Hannibal is dood Mr T nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:03 schreef ellos het volgende:
zijn ze alletwee dood?
volgens mij puur natuur, hij ziet er idd nog steeds tof uit!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Muis006 het volgende:
Wat ziet Fonzie er goed uit nu! Is dat puur natuur of is er plastische chirurgie oid aan te pas gekomen?
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
volgens mij puur natuur, hij ziet er idd nog steeds tof uit!
Z'n Happy Days co-star is heel wat minder goed geconserveerdquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
volgens mij puur natuur, hij ziet er idd nog steeds tof uit!
Eeeejjjquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Muis006 het volgende:
Wat ziet Fonzie er goed uit nu! Is dat puur natuur of is er plastische chirurgie oid aan te pas gekomen?
quote:Former child star Brian Bonsall has been arrested in Boulder, Colorado and charged with assaulting his girlfriend. The onetime Family Ties star, 25, is also charged with false imprisonment and second degree assault. Bonsall's girlfriend told police he poured alcohol on her face while she slept, put her in a choke hold and threw her onto a bed. The actor claims he pushed her in self-defense after she cut him with a knife. He is being held on $5,000 bail.
het lijkt wel of alleen z'n hoofd gegroeid is met nog steeds dezelfde ogen/mond/neus er inquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Haley Joel Osment toen:
[afbeelding]
Haley Joel Osment nu:
[afbeelding]
quote:NEW YORK — Michael J. Fox cannot stop moving. He's not jittery. Not shaky. He just keeps swaying, back and forth, as he sits on the couch in his Fifth Avenue offices. "It's not Parkinson's right now," he explains. "This is medication." If he takes "just a tiny bit too much" of the Sinemet he's on, his body reacts in this way. It's unsettling. Yet nothing about the actor prompts pity. His story isn't about that; it's about his dramatic life change. And it's about how he came to grips with his fate — drinking too much to forget it, taking baths for hours in a darkened room because he was so depressed, hiding his symptoms and his pills from co-stars, and eventually seeking psychotherapy.
Nooit geweten dat de Koningin uit The princess diaries ook het vrouwtje uit the sound of music wasquote:Op woensdag 21 maart 2007 00:03 schreef kyraaa het volgende:
Julie andrews toen:
[afbeelding]
Julie andrews nu:
[afbeelding]
Zeker als je het vergelijkt met Fonzie, die was ten tijden van die serie toch een stuk ouder al of ben ik nou gek?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef LadyMe het volgende:
Mijn god, wat ziet "Richie Cunninigham" er oud uit !
Henry Winkler is inderdaad 9 jaar ouder (even opgezocht)quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker als je het vergelijkt met Fonzie, die was ten tijden van die serie toch een stuk ouder al of ben ik nou gek?!
In mijn herinnering wel, hij was altijd de coole man waarbij iedereen advies vroeg. De oudere waar iedereen tegenop keek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker als je het vergelijkt met Fonzie, die was ten tijden van die serie toch een stuk ouder al of ben ik nou gek?!
Stom he, maar ik zie nu pas dat hij ook de jongste zoon in 'legends of the fall' heeft gespeeld. Tiepies dat ik nu pas die link leg.... Tis niet dattie zo vreselijk veranderd is ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:14 schreef Rasing het volgende:
Henry Thomas, Elliott uit E.T.:
[afbeelding]
Nu, met Drew en Spielberg:
[afbeelding]
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat zijn kapsel erop vooruit is gegaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:11 schreef Étoile het volgende:
The Fonz![]()
Ik vind het toch zo zielig voor Michael J. Fox, zo jong al Parkinson. Ik zie in mn naaste omgeving iemand er langzaam aan kapot gaan. Verschrikkelijk gewoon.
Gordon toen
[afbeelding]
Gordon nu
[afbeelding]
Oh euhm eh.... shhhtquote:Op maandag 9 april 2007 14:08 schreef Malahide het volgende:
Saved by the Bell liep tot 1992, en die hoofdrolspelers zijn ook al aardig in de dertig inmiddels. Ja de tijd gaat snel Document 1![]()
Jee die is leuk opgedroogd ! Was een van m'n favoriete series vroeger !quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fred Savage (uit The Wonder Years)
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Mother of all god, hellooooooooo punky brewsterquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef Greys het volgende:
Kennen we Punky Brewster nog?
[afbeelding] [afbeelding]
Dit is ze nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar moet ik die van kennen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mother of all god, hellooooooooo punky brewster
Dat was een televisieserie 'vroegah'... de serie heette Punky Brewster, net als het meisjequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fred Savage (uit The Wonder Years)
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een televisieserie 'vroegah'... de serie heette Punky Brewster, net als het meisje
Wat sneu, dat Mister T nog steeds met zo'n raar kapsel moet lopen (om herkend te worden)quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:28 schreef kyraaa het volgende:
Mr. T. toen:
[afbeelding]
Mr. T. nu:
[afbeelding]
Ze is 4 maand zwanger ehquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:43 schreef ScarletXx het volgende:
Toen, ook niet echt smal maar nu !!
Toen
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |