quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:03 schreef Jenny_ het volgende:
Hoi allemaal, hebben jullie al gehoord over de Disney actie bij de V&D? Wanneer je een DVD koopt van 20 euro en je levert 1000 airmiles in krijg je 'm voor 10 euro. Vandaag Pocahontas ervan gehaald![]()
Die DVD's van 10 euro zijn hier anders erg weinig te vinden, af en toe bij de E-plaza en de Blokker. En die DVD van Pocahontas is helaas geen special edition, volgens mij bestaat die ook niet (?).quote:Op zondag 27 mei 2007 10:32 schreef SHOOOTO het volgende:
Als je een beetje goed zoekt, kan je Disney DVD's ook voor een tientje vinden (zonder airmiles) MM/Saturn/Blokker/etc..
Maar Pocahontas heb ik nog steeds niet, terwijl het een mooie film is..? Heb je die ook in SE 2-Disc versie?
Leuk! Is één van mijn favorietenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:45 schreef SHOOOTO het volgende:
vandaag gekocht bij de MM voor 15 euro, terwijl ze voor 20 lagen. Great Success!
[afbeelding]
Voor zover ik weet is er geen SE van De Klokkenluider, wel jammer want het bonusmateriaal viel nu wat tegenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:47 schreef SHOOOTO het volgende:
De klokkenluider van Notre Dam moet ik ook nog halen, komt deze niet meer in SE uitvoering?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:08 schreef SpaceAce het volgende:
Ik kom net terug uit Amerika en daar heb ik Make Mine Music gekocht![]()
Nu hoef ik er nog maar drie (Sneeuwwitje - 101 Dalmatiërs - Jungle Book)![]()
(tenminste, als ik uit ga van de officiële classicslijst, zonder Chicken Little)
maar blijft wel een leuke filmquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Chicken Little vaak voor 7,50 op MP, heb je ze allemaal, en de laatste van de europeese lijst voor weinig![]()
Peter en de Draak is ook geen 'officiele' classic![]()
Volgens mij is de Reddertjes in Kangoeroeland het enige "vervolg" wat wel een classic is, of niet? (ja, wacht, Fantasia)quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Peter en zn Draak liggen nog altijd geseald op de plank te wachten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |