Zo werkt dat meestal met verzamelingenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:43 schreef Illyria het volgende:
Ik koop ze niet want na 1 keer heb je het ook wel weer gezien en dan staat het toch maar in de kast.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:54 schreef slindenau het volgende:
Jeugdsentiment is hier ook altijd het excuus als er weer eens veels te veel geld over de balk gaat voor die classics.
Zijn dit ook echt de originele? Zelf ben ik niet van plan om gekopieerde DVD's aan te schaffen, wil wel echt de 'echte' hebben natuurlijk...quote:Op zondag 11 maart 2007 11:01 schreef Retarded het volgende:
Heb ook al een flinke reeks staan
In mijn bezit:
Aladdin
Alice in Wonderland
Assepoester
Bambi
Belle en het Beest
Dombo
Hercules
Keizer Kuzco
Kleine Zeemeermin
Lady en de Vagebond
Lion King
Merlijn de Tovenaar
Mulan
Peter Pan
Pocahontas
Robin Hood
Sleeping Beauty
Taran en de Toverketel
Tarzan
van sneeuwwitje ligt hier al een bijzonder exemplaar op dvdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Jenny_ het volgende:
Nog meer Disney DVD verzamelaars op Fok!?![]()
Op de planning:
- Jungle Book (najaar 2007)
- 101 Dalmatiërs (voorjaar 2008)
- Doornroosje (najaar 2008)
- Pinokkio (voorjaar 2009)
- Sneeuwwitje (najaar 2009)
- Fantasia (voorjaar 2010)
- Fantasia 2000 (najaar 2010)
- Belle en het beest (voorjaar 2011)
Zie ook:
Disney Classics
"bijzonder"quote:Op zondag 11 maart 2007 19:16 schreef wendytje het volgende:
[..]
van sneeuwwitje ligt hier al een bijzonder exemplaar op dvd
Dan is de DVD weer ouderwets en heeft iedereen HD-DVD's/BLUE-RAYSquote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nog 4 jaar wachten![]()
![]()
![]()
dat is veel te lang
Belle en het Beest is toch al een keer uitgebracht op DVD ?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nog 4 jaar wachten![]()
![]()
![]()
dat is veel te lang
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef SpaceAce het volgende:
Hier nog zo'n verzamelaar
![]()
Dit is mijn verzameling van mijn Classics:
*knip*
Jeetje, hoe stoer is dit!quote:
13 is al rond de 1/4e van alle Classics...dan ben je ook al goed op wegquote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Jeetje, hoe stoer is dit!![]()
Hoelang heb je hier over gedaan?
Zit zelf 'nog' maar op de 13...
nee, ik bedoel eenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
"bijzonder"
...
Je bedoelt waarschijnlijk: te-veel-voor-betaald exemplaar?
Of is het een mooi digipack?
Ehm 1(,5) jaar ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Jeetje, hoe stoer is dit!![]()
Hoelang heb je hier over gedaan?
Zit zelf 'nog' maar op de 13...
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:54 schreef Ellatjuh het volgende:
pffff heb nog wel wat jaren voor de boeg dan:s
maar ergens is dat ook wel leuk.quote:
Ik ga hem bij de ECI bestellen, Peter Pan 1 en 2 in een doosje, heel apart want volgens die site in de OP komtie pas aan het einde van het jaar (of volgend jaar dunno meer psies) uit ? uit het boekje: Peter Pan 1& 2 DuoPack; De magie begint... Peter Pan en het vervolg Terug naar Nooitgedachtland Clubprijs: 34,99quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:28 schreef slindenau het volgende:
Vandaag maar even de nieuwe Peter Pan (2 disc+slipcase) gekocht. Da's mn 10e Classic
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef slindenau het volgende:
Ziet er uit als deze:
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=1234018&navid=47
Maar dan, zoals gewoonlijk bij de ECI, goedkoper bij de vanleest.
Eens, ben ik ook niet van plan. Volgens mij heb ik er ook nog nooit een van gezien...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef slindenau het volgende:
Maarja, al die "2" versies van de classics (Tarzan 2, Peter Pan 2) hoef ik niet hoor...dat is een beetje goedkoop melken van Disney.
echt gaaf zoveelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:14 schreef SpaceAce het volgende:
Mijn verzameling komt voort uit de "3 halen, is 2 betalen" van de V&D en kosten dan 16 euro per stuk (prijzencircus)![]()
Dat is nu 2 jaar geleden en sindsdien heb ik er nog 4 bij kunnen kopen omdat die toen nog niet uit waren. Nu hoef ik er dus nog maar 6 van het officiële Classics lijstje, waarvan drie aankomende jaren op het programma staat (zie ik in het eerste berichtje). Nummer 4 ligt al in de winkel, dus ga ik binnenkort maar eens halen.
Mis ik daarna alleen nog: Saludos Amigos en Make Mine Music (waarvan de laatste volgens mij nog nooit in Nederland is uitgekomen, dus deze gaat nog moeilijk worden. Wil ze namelijk wel NLO hebben)
eerlijk waarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:43 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07112/Disney_Classics_DVDS.jpg]afbeelding][/url]
Heb nog wel meer van Pixar, maarja... boekenplankje was vol![]()
Hm, Saludos Amigos is bij hem al gereserveerd... Maar heb wel iemand anders gevonden welke deze aanbiedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef Nonneke het volgende:Deze meneer heeft ze bv allebei ! (gesealed)
nou bij dat ICE moet je de kleine letters altijd goed lezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die bestel ik dus niet bij de ECI, wat een oplichters
![]()
Agja bestel ik wel een boekje ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:01 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Hm, Saludos Amigos is bij hem al gereserveerd... Maar heb wel iemand anders gevonden welke deze aanbied(en uiteraard heb ik een bod uitgebracht).
Aangezien Make Mine Music toch niet met NLO te verkrijgen is, ga ik over een paar weken tijdens mijn vakantie in de USA eens kijken of ik hem daar gevonden krijg
Thnx voor het meedenken (had dus nog niet eens aan MP gedacht)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:09 schreef slindenau het volgende:
"Een nieuwe"....ik dacht dat jou collectie Classics wel compleet was
ssssshtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef slindenau het volgende:
Maal 15 euro gemiddeld...is toch weer 330 euro
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef slindenau het volgende:
Hmm, ik heb het even nagerekend...voor de 10 classics die ik nu heb (waaronder de Lion King 2 disc + slipcase OOP en een 4 disc Alladin digipack), heb ik 183 euro neergeteld, wat dus neerkomt op gemiddeld 18 euro en 30 eurocent.
Ja, ik houd elke aanschafprijs bij in de profiler![]()
Verzamel je wel meer DVD's? Dan zou je moeten weten dat 20 euro voor een DVD alleen in de 1e week na de release geoorloofd is...maar verder echt te duur isquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef B.A.Trix het volgende:
¤20 euro voor een dvd vind ik eigenlijk nog wel meevallen. Ik heb toendertijd alle video's voor f45 gekocht dus ze zijn niet eens duurder geworden.![]()
gelukkig heb ik die al gekocht, 2-disc SEquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2011 voor Belle en het Beest? grmbl.
zit daar veel verschil in dan ? (behalve de meeste covers?) of wil je gewoon alle regios ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alle classics uit de amerikaanse lijst sowiezo orgineel in bezit, europeese classics lijst op 2 na allemaal orgineel in bezit
Er zijn 45 classics op de algemene lijst, dus voor Europa en USAquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zit daar veel verschil in dan ? (behalve de meeste covers?) of wil je gewoon alle regios ?![]()
Dat gejodel hequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:45 schreef Jenny_ het volgende:
Gister Paniek op de Prairie gehaald. Hij was wel aardig.
(nog 30 te gaan)
Volgens de hoes van Chicken Little is het geen Classic... Dus hoort hij nu wel of niet bij de Classics Lijst?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er zijn 45 classics op de algemene lijst, dus voor Europa en USA
45. Chicken Little
Zo stond ie wel op de disney site maar nu ik de disney complete classic collection dvd bekijk staat ie er niet bij iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef SpaceAce het volgende:
Saludos Amigos is binnen!!
![]()
Nu hoef ik er nog maar vijf!!!
(of vier?)
[..]
Volgens de hoes van Chicken Little is het geen Classic... Dus hoort hij nu wel of niet bij de Classics Lijst?
Poehee! Zijn dit echt alle classics op één DVD? Vet! Hoeveel heb je er voor moeten betalen?quote:
Nee was het maar zo'n feest dat ze er allemaal op staan, op deze dvd staan van ALLE classics de trailers en extra stukjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Poehee! Zijn dit echt alle classics op één DVD? Vet! Hoeveel heb je er voor moeten betalen?
Ja, dat dacht ik al. Toch mooi om in je verzameling te hebben. Zijn ze nog verkrijgbaar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest dat ze er allemaal op staan, op deze dvd staan van ALLE classics de trailers en extra stukjes
Op 1 schijfje 40 films...wat denk je zelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Poehee! Zijn dit echt alle classics op één DVD? Vet! Hoeveel heb je er voor moeten betalen?
Whehe onweerstaanbaar eigenlijk hequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef slindenau het volgende:
Oeh de R1 Treasures...jammer dat ik al 4 van die grote R2NL blikken heb. Helaas zijn die niet genummerd, maar ik vind ze wel mooier (groter is beter).
Hey super! Goed dat ik dit weet, wandel ik deze week even de V&D binnenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef SpaceAce het volgende:
Deze week is het weer prijzencircus bij de V&D. Ofwel: maak een lijstje welke je nog nodig hebt van de Disney Classics en sprint snel naar de V&D
(helemaal zeker weten doe ik het niet, maar de vorige keer waren deze Disney Classics ook nog maar 16 euro per stuk in plaats van 19 euro).
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/Prijzencircus2.jpg]afbeelding][/url]
Uhm die dvd's zijn zo'n 20 per stuk. Bij media markt zijn de meeste dvd's van disney 10 per stuk.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef SpaceAce het volgende:
Deze week is het weer prijzencircus bij de V&D. Ofwel: maak een lijstje welke je nog nodig hebt van de Disney Classics en sprint snel naar de V&D
(helemaal zeker weten doe ik het niet, maar de vorige keer waren deze Disney Classics ook nog maar 16 euro per stuk in plaats van 19 euro).
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/Prijzencircus2.jpg]afbeelding][/url]
ja Disney's, maar Classics zijn duurder dan gewone Disney filmsquote:Op zondag 25 maart 2007 14:08 schreef Honky het volgende:
[..]
Uhm die dvd's zijn zo'n 20 per stuk. Bij media markt zijn de meeste dvd's van disney 10 per stuk.
welke geur?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:27 schreef slindenau het volgende:
Alleen deze week? Damn, dan moet ik een keertje na het werk. En ik kan je zeggen, waar ik werk...naderhand ruik ik best sterk.
(ik maak 100'en liters geur/smaak stof concentraat waarvan er misschien 5 gram per verpakking in een eindproduct gaat)
Waar, maar zag er ook films bijstaan als Hercules en Sword in the Stone en dié kan je dan wel beter bij MM halen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja Disney's, maar Classics zijn duurder dan gewone Disney films
Mooi kut dat er hier geen V&D in de buurt zit![]()
Vanalles, meestal synthetische maar soms ook extracten...vaak simpele dingen als vanille, sinasappel etc...maar ook dingen als koffie of kaas, en vooral die laatste is ergquote:Op maandag 26 maart 2007 08:34 schreef wendytje het volgende:
[..]
welke geur?
kijk, vis of appeltjes is ook al een verschil
maar niet fan genoeg om de naam goed te schrijven?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben helemaal Keizer Kusco-fan
Heej, dat telt niet hequote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
En illegale versies van The Incredbiles en Finding Nemo.
deel 1 of 2 ?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef SHOOOTO het volgende:
de nieuwe frank en frey moet ik nog halen
Vond hem wel grappig, maar zoals met de meeste delen 2 minder dan deel 1quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Honky het volgende:
Hoe goed is Peter Pan 2?
mn lieve vriendin vond 1 Disney huren wel genoegquote:Op woensdag 25 april 2007 20:21 schreef SHOOOTO het volgende:
misschien wordt deel drie wel ok, vond Assepoester 3 wel leuk![]()
Ze vind het wel leuk hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef Ellatjuh het volgende:
hahaha arme vriendin:P
maar ergens is het vast mis gegaan bij haar,want wat voor raar mens ben je als je niet van dinsey houd![]()
![]()
!
het is leuker om in Blokkers te speuren voor Disney DVD's. Zo had ik in Januari, The Lion King & Belle en het Beest gevonden (in seal)quote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze vind het wel leuk hoorze wordt er alleen afentoe een beetje moe van
![]()
http://www.goedkoopstewinkel.nl/ <-- Hier hebben ze Disney's, sommige met een leuk prijsje![]()
daarom moet ik ook altijd verplicht even de Blokker inquote:Op donderdag 26 april 2007 22:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
het is leuker om in Blokkers te speuren voor Disney DVD's. Zo had ik in Januari, The Lion King & Belle en het Beest gevonden (in seal)![]()
Whoehoe nog maar 4 jaartjes!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Jenny_ het volgende:
Nog meer Disney DVD verzamelaars op Fok!?![]()
Op de planning:
- Belle en het beest (voorjaar 2011)
Zie ook:
Disney Classics
Dat vind ik zelf ook overdreven.Maar er zijn genoeg mensen die het kopenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:14 schreef vencodark het volgende:
Overigens, vind het wel beetje overdreven dat bepaalde dvd's in 5 versies ofzo uitkomen.
De 'steal' version.
De versie met kartonnen hoes.
De blanco versie, dus zonder hoezen etc.
De versie die gebundeld is met een andere versie.
De versie waar je een hoes heb die bobbeld (dus waar bijv Assepoester eruit "springt".
Tuurlijk, ik verzamel ze nu niet direct, alleen de leukste. Heb Kleine Zeemeermin in bezit en zit te wachten op Belle en het Beest. Jungle Book hoort er ook in + Aladdin maar nog niet aangeschapt die laatste. Zus heeft er wel een hele reeks dus kan ze voorlopig nog lenen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:09 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook overdreven.Maar er zijn genoeg mensen die het kopen![]()
Ik koop meestal de 'gewone' versie, en van sommige een 2 dvd![]()
Snoopy dvd's in Nederland? Welke winkelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:41 schreef mouschy het volgende:
Die bovenste Snoopy DVD is inport, komt uit Japan of China...
En die andere 3 komen uit NL. Ja een echte Snoopy gek hier
En die 2e toren komt er snel hahaha. Maar die boxen en zo kan je er niet in kwijt helaas..
dat vraagt gewoon om een fotoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:17 schreef mike-one het volgende:
hier hou ik van , disney verzamelaars.
ik heb er nu zo'n 50 disney tekenfilms
Ik heb er 1 gekocht bij FRS en een paar via Ebayquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:47 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Snoopy dvd's in Nederland? Welke winkel?
*HIER* iemand op Marktplaats die em aanbied voor 8,50quote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef mouschy het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekocht bij FRS en een paar via EbayBen je ook een Snoopy verzamelaar?
En ik heb meteen nog een vraagje; ik zoek een orginele DVD van de Kleine Zeemeermin. Heeft iemand die misschien dubbel? ik wil hem graag over kopen of ruilen met een Lady and the Tramp DVD nog helemaal nieuw ingesealt.
http://www.filmvisie.nl/nieuws/2006/disneys30dvdbox.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Suerte het volgende:
Welke classics zitten er in die 30-dvd-box, Mvnl?
Same herequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Ik heb ze allemaal, alle feature films en disney treasures
Idem. Jungle Book eindelijk... daar heb ik lang op moeten wachtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil alleen de films die écht leuk vind/vond, koop ze niet allemaal.
ach, ik heb het bedrag nú nog niet over, maar hou elke week wel genoeg over om 1/2 dvdtjes te kopen, dus als ik nou ff wat discipline heb dan is dit het best waard om 4 weekendjes niks te kopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
deze ?![]()
Mooie box, als ik 200 euro over had gehad had ik em ook wel willen hebben, maar ja heb de meeste daaruit al![]()
Geen idee wat de kwaliteit is van de dvd's, maar een leuk boxje is het![]()
Marktplaats is mijn beste vriendje voor goedkope Disney'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Wel een toepasselijk topic voor mijn vraag, mijn zusje wil beginnen met het sparen van Disney DVD's van o.a belle en het beest, de kleine zeemeermin etc, enig idee waar ik deze een beetje voordelig kan krijgen? had al gekeken op de site van bart smit maar daar zag ik geen oude disney titels op dvd...
voor zover ik weet gaan oude titels relatief snel weer uit de handel (worden gelimiteerd uitgebracht) zodat ze na een jaartje of 10 weer met veel commotie opnieuw uitgebracht kunnen worden..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Wel een toepasselijk topic voor mijn vraag, mijn zusje wil beginnen met het sparen van Disney DVD's van o.a belle en het beest, de kleine zeemeermin etc, enig idee waar ik deze een beetje voordelig kan krijgen? had al gekeken op de site van bart smit maar daar zag ik geen oude disney titels op dvd...
als het maar brood op de plank brengt, ja toch!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bij de PrijzenMepper![]()
Zit alleen in Lelystad en Almere
don't judge me on the name![]()
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
als het maar brood op de plank brengt, ja toch!
mijn bescheiden verzameling, Paniek op de prairie en Atlantis staan niet op de foto. Was die aan het kijken![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Mvnl het volgende:
* Mvnl realiseert zich ineens dat zijn complete disney-collectie nog bij zijn ouders staat, waaronder 2 hele kratten disney-mcdonalds-figuurtjes (die ie stiekem nog steeds stoer vindt)
(nog diepere bloos): m'n collectie aan gigantische reclameborden/mobiels/videorekken e.d. ter promotie van nieuwe disneyvideo's heb ik helaas bij ruimtegebrek al afgedankt... (Ik wist gewoon dat ik daar ooit sentimenteel spijt van zou krijgen!)
quote:
o ik bedoelde niet dat ik al een dvd-collectie had die ik me ineens weer herinnerde hoor..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
voor dat 2e natuurlijk, dat je je verzameling al hebt is natuurlijk![]()
Dat je Marie herkentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Moest ik overigens ineens aan denken door het kodak-aristokatje op jouw foto![]()
Hoe zit het overigens met die officiele lijst van 'de classics'..
Vrij en Vrolijk en Melody Time beschouw ik niet als 'classics', maar in mijn hoofd zijn de classics ook echt alleen de jaarlijkse grote avondvullende animatiefilms.. en V&V is toch alleen maar een collectie korte filmpjes? Of is die wel ooit à la Fantasia als één film uitgebracht?
Van achterop de Hoes...quote:Vrij en Vrolijk, Walt Disney's 9e animatiemeesterwerk, is een heerlijk, innemend juweeltje dat een heleboel historische Disney momenten oplevert. In navolging van Disney's klassieke traditie van fantastische verhalen, onvergetelijke figuren, muziek en avontuur, verteld het vrolijke VRIJ EN VROLIJK het verhaal van Bongo en Mickey en de bonenstaak: twee tijdloze verhalen die op magische manier tot leven worden gebracht door de populaire Japie Krekel, en de duizelingwekkende combinatie van animatie en live-actie.
Je zult genieten van de geliefde cast en het weergaloze plezier in VRIJ EN VROLIJK - misschien wel de allerleukste Disneyfilm ooit
ja, ik was al even gaan zoeken naar die (en nog een paar andere) 'film'..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat je Marie herkentze is idd van de Kodak (of een ander foto merk), maar dat is al zeker 10/15 jaar terug
![]()
Vrij en Vrolijk valt mij ook tegen, het zijn 2 verhaaltjes (japie en de bonenstaak en bongo als ik me zo herinner)
Ik pak em er ff bij !
Inderdaad, daarom heb ik Vrij en Vrolijk ook, ik wil de hele collectie hebben, dus dan ook maar die enkele V&V/MT etc die niet leuk zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Mvnl het volgende:
[..]
ja, ik was al even gaan zoeken naar die (en nog een paar andere) 'film'..
Wat mij betreft is Cinderella de eerste fatsoenlijke classic na Bambi.. voor de volledigheid zal ik vroeg of laat (waarschijnlijk laat) die Caballeros-toestanden enzo ook wel kopen, maar naar mijn idee zijn dat niet de échte classics![]()
Overigens heeft Bongo nog wel wat sentimentswaarde want die zag ik vroeger nog wel eens op tv (ook een teken dat het niet een enorme classic is)
En tuurlijk ken ik Marie(al zou ik de naam niet meer geweten hebben).. waren daarna ook nog een keer jungleboekfiguurtjes bij Kodak, daar zat echt een érg mooi display bij (ik schooide altijd bij platenzaken e.d. voor dat soort borden
)
Maargoed, dit topic gaat over dvd's geloof ik...
ik heb em volgens mij nog nooit gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:34 schreef SHOOOTO het volgende:
die vond ik vroeger eng. Nu vind ik 'm minder en een beetje non disney![]()
Mooie verzameling !quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef mike-one het volgende:
[afbeelding]
nou hier is de foto van mijn disney verzamelling
Daarover mag hier niet gesproken wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje hoe komen jullie er allemaal aan? Ik wil dat ook.![]()
dat is pas leuk als je ze allemaal hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:47 schreef Mvnl het volgende:
ik snap die collecties die niet op alfabet óf op orde van release staan nooit zo..
(maar da's ws omdat ik zo'n enorme orde-neuroot ben)
volgorde van release wel, maar alfabet lijkt mij dan toch wel handigquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat is pas leuk als je ze allemaal hebt![]()
mooie verzameling, is die brother bear een andere release?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef mike-one het volgende:
[afbeelding]
nou hier is de foto van mijn disney verzamelling
nee hoor maar het orin frontje was nat geworden doordat mijn neefje drinken er over heeft laten vallen en toen ik het in de gaten had was het te laat om het frontje te redden ,dus moest ik nood gedwongen eentje van het internet halen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mooie verzameling, is die brother bear een andere release?
daar ben ik ook soms bang voor, van de originele dvd's maak ik een kopie en laat de originele dvd's rustig in de kast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef mike-one het volgende:
[..]
nee hoor maar het orin frontje was nat geworden doordat mijn neefje drinken er over heeft laten vallen en toen ik het in de gaten had was het te laat om het frontje te redden ,dus moest ik nood gedwongen eentje van het internet halen.
de dvd is wel orineel
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:03 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi allemaal, hebben jullie al gehoord over de Disney actie bij de V&D? Wanneer je een DVD koopt van 20 euro en je levert 1000 airmiles in krijg je 'm voor 10 euro. Vandaag Pocahontas ervan gehaald![]()
Die DVD's van 10 euro zijn hier anders erg weinig te vinden, af en toe bij de E-plaza en de Blokker. En die DVD van Pocahontas is helaas geen special edition, volgens mij bestaat die ook niet (?).quote:Op zondag 27 mei 2007 10:32 schreef SHOOOTO het volgende:
Als je een beetje goed zoekt, kan je Disney DVD's ook voor een tientje vinden (zonder airmiles) MM/Saturn/Blokker/etc..
Maar Pocahontas heb ik nog steeds niet, terwijl het een mooie film is..? Heb je die ook in SE 2-Disc versie?
Leuk! Is één van mijn favorietenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:45 schreef SHOOOTO het volgende:
vandaag gekocht bij de MM voor 15 euro, terwijl ze voor 20 lagen. Great Success!
[afbeelding]
Voor zover ik weet is er geen SE van De Klokkenluider, wel jammer want het bonusmateriaal viel nu wat tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef SHOOOTO het volgende:
De klokkenluider van Notre Dam moet ik ook nog halen, komt deze niet meer in SE uitvoering?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:08 schreef SpaceAce het volgende:
Ik kom net terug uit Amerika en daar heb ik Make Mine Music gekocht![]()
Nu hoef ik er nog maar drie (Sneeuwwitje - 101 Dalmatiërs - Jungle Book)![]()
(tenminste, als ik uit ga van de officiële classicslijst, zonder Chicken Little)
maar blijft wel een leuke filmquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Chicken Little vaak voor 7,50 op MP, heb je ze allemaal, en de laatste van de europeese lijst voor weinig![]()
Peter en de Draak is ook geen 'officiele' classic![]()
Volgens mij is de Reddertjes in Kangoeroeland het enige "vervolg" wat wel een classic is, of niet? (ja, wacht, Fantasia)quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Peter en zn Draak liggen nog altijd geseald op de plank te wachten![]()
![]()
Weet ik niet. Heb een kerel gesproken van een cd zaak waar ik altijd kom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:45 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Is er enige kans dat ze de Treasures nou OOIT eens gaan uitbrengen in Nederland, die hier dus nog nooit verschenen zijn??
Ik wil zo graag die vanPluto
hebben!!
Robin Hood heb ik al, denk vorige uitgavequote:Op maandag 13 augustus 2007 22:38 schreef SHOOOTO het volgende:
iemand al de nieuwe Classics gehaald? Dombo en Robin Hood?
quote:
Hoe dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:37 schreef Retarded het volgende:
op imdb vind je altijd nederlandse releasedates..
de Nederlandse biosreleasedatum staat doodnormaal op de hoofdpagina van de film...quote:
Jammer dat ik de dvd release wil van een box, niet van een film.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:40 schreef Patch het volgende:
[..]
de Nederlandse biosreleasedatum staat doodnormaal op de hoofdpagina van de film...
maar we praten hier over imdb in context tot de biosreleases...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jammer dat ik de dvd release wil van een box, niet van een film.![]()
die dumbo hebben ze flink mishandeld, maar toch ga ik ze wel halenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:09 schreef Nonneke het volgende:
Ik kreeg hetzelfde mailtje, hoesje van de nieuwe Robin Hood vind ik leuker![]()
Maar dat dombo hoesje![]()
Alsof ze op Dombo's hoofd hebben staan stampen
![]()
Jij hebt een tientje geboden incl verzenden, maar dat vind ik te weinig... Of heb je een andere Disney DVD die jij dubbel hebt? kunnen we miss. ruilen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef Koningin het volgende:
@mouschy, hoe zit het met de Cars dvd??
Wat vind je genoeg?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef mouschy het volgende:
[..]
Jij hebt een tientje geboden incl verzenden, maar dat vind ik te weinig... Of heb je een andere Disney DVD die jij dubbel hebt? kunnen we miss. ruilen?
Ja ik zag het verdorie vanmorgen, is het volgend weekend nog (dat schrijven ze dan weer niet op zo'n posterquote:Op maandag 24 september 2007 20:15 schreef Maartel het volgende:
Het is weer prijzencircus![]()
(maar ik begin mijn collectie toch maar met m'n verjaardag met de 30dvd-box.. 5,33 per dvdtje is toch nog altijd vele malen goedkoper)
quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja ik zag het verdorie vanmorgen, is het volgend weekend nog (dat schrijven ze dan weer niet op zo'n poster) ? Dan ben ik in Den Haag, en ik heb nog 2 van die V&D cadeaukaartjes van 20 euro
![]()
Topquote:Op maandag 24 september 2007 20:25 schreef Maartel het volgende:
[..]tot 7 oktober.. kan me voorstellen dat die cadeaukaartjes niet gelden in combinatie met andere acties, of zijn het gewoon een soort platenbon-achtige dingen?
Prijzencircus is verder wel fijnVorig jaar alle seizoenen Friends voor 80 euro gekocht
![]()
![]()
Misschien toch ook nog maar ff 3 films uitzoeken die niet in de box zitten.. (Kleine Zeemeermin, Taran & Peter Pan) ook al mag ik eigenlijk even niks meer kopen
![]()
Was de actie toen niet 3 voor de prijs van 2 dan?quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Top![]()
Vorig jaar heb ik Atlantis2 en Merlijn de Tovenaar gekocht
Ach ja, die ken ik.. hebben wij zelf ook te koop (maar dan alleen inwisselbaar bij Van Leestquote:(zo uit mn hoofd) met prijzencircus en heb betaald met ook zo'n kaartje.
Tis een soort Credit Card/cadeaubonachtigiets en alleen bij de V&D inwisselbaar, je kan ook bv iets van 5 of 10 euro kopen, de rest blijft op het kaartje staan en kan je later gebruiken![]()
Dat zit ik me nu hard af te vragenquote:Op maandag 24 september 2007 20:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was de actie toen niet 3 voor de prijs van 2 dan?
[..]
Ach ja, die ken ik.. hebben wij zelf ook te koop (maar dan alleen inwisselbaar bij Van Leest)
Wat betekent digipack?quote:[TK] Dizer's grote DVD uitverkoop!!!!!
En Dizer heeft Monsters Inc digipack
Ik wens je sterkte. Die dingen zijn OF lastig te vinden, OF veel te duur (zijn al een paar jaar OOP.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:27 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik vanaf woensdag (* Maartel is jarig) in huis
![]()
En ik heb zo 't gevoel dat ik in een belachelijk tempo de rest er ook bij ga zoeken (verzamelingen moeten altijd zo snel mogelijk compleet, en 't ontbreken van o.a. Aladdin, Beauty & The Beast en Sneeuwwitje is natuurlijk een smet op mijn collectie)
Alleen met de films die volgend jaar verschijnen (101 dalmatiërs, Doornroosje) wacht ik wel even, maar van de rest ga ik toch eens een poging doen ze te vinden... Is met dingen als Marktplaats (voor de verouderde titels) een heel eind te doen geloof ik![]()
Mwah, voor een aantal titels (Winnie The Poeh, Aladdin, Sneeuwwitje..) valt dit me nog mee..quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:39 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte. Die dingen zijn OF lastig te vinden, OF veel te duur (zijn al een paar jaar OOP.
Ach, ik hoef niet zo nodig de allerbeste uitvoeringen, als ik de films maar heb...quote:Probeer dan wel voor deze versies te gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn echt de beste uitgaven van deze twee.
En Sneeuwwitje wordt over twee jaar weer opnieuw als Platinum Edition uitgebracht (samen met Fantasia).
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:07 schreef Maartel het volgende:
ch, ik hoef niet zo nodig de allerbeste uitvoeringen, als ik de films maar heb...
Als ik in de winkel voor een paar euro meer een special edition heb is 't mooi, maar ik ga op internet niet 20 euro meer betalen voor een 2disc-uitvoering.. Leuk voor de heb, maar in de praktijk kijk ik toch nooit naar die extra's...
Dit is voor mij het lijstje van 'ik hoef ze niet zo nodig, maar als ik aan t einde van de rit nog wat te verzamelen wil hebben koop ik ze misschien ooit nog eens':quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik mis overigens ook nog Sneeuwwitje. Die... en... even denken... 101 Dalmatiërs, Jungle Book en Fantasia (beide). De overige classics als Merry Melodies en Caballeros, Ichabod etc... die hoef ik eigenlijk niet zo zeer. Zit bij Fantasia zelfs al te twijfelen.
O, het zijn voor mij wel films die absoluut in m'n collectie horen, maar ik heb er niet zo'n "de jaarlijkse avondvullende Disney-classic rond de kerst"-gevoel bij als bij bijv. Sneeuwwitje en The Lion King.. daarvoor is Taran te 'on-Disney' en Speurneuzen vind ik ook een beetje een 'direct-naar-video-release'-uitstraling hebben.. Maar ik ben sowieso niet zo'n fan van de hele periode tussen Doornroosje en De Kleine Zeemeermin...quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Waarom de Speurneuzen en Taran niet? Die vind ik er zelf dan toch weer echt bijhoren. Die andere die je opnoemt (Saludos etc) staan ook op mijn "Neuh, hoeft niet persé" lijstje.
Jungle Book komt op 31 oktober uit als Platinum Edition. 101 Dalmations volgt maart volgend jaar (als het goed is), Fantasia dan weer het jaar daarop.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik mis overigens ook nog Sneeuwwitje. Die... en... even denken... 101 Dalmatiërs, Jungle Book en Fantasia (beide). De overige classics als Merry Melodies en Caballeros, Ichabod etc... die hoef ik eigenlijk niet zo zeer. Zit bij Fantasia zelfs al te twijfelen.
Zowel als in het origineel als 2000 wordt gepraat, het zijn echter alleen aankondigingen.quote:Kan iemand mij vertellen of in Fantasia (zowel origineel als 2000) gepraat wordt?
Want als er echt geen woord tekst in zit hoef ik niet zo'n moeite te doen om de Nederlandse uitgave te vinden
En Fantasia 2000 zal onderhand ook wel weer een keer uit komen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Jungle Book komt op 31 oktober uit als Platinum Edition. 101 Dalmations volgt maart volgend jaar (als het goed is), Fantasia dan weer het jaar daarop.
Dit jaar??quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Jungle Book komt op 31 oktober uit als Platinum Edition.
Wow, die van Sneeuwwitje is wel heel mooi! Van Belle en het Beest kende ik al wel maar blijft ook echt mooi.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:39 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte. Die dingen zijn OF lastig te vinden, OF veel te duur (zijn al een paar jaar OOP.
Probeer dan wel voor deze versies te gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn echt de beste uitgaven van deze twee.
En Sneeuwwitje wordt over twee jaar weer opnieuw als Platinum Edition uitgebracht (samen met Fantasia).
Ik zou niet wachten tot kerst, als je pech heb is die dan al uitverkocht. Jungle Book is populair. Neem geen risico's.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dit jaar??
Komt goed uit! Die heb ik nl. nog op video.
Dan weet ik wat ik voor Kerst kan vragen!!
Tja, misschien dat die tegelijk met Fantasia wordt uitgebracht (ik zou er echter niet van uit gaan). En anders gewoon op internet zoeken naar een tweedehands (eBay ofzo). Als je dvd-speler regiovrij is, en je het engels een beetje beheerst, zou ik voorquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
En Fantasia 2000 zal onderhand ook wel weer een keer uit komen?
Als ik afga op de titel is dat toch ook wel weer 7 jaar geleden...
Ik denk dat dat wel meevalt. Peter Pan is in maart uitgekomen, en die is ook nog steeds overal te koop. Overigens lees ik van recensies dat Jungle Book een betere Platinum is dan Peter Pan, gelukkig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou niet wachten tot kerst, als je pech heb is die dan al uitverkocht. Jungle Book is populair. Neem geen risico's.![]()
Ik heb van Peter Pan nog de oudere DVD versie. Overigens zojuist gekeken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:13 schreef DrDurden het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt. Peter Pan is in maart uitgekomen, en die is ook nog steeds overal te koop. Overigens lees ik van recensies dat Jungle Book een betere Platinum is dan Peter Pan, gelukkig.
Ik denk dat je een kopie te pakken hebt. Die worden erg vaak aangeboden namelijk. Vaak ook gewoon zonder dat de mensen die het verkopen doorhebben dat het überhaupt kopieën zijn. Was er zelf eerst ook bijna in getrapt, maar heb later gewoon de R2UK gekocht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:06 schreef Maartel het volgende:
Hmm, vandaag een Sneeuwwitje ontvangen die er ondanks het hologram op de achterkant toch een beetje gekopieerd uitziet![]()
Met name de voor- en achterkant waarbij de letters gewoon niet al te scherm zijn maar een beetje overvloeien in het blauw van de achtergrond..
Heeft iemand de 'special edition' van sneeuwwitje (wel 1 disc) en klopt het dat het hologram op achter ipv zijkant zit, en is de afbeelding gewoon niet héél scherp?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:20 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik denk dat je een kopie te pakken hebt. Die worden erg vaak aangeboden namelijk. Vaak ook gewoon zonder dat de mensen die het verkopen doorhebben dat het überhaupt kopieën zijn. Was er zelf eerst ook bijna in getrapt, maar heb later gewoon de R2UK gekocht.
Nog even een check: klopt het dat er geen trailers op de dvd van Sneeuwwitje staan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:20 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik denk dat je een kopie te pakken hebt.
Tja, dit wordt lastig controleren. Ik heb de R2NL zelf niet, maar dat boekvorm die ik een aantal berichten hierboven plaatste. Ik weet dus niet of er trailers voor horen te zitten, of niet. Ik heb wel een paar reviews gezocht, en er horen volgens hen geen trailers bij. Dus we zijn eigenlijk niet veel verder. Het jammer is dat Disney nu ook holograms op de doorzichtige rand op de dvd zelf heeft zitten. Toen was dat echter nog niet, dus daar kun je het ook niet aan herkennen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:45 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nog even een check: klopt het dat er geen trailers op de dvd van Sneeuwwitje staan?
Gelukkig niet, Belle & Het Beest vandaag ontvangen en die is helemaal echtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:58 schreef DrDurden het volgende:
Maar je zei dat je er nog een paar had besteld, was dat dan bij dezelfde persoon?
Heb je die via marktplaats gekocht ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Gelukkig niet, Belle & Het Beest vandaag ontvangen en die is helemaal echt![]()
Zit wel in dubio wat ik met Sneeuwwitje wil..
Hij is duidelijk nep (papier is stugger, zilveren rand onderaan is in plaats daarvan grijs, t is alleen knap werk met dat hologram..) ik mag 'm van de verkoper terugsturen, maarja, dan heb ik nog niks..
Dit is iig een redelijke versie tot de volgende release![]()
En als ik 'm wéér van iemand koop blijft de vraag wat ik dan krijg..
Nja ebay... blijft natuurlijk ook riskant, maar ik weet zo 123 ook niet waar ik ze anders vandaan kan halen als ze uit de handel zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heb je die via marktplaats gekocht ofzo?
Bedoel je specifiek de R2NL, of mag de engelse versie ook? Die wordt op een ander forum aangeboden namelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nja ebay... blijft natuurlijk ook riskant, maar ik weet zo 123 ook niet waar ik ze anders vandaan kan halen als ze uit de handel zijn![]()
(nogmaals: tips zijn welkom!)
Ik ben eigenlijk wel vooral naar de R2NL op zoek... dat de Engelse versie makkelijker te krijgen is was me o.a. via Amazon al opgevallen..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:21 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Bedoel je specifiek de R2NL, of mag de engelse versie ook? Die wordt op een ander forum aangeboden namelijk.
Het prijsje zat er nog op toch ? lijkt me niet dat iemand moeite doet om zoiets na te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:28 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dit exemplaar heb ik nu en léék dus ook heel erg echt...
Nouja, dat lijkt mij ergens ook niet.. zelfs het hologram zit op het doosje, maar het 'boekje' en frontje zijn van veel dikker papier dan normaal, lijken zelfs wat te bobbelen door het drukwerk, en de zilveren rand op de voorkant is grijs.. dat zijn wel typische 'kopie-verschijnselen'quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Het prijsje zat er nog op toch ? lijkt me niet dat iemand moeite doet om zoiets na te maken![]()
Nope, de afbeelding loopt gewoon helemaal door tot het gat..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:25 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Er zitten toch ook hologrammetjes in het midden van de dvd ? bij het open rondje zegmaar ? (heb geen zin om naar boven te lopen om te checken)
Disney is pas (bij de Platinums) begonnen bij Bambi. Belle en het Beest, Aladdin en The Lion King hebben die hologrammen ook niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nope, de afbeelding loopt gewoon helemaal door tot het gat..
Dat hebben mijn (100% echt lijkende) Belle & Het Beest en Pinokkio overigens ook![]()
Zijn die dan ook nep, of is Disney pas begonnen met die hologrammetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |