Custom paint hoef je toch niet te unlocken?quote:Op maandag 19 maart 2007 09:36 schreef deliberator het volgende:
zow, vanavond weer ff racen.
Heb nu een e-type aangeschaft om de custom paint te unlocken.
en dat ding rijd....................kut
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:57 schreef vosss het volgende:
Ja, want S.T.A.L.K.E.R. is vandaga op het net verschenen
Hij bedoelt de special paint shop.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:23 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Custom paint hoef je toch niet te unlocken?![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 19:40 schreef vosss het volgende:
Als je 100 km/u gemiddeld rijd dan zou het 16 uur ongeveer duren
een Porsche dealer zal er niet komen omdat daar geen licentie voor is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef Inorbit het volgende:
dat betekent dan ook dat er nog een porschedealert moet komen, anders kan je moeilijk ruf tunen.
als klasse G wagen heb ik de Miura, echt een lekkere bak, als de rook eenmaal opgetrokken is kan je iedereen makkelijk voorbij. en het is de coolste classieker die er bij zit op de Ferrari 288 GTO na, maar die is klasse B of D
Die Edonis rijdt echt fijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:29 schreef Inorbit het volgende:
[..]
![]()
wie weet hoeveel speciale tuners er zijn, of voor welke modellen? ik heb alleen nog gezien dat ik mijn mustang in een saleen mustang kan omtoveren. wel tof. en bij de italiaanse tuner staat het merk "Edonis" er bij, gaan we die bak nog krijgen dan? ik ben hem nog niet tegengekomen.
het is zoiezo zonde dat de Xbox al veel meer schitterend uitgewerkte auto's heeft als de pc.
ter ilustratie
[afbeelding]
speel je op PC?quote:
dus ook alles weer opnieuw unlocken?quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef Cheiron het volgende:
Nope, je zult een nieuw profiel aan moeten maken om online te kunnen spelen
Het staat duidelijk gewaarschuwd in de handleiding en volgens mij heb je ook bij het aanmaken van het profiel een waarschuwing gehad.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dus ook alles weer opnieuw unlocken?
gvd gvd gvd!
kreeg een mail van atari NL dat ze er mee bezig waren.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:18 schreef peacetaker het volgende:
weet iemand trouwens al iets meer over een patch?
Xboxquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:21 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
speel je op PC?
zo ja, waar heb je hem gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |