Jij hebt een tientje geboden incl verzenden, maar dat vind ik te weinig... Of heb je een andere Disney DVD die jij dubbel hebt? kunnen we miss. ruilen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:07 schreef Koningin het volgende:
@mouschy, hoe zit het met de Cars dvd??
Wat vind je genoeg?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef mouschy het volgende:
[..]
Jij hebt een tientje geboden incl verzenden, maar dat vind ik te weinig... Of heb je een andere Disney DVD die jij dubbel hebt? kunnen we miss. ruilen?
Ja ik zag het verdorie vanmorgen, is het volgend weekend nog (dat schrijven ze dan weer niet op zo'n posterquote:Op maandag 24 september 2007 20:15 schreef Maartel het volgende:
Het is weer prijzencircus![]()
(maar ik begin mijn collectie toch maar met m'n verjaardag met de 30dvd-box.. 5,33 per dvdtje is toch nog altijd vele malen goedkoper)
quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja ik zag het verdorie vanmorgen, is het volgend weekend nog (dat schrijven ze dan weer niet op zo'n poster) ? Dan ben ik in Den Haag, en ik heb nog 2 van die V&D cadeaukaartjes van 20 euro
![]()
Topquote:Op maandag 24 september 2007 20:25 schreef Maartel het volgende:
[..]tot 7 oktober.. kan me voorstellen dat die cadeaukaartjes niet gelden in combinatie met andere acties, of zijn het gewoon een soort platenbon-achtige dingen?
Prijzencircus is verder wel fijnVorig jaar alle seizoenen Friends voor 80 euro gekocht
![]()
![]()
Misschien toch ook nog maar ff 3 films uitzoeken die niet in de box zitten.. (Kleine Zeemeermin, Taran & Peter Pan) ook al mag ik eigenlijk even niks meer kopen
![]()
Was de actie toen niet 3 voor de prijs van 2 dan?quote:Op maandag 24 september 2007 20:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Top![]()
Vorig jaar heb ik Atlantis2 en Merlijn de Tovenaar gekocht
Ach ja, die ken ik.. hebben wij zelf ook te koop (maar dan alleen inwisselbaar bij Van Leestquote:(zo uit mn hoofd) met prijzencircus en heb betaald met ook zo'n kaartje.
Tis een soort Credit Card/cadeaubonachtigiets en alleen bij de V&D inwisselbaar, je kan ook bv iets van 5 of 10 euro kopen, de rest blijft op het kaartje staan en kan je later gebruiken![]()
Dat zit ik me nu hard af te vragenquote:Op maandag 24 september 2007 20:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was de actie toen niet 3 voor de prijs van 2 dan?
[..]
Ach ja, die ken ik.. hebben wij zelf ook te koop (maar dan alleen inwisselbaar bij Van Leest)
Wat betekent digipack?quote:[TK] Dizer's grote DVD uitverkoop!!!!!
En Dizer heeft Monsters Inc digipack
Ik wens je sterkte. Die dingen zijn OF lastig te vinden, OF veel te duur (zijn al een paar jaar OOP.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:27 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik vanaf woensdag (* Maartel is jarig) in huis
![]()
En ik heb zo 't gevoel dat ik in een belachelijk tempo de rest er ook bij ga zoeken (verzamelingen moeten altijd zo snel mogelijk compleet, en 't ontbreken van o.a. Aladdin, Beauty & The Beast en Sneeuwwitje is natuurlijk een smet op mijn collectie)
Alleen met de films die volgend jaar verschijnen (101 dalmatiërs, Doornroosje) wacht ik wel even, maar van de rest ga ik toch eens een poging doen ze te vinden... Is met dingen als Marktplaats (voor de verouderde titels) een heel eind te doen geloof ik![]()
Mwah, voor een aantal titels (Winnie The Poeh, Aladdin, Sneeuwwitje..) valt dit me nog mee..quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:39 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte. Die dingen zijn OF lastig te vinden, OF veel te duur (zijn al een paar jaar OOP.
Ach, ik hoef niet zo nodig de allerbeste uitvoeringen, als ik de films maar heb...quote:Probeer dan wel voor deze versies te gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn echt de beste uitgaven van deze twee.
En Sneeuwwitje wordt over twee jaar weer opnieuw als Platinum Edition uitgebracht (samen met Fantasia).
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:07 schreef Maartel het volgende:
ch, ik hoef niet zo nodig de allerbeste uitvoeringen, als ik de films maar heb...
Als ik in de winkel voor een paar euro meer een special edition heb is 't mooi, maar ik ga op internet niet 20 euro meer betalen voor een 2disc-uitvoering.. Leuk voor de heb, maar in de praktijk kijk ik toch nooit naar die extra's...
Dit is voor mij het lijstje van 'ik hoef ze niet zo nodig, maar als ik aan t einde van de rit nog wat te verzamelen wil hebben koop ik ze misschien ooit nog eens':quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik mis overigens ook nog Sneeuwwitje. Die... en... even denken... 101 Dalmatiërs, Jungle Book en Fantasia (beide). De overige classics als Merry Melodies en Caballeros, Ichabod etc... die hoef ik eigenlijk niet zo zeer. Zit bij Fantasia zelfs al te twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |