ehm.. hoe is dit nu opeens weer de schuld van de redactie? Huub is soms gewoon een onverantwoordelijke puber die zijn grens niet kentquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
msschien toch een achterdeur van de redactie om huub eruit te krijgen want dit gaat echt niet goedkomen![]()
Stelletje Boeren.. Heb je de kans om een hele avond heerlijke cocktails te drinken en dan verzint Boer Huub om cola en bacardi bij elkaar te flikkeren...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Tering jantje die is wel gruwlijk hoor die baco
Laat die hoop maar varen.....kansloos...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoop ik niet. Ik heb wel goede hoop dat hij over een uurtje uitgeteld op bed ligt en pas morgenvroeg weer wakker wordt.
Mag die kut Brian eruit !! Incl. mengtafelquote:
Ja, ik vind het vervelend om toe te geven maar je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. hoe is dit nu opeens weer de schuld van de redactie? Huub is soms gewoon een onverantwoordelijke puber die zijn grens niet kent
Ach, alle waarschuwingen zijn gewist.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
msschien toch een achterdeur van de redactie om huub eruit te krijgen want dit gaat echt niet goedkomen![]()
Nog beter ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag die kut Brian eruit !! Incl. mengtafelOh ja en gitaar
binnen een kwartier opdrinken dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Na een halfuurtje is de cola dood...De ijs gesmolten... Wat heb je aan!?
Zeg, wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
HUUB STOPPEN MET ALCOHOL MET ALCOHOL BEN JE ECHT EEN VERVELEND ***KIND![]()
![]()
![]()
![]()
HUH ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
gvd nu zorgt de redactie ervoor dat er ineens een dartbord in de gameroom hangt
Ik vind Jaap helemaal niet zo verbaal onkundig. Het is gewoon bewust omdat hij niet anders weet om aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat doet omdat hij verbaal niet is opgewassen tegen zijn aanvallers.
Die soms ook wel gelijk hebben.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:36 schreef teamlead het volgende:
ik ga die grafmuziek echt niet de hele avond trekken hoorKan iemand brian een coctailtje van valium, morfine en fosfor serveren?
jij bent vervelend met je capsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
HUUB STOPPEN MET ALCOHOL MET ALCOHOL BEN JE ECHT EEN VERVELEND ***KIND![]()
![]()
![]()
![]()
tuurlijk huub is eigen baas maar het is wel de kat op het spek binden, want een cotail avond houd in veel drankjes met veel verschillende soorten alcohol, dus word de hele boel straks mega lam.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. hoe is dit nu opeens weer de schuld van de redactie? Huub is soms gewoon een onverantwoordelijke puber die zijn grens niet kent
DIE HANgt er al heel langquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef SpankTheMonkey het volgende:
gvd nu zorgt de redactie ervoor dat er ineens een dartbord in de gameroom hangt
IS lamquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef noekje het volgende:
Amanda is dadelijk dus ook lam.
Is ook waardeloze muziek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:36 schreef teamlead het volgende:
ik ga die grafmuziek echt niet de hele avond trekken hoorKan iemand brian een coctailtje van valium, morfine en alcohol serveren?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Laten we er vanuit gaan dat hij zijn lesje geleerd heeft en anders kunnen wij hem er toch niet voor behoeden....
als hij zich tenminste voor die tijd niet in een coma zuiptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef David_Aames het volgende:
nou, huub en amanda gaan neuken vanavond, dat hangt in de lucht
Nu is de grote vraag nog.... met wie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef David_Aames het volgende:
nou, huub en amanda gaan neuken vanavond, dat hangt in de lucht
Iemand die fan is van Huub maar met alcohol is hij gwn irritant als hij gwn met mate drinkt dan is niks aan de handquote:
Die rode knop Brian !! Die grote rooie. Dan komt alles goed. Nu indrukken...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef Lieve het volgende:
BESTE LIEVE DGK REDACTIE...... ER ZIJN GRENZEN! DIT IS DUIDELIJK EEN GRENS!!!!!
[afbeelding]
DRAAIVERBOD VOOR BRIAN VAN 2 WEKEN!![]()
![]()
![]()
En het geluid veel te hard.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:39 schreef farceman het volgende:
enige wat Brian doet, is cd opzetten en dan aan de trible knop draaien (als een idioot)
Het grappige is dat er ook vooral geen vooruitgang in zitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:37 schreef Lieve het volgende:
BESTE LIEVE DGK REDACTIE...... ER ZIJN GRENZEN! DIT IS DUIDELIJK EEN GRENS!!!!!
[afbeelding]
DRAAIVERBOD VOOR BRIAN VAN 2 WEKEN!![]()
![]()
![]()
Safe to say dat hij net zo goed kan draaien als klaarkomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:40 schreef Sonique het volgende:
Brian is echt clueless met het mixen....
Hij heeft echt geen idee wat hij nu aan het doen is, of welke plaat welke is...
Dan maar aan een paar knopjes draaien en hopen..
Er is nu niets aan de hand met huub hoor, hij is hardstikke vrolijk en maakt leuke grappen vind ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:39 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Iemand die fan is van Huub maar met alcohol is hij gwn irritant als hij gwn met mate drinkt dan is niks aan de hand
Jij denkt echt dat ze de bewoner die 45% van de stemmen krijgt en IEDERE uitzending tegenwoordig centraal staat, eruit willen hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:31 schreef Missy_1974 het volgende:
ik denk dat hij nog beter is in klaarkomen dan in draaienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Safe to say dat hij net zo goed kan draaien als klaarkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |