Whehehe, net op tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:44 schreef SoupNazi het volgende:
Ik post hem nog maar eens.![]()
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07104/waaat.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
haha.... vet grappig, al die foto's van meetsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:59 schreef Cheiron het volgende:
Gisteren eindelijk champion geworden![]()
Ook meegedaan met een g-klasse cruise over het eiland, was wel lachen eigenlijk. Omdat je vanuit GOT niet mag afspreken e.d heeft iemand een eigen mini-forumpje opgericht. Best de moeite waard als je een beetje into the game bent.
http://vmacnl.galaxyproductions.net/
ik zit nu op mijn werk, dus dat lukt ff niet, maar zal proberen om die hier morgen ff neer te knallen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:56 schreef AbeSapien het volgende:
Oei! Zou je een screenshot van die Enzo willen maken?
race cancellen: op "P" drukken en dan cancelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef SoupNazi het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe de radio werkt? Ik kom niet verder dan op 'R' drukken, maar dan gaat hij niet aan. En hoe moet je een race waarmee je bezig bent cancellen?![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:48 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
race cancellen: op "P" drukken en dan cancel
radio: Met numpad 9 kan je zender changen, met num + en num - kan je het volume aanpassen
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef SoupNazi het volgende:
Binnenkort komt er een patch uit met daarin het volgende:
1. Regen toevoegen + werkende ruiten wissers.
2. Benzine mogelijkheid met aan en uit mogelijkheid, dit houd dus ook in werkende benzine pompen met animatie.
3. Auto Wasserij zal actief gemaakt worden.
4. Clubhuis zal uitgebreid worden tot 250 leden max, en een nieuwe chat optie.
5. Vrienden lijst word uitgebreid zodat je er altijd bij kan en niet alleen in een club, je kunt dan ook mensen verwijderen en direct contact maken met mensen.
6. Problemen met stuurjes etc. worden en zijn al gedeeltelijk verholpen (Patch 1).
7. Het vastloop probleem word opgelost (Patch 1).
8. Kleine foutjes zullen worden aangepakt.
9. Lichten kunnen aan en uit, flashen gaat dan met groot licht.
10. Politie kun je aan en uit gaan zetten, politie word actiever als het aanstaat dus ook bij door rood licht rijden en te snel rijden, nogmaals dit zul je kunnen instellen.
11. Bij offline spelen zul je de BOT AI Racers uit kunnen schakelen.
12. Verlichting zal ook in de auto aanwezig komen, dus binnen verlichting.
13. Ramen kunnen aan beide kanten open en dicht dus hoeft niet allebei tegelijk meer.
14. Deuren kunnen voortaan altijd open en dicht en niet alleen in de garage of bij de dealer.
15. Bij convertible's zal het dak open en dicht kunnen als de mogelijkheid in de auto aanwezig is.
16. Er zal een dag en nacht gedeelte komen door middel van, ochtend, middag, avond en nacht. Dit is ook bij de instellingen aan en uit te zetten en zelfs vast te zetten dus als je wilt dat het alleen ochtend is dan blijft dat ook zo, tenzij je een multi race of tour doet dan beslist de organisator de instelling.
17. Meer race / tour mogelijkheden, je kan nu ook tours organiseren en met route beschrijving en GPS.
18. Je kunt in de instellingen de stem uit zetten van de GPS.
19. Voice mogelijkheid word uitgebreid zodat je alleen mensen op je friends lijst kan horen
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef SoupNazi het volgende:
2. Benzine mogelijkheid met aan en uit mogelijkheid, dit houd dus ook in werkende benzine pompen met animatie.
5. Vrienden lijst word uitgebreid zodat je er altijd bij kan en niet alleen in een club, je kunt dan ook mensen verwijderen en direct contact maken met mensen.
6. Problemen met stuurjes etc. worden en zijn al gedeeltelijk verholpen (Patch 1).
10. Politie kun je aan en uit gaan zetten, politie word actiever als het aanstaat dus ook bij door rood licht rijden en te snel rijden, nogmaals dit zul je kunnen instellen.
13. Ramen kunnen aan beide kanten open en dicht dus hoeft niet allebei tegelijk meer.
14. Deuren kunnen voortaan altijd open en dicht en niet alleen in de garage of bij de dealer.
15. Bij convertible's zal het dak open en dicht kunnen als de mogelijkheid in de auto aanwezig is.
16. Er zal een dag en nacht gedeelte komen door middel van, ochtend, middag, avond en nacht. Dit is ook bij de instellingen aan en uit te zetten en zelfs vast te zetten dus als je wilt dat het alleen ochtend is dan blijft dat ook zo, tenzij je een multi race of tour doet dan beslist de organisator de instelling.
17. Meer race / tour mogelijkheden, je kan nu ook tours organiseren en met route beschrijving en GPS.
19. Voice mogelijkheid word uitgebreid zodat je alleen mensen op je friends lijst kan horen
Mag ik vragen wat je bron is?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef SoupNazi het volgende:
NPquote:
Ja, maar niks wat daar gemeld wordt komt officieel vanuit Atari...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef SoupNazi het volgende:
Bron: GoT , die het weer van VMACNL (Virtueel Motor en Automobiel Club Nederland) heeft. http://gathering.tweakers(...)ge/27640232#27640232
Kan best, maar ik denk ik post het toch maar ff.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ja, maar niks wat daar gemeld wordt komt officieel vanuit Atari...
Er zijn al zoveel roddels rondom dit spel geweest dat ik nu echt zoiets heb van: "eerst zien, dan geloven"
Het lijkt mij zeer stug dat dergelijke zaken in een patch gestopt worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef SoupNazi het volgende:
1x de Enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:56 schreef AbeSapien het volgende:
Oei! Zou je een screenshot van die Enzo willen maken?
Die heb ik ook, en die ene Ford, die je krijgt als je op alle levels de speed challanges wint met goudquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:58 schreef rudedeltadude het volgende:
oh en niet te vergeten: heb de alfa romeo 8c competizione ook nog![]()
maar daar zal ik wel niet echt origineel mee zijn....
dat zal een kawasaki ninja zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:30 schreef rudedeltadude het volgende:
heb mijn wagenpark uitgebreid met twee motoren:
- mv agusta
- suzuki ninja
bij mij draait hij primaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:38 schreef rakotto het volgende:
Hoe zit het met de compatiblity met de pcHeb veel over problemen gelezen.
Bij mij draaid ie ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:38 schreef rakotto het volgende:
Hoe zit het met de compatiblity met de pcHeb veel over problemen gelezen.
Sparen en dealers zoeken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:06 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb veel te weinig toegang tot autos manAllemaal van die classic grafdingen, ik wil in moderne autos rijden
Ik kan alleen maar classe C of A kopen, van de rest zit er amper iets bij
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik heb 7 ton, daar moet ik toch wel mee vooruit kunnen?
Ferrari Enzo level 3 getuned gaat het makkelijk mee maar met een level 3 McLaren F1 gaat het ook wel redelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:21 schreef SoupNazi het volgende:
Wat is nou de beste auto om die race om het eiland te doen? Dan bedoel ik die van 200.000, niet 1.000.000? Ik heb hem geprobeerd in mijn Saleen (Stage 3), die haalt iedereen zó in, maar ligt ook zo weer van de baan als je een beetje in de berm rijdt.
mijn gemiddelde snelheid zal wel tussen de 200 en 250 liggen ja..quote:Op zondag 11 maart 2007 13:08 schreef vosss het volgende:
Met een Enzo heb ik het nu 2x geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Hoe doen jullie dat? Gewoon "rustig" rijden, een beetje zo rond de 200-250 continue?
Ik heb het 2x geprobeerd om overal zo hard mogelijk tussendoor te scheuren, maar als je een paar keer botst en/of aangehouden word haalt dat het gemiddelde nogal omlaag dunkt me.
Als je continue 200-250 rijd dan kan je denk ik wel makkelijker tussen het verkeer door manouvreren
Tips iemand?
Met vosss, Atari/Eden doet er al maanden over om voor de 360 een fatsoenlijke DLC uit te brengen, en vind je het niet vreemd dat het dan zó snel na de release komt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Het lijkt mij zeer stug dat dergelijke zaken in een patch gestopt worden.
Als Atari / Eden zulke dingen in het spel had willen hebben, dan hadden ze dat er toch wel al in gemaakt voordat ze releasen dunkt me!?
Mij zou het iig verbazen als dingen als regen, dag/nacht, benzinepompen, cabriodaken open/dicht enzo er ineens bijkomen met een patch.
En op dat forum word gerept over heel snel, mogelijk al volgende week.
Volgende week mij ass, dat spel is koud een blauwe maandag op de markt voor de pc, geloof het maar niet.
kloptquote:
er zit geen BMW in het spelquote:Op zondag 11 maart 2007 18:32 schreef Inorbit het volgende:
dit spel is echt een hoop fun. laatst aankoop is een Maserati GranSport. lekker geluidje.
bedankt voor de tuners tip.
ik dacht trouwens dat er ook bmw's in het spel zaten, een M6 lijkt me wel lachen. maar de dealer is voor mij nog niet bekend. overigens dacht ik wel een 3 serie te hebben gezien maar die kwam met een rotvaart van de andere kan, dus ik kan me makkelijk vergist hebben.
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:24 schreef hello_goodbye het volgende:
Was deze kaart trouwens al voorbij gekomen?
http://www.battlefield-command.com/downloads/tdu.jpg
DIe is ideaal: staat ALLES op wat je maar wilt weten!
inderdaad jaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:24 schreef Cheiron het volgende:
Serieus, probeer het dan met een motor
welke is dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:21 schreef vosss het volgende:
Als je Championlevel bent heb je een race die met de Enzo kan in 15 seconden en die 70k opbrengt.
waar staat die miljonairs challenge?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:44 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
inderdaad jaik rijd em met de kawasaki ninja zx-10R. stage 3 getuned, en doe dan 50 minuten over de millionair challenge.
welke zijn overigens de races waar jullie snel veel geld mee winnen? (edit: oops, laatste berichtjes nog niet gelezen).
in het linkerdeel van het eiland, iets boven het middenquote:Op maandag 12 maart 2007 10:50 schreef deliberator het volgende:
![]()
[..]
waar staat die miljonairs challenge?
Wat ik zo op die trailer zag, was wel aardig.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:18 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ben benieuwd wat er grafisch overblijft van TDU op de PS2, ik vrees niet veel
dat had just cause ook, maar daar bleef geen donder van over...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:19 schreef el_cornholio het volgende:
[..]
Wat ik zo op die trailer zag, was wel aardig.
Het is dat, of niet spelen. Heb geen extreem goed pc systeem, en ook geen X360.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat had just cause ook, maar daar bleef geen donder van over...
180 mph in heavy traffic.quote:
Is dat een bug in het spel?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
180 mph in heavy traffic.
Zodra de race begint moet je omdraaien en dan vlammen.
Binnen 10 minuten zit je aan de miljoen.
Op de linksbovenste kaart staat O´ahu, onder die O staat het Lambo. logo.
Links van het Lambo logo zie je een oranje cirkel met 24 erin...dat is hem.
ik heb ze wel getuned hoor.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:16 schreef rudedeltadude het volgende:
ik ben nog steeds geen champion, betekent dat ook dat ik nog steeds mijn ferrari's niet kan tunen?>?>
tot nu toe rijd ik in een F430 volledig getuned en en een ongetunede MV Agusta.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef hello_goodbye het volgende:
Wat is volgens jullie nou de beste auto (wat betreft snelheid en handling)? Ik ben erg tevreden over de Enzo Ferrari maar lees her en der ook goede dingen over de McLaren F1. Alleen, ik heb daar een proefrit mee gedaan en hij schakelt zo traag...! De Saleen koop ik sowieso niet want die schijnt belabbert te rijden.
ik vind de Zonda wel errug lekker rijdenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef hello_goodbye het volgende:
Wat is volgens jullie nou de beste auto (wat betreft snelheid en handling)? Ik ben erg tevreden over de Enzo Ferrari maar lees her en der ook goede dingen over de McLaren F1. Alleen, ik heb daar een proefrit mee gedaan en hij schakelt zo traag...! De Saleen koop ik sowieso niet want die schijnt belabbert te rijden.
k bedankt, vananavond maar ff proberenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:40 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
180 mph in heavy traffic.
Zodra de race begint moet je omdraaien en dan vlammen.
Binnen 10 minuten zit je aan de miljoen.
Op de linksbovenste kaart staat O´ahu, onder die O staat het Lambo. logo.
Links van het Lambo logo zie je een oranje cirkel met 24 erin...dat is hem.
Misschien moet je eens proberen om hem te kopen.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:52 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Hij wil niet draaien bij mij![]()
Specs:
Athlon 64 3500+
1024 MB RAM
nVidia Geforce 7800 GTX
Windows Vista Ultimate
Hij start simpelweg niet door, in taskmanager staat-ie wel als proces vermeld maar daar houdt-ie 't bij.
Wat ik al geprobeerd heb:
Compatibiliteitsmodus (beetje stom aangezien dit spel gewoon ook voor Vista gemaakt is)
Als administrator uitvoeren
Ik draai de nVidia ForceWare 100.65 WHQL drivers.
Anyone?![]()
Laat ik er vandaag nou eens 4150 eurocenten aan besteed hebbenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:09 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Misschien moet je eens proberen om hem te kopen.
Geen idee.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Waar lag het uiteindelijk aan?
Misschien handig voor mensen die het ook hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |