Ik kwam op het TDU-forum tegen dat Need For Speed het alleenrecht heeft op Porsches (misschien vanwege Porsche Unleashed). Ruf maakt hun auto's wel op basis van Porsches, maar het zijn geen Porsches. Daarom mogen ze in TDU wel Ruf-bolides plaatsen. Ze worden dan trouwens inderdaad verkocht via German Independents.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef Inorbit het volgende:
dat betekent dan ook dat er nog een porschedealert moet komen, anders kan je moeilijk ruf tunen.
als klasse G wagen heb ik de Miura, echt een lekkere bak, als de rook eenmaal opgetrokken is kan je iedereen makkelijk voorbij. en het is de coolste classieker die er bij zit op de Ferrari 288 GTO na, maar die is klasse B of D
beterquote:Op donderdag 22 maart 2007 01:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kwam op het TDU-forum tegen dat Need For Speed het alleenrecht heeft op Porsches (misschien vanwege Porsche Unleashed). Ruf maakt hun auto's wel op basis van Porsches, maar het zijn geen Porsches. Daarom mogen ze in TDU wel Ruf-bolides plaatsen. Ze worden dan trouwens inderdaad verkocht via German Independents.
ik vind het ook niet speciaal mooi ofzo, maar ik wil gewoon altijd dingen anders doen dan anderen. niemand heeft witte auto's. dus zodoende. maar zwart is ook wel erg 2006quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:
Waarom alles wit?
Echt zoooooo lelijk!
Jij wilt zeker van dat tune up troep?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:51 schreef rudedeltadude het volgende:
Waarom alles wit?
Echt zoooooo lelijk!
nee, zeker nietquote:Op zondag 25 maart 2007 10:49 schreef rakotto het volgende:
[..]
Jij wilt zeker van dat tune up troep?![]()
Hehe, dat snap ik. Zijn er echt niet zoveel kleuren dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 11:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, zeker niet
maar wit kom op... dat is de kleur van bedrijfsauto's
nopequote:Op zondag 25 maart 2007 14:29 schreef SoupNazi het volgende:
Je kunt toch gewoon op alle auto's een custom kleur doen?
tijd voor een upgrade dan?quote:Op zondag 25 maart 2007 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kutzooi, spel loopt hier niet, na installatie start ik het spel en na de intro wordt het scherm zwart en dan nada...
Gebeurt me toch iets te vaak de laatste tijd dat spellen het niet fatsoenlijk doen.
Upgrade van wat?quote:
je systeem?quote:
Systeem is nog goed zat:quote:
hmm... hij zou hem dan wel moeten draaien...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Systeem is nog goed zat:
amd 64 3200 @ 2100 mhz
1 gb ram
ATI x800 PRO 256 mb.
Waarschijnlijk de fout van Atari dus...
Uiteraard.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hmm... hij zou hem dan wel moeten draaien...
heb je nieuwste drivers etc geinstalleerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |