Whehehe, net op tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef SoupNazi het volgende:
Ik post hem nog maar eens.![]()
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07104/waaat.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
haha.... vet grappig, al die foto's van meetsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren eindelijk champion geworden![]()
Ook meegedaan met een g-klasse cruise over het eiland, was wel lachen eigenlijk. Omdat je vanuit GOT niet mag afspreken e.d heeft iemand een eigen mini-forumpje opgericht. Best de moeite waard als je een beetje into the game bent.
http://vmacnl.galaxyproductions.net/
ik zit nu op mijn werk, dus dat lukt ff niet, maar zal proberen om die hier morgen ff neer te knallen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:56 schreef AbeSapien het volgende:
Oei! Zou je een screenshot van die Enzo willen maken?
race cancellen: op "P" drukken en dan cancelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef SoupNazi het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de radio werkt? Ik kom niet verder dan op 'R' drukken, maar dan gaat hij niet aan. En hoe moet je een race waarmee je bezig bent cancellen?![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
race cancellen: op "P" drukken en dan cancel
radio: Met numpad 9 kan je zender changen, met num + en num - kan je het volume aanpassen
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef SoupNazi het volgende:
Binnenkort komt er een patch uit met daarin het volgende:
1. Regen toevoegen + werkende ruiten wissers.
2. Benzine mogelijkheid met aan en uit mogelijkheid, dit houd dus ook in werkende benzine pompen met animatie.
3. Auto Wasserij zal actief gemaakt worden.
4. Clubhuis zal uitgebreid worden tot 250 leden max, en een nieuwe chat optie.
5. Vrienden lijst word uitgebreid zodat je er altijd bij kan en niet alleen in een club, je kunt dan ook mensen verwijderen en direct contact maken met mensen.
6. Problemen met stuurjes etc. worden en zijn al gedeeltelijk verholpen (Patch 1).
7. Het vastloop probleem word opgelost (Patch 1).
8. Kleine foutjes zullen worden aangepakt.
9. Lichten kunnen aan en uit, flashen gaat dan met groot licht.
10. Politie kun je aan en uit gaan zetten, politie word actiever als het aanstaat dus ook bij door rood licht rijden en te snel rijden, nogmaals dit zul je kunnen instellen.
11. Bij offline spelen zul je de BOT AI Racers uit kunnen schakelen.
12. Verlichting zal ook in de auto aanwezig komen, dus binnen verlichting.
13. Ramen kunnen aan beide kanten open en dicht dus hoeft niet allebei tegelijk meer.
14. Deuren kunnen voortaan altijd open en dicht en niet alleen in de garage of bij de dealer.
15. Bij convertible's zal het dak open en dicht kunnen als de mogelijkheid in de auto aanwezig is.
16. Er zal een dag en nacht gedeelte komen door middel van, ochtend, middag, avond en nacht. Dit is ook bij de instellingen aan en uit te zetten en zelfs vast te zetten dus als je wilt dat het alleen ochtend is dan blijft dat ook zo, tenzij je een multi race of tour doet dan beslist de organisator de instelling.
17. Meer race / tour mogelijkheden, je kan nu ook tours organiseren en met route beschrijving en GPS.
18. Je kunt in de instellingen de stem uit zetten van de GPS.
19. Voice mogelijkheid word uitgebreid zodat je alleen mensen op je friends lijst kan horen
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef SoupNazi het volgende:
2. Benzine mogelijkheid met aan en uit mogelijkheid, dit houd dus ook in werkende benzine pompen met animatie.
5. Vrienden lijst word uitgebreid zodat je er altijd bij kan en niet alleen in een club, je kunt dan ook mensen verwijderen en direct contact maken met mensen.
6. Problemen met stuurjes etc. worden en zijn al gedeeltelijk verholpen (Patch 1).
10. Politie kun je aan en uit gaan zetten, politie word actiever als het aanstaat dus ook bij door rood licht rijden en te snel rijden, nogmaals dit zul je kunnen instellen.
13. Ramen kunnen aan beide kanten open en dicht dus hoeft niet allebei tegelijk meer.
14. Deuren kunnen voortaan altijd open en dicht en niet alleen in de garage of bij de dealer.
15. Bij convertible's zal het dak open en dicht kunnen als de mogelijkheid in de auto aanwezig is.
16. Er zal een dag en nacht gedeelte komen door middel van, ochtend, middag, avond en nacht. Dit is ook bij de instellingen aan en uit te zetten en zelfs vast te zetten dus als je wilt dat het alleen ochtend is dan blijft dat ook zo, tenzij je een multi race of tour doet dan beslist de organisator de instelling.
17. Meer race / tour mogelijkheden, je kan nu ook tours organiseren en met route beschrijving en GPS.
19. Voice mogelijkheid word uitgebreid zodat je alleen mensen op je friends lijst kan horen
Mag ik vragen wat je bron is?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef SoupNazi het volgende:
NPquote:
Ja, maar niks wat daar gemeld wordt komt officieel vanuit Atari...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef SoupNazi het volgende:
Bron: GoT , die het weer van VMACNL (Virtueel Motor en Automobiel Club Nederland) heeft. http://gathering.tweakers(...)ge/27640232#27640232
Kan best, maar ik denk ik post het toch maar ff.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ja, maar niks wat daar gemeld wordt komt officieel vanuit Atari...
Er zijn al zoveel roddels rondom dit spel geweest dat ik nu echt zoiets heb van: "eerst zien, dan geloven"
Het lijkt mij zeer stug dat dergelijke zaken in een patch gestopt worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef SoupNazi het volgende:
1x de Enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:56 schreef AbeSapien het volgende:
Oei! Zou je een screenshot van die Enzo willen maken?
Die heb ik ook, en die ene Ford, die je krijgt als je op alle levels de speed challanges wint met goudquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:58 schreef rudedeltadude het volgende:
oh en niet te vergeten: heb de alfa romeo 8c competizione ook nog![]()
maar daar zal ik wel niet echt origineel mee zijn....
dat zal een kawasaki ninja zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:30 schreef rudedeltadude het volgende:
heb mijn wagenpark uitgebreid met twee motoren:
- mv agusta
- suzuki ninja
bij mij draait hij primaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:38 schreef rakotto het volgende:
Hoe zit het met de compatiblity met de pcHeb veel over problemen gelezen.
Bij mij draaid ie ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:38 schreef rakotto het volgende:
Hoe zit het met de compatiblity met de pcHeb veel over problemen gelezen.
Sparen en dealers zoeken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:06 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb veel te weinig toegang tot autos manAllemaal van die classic grafdingen, ik wil in moderne autos rijden
Ik kan alleen maar classe C of A kopen, van de rest zit er amper iets bij
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik heb 7 ton, daar moet ik toch wel mee vooruit kunnen?
Ferrari Enzo level 3 getuned gaat het makkelijk mee maar met een level 3 McLaren F1 gaat het ook wel redelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:21 schreef SoupNazi het volgende:
Wat is nou de beste auto om die race om het eiland te doen? Dan bedoel ik die van 200.000, niet 1.000.000? Ik heb hem geprobeerd in mijn Saleen (Stage 3), die haalt iedereen zó in, maar ligt ook zo weer van de baan als je een beetje in de berm rijdt.
mijn gemiddelde snelheid zal wel tussen de 200 en 250 liggen ja..quote:Op zondag 11 maart 2007 13:08 schreef vosss het volgende:
Met een Enzo heb ik het nu 2x geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Hoe doen jullie dat? Gewoon "rustig" rijden, een beetje zo rond de 200-250 continue?
Ik heb het 2x geprobeerd om overal zo hard mogelijk tussendoor te scheuren, maar als je een paar keer botst en/of aangehouden word haalt dat het gemiddelde nogal omlaag dunkt me.
Als je continue 200-250 rijd dan kan je denk ik wel makkelijker tussen het verkeer door manouvreren
Tips iemand?
Met vosss, Atari/Eden doet er al maanden over om voor de 360 een fatsoenlijke DLC uit te brengen, en vind je het niet vreemd dat het dan zó snel na de release komt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Het lijkt mij zeer stug dat dergelijke zaken in een patch gestopt worden.
Als Atari / Eden zulke dingen in het spel had willen hebben, dan hadden ze dat er toch wel al in gemaakt voordat ze releasen dunkt me!?
Mij zou het iig verbazen als dingen als regen, dag/nacht, benzinepompen, cabriodaken open/dicht enzo er ineens bijkomen met een patch.
En op dat forum word gerept over heel snel, mogelijk al volgende week.
Volgende week mij ass, dat spel is koud een blauwe maandag op de markt voor de pc, geloof het maar niet.
kloptquote:
er zit geen BMW in het spelquote:Op zondag 11 maart 2007 18:32 schreef Inorbit het volgende:
dit spel is echt een hoop fun. laatst aankoop is een Maserati GranSport. lekker geluidje.
bedankt voor de tuners tip.
ik dacht trouwens dat er ook bmw's in het spel zaten, een M6 lijkt me wel lachen. maar de dealer is voor mij nog niet bekend. overigens dacht ik wel een 3 serie te hebben gezien maar die kwam met een rotvaart van de andere kan, dus ik kan me makkelijk vergist hebben.
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:24 schreef hello_goodbye het volgende:
Was deze kaart trouwens al voorbij gekomen?
http://www.battlefield-command.com/downloads/tdu.jpg
DIe is ideaal: staat ALLES op wat je maar wilt weten!
inderdaad jaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef Cheiron het volgende:
Serieus, probeer het dan met een motor
welke is dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:21 schreef vosss het volgende:
Als je Championlevel bent heb je een race die met de Enzo kan in 15 seconden en die 70k opbrengt.
waar staat die miljonairs challenge?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:44 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
inderdaad jaik rijd em met de kawasaki ninja zx-10R. stage 3 getuned, en doe dan 50 minuten over de millionair challenge.
welke zijn overigens de races waar jullie snel veel geld mee winnen? (edit: oops, laatste berichtjes nog niet gelezen).
in het linkerdeel van het eiland, iets boven het middenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:50 schreef deliberator het volgende:
![]()
[..]
waar staat die miljonairs challenge?
Wat ik zo op die trailer zag, was wel aardig.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:18 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ben benieuwd wat er grafisch overblijft van TDU op de PS2, ik vrees niet veel
dat had just cause ook, maar daar bleef geen donder van over...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:19 schreef el_cornholio het volgende:
[..]
Wat ik zo op die trailer zag, was wel aardig.
Het is dat, of niet spelen. Heb geen extreem goed pc systeem, en ook geen X360.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat had just cause ook, maar daar bleef geen donder van over...
180 mph in heavy traffic.quote:
Is dat een bug in het spel?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
180 mph in heavy traffic.
Zodra de race begint moet je omdraaien en dan vlammen.
Binnen 10 minuten zit je aan de miljoen.
Op de linksbovenste kaart staat O´ahu, onder die O staat het Lambo. logo.
Links van het Lambo logo zie je een oranje cirkel met 24 erin...dat is hem.
ik heb ze wel getuned hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:16 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ben nog steeds geen champion, betekent dat ook dat ik nog steeds mijn ferrari's niet kan tunen?>?>
tot nu toe rijd ik in een F430 volledig getuned en en een ongetunede MV Agusta.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef hello_goodbye het volgende:
Wat is volgens jullie nou de beste auto (wat betreft snelheid en handling)? Ik ben erg tevreden over de Enzo Ferrari maar lees her en der ook goede dingen over de McLaren F1. Alleen, ik heb daar een proefrit mee gedaan en hij schakelt zo traag...! De Saleen koop ik sowieso niet want die schijnt belabbert te rijden.
ik vind de Zonda wel errug lekker rijdenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef hello_goodbye het volgende:
Wat is volgens jullie nou de beste auto (wat betreft snelheid en handling)? Ik ben erg tevreden over de Enzo Ferrari maar lees her en der ook goede dingen over de McLaren F1. Alleen, ik heb daar een proefrit mee gedaan en hij schakelt zo traag...! De Saleen koop ik sowieso niet want die schijnt belabbert te rijden.
k bedankt, vananavond maar ff proberenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
180 mph in heavy traffic.
Zodra de race begint moet je omdraaien en dan vlammen.
Binnen 10 minuten zit je aan de miljoen.
Op de linksbovenste kaart staat O´ahu, onder die O staat het Lambo. logo.
Links van het Lambo logo zie je een oranje cirkel met 24 erin...dat is hem.
Misschien moet je eens proberen om hem te kopen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:52 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Hij wil niet draaien bij mij![]()
Specs:
Athlon 64 3500+
1024 MB RAM
nVidia Geforce 7800 GTX
Windows Vista Ultimate
Hij start simpelweg niet door, in taskmanager staat-ie wel als proces vermeld maar daar houdt-ie 't bij.
Wat ik al geprobeerd heb:
Compatibiliteitsmodus (beetje stom aangezien dit spel gewoon ook voor Vista gemaakt is)
Als administrator uitvoeren
Ik draai de nVidia ForceWare 100.65 WHQL drivers.
Anyone?![]()
Laat ik er vandaag nou eens 4150 eurocenten aan besteed hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Misschien moet je eens proberen om hem te kopen.
Geen idee.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Waar lag het uiteindelijk aan?
Misschien handig voor mensen die het ook hebben.
Dan gaat er een steentje naar binnen, zeker weten.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef pvc_boer het volgende:
dan steek ik de frs en bart smit in de hens
Waar staat die in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:37 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb zojuist die Island Tour gedaan in 44'13'05, is dat een redelijke tijd?![]()
links in het eiland, iets onder het middenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:14 schreef deliberator het volgende:
[..]
Waar staat die in hemelsnaam?
Heb hem nog nergens kunnen vinden.
kijk er misschien wel overheen
Order cancellen en ergens anders heen gaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef pvc_boer het volgende:
dan steek ik de frs en bart smit in de hens
gisteren ook voor t eerst geprobeerd. k was 55 min kwijt ofzo. (voor t eerst op de motor ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:37 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb zojuist die Island Tour gedaan in 44'13'05, is dat een redelijke tijd?![]()
laat ik je nog beter op weg helpenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:14 schreef deliberator het volgende:
[..]
Waar staat die in hemelsnaam?
Heb hem nog nergens kunnen vinden.
kijk er misschien wel overheen
thnxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
laat ik je nog beter op weg helpen
[afbeelding]
nu moet je hem wel vinden dacht ik
npquote:
Gewoon een snelle bak of motor nemen en je hebt echt geen tijdprobleem, anders kan je gewoon niet rijden. Pak desnoods een Kawasaki Ninja, tune heb stage 3 en race gewoon langs de kant van de weg, af en toe een bochtje, moet makkelijk lukken. Met de auto gewoon een Saleen stage 3 en ook zijkant van de weg racen (gaat meestal wel).. dan lukt het makkelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:37 schreef hello_goodbye het volgende:
De Island Tour heb ik in 43.31 gedaan.Maar ik zie wel op tegen die Millionairs Challenge... Dan heb je een tijdslimiet en verkeer...! Stel je toch voor dat je 'm NET niet haalt... het idee alleen al...
Gisteren heb ik nog een lange race gereden (55 km). Ik kwam daar pas achter toen ik eraan begonnen was, dus heb ik 'm maar afgemaakt ook. Deed er iets van 15 of 16 minuten over. Die Millionairs rit is iets van 200 km, dus da's 4 keer zo lang, 15 minuten maal 4 = 1 uur... Maar ja, ik mag dan wel met de Enzo: de rit van gisteren moest ik met een tragere Ferrari doen. Wordt wel spannend...!
pleur maar neerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
np
heb je de millionairschallenge al gevonden?
anders pleur ik die hier ook nog wel ff neer
de TT beviel mij wel goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:07 schreef el_cornholio het volgende:
Met welke auto kan je het beste gebinnen?
miljonairs race weer rijden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:49 schreef rudedeltadude het volgende:
net een proefrit in de mclaren f1 en een proefrit in de mclaren f1 gtr gemaakt, ik moet zeggen:
die rijden wel een tandje beter dan de enzo!
dat wordt ff sparen (de goedkoopste kost een miljoen)
die kan zo vaak als je wilquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef deliberator het volgende:
[..]
miljonairs race weer rijden?
Of kan die maar eenmalig?
correctie: 2e keer (die met de Ninja) was 48 minuut nogwat... (volgens mij tegen de 49min aan)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef M.Picanto het volgende:
Die 'Millionairs Challange' vind ik best te doen
gister voor de 2e keer gedaan (brengt toch wel wat centjes binnen)
eerste keer met de MV Agusta F4 (tuned 3) in 50 minuten
tweede keer met de Ninja (tuned 3) in 47 minuten... onderweg alsnog aantal keer gevallen en 6 (!!) keer aangehouden door de politie, dus het kan nog stukken sneller
...
Jup.. tot nu toe wel iigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:38 schreef el_cornholio het volgende:
Als je alles hebt gedaan, alle missies e.d. Dan kun je toch nog eindeloos rondrijden? (In singleplayer)
GPS is zwaar sloom als je op hoge snelheden rijdt jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:13 schreef hello_goodbye het volgende:
Pfffffffffffffff, net de Millionaire's Challenge gedaan... Niet zo slim want ik voelde me wat grieperig. Voel me niet bepaald beter nu...! Wat een domme AI, wat een slome GPS-tante en wat een idiote bobbels in de weg hier en daar.... Gloeiendegloeiende... Gelukkig heb ik 'm wel gehaald, in m'n Enzo (level 3), in 52.41.70. Ik denk niet dat ik 'm nog een keer doe, ook al voel ik me goed.Alhoewel het toch wel wat had, moet ik zeggen... Ik was best bang dat ik het niet zou halen, maar ik had dus tijd zat uiteindelijk.
Racetrack? welke racetrack?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef deliberator het volgende:
waar is de racetrack op ford island?
ben expert en heb er toegang tot, maar kan hem niet vinden
die melding kreeg ik toen ik expert werd.quote:
ik vond de zonda minder lekker in de test rit dan de mclaren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef peacetaker het volgende:
rudedeltadude
probeer de Pagani Zonda ook eens
vindt ik persoonlijk een heerlijke wagen om mee te rijden
volgens mij zit er op dat eilandje geen racetrackquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef deliberator het volgende:
[..]
die melding kreeg ik toen ik expert werd.
Ford Island unlocked.
You have now acces to the Ford Island racetrack.
maar waar zit dat ding dan uberhaupt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Acryl het volgende:
[..]
volgens mij zit er op dat eilandje geen racetrack
ik heb wel gehoord dat als je champion word dat er ergens een racebaan ofzo open gaat zuid-west van het vliegveld (dus niet ford island)
weet ik niet, heb t ergens op een forum gelezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef deliberator het volgende:
[..]
maar waar zit dat ding dan uberhaupt?
ergens lings onderin ofzo uit me hoofd... is gewoon een weg, zitten 2 multiplayer races op verder niks bijzonders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Acryl het volgende:
[..]
weet ik niet, heb t ergens op een forum gelezen
Met mijn Saleen had ik 59'59"98, en in die race ben ik 4 keer aangehouden door de politie en ook wel 6 à 7 keer gecrashed. Dus misschien moet je iets meer gas geven, en anders een andere auto kopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef vosss het volgende:
Die hoerige millionairs race krijg ik maar niet voor elkaar met de Enzo, iedere keer net 1 minuutje of en half minuutje te langzaam ofzo.
Terwijl ik toch niet vaak crash, maar een keer of 3 word aangehouden en vaak volgas kan ook volgas geef!
De mensen die zeggen dat ze het op een motor in 47 minuten ofzo halen......hoe spelen jullie?
Met het toetsenbord of met een stuurtje? En met welke cameraview dan?
Ik ben met een motor echt een dweil en weet nu al zeker dat ik op zijn aller allerminst een keer of 15 op mn bek zal gaan
Iemand tips voor de besturing van de motoren?![]()
Ik heb hem gister gereden op een Kawasaki Ninja met stage 3 tuning.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef vosss het volgende:
Die hoerige millionairs race krijg ik maar niet voor elkaar met de Enzo, iedere keer net 1 minuutje of en half minuutje te langzaam ofzo.
Terwijl ik toch niet vaak crash, maar een keer of 3 word aangehouden en vaak volgas kan ook volgas geef!
De mensen die zeggen dat ze het op een motor in 47 minuten ofzo halen......hoe spelen jullie?
Ik ben met een motor echt een dweil en weet nu al zeker dat ik op zijn aller allerminst een keer of 15 op mn bek zal gaan
quote:Alfa Romeo 8c Competizione 2004
Alfa Romeo Alfa GT 3.2 V6 24v 2003
Ascari KZ1 – Current
Aston Martin DB9 Coupe 2005
Aston Martin DB9 Volante 2005
Aston Martin V8 Vantage 2005
Audi A3 3.2 quattro DSG 2005
Audi A6 4.2 quattro 2005
Audi TT quattro sport 2005
Audi RS4 Quattro
Chrysler Firepower Concept Car 2005
Chrysler ME FOUR-TWELVE 2004
Dodge Viper SRT-10 2005
Ducati 999R - 2005
Ducati Monster S4R - 2005
Ducati Supersport 1000DS 2005
Ferrari 575M Maranello 2004
Ferrari Enzo Ferrari 2005
Ferrari F430 Spider 2005
Ford Ford GT - 2005
Ford Mustang GT-R Concept 2005
Ford Shelby Cobra Concept 2004
Ford Shelby GR-1 Concept 2004
GM (Chevrolet® ) Corvette® C6™ Coupe
GM (Chevrolet® ) Corvette® Z06™ Coupe
GM (Chevrolet® ) SSR™ 2005
GM (Pontiac® ) Firebird™ 1970
GM (Saturn™) Sky™ 2007
Jaguar XJ220 - 1993
Jaguar XKR Coupe 2005
Kawasaki Ninja ZX-10R 2005
Lamborghini Gallardo SE 2005
Lamborghini Gallardo Spyder 2006
Lamborghini Miuara P400 SV 1971
Lamborghini Murciélago Coupe 2004
Lotus Elise R 2005
Lotus Esprit V8 2002
Lotus Sport Exige 240R 2005
Maserati 3500 GT - 1960
Maserati Gransport
Maserati Spyder Cambiocorsa 2004
Mercedes CLK DTM AMG 2003
Mercedes CLS 55 AMG 2004
Mercedes SL 65 AMG 2004
MV Agusta F4 Tamburini 2005
MV Agusta F4 Brutale 910S 2005
Nissan 350Z Coupe 2004
Nissan 350Z Nismo S-Tune 2004
Nissan Skyline GT-R R34
Saleen S7 Twin-Turbo Current
Shelby GT 500 - 1967
Spyker C8 Laviolette Current
Triumph Speed Triple 2005
TVR Sagaris - 2005
VW Golf R32 200?
VW W12 Coupe 1997
VW W12 Roadster - 1998
Wiesmann Roadster MF3
Da's apart! Ik had die Island Tour ook gedaan in de Enzo, in 43.31. En met dezelfde Enzo heb ik de Millionaire's Challenge gedaan in dik 52 minuten! Je hebt die Enzo wel getuned tot level 3? Ik ben ook tig keer gecrashed en heb 4 boetes gehad. Zoals ik eerder al zei. Dus het is wel apart dat je dan in die challenge het opeens nét niet red! Lijkt me ook stevig balen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef vosss het volgende:
Die andere van 189 ofzo rond het eiland won ik in 1 keer in iets van 45 minuten ofzo geloof ik.
Ook in een Enzo.
Die hufters van een AI die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben maken altijd ruzie met me!
Ik stuur met een Logitech gamepadje op de motor. Gewoon heel rustig de bochten ingaan en terugschakelen naar 1e of 2e versnelling. Daarmee kun je scherpere bochten maken en er ook snel weer uit trekken. Verder op rechte stukken altijd het "hoofd naar beneden" knopje aan, dat scheelt 20kmh.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef vosss het volgende:
acceleratie met de motor is ook gruwelijk lekkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik stuur met een Logitech gamepadje op de motor. Gewoon heel rustig de bochten ingaan en terugschakelen naar 1e of 2e versnelling. Daarmee kun je scherpere bochten maken en er ook snel weer uit trekken. Verder op rechte stukken altijd het "hoofd naar beneden" knopje aan, dat scheelt 20kmh.
Dan is het een eitje
ik stuur met een (bedraad) toetsenbord...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef vosss het volgende:
hier hetzelfdequote:Op woensdag 14 maart 2007 10:53 schreef Ultimora het volgende:
ik ga elke keer iets van 30 keer op mijn snufferd (mischien wat overdreven, maar ik ga echt vaak), maar toch haal ik het in ongeveer 55 min op de motor (stage 3 gevallen)
ik doe hem vanmiddag ook nog maar eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ga zo millionaires challenge no keer eentje doen
screenshot als je klaarbent ok?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:21 schreef deliberator het volgende:
[..]
ik doe hem vanmiddag ook nog maar eens.
Kijken of ik onder de 55 minuten kom
zal er proberen aan te denkenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:24 schreef rudedeltadude het volgende:
doe ik dat ook
quote:
nee, dat betekent dat je sneller dan de politie bent...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef mithrandirrr het volgende:
ik heb em gereden in ruim 50 minuten. zonder ook maar 1 keer eengehouden te worden! Betekend dit dan dat ik te rustig (voorzichtig) rijd?
[afbeelding]
Ik heb ook de DFP en schakel met de hand. Maar ik heb wel Driving aid aanstaan (ja, het is een schande). Ik zal vandaag toch eens gaan kijken wat ik er van bak zonder die aid...quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:19 schreef vosss het volgende:
Enzo is getuned tot level 3 en ik rij met een Logitech DFP stuurtje en ik schakel handmatig.
Alle driving-aid heb ik uit staan overigens.
Misschien vanmiddag nog eens proberen dan met alles aan, wellicht red ik het dan net wel
pfff, ga ik vanmidadg gewoon veel sneller doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef rudedeltadude het volgende:
Net ook ff de challenge opnieuw gedaan...
hij liep voor geen meter, ik denk dat de motoren niet echt voor mij weggelegd zijn
[afbeelding]
Ja, maar je moet ze wel zoeken. Daarvoor zie de kaart in dit topic.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:38 schreef el_cornholio het volgende:
Ik heb het nu ook, maar moet je in het begin steeds racen, dan weer die lijn volgen tot de volgende race. En zo maar verder?
Kan je in het begin ook al dikke wagens vervoeren?
Ikheb het nu 4 % uitgespeeld, wanneer worden er nieuwe bakken geunlocked?
Hm, een lijn volgen...? In de pc en XBox versie ben je vrij om te gaan en staan waar je maar wilt. Je kan overal freeriden en racen, al moet je de eerste keer wel ff naar de plek rijden waar die race is. Maar later kan je via de kaart in een keer met een klik overal heen waar je ooit gereden hebt. En je kan dus alles doen in de volgorde die je zelf wilt. Je kan ook de duurste auto's kopen die je maar wilt, als je geld genoeg hebt natuurlijk, en ook hier moet je de eerste keer erheen rijden (waarna je voortaan met een klik via de map er weer heen kan). Maar misschien is dit anders bij de PS2-versie? Ik kan me voorstellen dat die wat simpeler van opzet is?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:38 schreef el_cornholio het volgende:
Ik heb het nu ook, maar moet je in het begin steeds racen, dan weer die lijn volgen tot de volgende race. En zo maar verder?
Kan je in het begin ook al dikke wagens vervoeren?
Ikheb het nu 4 % uitgespeeld, wanneer worden er nieuwe bakken geunlocked?
pak maar wat je pakken wil.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:04 schreef rudedeltadude het volgende:
deliberator, morgen wil ik jouw tijd op de millionaires challenge verbeteren, om het eerlijk te houden zal ik ook een mv agusta pakken
ik heb hem gehaald voor ¤ 39.95 bij E-plaza (Bart-Smit)quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:44 schreef MosPos het volgende:
Is hij al uit voor de PC? Oh, er is ook een pagina 2![]()
Hij is dus al uit?! Hoeveel kost hij voor de PC?
Daar word ik echt suf van, man... Ik snap dat ze van baan wisselen als ze zien dat ik eraan kom (en ook alleen als ik in hun baan zit), maar zo af-en-toe kom je er een tegen die om van baan te wisselen bijna stil gaat staan en vervolgens de auto bijna overdwars zet...quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:48 schreef vosss het volgende:
Die andere van 189 ofzo rond het eiland won ik in 1 keer in iets van 45 minuten ofzo geloof ik.
Ook in een Enzo.
Die hufters van een AI die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben maken altijd ruzie met me!
Hoe doe je dat precies?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef rudedeltadude het volgende:
Heb net mijn eigen radiostation ff bijgewerkt, hehe....
Heb Spetter pieter pater van alfred jodokus kwak tegenwoordig in mijn Enzo aanstaan
een afspeellijst bestand (*.m3u) in mijn documenten, tdu, profielnaam, radio zetten.quote:
maak hem aan met Winamp.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:38 schreef Slicky het volgende:
En dan kan je 'm gewoon kiezen hoe je normaal ook van radio verwisselt? Oh ja, waar maak jij je m3u bestand mee? Windows Media Player? Winamp?
gewoon zoals je van radiostation verwisselt jaquote:
my god!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:36 schreef M.Picanto het volgende:
[afbeelding]
bijna minuutje van m'n oude score af gesnoept
Jaja, dikke lul, dan kan ik ook zeggen dat ik hem net gehaald heb maar vergeten ben een screenshot te maken en dat moeten we dan ook geloven zekerquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:18 schreef deliberator het volgende:
ik had net 52 minuten nog wat.
vergeten screenshot te maken![]()
ehm..........ja?quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaja, dikke lul, dan kan ik ook zeggen dat ik hem net gehaald heb maar vergeten ben een screenshot te maken en dat moeten we dan ook geloven zeker![]()
das niet niks nee...quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef rudedeltadude het volgende:
een rekensommetje leert dat je snelheid gemiddeld op 260 lag picanto!
fieuw! das niet traag
Lekker verveel vertrouwen heb jij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaja, dikke lul, dan kan ik ook zeggen dat ik hem net gehaald heb maar vergeten ben een screenshot te maken en dat moeten we dan ook geloven zeker![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:35 schreef Slicky het volgende:
Ik ben er nu ook aardig aan verslaafd, alleen ik vindt m'n fps niet hoog voor mijn systeem:
AMD Athlon 3700+ @ 2.5 Ghz
2 Gig geheugen
7900GT
Draait allemaal op WIndows Vista Busines.
Speel trouwens op 1280x1024 met 4xAA aan.
Ik haal zon 25/30 fps, wat halen jullie ongeveer?
En oh ja. hebben jullie online ook gigantische lag met tegen spelers?
Jij gaat racen met een toetsenbord en dan klagen dat er een patch moet komen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:34 schreef peacetaker het volgende:
hopelijk komt er HEEL snel een patch...ik kan echt niet rijden met een toetsenbord
gister weer die millionairs challenge gereden in een tijd van 55min in een stage 3 Zonda.
wel een keer of 40 gecrasht en 5x aangehouden ofzo![]()
en het is echt onmogelijk om de politie af te schudden als je op niveau 2 zit(die badges die bovenin het scherm komen)
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:55 schreef peacetaker het volgende:
het enige echte probleem wat ik heb
is dat mijn stuur het niet doet
Microsoft Force Feedback Wheel
maar dat wordt opgelost met de eerst komende patch heb ik gelezen![]()
Patch 1 is de bugfix die het eerste komt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef SoupNazi het volgende:
Oh, dat dat fake is, twijfel ik niet aan... Maar er komt weldegelijk een bugfix, om de simpele reden dat Atari anders klanten kwijt raakt. En dat is waar peacetaker op wacht...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:07 schreef Slicky het volgende:
Hahaha drol, dat is fake man der komt (nog) geen patch. Heb je een bron dan?
Welwaar, je post: "EDIT: Ik heb niks gepost".quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
EDIT: Ik heb niks gepost.
Bij veel stuurtjes wil het ding niet eens starten...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:06 schreef vosss het volgende:
Veelal aan FFB stuurtjes toch?
Met mijn stuurtje heb ik ook ietsje minder fps en heel af en toe een haperingetje, maar over het algemeen genomen doet ie het toch goed bij mij
Daar in de buurt staat ook nog een ontoegankelijke audi dealer (die ook niet op de kaart -uit het doosje- staat)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:30 schreef Sehnsucht het volgende:
ik stond net bij de Lexus dealer voor de deur, maar ik kon met geen mogelijkheid naar binnen?![]()
relaxed! thanks!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:57 schreef M.Picanto het volgende:
vlak bij de aston martin dealer
[afbeelding]
ik heb hem wel origineel hoor, rustig maar...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:25 schreef Jordy-B het volgende:
Alle tuners staan toch gewoon op de kaart die bij het spel kwam?
Een dealer die niet op de kaart staat?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:38 schreef M.Picanto het volgende:
[..]
Daar in de buurt staat ook nog een ontoegankelijke audi dealer (die ook niet op de kaart -uit het doosje- staat)
en ik ben meerdere dealers tegengekomen... gebouwen dan.. voornamelijk 'american muscles'
Jezus vent, ik heb er gewoon overheen gekeken, doe eens rustig johquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:58 schreef Jordy-B het volgende:
Dan had je het toch gewoon kunnen vinden op de kaart?
check dit (en let op GPS op welk gedeelte van het eiland:quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:58 schreef Jordy-B het volgende:
Een dealer die niet op de kaart staat?
Zit je niet gewoon tegen reclameborden te kijken? Over het hele eiland vind je reclameborden aan gebouwen, zonder dat daar daadwerkelijk een winkel zit...
Nou ja, wellicht dat de dealer unlocked wordt als er extra auto's beschikbaar worden...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:38 schreef M.Picanto het volgende:
[..]
check dit (en let op GPS op welk gedeelte van het eiland:
[afbeelding]
en op de 'map view' is het gewoon een GAT
[afbeelding]
verderop staat ook een 'muscle parts' die als 'gat' op de map staat
(geen screen van gemaakt, kan nog op verzoek)
Custom paint hoef je toch niet te unlocken?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:36 schreef deliberator het volgende:
zow, vanavond weer ff racen.
Heb nu een e-type aangeschaft om de custom paint te unlocken.
en dat ding rijd....................kut
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:57 schreef vosss het volgende:
Ja, want S.T.A.L.K.E.R. is vandaga op het net verschenen
Hij bedoelt de special paint shop.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:23 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Custom paint hoef je toch niet te unlocken?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef vosss het volgende:
Als je 100 km/u gemiddeld rijd dan zou het 16 uur ongeveer duren
een Porsche dealer zal er niet komen omdat daar geen licentie voor is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef Inorbit het volgende:
dat betekent dan ook dat er nog een porschedealert moet komen, anders kan je moeilijk ruf tunen.
als klasse G wagen heb ik de Miura, echt een lekkere bak, als de rook eenmaal opgetrokken is kan je iedereen makkelijk voorbij. en het is de coolste classieker die er bij zit op de Ferrari 288 GTO na, maar die is klasse B of D
Die Edonis rijdt echt fijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef Inorbit het volgende:
[..]
![]()
wie weet hoeveel speciale tuners er zijn, of voor welke modellen? ik heb alleen nog gezien dat ik mijn mustang in een saleen mustang kan omtoveren. wel tof. en bij de italiaanse tuner staat het merk "Edonis" er bij, gaan we die bak nog krijgen dan? ik ben hem nog niet tegengekomen.
het is zoiezo zonde dat de Xbox al veel meer schitterend uitgewerkte auto's heeft als de pc.
ter ilustratie
[afbeelding]
speel je op PC?quote:
dus ook alles weer opnieuw unlocken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef Cheiron het volgende:
Nope, je zult een nieuw profiel aan moeten maken om online te kunnen spelen
Het staat duidelijk gewaarschuwd in de handleiding en volgens mij heb je ook bij het aanmaken van het profiel een waarschuwing gehad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dus ook alles weer opnieuw unlocken?
gvd gvd gvd!
kreeg een mail van atari NL dat ze er mee bezig waren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef peacetaker het volgende:
weet iemand trouwens al iets meer over een patch?
Xboxquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
speel je op PC?
zo ja, waar heb je hem gekocht?
Ik kwam op het TDU-forum tegen dat Need For Speed het alleenrecht heeft op Porsches (misschien vanwege Porsche Unleashed). Ruf maakt hun auto's wel op basis van Porsches, maar het zijn geen Porsches. Daarom mogen ze in TDU wel Ruf-bolides plaatsen. Ze worden dan trouwens inderdaad verkocht via German Independents.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef Inorbit het volgende:
dat betekent dan ook dat er nog een porschedealert moet komen, anders kan je moeilijk ruf tunen.
als klasse G wagen heb ik de Miura, echt een lekkere bak, als de rook eenmaal opgetrokken is kan je iedereen makkelijk voorbij. en het is de coolste classieker die er bij zit op de Ferrari 288 GTO na, maar die is klasse B of D
beterquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kwam op het TDU-forum tegen dat Need For Speed het alleenrecht heeft op Porsches (misschien vanwege Porsche Unleashed). Ruf maakt hun auto's wel op basis van Porsches, maar het zijn geen Porsches. Daarom mogen ze in TDU wel Ruf-bolides plaatsen. Ze worden dan trouwens inderdaad verkocht via German Independents.
ik vind het ook niet speciaal mooi ofzo, maar ik wil gewoon altijd dingen anders doen dan anderen. niemand heeft witte auto's. dus zodoende. maar zwart is ook wel erg 2006quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:
Waarom alles wit?
Echt zoooooo lelijk!
Jij wilt zeker van dat tune up troep?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:
Waarom alles wit?
Echt zoooooo lelijk!
nee, zeker nietquote:Op zondag 25 maart 2007 10:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jij wilt zeker van dat tune up troep?![]()
Hehe, dat snap ik. Zijn er echt niet zoveel kleuren dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, zeker niet
maar wit kom op... dat is de kleur van bedrijfsauto's
nopequote:Op zondag 25 maart 2007 14:29 schreef SoupNazi het volgende:
Je kunt toch gewoon op alle auto's een custom kleur doen?
tijd voor een upgrade dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kutzooi, spel loopt hier niet, na installatie start ik het spel en na de intro wordt het scherm zwart en dan nada...
Gebeurt me toch iets te vaak de laatste tijd dat spellen het niet fatsoenlijk doen.
Upgrade van wat?quote:
je systeem?quote:
Systeem is nog goed zat:quote:
hmm... hij zou hem dan wel moeten draaien...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Systeem is nog goed zat:
amd 64 3200 @ 2100 mhz
1 gb ram
ATI x800 PRO 256 mb.
Waarschijnlijk de fout van Atari dus...
Uiteraard.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hmm... hij zou hem dan wel moeten draaien...
heb je nieuwste drivers etc geinstalleerd?
ik gok een mclaren die getuned is... alleen kan dat ook een enzo zijn, want die loopt ook ongeveer 390 als je hem tunedquote:Op zondag 25 maart 2007 20:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Weet iemand die naam van die auto die iets van 400 kmpu rijdt?
Ik reed van de week op mijn Agusta 340, en een wagen haalde mij echt snoeihard in.
Die moet ik ook hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |