eric vond dat er een motertje op de fiets moest komen, zodat Jaap er 20 uur per dag op kan zitten.![]()
Shit je was net iets eerder...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:24 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze helpt Stefan de sigaretten zoeken.....
![]()
ik zou haar wel eens totaal naar de klote willen zien gaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
De cocktails glijden er lekker in bij Mama Tasia.
Krijg jij het niet benauwd van dat consequente gezuig over zijn uiterlijk etc.quote:
Inderdaad, geen ontkomen aanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Mooi meeeeeeeeeeeeeeeer in mieteren. Oordopjes liggen al klaarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
Ik ben voor die regel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Geldt er nog steeds een 6 drankjes grens voor Huub? Zoals hoorde ik gisteren.
Ik denk het niet nadat alle waarschuwingen kwijd gescholden zijn. Nieuwe Ronde nieuwe kansen;)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
ach.. nog een paar cocktails en ze trekt het toch uit.. dan kan het best wel ff krap zitten toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Fijn ook dat Amanda haar krappe jurkje toch nog aan heeft gekregen.
Als opvoeding voor die jongen die het spel niet snapt. Tegen bezoekers durft hij wel. De kansloze imbeciel....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijg jij het niet benauwd van dat consequente gezuig over zijn uiterlijk etc.
Of zie je het als een onderdeel van het spel?
Herstel. Oordopjes zitten er al inquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi meeeeeeeeeeeeeeeer in mieteren. Oordopjes liggen al klaar![]()
zoals ze zeggen, het is hetzelfde als amande dr tieten, erics homosexualiteit, huubs kabouter. je wordt gepakt op wat opvalt. als jaap wat meer zn best qua lijnen zou doen, zou het stukken minder zijn, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan ze aangenaam weer gaan liggen, lekker uitbuiken met de benen wijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. nog een paar cocktails en ze trekt het toch uit.. dan kan het best wel ff krap zitten toch?
Hij heeft er aan 1 genoeg zo te zienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Kwestie van niet niezenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Fijn ook dat Amanda haar krappe jurkje toch nog aan heeft gekregen.
En gisteren ook al geen slaap gehad, dus dat gaat inderdaad zeker fout denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef Bullebak het volgende:
Huub gaat kapot vannachtDat gaat dan dus helemaal fout
Alcohol en Natasja......Ze is altijd zo vreselijk kinds voordat ze door boosheid en pure agressie wordt overmand.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
Ik ga vast even een powernap doen......dat gaat een latertje worden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:28 schreef Bullebak het volgende:
Huub gaat kapot vannachtDat gaat dan dus helemaal fout
Valt mee, maar bij de FEBO hebben ze ook iets anders dan frietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef noekje het volgende:
Ik schaam me dood maar heb niet bijgelezen. Ook geen zin in dus...beequeen, vertel.![]()
Ik ga er vanaf hier weer in.
Zo aan de stem te horen heeft Huubke alweer de nodige versnaperingen op.
Het klink misschien raar, maar dat is precies wat jaap wilt. Jaap heeft zo een minderwaardigheidscomplex dat hij zichzelf voedt met de negatieve energy die mensen hem geven omdat hij de positieve energy niet waardig is...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, heb je na een half jaar nou nóg niet door dat het om een 'mindfucking game' gaatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zit maar halve fles Baco in.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Tering jantje die is wel gruwlijk hoor die baco
Ik vind het een beetje een zwaktebod, maar ik moet toegeven dat het uiterlijk van Amanda en Natasja óók grappen uitlokt. Het zal best onderdeel van het spel zijn om dat te kunnen verwachten, maar ik zie het spel liever anders gespeeld worden. Bv dat Huub Jaap aanpakt op sociale vaardigheden: prima, ik vind Jaap ook niet echt leuk overkomen. Heeft niets te maken met zijn omvang, ook in dat lijf had het best een toffe gozer kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij verbaal niet is opgewassen tegen zijn aanvallers.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Sonique het volgende:
[..]Waarom denk je dat hij steeds sorry zegt?
Precies, om het 'kijk mij eens zielig zijn' syndroom te voeden...
Erg he?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
msschien toch een achterdeur van de redactie om huub eruit te krijgen want dit gaat echt niet goedkomen![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik zie dat zze jaap zijn cola ook al hebben ingeschonken.
Zal die leuk vinde dat ze zijn lievelingsglas daarvoor gebruiken
Hoop ik niet. Ik heb wel goede hoop dat hij over een uurtje uitgeteld op bed ligt en pas morgenvroeg weer wakker wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga vast even een powernap doen......dat gaat een latertje worden...![]()
Jaap is een en al grootspraakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij verbaal niet is opgewassen tegen zijn aanvallers.
Die soms ook wel gelijk hebben.
Joh, Jaap zit in de sportschool op de fiets. Hoe leuk is dat dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
G*dver, de leuke nachten zijn weer donderdag en vrijdag, en morgennacht als ik lang kan opblijven wordt het natuurlijk weer saai.
Al is het nog maar half 9 nu.
ehm.. hoe is dit nu opeens weer de schuld van de redactie? Huub is soms gewoon een onverantwoordelijke puber die zijn grens niet kentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
msschien toch een achterdeur van de redactie om huub eruit te krijgen want dit gaat echt niet goedkomen![]()
Stelletje Boeren.. Heb je de kans om een hele avond heerlijke cocktails te drinken en dan verzint Boer Huub om cola en bacardi bij elkaar te flikkeren...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Tering jantje die is wel gruwlijk hoor die baco
Laat die hoop maar varen.....kansloos...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoop ik niet. Ik heb wel goede hoop dat hij over een uurtje uitgeteld op bed ligt en pas morgenvroeg weer wakker wordt.
Mag die kut Brian eruit !! Incl. mengtafelquote:
Ja, ik vind het vervelend om toe te geven maar je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. hoe is dit nu opeens weer de schuld van de redactie? Huub is soms gewoon een onverantwoordelijke puber die zijn grens niet kent
Ach, alle waarschuwingen zijn gewist.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
Nog beter ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag die kut Brian eruit !! Incl. mengtafelOh ja en gitaar
binnen een kwartier opdrinken dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Na een halfuurtje is de cola dood...De ijs gesmolten... Wat heb je aan!?
Zeg, wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
HUUB STOPPEN MET ALCOHOL MET ALCOHOL BEN JE ECHT EEN VERVELEND ***KIND![]()
![]()
![]()
![]()
HUH ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
gvd nu zorgt de redactie ervoor dat er ineens een dartbord in de gameroom hangt
Ik vind Jaap helemaal niet zo verbaal onkundig. Het is gewoon bewust omdat hij niet anders weet om aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij verbaal niet is opgewassen tegen zijn aanvallers.
Die soms ook wel gelijk hebben.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:36 schreef teamlead het volgende:
ik ga die grafmuziek echt niet de hele avond trekken hoorKan iemand brian een coctailtje van valium, morfine en fosfor serveren?
jij bent vervelend met je capsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
HUUB STOPPEN MET ALCOHOL MET ALCOHOL BEN JE ECHT EEN VERVELEND ***KIND![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk huub is eigen baas maar het is wel de kat op het spek binden, want een cotail avond houd in veel drankjes met veel verschillende soorten alcohol, dus word de hele boel straks mega lam.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. hoe is dit nu opeens weer de schuld van de redactie? Huub is soms gewoon een onverantwoordelijke puber die zijn grens niet kent
DIE HANgt er al heel langquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
gvd nu zorgt de redactie ervoor dat er ineens een dartbord in de gameroom hangt
IS lamquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Amanda is dadelijk dus ook lam.
Is ook waardeloze muziek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:36 schreef teamlead het volgende:
ik ga die grafmuziek echt niet de hele avond trekken hoorKan iemand brian een coctailtje van valium, morfine en alcohol serveren?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Laten we er vanuit gaan dat hij zijn lesje geleerd heeft en anders kunnen wij hem er toch niet voor behoeden....
als hij zich tenminste voor die tijd niet in een coma zuiptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef David_Aames het volgende:
nou, huub en amanda gaan neuken vanavond, dat hangt in de lucht
Nu is de grote vraag nog.... met wie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef David_Aames het volgende:
nou, huub en amanda gaan neuken vanavond, dat hangt in de lucht
Iemand die fan is van Huub maar met alcohol is hij gwn irritant als hij gwn met mate drinkt dan is niks aan de handquote:
Die rode knop Brian !! Die grote rooie. Dan komt alles goed. Nu indrukken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef Lieve het volgende:
BESTE LIEVE DGK REDACTIE...... ER ZIJN GRENZEN! DIT IS DUIDELIJK EEN GRENS!!!!!
[afbeelding]
DRAAIVERBOD VOOR BRIAN VAN 2 WEKEN!![]()
![]()
![]()
En het geluid veel te hard.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:39 schreef farceman het volgende:
enige wat Brian doet, is cd opzetten en dan aan de trible knop draaien (als een idioot)
Het grappige is dat er ook vooral geen vooruitgang in zitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef Lieve het volgende:
BESTE LIEVE DGK REDACTIE...... ER ZIJN GRENZEN! DIT IS DUIDELIJK EEN GRENS!!!!!
[afbeelding]
DRAAIVERBOD VOOR BRIAN VAN 2 WEKEN!![]()
![]()
![]()
Safe to say dat hij net zo goed kan draaien als klaarkomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:40 schreef Sonique het volgende:
Brian is echt clueless met het mixen....
Hij heeft echt geen idee wat hij nu aan het doen is, of welke plaat welke is...
Dan maar aan een paar knopjes draaien en hopen..
Er is nu niets aan de hand met huub hoor, hij is hardstikke vrolijk en maakt leuke grappen vind ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:39 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Iemand die fan is van Huub maar met alcohol is hij gwn irritant als hij gwn met mate drinkt dan is niks aan de hand
Jij denkt echt dat ze de bewoner die 45% van de stemmen krijgt en IEDERE uitzending tegenwoordig centraal staat, eruit willen hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
ik denk dat hij nog beter is in klaarkomen dan in draaienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Safe to say dat hij net zo goed kan draaien als klaarkomen?
Stond er maar een stream op Wilgoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
Wilgo kijk je mee hoe Nasty naar de klote gaat vanavond en bruut genomen gaat worden door
Brainless????
![]()
Word gek van dat fake gedoe.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:40 schreef Dogga het volgende:
natas is stiekem ook blij dat eric huub er in heeft gehouden zegt ze :S
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Zou Mama Tasia nou serieus denken dat ze sexy is![]()
zou niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg een fisioen over dat NAtasia zich aansluit bij Huub, en Brian eruit gestemt wordt...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ohhhh die xxl condooms die hij had besteld zijn om over de boxen heen te trekkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Touché...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog beter is in klaarkomen dan in draaien
Ik zeg, ik hou d'r fanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg een visioen over dat NAtasia zich aansluit bij Huub, en Brian eruit gestemt wordt...
Nee om z'n hele kleine ego mee te strelen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh die xxl condooms die hij had besteld zijn om over de boxen heen te trekken
Ja hoor zo dom is ze welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Zou Mama Tasia nou serieus denken dat ze sexy is![]()
Wat ze moeten doen is Brian die headphones opzetten, en de boxjes loskoppelen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh die xxl condooms die hij had besteld zijn om over de boxen heen te trekken
voor huup of ONDER jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef teamlead het volgende:
jup.. amanda gaat plat vanavond..voor huub of voor jaap
Zuipen en een orgie...........verder niksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef DaanDobber het volgende:
Wat gebeurd er vanavond in de kooi? ( ik ben trouwens voor een sticky topic waarin altijd staat wat er op de planning staat )
Die arme jongen is toondoof, ritmiekdoof en kleurendoof. Voor zijn eigen bestwil moet hij uit de buurt blijven van allerlei muziekgevoelige apparaten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag die kut Brian eruit !! Incl. mengtafelOh ja en gitaar
Dat lijkt me een hele goeiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok prognose voor deze avond:
- Natasia lam, geschreeuw, zogenaamde baldadigheid, 00.00 op zijn laatst naar bed
- Amanda knetterlam, half naakt rondlopend, eindigt met Huub om Brian gek te maken of andersom
- syl iets aangeschoten houdt alles in de gaten
- Brian draait nog steeds dezelfde k*tmuziek en is jaloers indien Amanda met Huub hangt
- Eric probeert de cocktail boy te versieren
- Jaap: tsja als hij drinkt wordt het oorlog anders houdt ie zich aan de zij...
Jullie prognoses voor vanavond?
Amanda gaat weer knock out door de alcoholquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef teamlead het volgende:
jup.. amanda gaat plat vanavond..voor huub of voor jaap
Brian wil niet knuffelen want dat draait uit op seksen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
Amanda stelt aan Brian voor om bij hem te blijven slapen.
Proestquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog beter is in klaarkomen dan in draaien
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Missy_1974 het volgende:
whahahahaha aman wil neuken en brian wijst haar af, hopen dat hij het volhoudt, dan beland ze bij huub in bed
lLiggen dus nog ongebruikt in de kastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee om z'n hele kleine ego mee te strelen...
Ach, die arme jongen staat zo onder druk...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian wil niet knuffelen want dat draait uit op seksen.
what's newquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaaajen heeft nu al een stijve zegt ie![]()
Die is heel wat minder gunstig dan die van jou, helaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia: knetterlam, denkt dat iedereen haar wil nemen, hoop onsamenhangend geschreeuw, 23.00 slapenquote:
Er staat volgens mij nog wat onder druk......al een weekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, die arme jongen staat zo onder druk...
ik kan me hier wel in vinden, eigenlijk heel voorspelbaar...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok prognose voor deze avond:
- Natasia lam, geschreeuw, zogenaamde baldadigheid, 00.00 op zijn laatst naar bed
- Amanda knetterlam, half naakt rondlopend, eindigt met Huub om Brian gek te maken of andersom
- syl iets aangeschoten houdt alles in de gaten
- Brian draait nog steeds dezelfde k*tmuziek en is jaloers indien Amanda met Huub hangt
- Eric probeert de cocktail boy te versieren
- Jaap: tsja als hij drinkt wordt het oorlog anders houdt ie zich aan de zij...
Of sex draait uit op draaien van Brain. Daar hebben WIJ last van !!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian wil niet knuffelen want dat draait uit op seksen.
Laat me raden, én dat jij niet meer kijkt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is heel wat minder gunstig dan die van jou, helaas.
Die van mij betekent dat we morgen met nog 6 bewoners zitten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er staat volgens mij nog wat onder druk......al een week![]()
http://xs.to/quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
Ik kan geen caps meer uploaden hier: http://allyoucanupload.webshots.com/b/
Wie heeft er nog een adres war ik me niet hoef te registreren?
iets in zijn broek staat onder druk jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou je verzoeknummers, van het betere soort, kunnen doorgeven aan Brian? Misschien leert hij dan wat muziek isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:48 schreef Lieve het volgende:
brian helemaal geil van zijn eigen muziek? Waar iemand al niet op kan kicken![]()
![]()
Als dat zo is blijf ik de hele nacht opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Natasia: knetterlam, denkt dat iedereen haar wil nemen, hoop onsamenhangend geschreeuw, 23.00 slapen
Amanda: knetterlam, botergeil. Niet meer kieskeurig, wie het eerst probeert die scoort
syl: komt eindelijk los, alle emoties van de afgelopen tijd, bekent Huub dat ze hem wilt
Huub: scoort bij Syl
Brian: staat om 4 uur nog te draaien, heeft alleen niet door het geluid is uitgeschakeld
Eric: probeert brian te versieren
Jaap: scoort Amanda
Huub nu al bezopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
Huub: "Brian draait echt vet relaxed".
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
Ik kan geen caps meer uploaden hier: http://allyoucanupload.webshots.com/b/
Wie heeft er nog een adres war ik me niet hoef te registreren?
Ja wat heeft ie het moeilijk he!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zal wel leuk zijn als de volgende bewoner een hardcore-fanaat is, en zijn eigen platen meeneemtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zou je verzoeknummers, van het betere soort, kunnen doorgeven aan Brian? Misschien leert hij dan wat muziek is![]()
Dat zou ik geloof ik net zo kut vinden als dit hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het zal wel leuk zijn als de volgende bewoner een hardcore-fanaat is, en zijn eigen platen meeneemt![]()
Ik hoop dat hij zich gewoon goed weet in te houden, maar ben er bang voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, én dat jij niet meer kijkt?
goedkoop is ze zeker.. maar eerlijk is eerlijk..als ik bezopen en geil zou zijn en zij lag klaar, zou ik haar ook niet ongebruikt het bed uittrappenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef Lynn-Live het volgende:
Als Brian nu al een stijve heeft dan gaat Amandrel er wel weer ff voor liggen, gatverrrrrrrr zo goedkoop die Drel!!!!!!![]()
Wat een ongelovelijke sukkel he? Wacht met smart op de ontladingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Hij staat ook echt nogsteeds alleen!![]()
en dat doet ze vervolgens nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef noekje het volgende:
Ze gaan naar beneden als Aman het alfabet gaat opzeggen.
en als je nuchter was?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
goedkoop is ze zeker.. maar eerlijk is eerlijk..als ik bezopen en geil zou zijn en zij lag klaar, zou ik haar ook niet ongebruikt het bed uittrappen
Als Japio nou nu even gaat zuipen, meteen rellen, Huub over de rooie, iedereen sjaggo zijn nest in...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
Ik mis Jaap..........
Hij heeft het nu over de kutkop van Sylvia, als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zich gewoon goed weet in te houden, maar ben er bang voor.
Het lijkt haast onvermijdelijk te worden dat Huub een keer in de fout gaat..... door de alcohol.
Zo desperate?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
goedkoop is ze zeker.. maar eerlijk is eerlijk..als ik bezopen en geil zou zijn en zij lag klaar, zou ik haar ook niet ongebruikt het bed uittrappen
Ben bang dat dit nog uren kan durenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is vergeten de "muziek" uit te zetten.
Ik lijd met je mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is vergeten de "muziek" uit te zetten.
Het huis is wel erg leeg he zonder Jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
Ik mis Jaap..........
dan hangt het er vanaf hoelang ik al droog zou staanquote:
Als Amanda goedkoop is, is Brian dus net zo goedkoop... en is Huub ook net zo goedkoop. En jij dan dus ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
zolang ze niet begint te praten, is ze best te doen (na de nodige alcohol)quote:
huub is pricelessquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Amanda goedkoop is, is Brian dus net zo goedkoop... en is Huub ook net zo goedkoop.
Je vergeet het neuken....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Japio nou nu even gaat zuipen, meteen rellen, Huub over de rooie, iedereen sjaggo zijn nest in...
Kan ik ook weer eens lekker vroeg naar bed...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Amanda goedkoop is, is Brian dus net zo goedkoop... en is Huub ook net zo goedkoop.
Hij is wel goed bezig, de kilo's vliegen ervanaf!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jaap heeft ook recht op een beetje lol vindt ik
mag nou wel stoppen met sporten van mij
geef hem maar een borrel
![]()
ooh vuile slet!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hangt het er vanaf hoelang ik al droog zou staanAls de nood heel hoog is, zou ik het nog wel doen denk ik
hij is meer van de warme bakker als van sonjaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is wel goed bezig, de kilo's vliegen ervanaf!![]()
Straks weer lekkere 5 dubbele zalm sandwich ertegenaan en PARRRTY!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |