Zo werkt dat meestal met verzamelingenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:43 schreef Illyria het volgende:
Ik koop ze niet want na 1 keer heb je het ook wel weer gezien en dan staat het toch maar in de kast.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:54 schreef slindenau het volgende:
Jeugdsentiment is hier ook altijd het excuus als er weer eens veels te veel geld over de balk gaat voor die classics.
Zijn dit ook echt de originele? Zelf ben ik niet van plan om gekopieerde DVD's aan te schaffen, wil wel echt de 'echte' hebben natuurlijk...quote:Op zondag 11 maart 2007 11:01 schreef Retarded het volgende:
Heb ook al een flinke reeks staan
In mijn bezit:
Aladdin
Alice in Wonderland
Assepoester
Bambi
Belle en het Beest
Dombo
Hercules
Keizer Kuzco
Kleine Zeemeermin
Lady en de Vagebond
Lion King
Merlijn de Tovenaar
Mulan
Peter Pan
Pocahontas
Robin Hood
Sleeping Beauty
Taran en de Toverketel
Tarzan
van sneeuwwitje ligt hier al een bijzonder exemplaar op dvdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Jenny_ het volgende:
Nog meer Disney DVD verzamelaars op Fok!?![]()
Op de planning:
- Jungle Book (najaar 2007)
- 101 Dalmatiërs (voorjaar 2008)
- Doornroosje (najaar 2008)
- Pinokkio (voorjaar 2009)
- Sneeuwwitje (najaar 2009)
- Fantasia (voorjaar 2010)
- Fantasia 2000 (najaar 2010)
- Belle en het beest (voorjaar 2011)
Zie ook:
Disney Classics
"bijzonder"quote:Op zondag 11 maart 2007 19:16 schreef wendytje het volgende:
[..]
van sneeuwwitje ligt hier al een bijzonder exemplaar op dvd
Dan is de DVD weer ouderwets en heeft iedereen HD-DVD's/BLUE-RAYSquote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nog 4 jaar wachten![]()
![]()
![]()
dat is veel te lang
Belle en het Beest is toch al een keer uitgebracht op DVD ?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nog 4 jaar wachten![]()
![]()
![]()
dat is veel te lang
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef SpaceAce het volgende:
Hier nog zo'n verzamelaar
![]()
Dit is mijn verzameling van mijn Classics:
*knip*
Jeetje, hoe stoer is dit!quote:
13 is al rond de 1/4e van alle Classics...dan ben je ook al goed op wegquote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Jeetje, hoe stoer is dit!![]()
Hoelang heb je hier over gedaan?
Zit zelf 'nog' maar op de 13...
nee, ik bedoel eenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef slindenau het volgende:
[..]
"bijzonder"
...
Je bedoelt waarschijnlijk: te-veel-voor-betaald exemplaar?
Of is het een mooi digipack?
Ehm 1(,5) jaar ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Jeetje, hoe stoer is dit!![]()
Hoelang heb je hier over gedaan?
Zit zelf 'nog' maar op de 13...
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:54 schreef Ellatjuh het volgende:
pffff heb nog wel wat jaren voor de boeg dan:s
maar ergens is dat ook wel leuk.quote:
Ik ga hem bij de ECI bestellen, Peter Pan 1 en 2 in een doosje, heel apart want volgens die site in de OP komtie pas aan het einde van het jaar (of volgend jaar dunno meer psies) uit ? uit het boekje: Peter Pan 1& 2 DuoPack; De magie begint... Peter Pan en het vervolg Terug naar Nooitgedachtland Clubprijs: 34,99quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:28 schreef slindenau het volgende:
Vandaag maar even de nieuwe Peter Pan (2 disc+slipcase) gekocht. Da's mn 10e Classic
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef slindenau het volgende:
Ziet er uit als deze:
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=1234018&navid=47
Maar dan, zoals gewoonlijk bij de ECI, goedkoper bij de vanleest.
Eens, ben ik ook niet van plan. Volgens mij heb ik er ook nog nooit een van gezien...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:21 schreef slindenau het volgende:
Maarja, al die "2" versies van de classics (Tarzan 2, Peter Pan 2) hoef ik niet hoor...dat is een beetje goedkoop melken van Disney.
echt gaaf zoveelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:14 schreef SpaceAce het volgende:
Mijn verzameling komt voort uit de "3 halen, is 2 betalen" van de V&D en kosten dan 16 euro per stuk (prijzencircus)![]()
Dat is nu 2 jaar geleden en sindsdien heb ik er nog 4 bij kunnen kopen omdat die toen nog niet uit waren. Nu hoef ik er dus nog maar 6 van het officiële Classics lijstje, waarvan drie aankomende jaren op het programma staat (zie ik in het eerste berichtje). Nummer 4 ligt al in de winkel, dus ga ik binnenkort maar eens halen.
Mis ik daarna alleen nog: Saludos Amigos en Make Mine Music (waarvan de laatste volgens mij nog nooit in Nederland is uitgekomen, dus deze gaat nog moeilijk worden. Wil ze namelijk wel NLO hebben)
eerlijk waarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:43 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
[[url=http://xs313.xs.to/xs313/07112/Disney_Classics_DVDS.jpg]afbeelding][/url]
Heb nog wel meer van Pixar, maarja... boekenplankje was vol![]()
Hm, Saludos Amigos is bij hem al gereserveerd... Maar heb wel iemand anders gevonden welke deze aanbiedquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:26 schreef Nonneke het volgende:Deze meneer heeft ze bv allebei ! (gesealed)
nou bij dat ICE moet je de kleine letters altijd goed lezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die bestel ik dus niet bij de ECI, wat een oplichters
![]()
Agja bestel ik wel een boekje ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:01 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Hm, Saludos Amigos is bij hem al gereserveerd... Maar heb wel iemand anders gevonden welke deze aanbied(en uiteraard heb ik een bod uitgebracht).
Aangezien Make Mine Music toch niet met NLO te verkrijgen is, ga ik over een paar weken tijdens mijn vakantie in de USA eens kijken of ik hem daar gevonden krijg
Thnx voor het meedenken (had dus nog niet eens aan MP gedacht)
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:09 schreef slindenau het volgende:
"Een nieuwe"....ik dacht dat jou collectie Classics wel compleet was
ssssshtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef slindenau het volgende:
Maal 15 euro gemiddeld...is toch weer 330 euro
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef slindenau het volgende:
Hmm, ik heb het even nagerekend...voor de 10 classics die ik nu heb (waaronder de Lion King 2 disc + slipcase OOP en een 4 disc Alladin digipack), heb ik 183 euro neergeteld, wat dus neerkomt op gemiddeld 18 euro en 30 eurocent.
Ja, ik houd elke aanschafprijs bij in de profiler![]()
Verzamel je wel meer DVD's? Dan zou je moeten weten dat 20 euro voor een DVD alleen in de 1e week na de release geoorloofd is...maar verder echt te duur isquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef B.A.Trix het volgende:
¤20 euro voor een dvd vind ik eigenlijk nog wel meevallen. Ik heb toendertijd alle video's voor f45 gekocht dus ze zijn niet eens duurder geworden.![]()
gelukkig heb ik die al gekocht, 2-disc SEquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
2011 voor Belle en het Beest? grmbl.
zit daar veel verschil in dan ? (behalve de meeste covers?) of wil je gewoon alle regios ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alle classics uit de amerikaanse lijst sowiezo orgineel in bezit, europeese classics lijst op 2 na allemaal orgineel in bezit
Er zijn 45 classics op de algemene lijst, dus voor Europa en USAquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zit daar veel verschil in dan ? (behalve de meeste covers?) of wil je gewoon alle regios ?![]()
Dat gejodel hequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:45 schreef Jenny_ het volgende:
Gister Paniek op de Prairie gehaald. Hij was wel aardig.
(nog 30 te gaan)
Volgens de hoes van Chicken Little is het geen Classic... Dus hoort hij nu wel of niet bij de Classics Lijst?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er zijn 45 classics op de algemene lijst, dus voor Europa en USA
45. Chicken Little
Zo stond ie wel op de disney site maar nu ik de disney complete classic collection dvd bekijk staat ie er niet bij iddquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:42 schreef SpaceAce het volgende:
Saludos Amigos is binnen!!
![]()
Nu hoef ik er nog maar vijf!!!
(of vier?)
[..]
Volgens de hoes van Chicken Little is het geen Classic... Dus hoort hij nu wel of niet bij de Classics Lijst?
Poehee! Zijn dit echt alle classics op één DVD? Vet! Hoeveel heb je er voor moeten betalen?quote:
Nee was het maar zo'n feest dat ze er allemaal op staan, op deze dvd staan van ALLE classics de trailers en extra stukjesquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Poehee! Zijn dit echt alle classics op één DVD? Vet! Hoeveel heb je er voor moeten betalen?
Ja, dat dacht ik al. Toch mooi om in je verzameling te hebben. Zijn ze nog verkrijgbaar?quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest dat ze er allemaal op staan, op deze dvd staan van ALLE classics de trailers en extra stukjes
Op 1 schijfje 40 films...wat denk je zelfquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:06 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Poehee! Zijn dit echt alle classics op één DVD? Vet! Hoeveel heb je er voor moeten betalen?
Whehe onweerstaanbaar eigenlijk hequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef slindenau het volgende:
Oeh de R1 Treasures...jammer dat ik al 4 van die grote R2NL blikken heb. Helaas zijn die niet genummerd, maar ik vind ze wel mooier (groter is beter).
Hey super! Goed dat ik dit weet, wandel ik deze week even de V&D binnenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef SpaceAce het volgende:
Deze week is het weer prijzencircus bij de V&D. Ofwel: maak een lijstje welke je nog nodig hebt van de Disney Classics en sprint snel naar de V&D
(helemaal zeker weten doe ik het niet, maar de vorige keer waren deze Disney Classics ook nog maar 16 euro per stuk in plaats van 19 euro).
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/Prijzencircus2.jpg]afbeelding][/url]
Uhm die dvd's zijn zo'n 20 per stuk. Bij media markt zijn de meeste dvd's van disney 10 per stuk.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef SpaceAce het volgende:
Deze week is het weer prijzencircus bij de V&D. Ofwel: maak een lijstje welke je nog nodig hebt van de Disney Classics en sprint snel naar de V&D
(helemaal zeker weten doe ik het niet, maar de vorige keer waren deze Disney Classics ook nog maar 16 euro per stuk in plaats van 19 euro).
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/Prijzencircus2.jpg]afbeelding][/url]
ja Disney's, maar Classics zijn duurder dan gewone Disney filmsquote:Op zondag 25 maart 2007 14:08 schreef Honky het volgende:
[..]
Uhm die dvd's zijn zo'n 20 per stuk. Bij media markt zijn de meeste dvd's van disney 10 per stuk.
welke geur?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:27 schreef slindenau het volgende:
Alleen deze week? Damn, dan moet ik een keertje na het werk. En ik kan je zeggen, waar ik werk...naderhand ruik ik best sterk.
(ik maak 100'en liters geur/smaak stof concentraat waarvan er misschien 5 gram per verpakking in een eindproduct gaat)
Waar, maar zag er ook films bijstaan als Hercules en Sword in the Stone en dié kan je dan wel beter bij MM halen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja Disney's, maar Classics zijn duurder dan gewone Disney films
Mooi kut dat er hier geen V&D in de buurt zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |