Dan gaat er een steentje naar binnen, zeker weten.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef pvc_boer het volgende:
dan steek ik de frs en bart smit in de hens

Waar staat die in hemelsnaam?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:37 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb zojuist die Island Tour gedaan in 44'13'05, is dat een redelijke tijd?![]()

links in het eiland, iets onder het middenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:14 schreef deliberator het volgende:
[..]
Waar staat die in hemelsnaam?
Heb hem nog nergens kunnen vinden.
kijk er misschien wel overheen

Order cancellen en ergens anders heen gaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef pvc_boer het volgende:
dan steek ik de frs en bart smit in de hens

gisteren ook voor t eerst geprobeerd. k was 55 min kwijt ofzo. (voor t eerst op de motor ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:37 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb zojuist die Island Tour gedaan in 44'13'05, is dat een redelijke tijd?![]()

laat ik je nog beter op weg helpenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:14 schreef deliberator het volgende:
[..]
Waar staat die in hemelsnaam?
Heb hem nog nergens kunnen vinden.
kijk er misschien wel overheen

thnxquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
laat ik je nog beter op weg helpen
[afbeelding]
nu moet je hem wel vinden dacht ik

npquote:

Gewoon een snelle bak of motor nemen en je hebt echt geen tijdprobleem, anders kan je gewoon niet rijden. Pak desnoods een Kawasaki Ninja, tune heb stage 3 en race gewoon langs de kant van de weg, af en toe een bochtje, moet makkelijk lukken. Met de auto gewoon een Saleen stage 3 en ook zijkant van de weg racen (gaat meestal wel).. dan lukt het makkelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:37 schreef hello_goodbye het volgende:
De Island Tour heb ik in 43.31 gedaan.Maar ik zie wel op tegen die Millionairs Challenge... Dan heb je een tijdslimiet en verkeer...! Stel je toch voor dat je 'm NET niet haalt... het idee alleen al...
Gisteren heb ik nog een lange race gereden (55 km). Ik kwam daar pas achter toen ik eraan begonnen was, dus heb ik 'm maar afgemaakt ook. Deed er iets van 15 of 16 minuten over. Die Millionairs rit is iets van 200 km, dus da's 4 keer zo lang, 15 minuten maal 4 = 1 uur... Maar ja, ik mag dan wel met de Enzo: de rit van gisteren moest ik met een tragere Ferrari doen. Wordt wel spannend...!

pleur maar neerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
np
heb je de millionairschallenge al gevonden?
anders pleur ik die hier ook nog wel ff neer

de TT beviel mij wel goed.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:07 schreef el_cornholio het volgende:
Met welke auto kan je het beste gebinnen?

miljonairs race weer rijden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:49 schreef rudedeltadude het volgende:
net een proefrit in de mclaren f1 en een proefrit in de mclaren f1 gtr gemaakt, ik moet zeggen:
die rijden wel een tandje beter dan de enzo!
dat wordt ff sparen (de goedkoopste kost een miljoen)

die kan zo vaak als je wilquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:56 schreef deliberator het volgende:
[..]
miljonairs race weer rijden?
Of kan die maar eenmalig?

correctie: 2e keer (die met de Ninja) was 48 minuut nogwat... (volgens mij tegen de 49min aan)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:53 schreef M.Picanto het volgende:
Die 'Millionairs Challange' vind ik best te doen
gister voor de 2e keer gedaan (brengt toch wel wat centjes binnen)
eerste keer met de MV Agusta F4 (tuned 3) in 50 minuten
tweede keer met de Ninja (tuned 3) in 47 minuten... onderweg alsnog aantal keer gevallen en 6 (!!) keer aangehouden door de politie, dus het kan nog stukken sneller
...

Jup.. tot nu toe wel iigquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:38 schreef el_cornholio het volgende:
Als je alles hebt gedaan, alle missies e.d. Dan kun je toch nog eindeloos rondrijden? (In singleplayer)

GPS is zwaar sloom als je op hoge snelheden rijdt jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:13 schreef hello_goodbye het volgende:
Pfffffffffffffff, net de Millionaire's Challenge gedaan... Niet zo slim want ik voelde me wat grieperig. Voel me niet bepaald beter nu...! Wat een domme AI, wat een slome GPS-tante en wat een idiote bobbels in de weg hier en daar.... Gloeiendegloeiende... Gelukkig heb ik 'm wel gehaald, in m'n Enzo (level 3), in 52.41.70. Ik denk niet dat ik 'm nog een keer doe, ook al voel ik me goed.Alhoewel het toch wel wat had, moet ik zeggen... Ik was best bang dat ik het niet zou halen, maar ik had dus tijd zat uiteindelijk.

Racetrack? welke racetrack?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef deliberator het volgende:
waar is de racetrack op ford island?
ben expert en heb er toegang tot, maar kan hem niet vinden

die melding kreeg ik toen ik expert werd.quote:

ik vond de zonda minder lekker in de test rit dan de mclaren...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:31 schreef peacetaker het volgende:
rudedeltadude
probeer de Pagani Zonda ook eens
vindt ik persoonlijk een heerlijke wagen om mee te rijden

volgens mij zit er op dat eilandje geen racetrackquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef deliberator het volgende:
[..]
die melding kreeg ik toen ik expert werd.
Ford Island unlocked.
You have now acces to the Ford Island racetrack.

maar waar zit dat ding dan uberhaupt?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:37 schreef Acryl het volgende:
[..]
volgens mij zit er op dat eilandje geen racetrack
ik heb wel gehoord dat als je champion word dat er ergens een racebaan ofzo open gaat zuid-west van het vliegveld (dus niet ford island)

weet ik niet, heb t ergens op een forum gelezenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:41 schreef deliberator het volgende:
[..]
maar waar zit dat ding dan uberhaupt?

ergens lings onderin ofzo uit me hoofd... is gewoon een weg, zitten 2 multiplayer races op verder niks bijzonders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:42 schreef Acryl het volgende:
[..]
weet ik niet, heb t ergens op een forum gelezen

Met mijn Saleen had ik 59'59"98, en in die race ben ik 4 keer aangehouden door de politie en ook wel 6 à 7 keer gecrashed. Dus misschien moet je iets meer gas geven, en anders een andere auto kopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef vosss het volgende:
Die hoerige millionairs race krijg ik maar niet voor elkaar met de Enzo, iedere keer net 1 minuutje of en half minuutje te langzaam ofzo.
Terwijl ik toch niet vaak crash, maar een keer of 3 word aangehouden en vaak volgas kan ook volgas geef!
De mensen die zeggen dat ze het op een motor in 47 minuten ofzo halen......hoe spelen jullie?
Met het toetsenbord of met een stuurtje? En met welke cameraview dan?
Ik ben met een motor echt een dweil en weet nu al zeker dat ik op zijn aller allerminst een keer of 15 op mn bek zal gaan
Iemand tips voor de besturing van de motoren?![]()

Ik heb hem gister gereden op een Kawasaki Ninja met stage 3 tuning.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:38 schreef vosss het volgende:
Die hoerige millionairs race krijg ik maar niet voor elkaar met de Enzo, iedere keer net 1 minuutje of en half minuutje te langzaam ofzo.
Terwijl ik toch niet vaak crash, maar een keer of 3 word aangehouden en vaak volgas kan ook volgas geef!
De mensen die zeggen dat ze het op een motor in 47 minuten ofzo halen......hoe spelen jullie?
Met het toetsenbord of met een stuurtje? En met welke cameraview dan?
Ik ben met een motor echt een dweil en weet nu al zeker dat ik op zijn aller allerminst een keer of 15 op mn bek zal gaan
Iemand tips voor de besturing van de motoren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |