Ik kan nou niet bepaald zeggen dat zijn kapsel erop vooruit is gegaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:11 schreef Étoile het volgende:
The Fonz![]()
Ik vind het toch zo zielig voor Michael J. Fox, zo jong al Parkinson. Ik zie in mn naaste omgeving iemand er langzaam aan kapot gaan. Verschrikkelijk gewoon.
Gordon toen
[afbeelding]
Gordon nu
[afbeelding]
Oh euhm eh.... shhhtquote:Op maandag 9 april 2007 14:08 schreef Malahide het volgende:
Saved by the Bell liep tot 1992, en die hoofdrolspelers zijn ook al aardig in de dertig inmiddels. Ja de tijd gaat snel Document 1![]()
Jee die is leuk opgedroogd ! Was een van m'n favoriete series vroeger !quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fred Savage (uit The Wonder Years)
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Mother of all god, hellooooooooo punky brewsterquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:35 schreef Greys het volgende:
Kennen we Punky Brewster nog?
[afbeelding] [afbeelding]
Dit is ze nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar moet ik die van kennen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:38 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mother of all god, hellooooooooo punky brewster
Dat was een televisieserie 'vroegah'... de serie heette Punky Brewster, net als het meisjequote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Fred Savage (uit The Wonder Years)
Toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een televisieserie 'vroegah'... de serie heette Punky Brewster, net als het meisje
Wat sneu, dat Mister T nog steeds met zo'n raar kapsel moet lopen (om herkend te worden)quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:28 schreef kyraaa het volgende:
Mr. T. toen:
[afbeelding]
Mr. T. nu:
[afbeelding]
Ze is 4 maand zwanger ehquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:43 schreef ScarletXx het volgende:
Toen, ook niet echt smal maar nu !!
Toen
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |