Hannibal is dood Mr T nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:03 schreef ellos het volgende:
zijn ze alletwee dood?
volgens mij puur natuur, hij ziet er idd nog steeds tof uit!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Muis006 het volgende:
Wat ziet Fonzie er goed uit nu! Is dat puur natuur of is er plastische chirurgie oid aan te pas gekomen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
volgens mij puur natuur, hij ziet er idd nog steeds tof uit!
Z'n Happy Days co-star is heel wat minder goed geconserveerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
volgens mij puur natuur, hij ziet er idd nog steeds tof uit!
Eeeejjjquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Muis006 het volgende:
Wat ziet Fonzie er goed uit nu! Is dat puur natuur of is er plastische chirurgie oid aan te pas gekomen?
quote:Former child star Brian Bonsall has been arrested in Boulder, Colorado and charged with assaulting his girlfriend. The onetime Family Ties star, 25, is also charged with false imprisonment and second degree assault. Bonsall's girlfriend told police he poured alcohol on her face while she slept, put her in a choke hold and threw her onto a bed. The actor claims he pushed her in self-defense after she cut him with a knife. He is being held on $5,000 bail.
het lijkt wel of alleen z'n hoofd gegroeid is met nog steeds dezelfde ogen/mond/neus er inquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Haley Joel Osment toen:
[afbeelding]
Haley Joel Osment nu:
[afbeelding]
quote:NEW YORK — Michael J. Fox cannot stop moving. He's not jittery. Not shaky. He just keeps swaying, back and forth, as he sits on the couch in his Fifth Avenue offices. "It's not Parkinson's right now," he explains. "This is medication." If he takes "just a tiny bit too much" of the Sinemet he's on, his body reacts in this way. It's unsettling. Yet nothing about the actor prompts pity. His story isn't about that; it's about his dramatic life change. And it's about how he came to grips with his fate — drinking too much to forget it, taking baths for hours in a darkened room because he was so depressed, hiding his symptoms and his pills from co-stars, and eventually seeking psychotherapy.
Nooit geweten dat de Koningin uit The princess diaries ook het vrouwtje uit the sound of music wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef kyraaa het volgende:
Julie andrews toen:
[afbeelding]
Julie andrews nu:
[afbeelding]
Zeker als je het vergelijkt met Fonzie, die was ten tijden van die serie toch een stuk ouder al of ben ik nou gek?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef LadyMe het volgende:
Mijn god, wat ziet "Richie Cunninigham" er oud uit !
Henry Winkler is inderdaad 9 jaar ouder (even opgezocht)quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker als je het vergelijkt met Fonzie, die was ten tijden van die serie toch een stuk ouder al of ben ik nou gek?!
In mijn herinnering wel, hij was altijd de coole man waarbij iedereen advies vroeg. De oudere waar iedereen tegenop keek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker als je het vergelijkt met Fonzie, die was ten tijden van die serie toch een stuk ouder al of ben ik nou gek?!
Stom he, maar ik zie nu pas dat hij ook de jongste zoon in 'legends of the fall' heeft gespeeld. Tiepies dat ik nu pas die link leg.... Tis niet dattie zo vreselijk veranderd is ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:14 schreef Rasing het volgende:
Henry Thomas, Elliott uit E.T.:
[afbeelding]
Nu, met Drew en Spielberg:
[afbeelding]
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat zijn kapsel erop vooruit is gegaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:11 schreef Étoile het volgende:
The Fonz![]()
Ik vind het toch zo zielig voor Michael J. Fox, zo jong al Parkinson. Ik zie in mn naaste omgeving iemand er langzaam aan kapot gaan. Verschrikkelijk gewoon.
Gordon toen
[afbeelding]
Gordon nu
[afbeelding]
Oh euhm eh.... shhhtquote:Op maandag 9 april 2007 14:08 schreef Malahide het volgende:
Saved by the Bell liep tot 1992, en die hoofdrolspelers zijn ook al aardig in de dertig inmiddels. Ja de tijd gaat snel Document 1![]()
Jee die is leuk opgedroogd ! Was een van m'n favoriete series vroeger !quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fred Savage (uit The Wonder Years)
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Mother of all god, hellooooooooo punky brewsterquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef Greys het volgende:
Kennen we Punky Brewster nog?
[afbeelding] [afbeelding]
Dit is ze nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar moet ik die van kennen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mother of all god, hellooooooooo punky brewster
Dat was een televisieserie 'vroegah'... de serie heette Punky Brewster, net als het meisjequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fred Savage (uit The Wonder Years)
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een televisieserie 'vroegah'... de serie heette Punky Brewster, net als het meisje
Wat sneu, dat Mister T nog steeds met zo'n raar kapsel moet lopen (om herkend te worden)quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:28 schreef kyraaa het volgende:
Mr. T. toen:
[afbeelding]
Mr. T. nu:
[afbeelding]
Ze is 4 maand zwanger ehquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:43 schreef ScarletXx het volgende:
Toen, ook niet echt smal maar nu !!
Toen
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:34 schreef Lllaura het volgende:
En Topanga (Danielle Fishel) uit Boy meets world toen:
En nu:
[afbeelding]
Volgens Google is dit zijn tegenspeler, Ilan Mitchell-Smith:quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Lllaura het volgende:
Wat dacht je van Weird Science nurd Gary Wallace (Anthony Michael Hall)?
Toen (de linker):
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
Ook niet verkeerd idd!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens Google is dit zijn tegenspeler, Ilan Mitchell-Smith:
[afbeelding]
Vind ik persoonlijk beter opgedroogd.
Mmm, dit is m echt, lijkt toch wel ff anders hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens Google is dit zijn tegenspeler, Ilan Mitchell-Smith:
[afbeelding]
Vind ik persoonlijk beter opgedroogd.
Dit moet idd de juiste zijn, ik zag m laatst bij VH1 over sterren van toen, en hij staat voor de klas bij een of andere private school, dus dat klopt welquote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef MlleBlakeney het volgende:
Ey, je was net eerder met de juiste IIan Mitchel-Smith!!!
Iiiieeeuw!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Elvi het volgende:
Joseph Lawrence speelde Joey in 'Blossom' (hij was de broer van Blossom):
Vroeger:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Dan Tommy en Annika ook maar even:quote:Op woensdag 11 april 2007 18:34 schreef Lllaura het volgende:
Pippie!![]()
Inger Nillson toen:
[afbeelding]
En nu:
Nu doet t nietquote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Elvi het volgende:
Vroeger:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
'Nu' is een foto van de Internet Movie Database, die doen het nooit met linken. Anyway, Mr. Lawrence heeft nu een kale knar (tenzij ie inmiddels weer bezig is om het aan te laten groeien, maar dat weet ik neit).quote:
Ja ik googlede!! Hubba hubbaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
'Nu' is een foto van de Internet Movie Database, die doen het nooit met linken. Anyway, Mr. Lawrence heeft nu een kale knar (tenzij ie inmiddels weer bezig is om het aan te laten groeien, maar dat weet ik neit).
Nogal jaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef Samson het volgende:
Mmm, dit is m echt, lijkt toch wel ff anders hoor![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:50 schreef Malahide het volgende:
Brian Bonsall, speelde Andy Keaton (het jongere broertje van Alex Keaton/Michael J. Fox) in Family Ties
[afbeelding]
En nu...
[afbeelding]
[..]
zij is cutequote:Op donderdag 12 april 2007 08:50 schreef kyraaa het volgende:
Tracy Gold (growing pains) toen:
[afbeelding]
Tracy Gold nu:
[afbeelding]
je wordt bedanktquote:Op donderdag 12 april 2007 09:38 schreef Malahide het volgende:
Omdat ik Tracey Gold altijd bloedirritant vond in die serie (sorry) toch ook nog maar even haar 'mug shot':
[afbeelding]
Toen zag ze er lebischer uit dan nu.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Sara Gilbert (Darlene uit Roseanne)
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Hij is serieus fucking knap gewordenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:14 schreef twentemeisje het volgende:
Patrick Dempsey toen:
[afbeelding]
Patrick Dempsey NU!:
[afbeelding]
In 1 plaatje:
[afbeelding]
Wat hep 't kind aan?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Juliette Lewis
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Ze is een rockert geworden! Dit plaatje is ws. van een van haar ruige optredens met haar band Juliette & The Licks.quote:
Weet ik, maar dan nog...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze is een rockert geworden! Dit plaatje is ws. van een van haar ruige optredens met haar band Juliette & The Licks.
Volgens mij is het Uncle Joeyquote:Op donderdag 12 april 2007 11:53 schreef Malahide het volgende:
Even terug naar Full House. Ik moet zeggen dat deze behoorlijk goed opgedroogd is!
Dave Coulier (Uncle Jesse) toen:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Volgens mij is het Uncle Joey
Hij is in een kikker veranderd.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef Malahide het volgende:
en dit is natuurlijk ook Uncle Jesse
[afbeelding]
Ieuwwwww!!!quote:
Mag ik zeggen dat ik hem nog behoorlijk charmant vind voor een man van 62?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ieuwwwww!!!
Ik heb ooit m'n wijsvinger een week niet gewassen, toen ik 'm een keer had aangeraakt (ze deden een of andere tour ofzo in nederland).
Maar ik geloof niet dat ik nu hetzelfde zou doen...
Wat kijkt die man intens droevig.quote:
Botox-ogenquote:
Botox.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:33 schreef Malahide het volgende:
[..]
Botox-ogen. Hij zat vorig jaar in de Britse Celebrity Big Brother. Kwam erg sympathiek over (ja ik heb stiekem wat clipjes bekeken
).
Da's wel geil ja, van die striae tieten!quote:
Pfff... Sorry hoor....quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Da's wel geil ja, van die striae tieten!![]()
![]()
![]()
Geen idee of het andere tieten zijn, maar het valt op het tweede plaatje minder op. Trouwens, het was me in het eerste plaatje sowieso niet eens opgevallen. Enige dat me wel opviel is dat het een erg mooie vrouw in die foto is (beide foto's trouwens...quote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zijn dit andere tieten dan? O ja, dat kan tegenwoordig zomaar LOL . Enne... gut, een vrouw met striae...
Ha, die wil k echt wel tegenkomen. Waar dan ookquote:Op donderdag 12 april 2007 10:11 schreef Lllaura het volgende:
Full House uncle Jesse daarentegen is er niet op achteruit gegaan. Hoewel ie nog steeds die schuine bakkes heeft.
Toen:
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
En hier een linkje met wat flatteuzere foto's van 'm, die ik niet kan kopieren.
http://www.imdb.com/name/nm0001764/
Hem zou je best in het donker tegen willen komen, toch?![]()
In step by step vond ik haar echt lekker. Ja je pubert en je hormonen gieren in het rond.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Staci Keanan (My Two Dads, Step By Step)
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Als ik striae wil zien kijk ik wel naar m'n buurvrouw.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:28 schreef Malahide het volgende:
Zijn dit andere tieten dan? O ja, dat kan tegenwoordig zomaar LOL . Enne... gut, een vrouw met striae...
Oké, nou moest ik toch zomaar lachen terwijl ik dat eigenlijk niet wildequote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik striae wil zien kijk ik wel naar m'n buurvrouw.
My Two Dads... even kijken hoe die semi-lekkere daddy (Greg Evigan) er nu uitzietquote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Staci Keanan (My Two Dads, Step By Step)
ik zie het tweede plaatje niet, maar hier ziet ie er toch niet slecht uit:quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Elvi het volgende:
Vroeger:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Lekker ventje tochquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
ik zie het tweede plaatje niet, maar hier ziet ie er toch niet slecht uit:
[afbeelding]
Vroeger was ik heimelijk verliefd op haarquote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Pfff... Sorry hoor....![]()
[afbeelding]
Deze beter?
Behalve dat het lijkt alsof zijn wenkbrauwen elk moment weg kunnen kruipen op zoek naar een groen blaadje...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft z'n wenkbrauwen gewoon geepileerdquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
[afbeelding]
En hier zijn die wenkbrauwen helemaaaaaal té erg!!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Malahide het volgende:
John Schneider: heel fout maar best wel![]()
Corey Haim: drugs are baaaadd...
En nog even een leuke van Joey Lawrence hoe hij er nu écht uitziet (zijn Dancing With The Stars-foto):
[afbeelding] ieeewwwwww, die wenkbrauwen
Die wenkbrauwenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
[afbeelding]
ieeewwwwww, waar is zijn haar? Heeft ie zo'n ziekte waarbij je al je haar verliest ofzo? Die wenkbrauwen zien er ook al zo nep uit. Jammer hoor, met haar is het best een lekker ding.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef Malahide het volgende:
John Schneider: heel fout maar best wel![]()
Corey Haim: drugs are baaaadd...
En nog even een leuke van Joey Lawrence hoe hij er nu écht uitziet (zijn Dancing With The Stars-foto):
[afbeelding] ieeewwwwww, die wenkbrauwen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:03 schreef Malahide het volgende:
Ik zie een heleboel kikkers...
Bij mij wel. Dan zaten ze zeker nog in mijn cache. Ik zal het proberen op te lossen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:11 schreef Malahide het volgende:
Dat de helft van je foto's het niet doet bij mij.
't Is dat het om McDreamy gaat, daar kun je tenslotte nooit genoeg foto's van zien, anders had ik geroepen "die hadden we op pagina 3 al gehad"quote:
Ik had pagina 3 inderdaad nog niet goed gezien zie ik nu.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:23 schreef Malahide het volgende:
't Is dat het om McDreamy gaat, daar kun je tenslotte nooit genoeg foto's van zien, anders had ik geroepen "die hadden we op pagina 3 al gehad"![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:37 schreef Larissa het volgende:
De plaatjes doen het nu wel he?
die was van de week nog op tvquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:48 schreef teknomist het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Sabrina er tegenwoordig uit ziet.
Oude foto:
[afbeelding]
Iemand een recente foto?
Tijdje terug was ze nog op in Nederland. Zag er nog goed uit!quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:48 schreef teknomist het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Sabrina er tegenwoordig uit ziet.
Oude foto:
[afbeelding]
Iemand een recente foto?
Ter-ringquote:
Mijn god. Die neus ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef Étoile het volgende:
John Schneider ziet er nog steeds uit als een echte charmante ladiesman
Blossom toen
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
![]()
Wat heeft dat met terugbladeren te maken? De foto die ik van Demi Moore plaatste was van haar als kind en niet dezelfde foto die al geplaatst was.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef Samson het volgende:
OK, stand na nog maar dit eerste topic aan dubbelaars: Britney, SJP, Blossom, Sabrina, Nicole Richie, Corey Haim, Patrick Dempsey, Demi Moore zijn dus al meerdere keren voorbij gekomen. Die hoeven we niet nog ns een keer te zienKan me voorstellen dat dat gebeurt als je in topic deel 10 zit of zo maar nu al........ Zijn Fokkers nu al zo lui geworden dat terugbladeren in hetzelfde topic er niet meer bij is
![]()
Nu goed volgens mij...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:28 schreef Larissa het volgende:
Je eerste Sean Connery is een kruisje bij mij.
Die is zo liefquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef twentemeisje het volgende:
Matthew Fox ten tijde van Party of Five
[afbeelding]
Hoewel je twee verwoede pogingen tot goed spellen hebt gedaan is het toch écht Robert CarRAdinequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef zarGon het volgende:
revenge of the nerds:
[afbeelding]
robert carrendine toen:
[afbeelding]
robert carrindine nu:
[afbeelding]
Idd, als je een topic echt leuk vind kijk je toch ff terug wie er al staan. Vind die foto's van sterren als kind ook niet echt hier thuishoren. Logisch dat je er als kind anders uitzag, duh... Het is juist leuk om foto's te kunnen vergelijken van toen ze ook al bekend waren en hoe ze er nu uitzien (evt niet bekend meer).quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
En die dubbele posts in die paar pagina's van dit topic vind ik ook wel lichtelijk irritant hoor![]()
Zelfs Anthony Michael 'wie kent hem nog' Hall...
Dus is het leuk om te zien hoe een kindsterretje van toen inmiddels een hele normale of liever nog vadsige, verlopen of rimpelige volwassene is gewordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:55 schreef Samson het volgende:
Het is juist leuk om foto's te kunnen vergelijken van toen ze ook al bekend waren en hoe ze er nu uitzien (evt niet bekend meer).
De hele HD-cast in 1998quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Erin Moran (Happy Days)
Toen:
[afbeelding]
(midden onder)
Nu:
[afbeelding]
Boeit niet. Die was bij mij al langs gekomen. Sommige Fokkers bladeren ook niet terug he?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:02 schreef Samson het volgende:Lara Flyn Boyle zag er toen trouwens ook nog wel lekker uit(ook eerste foto dus)
Ik wist dat dit eraan zat te komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Boeit niet. Die was bij mij al langs gekomen. Sommige Fokkers bladeren ook niet terug he?![]()
Potverdimme...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:22 schreef Larissa het volgende:
Hij doet ut niet! ImagShack staat geen hotlinking toe.
Je weet dat hij in Lost gewoon een rol speelt toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vond 'm toen leuker dan nu, het is af en toe zo'n zeikerd in Lost![]()
Ow shit, ist werkelijk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Je weet dat hij in Lost gewoon een rol speelt toch?![]()
I'd still hit it..quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef kyraaa het volgende:
[afbeelding]
Gillian Anderson - Scully from the xfiles
[afbeelding]
Die moet je maar gewoon ehm wegdenkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:17 schreef Franneh het volgende:
Zij heeft wel iets idd, maar die bh.. die is gewoon eng.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:26 schreef Lievelientje het volgende:
Adam Lamberg (Gordo) toen:
[afbeelding]
Adam Lamberg nu:
[afbeelding]
Gompie, Nicole ziet er nu wel heel gewoontjes uit...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicole Eggert (Baywatchbabe Summer Quinn) toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Vergeet niet Jill Whelan, aka Vicki Stubing:quote:Op woensdag 18 april 2007 13:30 schreef Koningin het volgende:
Love Boat:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft die tweede van rechts klappen gehad of heeft ie een half jaar niet geslapenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vergeet niet Jill Whelan, aka Vicki Stubing:
[afbeelding]
Geen idee waar 'ie gebleven was. maar nu staat 'ie er welquote:
Je vergeet watquote:
Ik vind die 'nu' foto niet eens zo verschrikkelijk...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:51 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Je vergeet wat![]()
Toen
[ afbeelding ]
Nog een nu...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:41 schreef Marjooow het volgende:
Saved by the bell guys
Zach en AC Slater
Toen
[ afbeelding ]
Zach nu :
[ afbeelding ]
AC Slater nu :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:42 schreef Turbomuis het volgende:
Lisa Bonet (Denise Huxtable van de Cosby Show)
Toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |