Stond er maar een stream op Wilgoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
Wilgo kijk je mee hoe Nasty naar de klote gaat vanavond en bruut genomen gaat worden door
Brainless????
![]()
Word gek van dat fake gedoe.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:40 schreef Dogga het volgende:
natas is stiekem ook blij dat eric huub er in heeft gehouden zegt ze :S
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Zou Mama Tasia nou serieus denken dat ze sexy is![]()
zou niet verkeerd zijnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg een fisioen over dat NAtasia zich aansluit bij Huub, en Brian eruit gestemt wordt...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Safe to say dat hij net zo goed kan draaien als klaarkomen?
Ohhhh die xxl condooms die hij had besteld zijn om over de boxen heen te trekkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Safe to say dat hij net zo goed kan draaien als klaarkomen?
Touché...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog beter is in klaarkomen dan in draaien
Ik zeg, ik hou d'r fanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg een visioen over dat NAtasia zich aansluit bij Huub, en Brian eruit gestemt wordt...
Nee om z'n hele kleine ego mee te strelen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh die xxl condooms die hij had besteld zijn om over de boxen heen te trekken
Ja hoor zo dom is ze welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Zou Mama Tasia nou serieus denken dat ze sexy is![]()
Wat ze moeten doen is Brian die headphones opzetten, en de boxjes loskoppelen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh die xxl condooms die hij had besteld zijn om over de boxen heen te trekken
voor huup of ONDER jaapquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef teamlead het volgende:
jup.. amanda gaat plat vanavond..voor huub of voor jaap
Zuipen en een orgie...........verder niksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef DaanDobber het volgende:
Wat gebeurd er vanavond in de kooi? ( ik ben trouwens voor een sticky topic waarin altijd staat wat er op de planning staat )
Die arme jongen is toondoof, ritmiekdoof en kleurendoof. Voor zijn eigen bestwil moet hij uit de buurt blijven van allerlei muziekgevoelige apparaten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag die kut Brian eruit !! Incl. mengtafelOh ja en gitaar
Dat lijkt me een hele goeiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok prognose voor deze avond:
- Natasia lam, geschreeuw, zogenaamde baldadigheid, 00.00 op zijn laatst naar bed
- Amanda knetterlam, half naakt rondlopend, eindigt met Huub om Brian gek te maken of andersom
- syl iets aangeschoten houdt alles in de gaten
- Brian draait nog steeds dezelfde k*tmuziek en is jaloers indien Amanda met Huub hangt
- Eric probeert de cocktail boy te versieren
- Jaap: tsja als hij drinkt wordt het oorlog anders houdt ie zich aan de zij...
Jullie prognoses voor vanavond?
Amanda gaat weer knock out door de alcoholquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef teamlead het volgende:
jup.. amanda gaat plat vanavond..voor huub of voor jaap
Brian wil niet knuffelen want dat draait uit op seksen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
Amanda stelt aan Brian voor om bij hem te blijven slapen.
Proestquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog beter is in klaarkomen dan in draaien
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Missy_1974 het volgende:
whahahahaha aman wil neuken en brian wijst haar af, hopen dat hij het volhoudt, dan beland ze bij huub in bed
lLiggen dus nog ongebruikt in de kastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee om z'n hele kleine ego mee te strelen...
Ach, die arme jongen staat zo onder druk...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian wil niet knuffelen want dat draait uit op seksen.
what's newquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaaajen heeft nu al een stijve zegt ie![]()
Die is heel wat minder gunstig dan die van jou, helaas.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia: knetterlam, denkt dat iedereen haar wil nemen, hoop onsamenhangend geschreeuw, 23.00 slapenquote:
Er staat volgens mij nog wat onder druk......al een weekquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, die arme jongen staat zo onder druk...
ik kan me hier wel in vinden, eigenlijk heel voorspelbaar...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok prognose voor deze avond:
- Natasia lam, geschreeuw, zogenaamde baldadigheid, 00.00 op zijn laatst naar bed
- Amanda knetterlam, half naakt rondlopend, eindigt met Huub om Brian gek te maken of andersom
- syl iets aangeschoten houdt alles in de gaten
- Brian draait nog steeds dezelfde k*tmuziek en is jaloers indien Amanda met Huub hangt
- Eric probeert de cocktail boy te versieren
- Jaap: tsja als hij drinkt wordt het oorlog anders houdt ie zich aan de zij...
Of sex draait uit op draaien van Brain. Daar hebben WIJ last van !!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian wil niet knuffelen want dat draait uit op seksen.
Laat me raden, én dat jij niet meer kijkt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is heel wat minder gunstig dan die van jou, helaas.
Die van mij betekent dat we morgen met nog 6 bewoners zitten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er staat volgens mij nog wat onder druk......al een week![]()
http://xs.to/quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:47 schreef blomst het volgende:
Ik kan geen caps meer uploaden hier: http://allyoucanupload.webshots.com/b/
Wie heeft er nog een adres war ik me niet hoef te registreren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |