Whehe onweerstaanbaar eigenlijk hequote:Op donderdag 22 maart 2007 12:53 schreef slindenau het volgende:
Oeh de R1 Treasures...jammer dat ik al 4 van die grote R2NL blikken heb. Helaas zijn die niet genummerd, maar ik vind ze wel mooier (groter is beter).
Hey super! Goed dat ik dit weet, wandel ik deze week even de V&D binnenquote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef SpaceAce het volgende:
Deze week is het weer prijzencircus bij de V&D. Ofwel: maak een lijstje welke je nog nodig hebt van de Disney Classics en sprint snel naar de V&D
(helemaal zeker weten doe ik het niet, maar de vorige keer waren deze Disney Classics ook nog maar 16 euro per stuk in plaats van 19 euro).
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/Prijzencircus2.jpg]afbeelding][/url]
Uhm die dvd's zijn zo'n 20 per stuk. Bij media markt zijn de meeste dvd's van disney 10 per stuk.quote:Op zondag 25 maart 2007 13:16 schreef SpaceAce het volgende:
Deze week is het weer prijzencircus bij de V&D. Ofwel: maak een lijstje welke je nog nodig hebt van de Disney Classics en sprint snel naar de V&D
(helemaal zeker weten doe ik het niet, maar de vorige keer waren deze Disney Classics ook nog maar 16 euro per stuk in plaats van 19 euro).
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/Prijzencircus2.jpg]afbeelding][/url]
ja Disney's, maar Classics zijn duurder dan gewone Disney filmsquote:Op zondag 25 maart 2007 14:08 schreef Honky het volgende:
[..]
Uhm die dvd's zijn zo'n 20 per stuk. Bij media markt zijn de meeste dvd's van disney 10 per stuk.
welke geur?quote:Op zondag 25 maart 2007 13:27 schreef slindenau het volgende:
Alleen deze week? Damn, dan moet ik een keertje na het werk. En ik kan je zeggen, waar ik werk...naderhand ruik ik best sterk.
(ik maak 100'en liters geur/smaak stof concentraat waarvan er misschien 5 gram per verpakking in een eindproduct gaat)
Waar, maar zag er ook films bijstaan als Hercules en Sword in the Stone en dié kan je dan wel beter bij MM halen.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja Disney's, maar Classics zijn duurder dan gewone Disney films
Mooi kut dat er hier geen V&D in de buurt zit![]()
Vanalles, meestal synthetische maar soms ook extracten...vaak simpele dingen als vanille, sinasappel etc...maar ook dingen als koffie of kaas, en vooral die laatste is ergquote:Op maandag 26 maart 2007 08:34 schreef wendytje het volgende:
[..]
welke geur?
kijk, vis of appeltjes is ook al een verschil
maar niet fan genoeg om de naam goed te schrijven?quote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben helemaal Keizer Kusco-fan
Heej, dat telt niet hequote:Op maandag 26 maart 2007 19:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
En illegale versies van The Incredbiles en Finding Nemo.
deel 1 of 2 ?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:40 schreef SHOOOTO het volgende:
de nieuwe frank en frey moet ik nog halen
Vond hem wel grappig, maar zoals met de meeste delen 2 minder dan deel 1quote:Op woensdag 25 april 2007 20:07 schreef Honky het volgende:
Hoe goed is Peter Pan 2?
mn lieve vriendin vond 1 Disney huren wel genoegquote:Op woensdag 25 april 2007 20:21 schreef SHOOOTO het volgende:
misschien wordt deel drie wel ok, vond Assepoester 3 wel leuk![]()
Ze vind het wel leuk hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef Ellatjuh het volgende:
hahaha arme vriendin:P
maar ergens is het vast mis gegaan bij haar,want wat voor raar mens ben je als je niet van dinsey houd![]()
![]()
!
het is leuker om in Blokkers te speuren voor Disney DVD's. Zo had ik in Januari, The Lion King & Belle en het Beest gevonden (in seal)quote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze vind het wel leuk hoorze wordt er alleen afentoe een beetje moe van
![]()
http://www.goedkoopstewinkel.nl/ <-- Hier hebben ze Disney's, sommige met een leuk prijsje![]()
daarom moet ik ook altijd verplicht even de Blokker inquote:Op donderdag 26 april 2007 22:39 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
het is leuker om in Blokkers te speuren voor Disney DVD's. Zo had ik in Januari, The Lion King & Belle en het Beest gevonden (in seal)![]()
Whoehoe nog maar 4 jaartjes!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:49 schreef Jenny_ het volgende:
Nog meer Disney DVD verzamelaars op Fok!?![]()
Op de planning:
- Belle en het beest (voorjaar 2011)
Zie ook:
Disney Classics
Dat vind ik zelf ook overdreven.Maar er zijn genoeg mensen die het kopenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:14 schreef vencodark het volgende:
Overigens, vind het wel beetje overdreven dat bepaalde dvd's in 5 versies ofzo uitkomen.
De 'steal' version.
De versie met kartonnen hoes.
De blanco versie, dus zonder hoezen etc.
De versie die gebundeld is met een andere versie.
De versie waar je een hoes heb die bobbeld (dus waar bijv Assepoester eruit "springt".
Tuurlijk, ik verzamel ze nu niet direct, alleen de leukste. Heb Kleine Zeemeermin in bezit en zit te wachten op Belle en het Beest. Jungle Book hoort er ook in + Aladdin maar nog niet aangeschapt die laatste. Zus heeft er wel een hele reeks dus kan ze voorlopig nog lenen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:09 schreef Suerte het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook overdreven.Maar er zijn genoeg mensen die het kopen![]()
Ik koop meestal de 'gewone' versie, en van sommige een 2 dvd![]()
Snoopy dvd's in Nederland? Welke winkelquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:41 schreef mouschy het volgende:
Die bovenste Snoopy DVD is inport, komt uit Japan of China...
En die andere 3 komen uit NL. Ja een echte Snoopy gek hier
En die 2e toren komt er snel hahaha. Maar die boxen en zo kan je er niet in kwijt helaas..
dat vraagt gewoon om een fotoquote:Op maandag 7 mei 2007 00:17 schreef mike-one het volgende:
hier hou ik van , disney verzamelaars.
ik heb er nu zo'n 50 disney tekenfilms
Ik heb er 1 gekocht bij FRS en een paar via Ebayquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:47 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Snoopy dvd's in Nederland? Welke winkel?
*HIER* iemand op Marktplaats die em aanbied voor 8,50quote:Op maandag 7 mei 2007 17:48 schreef mouschy het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekocht bij FRS en een paar via EbayBen je ook een Snoopy verzamelaar?
En ik heb meteen nog een vraagje; ik zoek een orginele DVD van de Kleine Zeemeermin. Heeft iemand die misschien dubbel? ik wil hem graag over kopen of ruilen met een Lady and the Tramp DVD nog helemaal nieuw ingesealt.
http://www.filmvisie.nl/nieuws/2006/disneys30dvdbox.htmlquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Suerte het volgende:
Welke classics zitten er in die 30-dvd-box, Mvnl?
Same herequote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:27 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Ik heb ze allemaal, alle feature films en disney treasures
Idem. Jungle Book eindelijk... daar heb ik lang op moeten wachtenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil alleen de films die écht leuk vind/vond, koop ze niet allemaal.
ach, ik heb het bedrag nú nog niet over, maar hou elke week wel genoeg over om 1/2 dvdtjes te kopen, dus als ik nou ff wat discipline heb dan is dit het best waard om 4 weekendjes niks te kopenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
deze ?![]()
Mooie box, als ik 200 euro over had gehad had ik em ook wel willen hebben, maar ja heb de meeste daaruit al![]()
Geen idee wat de kwaliteit is van de dvd's, maar een leuk boxje is het![]()
Marktplaats is mijn beste vriendje voor goedkope Disney'squote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Wel een toepasselijk topic voor mijn vraag, mijn zusje wil beginnen met het sparen van Disney DVD's van o.a belle en het beest, de kleine zeemeermin etc, enig idee waar ik deze een beetje voordelig kan krijgen? had al gekeken op de site van bart smit maar daar zag ik geen oude disney titels op dvd...
voor zover ik weet gaan oude titels relatief snel weer uit de handel (worden gelimiteerd uitgebracht) zodat ze na een jaartje of 10 weer met veel commotie opnieuw uitgebracht kunnen worden..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:59 schreef 7eVeNL het volgende:
Wel een toepasselijk topic voor mijn vraag, mijn zusje wil beginnen met het sparen van Disney DVD's van o.a belle en het beest, de kleine zeemeermin etc, enig idee waar ik deze een beetje voordelig kan krijgen? had al gekeken op de site van bart smit maar daar zag ik geen oude disney titels op dvd...
als het maar brood op de plank brengt, ja toch!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
bij de PrijzenMepper![]()
Zit alleen in Lelystad en Almere
don't judge me on the name![]()
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
als het maar brood op de plank brengt, ja toch!
mijn bescheiden verzameling, Paniek op de prairie en Atlantis staan niet op de foto. Was die aan het kijken![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:52 schreef Mvnl het volgende:
* Mvnl realiseert zich ineens dat zijn complete disney-collectie nog bij zijn ouders staat, waaronder 2 hele kratten disney-mcdonalds-figuurtjes (die ie stiekem nog steeds stoer vindt)
(nog diepere bloos): m'n collectie aan gigantische reclameborden/mobiels/videorekken e.d. ter promotie van nieuwe disneyvideo's heb ik helaas bij ruimtegebrek al afgedankt... (Ik wist gewoon dat ik daar ooit sentimenteel spijt van zou krijgen!)
quote:
o ik bedoelde niet dat ik al een dvd-collectie had die ik me ineens weer herinnerde hoor..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
voor dat 2e natuurlijk, dat je je verzameling al hebt is natuurlijk![]()
Dat je Marie herkentquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:12 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Moest ik overigens ineens aan denken door het kodak-aristokatje op jouw foto![]()
Hoe zit het overigens met die officiele lijst van 'de classics'..
Vrij en Vrolijk en Melody Time beschouw ik niet als 'classics', maar in mijn hoofd zijn de classics ook echt alleen de jaarlijkse grote avondvullende animatiefilms.. en V&V is toch alleen maar een collectie korte filmpjes? Of is die wel ooit à la Fantasia als één film uitgebracht?
Van achterop de Hoes...quote:Vrij en Vrolijk, Walt Disney's 9e animatiemeesterwerk, is een heerlijk, innemend juweeltje dat een heleboel historische Disney momenten oplevert. In navolging van Disney's klassieke traditie van fantastische verhalen, onvergetelijke figuren, muziek en avontuur, verteld het vrolijke VRIJ EN VROLIJK het verhaal van Bongo en Mickey en de bonenstaak: twee tijdloze verhalen die op magische manier tot leven worden gebracht door de populaire Japie Krekel, en de duizelingwekkende combinatie van animatie en live-actie.
Je zult genieten van de geliefde cast en het weergaloze plezier in VRIJ EN VROLIJK - misschien wel de allerleukste Disneyfilm ooit
ja, ik was al even gaan zoeken naar die (en nog een paar andere) 'film'..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat je Marie herkentze is idd van de Kodak (of een ander foto merk), maar dat is al zeker 10/15 jaar terug
![]()
Vrij en Vrolijk valt mij ook tegen, het zijn 2 verhaaltjes (japie en de bonenstaak en bongo als ik me zo herinner)
Ik pak em er ff bij !
Inderdaad, daarom heb ik Vrij en Vrolijk ook, ik wil de hele collectie hebben, dus dan ook maar die enkele V&V/MT etc die niet leuk zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:30 schreef Mvnl het volgende:
[..]
ja, ik was al even gaan zoeken naar die (en nog een paar andere) 'film'..
Wat mij betreft is Cinderella de eerste fatsoenlijke classic na Bambi.. voor de volledigheid zal ik vroeg of laat (waarschijnlijk laat) die Caballeros-toestanden enzo ook wel kopen, maar naar mijn idee zijn dat niet de échte classics![]()
Overigens heeft Bongo nog wel wat sentimentswaarde want die zag ik vroeger nog wel eens op tv (ook een teken dat het niet een enorme classic is)
En tuurlijk ken ik Marie(al zou ik de naam niet meer geweten hebben).. waren daarna ook nog een keer jungleboekfiguurtjes bij Kodak, daar zat echt een érg mooi display bij (ik schooide altijd bij platenzaken e.d. voor dat soort borden
)
Maargoed, dit topic gaat over dvd's geloof ik...
ik heb em volgens mij nog nooit gezienquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:34 schreef SHOOOTO het volgende:
die vond ik vroeger eng. Nu vind ik 'm minder en een beetje non disney![]()
Mooie verzameling !quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef mike-one het volgende:
[afbeelding]
nou hier is de foto van mijn disney verzamelling
Daarover mag hier niet gesproken wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Jeetje hoe komen jullie er allemaal aan? Ik wil dat ook.![]()
dat is pas leuk als je ze allemaal hebtquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:47 schreef Mvnl het volgende:
ik snap die collecties die niet op alfabet óf op orde van release staan nooit zo..
(maar da's ws omdat ik zo'n enorme orde-neuroot ben)
volgorde van release wel, maar alfabet lijkt mij dan toch wel handigquote:Op woensdag 9 mei 2007 16:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dat is pas leuk als je ze allemaal hebt![]()
mooie verzameling, is die brother bear een andere release?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef mike-one het volgende:
[afbeelding]
nou hier is de foto van mijn disney verzamelling
nee hoor maar het orin frontje was nat geworden doordat mijn neefje drinken er over heeft laten vallen en toen ik het in de gaten had was het te laat om het frontje te redden ,dus moest ik nood gedwongen eentje van het internet halen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
mooie verzameling, is die brother bear een andere release?
daar ben ik ook soms bang voor, van de originele dvd's maak ik een kopie en laat de originele dvd's rustig in de kast.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:45 schreef mike-one het volgende:
[..]
nee hoor maar het orin frontje was nat geworden doordat mijn neefje drinken er over heeft laten vallen en toen ik het in de gaten had was het te laat om het frontje te redden ,dus moest ik nood gedwongen eentje van het internet halen.
de dvd is wel orineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |