Wat ze moeten doen is Brian die headphones opzetten, en de boxjes loskoppelen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh die xxl condooms die hij had besteld zijn om over de boxen heen te trekken
voor huup of ONDER jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef teamlead het volgende:
jup.. amanda gaat plat vanavond..voor huub of voor jaap
Zuipen en een orgie...........verder niksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef DaanDobber het volgende:
Wat gebeurd er vanavond in de kooi? ( ik ben trouwens voor een sticky topic waarin altijd staat wat er op de planning staat )
Die arme jongen is toondoof, ritmiekdoof en kleurendoof. Voor zijn eigen bestwil moet hij uit de buurt blijven van allerlei muziekgevoelige apparaten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag die kut Brian eruit !! Incl. mengtafelOh ja en gitaar
Dat lijkt me een hele goeiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok prognose voor deze avond:
- Natasia lam, geschreeuw, zogenaamde baldadigheid, 00.00 op zijn laatst naar bed
- Amanda knetterlam, half naakt rondlopend, eindigt met Huub om Brian gek te maken of andersom
- syl iets aangeschoten houdt alles in de gaten
- Brian draait nog steeds dezelfde k*tmuziek en is jaloers indien Amanda met Huub hangt
- Eric probeert de cocktail boy te versieren
- Jaap: tsja als hij drinkt wordt het oorlog anders houdt ie zich aan de zij...
Jullie prognoses voor vanavond?
Amanda gaat weer knock out door de alcoholquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef teamlead het volgende:
jup.. amanda gaat plat vanavond..voor huub of voor jaap
Brian wil niet knuffelen want dat draait uit op seksen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
Amanda stelt aan Brian voor om bij hem te blijven slapen.
Proestquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog beter is in klaarkomen dan in draaien
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Missy_1974 het volgende:
whahahahaha aman wil neuken en brian wijst haar af, hopen dat hij het volhoudt, dan beland ze bij huub in bed
lLiggen dus nog ongebruikt in de kastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee om z'n hele kleine ego mee te strelen...
Ach, die arme jongen staat zo onder druk...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian wil niet knuffelen want dat draait uit op seksen.
what's newquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaaajen heeft nu al een stijve zegt ie![]()
Die is heel wat minder gunstig dan die van jou, helaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia: knetterlam, denkt dat iedereen haar wil nemen, hoop onsamenhangend geschreeuw, 23.00 slapenquote:
Er staat volgens mij nog wat onder druk......al een weekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, die arme jongen staat zo onder druk...
ik kan me hier wel in vinden, eigenlijk heel voorspelbaar...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok prognose voor deze avond:
- Natasia lam, geschreeuw, zogenaamde baldadigheid, 00.00 op zijn laatst naar bed
- Amanda knetterlam, half naakt rondlopend, eindigt met Huub om Brian gek te maken of andersom
- syl iets aangeschoten houdt alles in de gaten
- Brian draait nog steeds dezelfde k*tmuziek en is jaloers indien Amanda met Huub hangt
- Eric probeert de cocktail boy te versieren
- Jaap: tsja als hij drinkt wordt het oorlog anders houdt ie zich aan de zij...
Of sex draait uit op draaien van Brain. Daar hebben WIJ last van !!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian wil niet knuffelen want dat draait uit op seksen.
Laat me raden, én dat jij niet meer kijkt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is heel wat minder gunstig dan die van jou, helaas.
Die van mij betekent dat we morgen met nog 6 bewoners zitten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er staat volgens mij nog wat onder druk......al een week![]()
http://xs.to/quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
Ik kan geen caps meer uploaden hier: http://allyoucanupload.webshots.com/b/
Wie heeft er nog een adres war ik me niet hoef te registreren?
iets in zijn broek staat onder druk jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou je verzoeknummers, van het betere soort, kunnen doorgeven aan Brian? Misschien leert hij dan wat muziek isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:48 schreef Lieve het volgende:
brian helemaal geil van zijn eigen muziek? Waar iemand al niet op kan kicken![]()
![]()
Als dat zo is blijf ik de hele nacht opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Natasia: knetterlam, denkt dat iedereen haar wil nemen, hoop onsamenhangend geschreeuw, 23.00 slapen
Amanda: knetterlam, botergeil. Niet meer kieskeurig, wie het eerst probeert die scoort
syl: komt eindelijk los, alle emoties van de afgelopen tijd, bekent Huub dat ze hem wilt
Huub: scoort bij Syl
Brian: staat om 4 uur nog te draaien, heeft alleen niet door het geluid is uitgeschakeld
Eric: probeert brian te versieren
Jaap: scoort Amanda
Huub nu al bezopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef schatje het volgende:
Huub: "Brian draait echt vet relaxed".
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
Ik kan geen caps meer uploaden hier: http://allyoucanupload.webshots.com/b/
Wie heeft er nog een adres war ik me niet hoef te registreren?
Ja wat heeft ie het moeilijk he!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het zal wel leuk zijn als de volgende bewoner een hardcore-fanaat is, en zijn eigen platen meeneemtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zou je verzoeknummers, van het betere soort, kunnen doorgeven aan Brian? Misschien leert hij dan wat muziek is![]()
Dat zou ik geloof ik net zo kut vinden als dit hoor...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:50 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het zal wel leuk zijn als de volgende bewoner een hardcore-fanaat is, en zijn eigen platen meeneemt![]()
Ik hoop dat hij zich gewoon goed weet in te houden, maar ben er bang voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laat me raden, én dat jij niet meer kijkt?
goedkoop is ze zeker.. maar eerlijk is eerlijk..als ik bezopen en geil zou zijn en zij lag klaar, zou ik haar ook niet ongebruikt het bed uittrappenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef Lynn-Live het volgende:
Als Brian nu al een stijve heeft dan gaat Amandrel er wel weer ff voor liggen, gatverrrrrrrr zo goedkoop die Drel!!!!!!![]()
Wat een ongelovelijke sukkel he? Wacht met smart op de ontladingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Hij staat ook echt nogsteeds alleen!![]()
en dat doet ze vervolgens nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef noekje het volgende:
Ze gaan naar beneden als Aman het alfabet gaat opzeggen.
en als je nuchter was?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
goedkoop is ze zeker.. maar eerlijk is eerlijk..als ik bezopen en geil zou zijn en zij lag klaar, zou ik haar ook niet ongebruikt het bed uittrappen
Als Japio nou nu even gaat zuipen, meteen rellen, Huub over de rooie, iedereen sjaggo zijn nest in...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
Ik mis Jaap..........
Hij heeft het nu over de kutkop van Sylvia, als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zich gewoon goed weet in te houden, maar ben er bang voor.
Het lijkt haast onvermijdelijk te worden dat Huub een keer in de fout gaat..... door de alcohol.
Zo desperate?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
goedkoop is ze zeker.. maar eerlijk is eerlijk..als ik bezopen en geil zou zijn en zij lag klaar, zou ik haar ook niet ongebruikt het bed uittrappen
Ben bang dat dit nog uren kan durenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is vergeten de "muziek" uit te zetten.
Ik lijd met je mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is vergeten de "muziek" uit te zetten.
Het huis is wel erg leeg he zonder Jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
Ik mis Jaap..........
dan hangt het er vanaf hoelang ik al droog zou staanquote:
Als Amanda goedkoop is, is Brian dus net zo goedkoop... en is Huub ook net zo goedkoop. En jij dan dus ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
zolang ze niet begint te praten, is ze best te doen (na de nodige alcohol)quote:
huub is pricelessquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Amanda goedkoop is, is Brian dus net zo goedkoop... en is Huub ook net zo goedkoop.
Je vergeet het neuken....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als Japio nou nu even gaat zuipen, meteen rellen, Huub over de rooie, iedereen sjaggo zijn nest in...
Kan ik ook weer eens lekker vroeg naar bed...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Amanda goedkoop is, is Brian dus net zo goedkoop... en is Huub ook net zo goedkoop.
Hij is wel goed bezig, de kilo's vliegen ervanaf!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jaap heeft ook recht op een beetje lol vindt ik
mag nou wel stoppen met sporten van mij
geef hem maar een borrel
![]()
ooh vuile slet!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan hangt het er vanaf hoelang ik al droog zou staanAls de nood heel hoog is, zou ik het nog wel doen denk ik
hij is meer van de warme bakker als van sonjaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is wel goed bezig, de kilo's vliegen ervanaf!![]()
Straks weer lekkere 5 dubbele zalm sandwich ertegenaan en PARRRTY!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |