Het klink misschien raar, maar dat is precies wat jaap wilt. Jaap heeft zo een minderwaardigheidscomplex dat hij zichzelf voedt met de negatieve energy die mensen hem geven omdat hij de positieve energy niet waardig is...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijg jij het niet benauwd van dat consequente gezuig over zijn uiterlijk etc.
Of zie je het als een onderdeel van het spel?
Ja, heb je na een half jaar nou nóg niet door dat het om een 'mindfucking game' gaatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zit maar halve fles Baco in.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Tering jantje die is wel gruwlijk hoor die baco
Ik vind het een beetje een zwaktebod, maar ik moet toegeven dat het uiterlijk van Amanda en Natasja óók grappen uitlokt. Het zal best onderdeel van het spel zijn om dat te kunnen verwachten, maar ik zie het spel liever anders gespeeld worden. Bv dat Huub Jaap aanpakt op sociale vaardigheden: prima, ik vind Jaap ook niet echt leuk overkomen. Heeft niets te maken met zijn omvang, ook in dat lijf had het best een toffe gozer kunnen zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Krijg jij het niet benauwd van dat consequente gezuig over zijn uiterlijk etc.
Ik denk dat hij dat doet omdat hij verbaal niet is opgewassen tegen zijn aanvallers.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Sonique het volgende:
[..]Waarom denk je dat hij steeds sorry zegt?
Precies, om het 'kijk mij eens zielig zijn' syndroom te voeden...
Erg he?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
msschien toch een achterdeur van de redactie om huub eruit te krijgen want dit gaat echt niet goedkomen![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik zie dat zze jaap zijn cola ook al hebben ingeschonken.
Zal die leuk vinde dat ze zijn lievelingsglas daarvoor gebruiken
Hoop ik niet. Ik heb wel goede hoop dat hij over een uurtje uitgeteld op bed ligt en pas morgenvroeg weer wakker wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ga vast even een powernap doen......dat gaat een latertje worden...![]()
Jaap is een en al grootspraakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij verbaal niet is opgewassen tegen zijn aanvallers.
Die soms ook wel gelijk hebben.
Joh, Jaap zit in de sportschool op de fiets. Hoe leuk is dat dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Peter6000 het volgende:
G*dver, de leuke nachten zijn weer donderdag en vrijdag, en morgennacht als ik lang kan opblijven wordt het natuurlijk weer saai.
Al is het nog maar half 9 nu.
ehm.. hoe is dit nu opeens weer de schuld van de redactie? Huub is soms gewoon een onverantwoordelijke puber die zijn grens niet kentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
msschien toch een achterdeur van de redactie om huub eruit te krijgen want dit gaat echt niet goedkomen![]()
Stelletje Boeren.. Heb je de kans om een hele avond heerlijke cocktails te drinken en dan verzint Boer Huub om cola en bacardi bij elkaar te flikkeren...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Tering jantje die is wel gruwlijk hoor die baco
Laat die hoop maar varen.....kansloos...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoop ik niet. Ik heb wel goede hoop dat hij over een uurtje uitgeteld op bed ligt en pas morgenvroeg weer wakker wordt.
Mag die kut Brian eruit !! Incl. mengtafelquote:
Ja, ik vind het vervelend om toe te geven maar je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. hoe is dit nu opeens weer de schuld van de redactie? Huub is soms gewoon een onverantwoordelijke puber die zijn grens niet kent
Ach, alle waarschuwingen zijn gewist.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
Nog beter ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag die kut Brian eruit !! Incl. mengtafelOh ja en gitaar
binnen een kwartier opdrinken dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Na een halfuurtje is de cola dood...De ijs gesmolten... Wat heb je aan!?
Zeg, wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
HUUB STOPPEN MET ALCOHOL MET ALCOHOL BEN JE ECHT EEN VERVELEND ***KIND![]()
![]()
![]()
![]()
HUH ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
gvd nu zorgt de redactie ervoor dat er ineens een dartbord in de gameroom hangt
Ik vind Jaap helemaal niet zo verbaal onkundig. Het is gewoon bewust omdat hij niet anders weet om aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij verbaal niet is opgewassen tegen zijn aanvallers.
Die soms ook wel gelijk hebben.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:36 schreef teamlead het volgende:
ik ga die grafmuziek echt niet de hele avond trekken hoorKan iemand brian een coctailtje van valium, morfine en fosfor serveren?
jij bent vervelend met je capsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
HUUB STOPPEN MET ALCOHOL MET ALCOHOL BEN JE ECHT EEN VERVELEND ***KIND![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |