Prima spul, de Renaud is ook niet gek.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef sigme het volgende:
Cognac, kan niet missen.
Dat spandoek is allang weg lieverdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Verdonk van moord beschuldigen is inderdaad wel te gortig.![]()
Kom er is maar 1 pedo hè, dat is Ryan3, Aahtje en PJ konden dat soort dingen alleen op hun eigen forumpje kwijt, maar nu inene ook op Fok!.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Kan iemand hier ff naar kijken: [POL SC 1174] La liberté guidant le peuple
Na een tijdje wordt er nogal veel over en weer mensen voor pedo etc uitgemaakt.
Dreigen met iemand aangeven en insinuaties dat iemand zijn dochter misbruikt lijkt me niet volgens de policy. Of moet alles onder de noemer vrijheid van meningsuiting gezegd kunnen worden.
Laat beide dan naam en adres uitwisselen en er een aanklacht + rechtzaak van maken.
Ik weet niet wie er uiteindelijk gelijk heeft, ken de geschiedenis ook niet. Maar lijkt me niet dat dit iets is wat bij slowchat POL moet worden voorgesteld.![]()
slotje gezet, nog geen tijd om op te ruimen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Dreigen met iemand aangeven en insinuaties dat iemand zijn dochter misbruikt lijkt me niet volgens de policy. Of moet alles onder de noemer vrijheid van meningsuiting gezegd kunnen worden.
Laat beide dan naam en adres uitwisselen en er een aanklacht + rechtzaak van maken.
Ik weet niet wie er uiteindelijk gelijk heeft, ken de geschiedenis ook niet. Maar lijkt me niet dat dit iets is wat bij slowchat POL moet worden voorgesteld.![]()
En jij bent een kloon van?quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, als je een beetje bijgoochem over wilt komen zoals Aahtje, niet nee, dan is dat meestal toch een zwaktebod.
Oh, nu het uitkomt is er opeens wel een kwaliteitseis voor de SC.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:32 schreef One_of_the_few het volgende:
Doe geen moeite, alsjeblieft.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
slotje gezet, nog geen tijd om op te ruimen.
Een kwaliteitseis lijkt het me niet echt, eerder dat het me toch wel wenselijk lijkt dat er enigszins fatsoenlijk met elkaar wordt omgegaan, hetgeen imo voor heel POL geldtquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, nu het uitkomt is er opeens wel een kwaliteitseis voor de SC.![]()
Goh altijd weer een ander de schuld gevenquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij bent een kloon van?
![]()
Ben er overigens mee eens dat zoiets niet in POL (SC) hoort. Maar ja, hier begon het gezuig van tante Ryanne:
[..]
![]()
dankquote:Op donderdag 15 maart 2007 07:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
slotje gezet, nog geen tijd om op te ruimen.
Ben geen kloon.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En jij bent een kloon van?
![]()
Ben er overigens mee eens dat zoiets niet in POL (SC) hoort. Maar ja, hier begon het gezuig van tante Ryanne:
[..]
![]()
Ga toch weg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, nu het uitkomt is er opeens wel een kwaliteitseis voor de SC.![]()
Bespaar je de moeite er wordt toch geen ene ruk aan gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ga toch weg.
Of vind je het normaal om mekaar voor pedo uit te maken?
Ik maak mensen niet voor pedo uit hoor. en wie zegt dat ik niet vind dat je fatsoenlijk met elkaar moet omgaan?
Dat jij onder het noemer vrijheid van meningsuiting vind dat je alles mag zeggen, dat is niet mijn mening.
SC leek wel erg op demonisering he, van beide kanten.
je hebt gelijk. Ik ben iedergeval tot vanavond weer weg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite er wordt toch geen ene ruk aan gedaan.
In theorie zouden die verbannen moeten worden. In de praktijk zal er wel weer niets gebeurenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:05 schreef Elseetje het volgende:
Volgens mij moeten sommige users de policy er nog eens op nalezen...
Policy
Wat gebeurt er eigenlijk met users die stelselmatig op onopvallende wijze de policy negeren?
Vermoeiend... Jammer dat er niet wat aan gedaan wordt, het verpest de sfeer op het forum, en met name in POL. Maakt dat ik eigenlijk geen zin meer heb om er te komen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
In theorie zouden die verbannen moeten worden. In de praktijk zal er wel weer niets gebeuren. EN gaan ze het hele verhaal over een paar weken weer ophangen.
In de praktijk ook wel al zal dat niet snel een permanente ban worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
In theorie zouden die verbannen moeten worden. In de praktijk zal er wel weer niets gebeuren. EN gaan ze het hele verhaal over een paar weken weer ophangen.
Er was een hele tijd natuurlijk weinig van dit geziek en gezeik. Jij kan toch ook niet ontkennen dat de sfeer in POL er de afgelopen paar maand ook niet beter op is geworden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
In de praktijk ook wel al zal dat niet snel een permanente ban worden.
Met de laatste zin heb je denk ik helaas gelijk
Er is weinig aan inderdaad de laatste tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Vermoeiend... Jammer dat er niet wat aan gedaan wordt, het verpest de sfeer op het forum, en met name in POL. Maakt dat ik eigenlijk geen zin meer heb om er te komen...
Wel minder dan nu in ieder gevalquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er was een hele tijd natuurlijk weinig van dit geziek en gezeik.
Klopt en het is eigenlijk te triest voor woorden dat beide 'kampen' na 2 jaar nog niet verstandiger zijn geworden.quote:Jij kan toch ook niet ontkennen dat de sfeer in POL er de afgelopen paar maand ook niet beter op is geworden?
Ze hebben beiden aan flard genoeg om weer op hol te slaan. En misschien moet je dan maar mensen tegen zichzelf in bescherming gaan nemen ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wel minder dan nu in ieder geval
[..]
Klopt en het is eigenlijk te triest voor woorden dat beide 'kampen' na 2 jaar nog niet verstandiger zijn geworden.
Ik vind er nu stukken minder aan dan een paar maand terug. De sfeer is veel geprikkelder geworden. Er lopen een paar man in POL rond die hier enkel komen om te zieken en te zeiken en zelf al aangeven dat ze weigeren nog te proberen inhoudelijk bij te dragen. Ze gaan net zolang door tot ze geband worden zodat ze weer kunnen gaan huilen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef sigme het volgende:
Alsof men een paar maanden geleden te spreken was over sfeer & kwaliteit.
Die vete is te sneu voor woorden, dat pedogebash zou wat mij betreft per keer dat het woord uit een toetstenbord vloeit beloond mogen worden met een mededeling, maar jammeren over de toestand van tegenwoordig.. gaat toch heen.
Men heb je altijd maar de groep men is de laatste tijd wel iets groter geworden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:53 schreef sigme het volgende:
Alsof men een paar maanden geleden te spreken was over sfeer & kwaliteit.
Waarom mag er niet geklaagt worden over de sfeer?quote:Die vete is te sneu voor woorden, dat pedogebash zou wat mij betreft per keer dat het woord uit een toetstenbord vloeit beloond mogen worden met een mededeling, maar jammeren over de toestand van tegenwoordig.. gaat toch heen.
Je hebt gradaties Sigme. Er zal altijd geklaagd worden maar ben je niet ook van mening dat het nu een stuk erger is dan een tijdje terug?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:03 schreef sigme het volgende:
Een paar maand terug werd er hier ook met regelmaat geklaagd over inhoudsloos links/rechts , over "moslimonderwerpen", over users die weinig meer bijdragen dan zuur gemier of loos geblaat of zuigend getreiter. Of over eeuwig terugkerende onderwerpen, over het slecht lezen van bronnen, over suggestief voorstellen van zaken. Over flauwe verhaspelingen van namen, over domme vergelijkingen met hitler en mao, etc etc etc.
En *iets* zegt me dat het over een maand, een jaar, ongeacht wie er hier post, nog steeds allemaal is en nog steeds over geklaagd wordt.
Als mensen heel bewust proberen de sfeer te verzieken dan lijkt me dat toch wat anders.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:06 schreef sigme het volgende:
Men kan eindeloos klagen over de sfeer. Maar het heeft niet veel meer waarde dan klagen over de jeugd van tegenwoordig.
Nou nee, eigenlijk. Als het probleem de voorbijfokkers zijn: die vind ik gewoonlijk - ook in inhoudelijke discussies, prima te pruimen. Maar dan moet je er natuurlijk wel zelf ook moeite voor doen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je hebt gradaties Sigme. Er zal altijd geklaagd worden maar ben je niet ook van mening dat het nu een stuk erger is dan een tijdje terug?
Jawel oogkleppen ophouden . Je doet teveel je best die genezijdekliek te vriend te houden en daar ligt de bron van Ryans kritiek op jou, hoewel hij natuurlijk ook doorschoot naar jou toe..quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk. Als het probleem de voorbijfokkers zijn: die vind ik gewoonlijk - ook in inhoudelijke discussies, prima te pruimen. Maar dan moet je er natuurlijk wel zelf ook moeite voor doen.
Dankjewel voor deze analyse, ik geloof er geen ruk van. Als ik al iemand te vriend probeer te houden (hoe kom je d'r bij?), dan is dat een goede reden mij te achtervolgen met 'sigme met haar holocaustonkennende vrinden'? Om Ryan een geschiedenis heeft met Sjun en *ik* niet Lemmeb, Aaah of PJO affakkel?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jawel oogkleppen ophouden . Je doet teveel je best die genezijdekliek te vriend te houden en daar ligt de bron van Ryans kritiek op jou, hoewel hij natuurlijk ook doorschoot naar jou toe..
Kloten was hun opzet terug te komen? Que?quote:Du_ke zegt terecht dat die kliek de sfeer nog meer heeft verpest .. Kloten was hun opzet ook om terug te komen...
Nou nou, poeh, tsjonge jonge. Ik meen dat laatst ergens 'bluesdude' als typeaanduiding gebruikt werd.quote:Als ik slowchat binnenwandel dan kan ik op een etiketje van Rourke rekenen.... als ik een racistisch topic (as van het...) aan de kaak stel, dan noem hij mij fascistje..
Doe wàt?quote:Pruim maar lekker door zo...
Het komt al jaren van twee kanten, en sommigen doen érg hun best de groep betrokkenen te vergroten.quote:En het was die kliek die weer begon met de pedohetze... Dat Ryan terugbijt is te snappen, want dat gaaaaaat maar door... en de fokcrew doet er niks an..
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen; helemaal ongelijk heb je niet, maar de users waar jij op doelt zijn daar niet de enige bron van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vind er nu stukken minder aan dan een paar maand terug. De sfeer is veel geprikkelder geworden. Er lopen een paar man in POL rond die hier enkel komen om te zieken en te zeiken en zelf al aangeven dat ze weigeren nog te proberen inhoudelijk bij te dragen. Ze gaan net zolang door tot ze geband worden zodat ze weer kunnen gaan huilen.
Ben het met Sigme eens dat er met die 'kliek' ook inhoudelijk is te discusieren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jawel oogkleppen ophouden . Je doet teveel je best die genezijdekliek te vriend te houden en daar ligt de bron van Ryans kritiek op jou, hoewel hij natuurlijk ook doorschoot naar jou toe..
Wat nogal eenzijdig en niet helemaal waar is.quote:Du_ke zegt terecht dat die kliek de sfeer nog meer heeft verpest .. Kloten was hun opzet ook om terug te komen...
Voor Ryan geldt ook dat hij verstandiger hoort te zijn. Er zit overigens niet voor niets een slot op dat sc topic.quote:En het was die kliek die weer begon met de pedohetze... Dat Ryan terugbijt is te snappen, want dat gaaaaaat maar door... en de fokcrew doet er niks an..
Het speelt al een paar maanden natuurlijk maar gister was er weer eens een uitbarsting.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou nee, eigenlijk. Als het probleem de voorbijfokkers zijn: die vind ik gewoonlijk - ook in inhoudelijke discussies, prima te pruimen. Maar dan moet je er natuurlijk wel zelf ook moeite voor doen.
En jongeheer Ryan, die heeft bij tijd en wijle speciaal de pik op mij. Voor mij is die vete, inclusief kleinzielig oprakelen, met regelmaat aanwezig, ook zonder voorbijfokkers. Dat stoort blijkbaar niemand, maar mij stoort het echt niet méér als het jullie opeens opvalt.
Oh dat is ook waarquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen; helemaal ongelijk heb je niet, maar de users waar jij op doelt zijn daar niet de enige bron van.
Ik zei ook dat Ryan doorschoot naar jou toe...maar je gaat toch niet ontkennen dat je het liefst iedereen te vriend wilt houden inclusief de baggeraars...?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:29 schreef sigme het volgende:
Dankjewel voor deze analyse, ik geloof er geen ruk van. Als ik al iemand te vriend probeer te houden (hoe kom je d'r bij?), dan is dat een goede reden mij te achtervolgen met 'sigme met haar holocaustonkennende vrinden'? Om Ryan een geschiedenis heeft met Sjun en *ik* niet Lemmeb, Aaah of PJO affakkel?![]()
Terugkomen om te kunnen kloten en een ev ban is een overwinningstrofee...quote:Kloten was hun opzet terug te komen? Que?
Bedoel je door Apropos? Ik snapte het niet...maar fascistje is wel duidelijk zat toch ? En van een andere orde.quote:Nou nou, poeh, tsjonge jonge. Ik meen dat laatst ergens 'bluesdude' als typeaanduiding gebruikt werd.
Idd..het komt al jaren van 2 kanten, maar gaat niet een pseudo eerlijke houding in het midden aannemen..quote:Het komt al jaren van twee kanten, en sommigen doen érg hun best de groep betrokkenen te vergroten.
Inderdaad en als het dan bij een slotje en verder geen gevolgen blijft dan kan je er van uitgaan dat je over 2 weken weer een topic vol hebt waarin ze elkaar op exact dezelfde wijze te lijf gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:33 schreef Reya het volgende:
Maar goed, het gaat me vcooral om dat constante geruzie tussen Ryan3 en Lemmeb, Aaah en PJO. Wat mij betreft gunnen ze elkaar het licht in de ogen niet, maar dit subforum lijkt me niet het juiste medium om die maar constante dooretterende vete op uit te vechten; bovendien wordt er in dat geruzie gebruik gemaakt van bijzonder lage onderlinge verwijten waar de honden geen brood van lusten.
En, niet toevallig: met twéé deelnemers. Dat verhalen op anderen is goedkoop, en onterecht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het speelt al een paar maanden natuurlijk maar gister was er weer eens een uitbarsting.
Ja hoor, hebben we er weer een. Een zuigerige steek onder water, waarvan je weet dat het mijn standpunten en mijn postwijze geen recht doet.quote:En sorry ik ga voor die jongens geen moeite doen. Kan het erg waarderen dat PJO een tijdje heeft bijgehouden wat ik heb gepost maar het zegt voor mij meer dan voldoende over hun gedrag. Dat en o.a. het gebruik van termen als kanker en makaken als ze b.v. over Moslims praten maakt dat ik ze wat minder kan waarderen dan jij blijkbaar doet.
Ja zo simpel is hetquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Terugkomen om te kunnen kloten en een ev ban is een overwinningstrofee...
[..]
Het is vooral dat iedere discussie in elk topic om een of andere voorzien dient te worden van lage sneren.quote:De agressie komt het meest van de genezijdelingen af..niet alleen tov Ryan3, maar ook tov andere users en dat bedoelde Duke met de sfeer van de laatste maanden is nog meer verpest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |