Prima spul, de Renaud is ook niet gek.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
Cognac, kan niet missen.
Dat spandoek is allang weg lieverdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verdonk van moord beschuldigen is inderdaad wel te gortig.![]()
Kom er is maar 1 pedo hè, dat is Ryan3, Aahtje en PJ konden dat soort dingen alleen op hun eigen forumpje kwijt, maar nu inene ook op Fok!.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Kan iemand hier ff naar kijken: [POL SC 1174] La liberté guidant le peuple
Na een tijdje wordt er nogal veel over en weer mensen voor pedo etc uitgemaakt.
Dreigen met iemand aangeven en insinuaties dat iemand zijn dochter misbruikt lijkt me niet volgens de policy. Of moet alles onder de noemer vrijheid van meningsuiting gezegd kunnen worden.
Laat beide dan naam en adres uitwisselen en er een aanklacht + rechtzaak van maken.
Ik weet niet wie er uiteindelijk gelijk heeft, ken de geschiedenis ook niet. Maar lijkt me niet dat dit iets is wat bij slowchat POL moet worden voorgesteld.![]()
slotje gezet, nog geen tijd om op te ruimen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Dreigen met iemand aangeven en insinuaties dat iemand zijn dochter misbruikt lijkt me niet volgens de policy. Of moet alles onder de noemer vrijheid van meningsuiting gezegd kunnen worden.
Laat beide dan naam en adres uitwisselen en er een aanklacht + rechtzaak van maken.
Ik weet niet wie er uiteindelijk gelijk heeft, ken de geschiedenis ook niet. Maar lijkt me niet dat dit iets is wat bij slowchat POL moet worden voorgesteld.![]()
En jij bent een kloon van?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, als je een beetje bijgoochem over wilt komen zoals Aahtje, niet nee, dan is dat meestal toch een zwaktebod.
Oh, nu het uitkomt is er opeens wel een kwaliteitseis voor de SC.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Doe geen moeite, alsjeblieft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
slotje gezet, nog geen tijd om op te ruimen.
Een kwaliteitseis lijkt het me niet echt, eerder dat het me toch wel wenselijk lijkt dat er enigszins fatsoenlijk met elkaar wordt omgegaan, hetgeen imo voor heel POL geldtquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, nu het uitkomt is er opeens wel een kwaliteitseis voor de SC.![]()
Goh altijd weer een ander de schuld gevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij bent een kloon van?
![]()
Ben er overigens mee eens dat zoiets niet in POL (SC) hoort. Maar ja, hier begon het gezuig van tante Ryanne:
[..]
![]()
dankquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
slotje gezet, nog geen tijd om op te ruimen.
Ben geen kloon.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij bent een kloon van?
![]()
Ben er overigens mee eens dat zoiets niet in POL (SC) hoort. Maar ja, hier begon het gezuig van tante Ryanne:
[..]
![]()
Ga toch weg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, nu het uitkomt is er opeens wel een kwaliteitseis voor de SC.![]()
Bespaar je de moeite er wordt toch geen ene ruk aan gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ga toch weg.
Of vind je het normaal om mekaar voor pedo uit te maken?
Ik maak mensen niet voor pedo uit hoor. en wie zegt dat ik niet vind dat je fatsoenlijk met elkaar moet omgaan?
Dat jij onder het noemer vrijheid van meningsuiting vind dat je alles mag zeggen, dat is niet mijn mening.
SC leek wel erg op demonisering he, van beide kanten.
je hebt gelijk. Ik ben iedergeval tot vanavond weer weg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite er wordt toch geen ene ruk aan gedaan.
In theorie zouden die verbannen moeten worden. In de praktijk zal er wel weer niets gebeurenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:05 schreef Elseetje het volgende:
Volgens mij moeten sommige users de policy er nog eens op nalezen...
Policy
Wat gebeurt er eigenlijk met users die stelselmatig op onopvallende wijze de policy negeren?
Vermoeiend... Jammer dat er niet wat aan gedaan wordt, het verpest de sfeer op het forum, en met name in POL. Maakt dat ik eigenlijk geen zin meer heb om er te komen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
In theorie zouden die verbannen moeten worden. In de praktijk zal er wel weer niets gebeuren. EN gaan ze het hele verhaal over een paar weken weer ophangen.
In de praktijk ook wel al zal dat niet snel een permanente ban worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
In theorie zouden die verbannen moeten worden. In de praktijk zal er wel weer niets gebeuren. EN gaan ze het hele verhaal over een paar weken weer ophangen.
Er was een hele tijd natuurlijk weinig van dit geziek en gezeik. Jij kan toch ook niet ontkennen dat de sfeer in POL er de afgelopen paar maand ook niet beter op is geworden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
In de praktijk ook wel al zal dat niet snel een permanente ban worden.
Met de laatste zin heb je denk ik helaas gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |