De hele HD-cast in 1998quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Erin Moran (Happy Days)
Toen:
[afbeelding]
(midden onder)
Nu:
[afbeelding]
Boeit niet. Die was bij mij al langs gekomen. Sommige Fokkers bladeren ook niet terug he?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:02 schreef Samson het volgende:Lara Flyn Boyle zag er toen trouwens ook nog wel lekker uit(ook eerste foto dus)
Ik wist dat dit eraan zat te komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:55 schreef Larissa het volgende:
[..]
Boeit niet. Die was bij mij al langs gekomen. Sommige Fokkers bladeren ook niet terug he?![]()
Potverdimme...quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:22 schreef Larissa het volgende:
Hij doet ut niet! ImagShack staat geen hotlinking toe.
Je weet dat hij in Lost gewoon een rol speelt toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Vond 'm toen leuker dan nu, het is af en toe zo'n zeikerd in Lost![]()
Ow shit, ist werkelijk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Je weet dat hij in Lost gewoon een rol speelt toch?![]()
I'd still hit it..quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef kyraaa het volgende:
[afbeelding]
Gillian Anderson - Scully from the xfiles
[afbeelding]
Die moet je maar gewoon ehm wegdenkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:17 schreef Franneh het volgende:
Zij heeft wel iets idd, maar die bh.. die is gewoon eng.
quote:Op zondag 15 april 2007 17:26 schreef Lievelientje het volgende:
Adam Lamberg (Gordo) toen:
[afbeelding]
Adam Lamberg nu:
[afbeelding]
Gompie, Nicole ziet er nu wel heel gewoontjes uit...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicole Eggert (Baywatchbabe Summer Quinn) toen:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
Vergeet niet Jill Whelan, aka Vicki Stubing:quote:Op woensdag 18 april 2007 13:30 schreef Koningin het volgende:
Love Boat:
[afbeelding]
Nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeft die tweede van rechts klappen gehad of heeft ie een half jaar niet geslapenquote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vergeet niet Jill Whelan, aka Vicki Stubing:
[afbeelding]
Geen idee waar 'ie gebleven was. maar nu staat 'ie er welquote:
Je vergeet watquote:
Ik vind die 'nu' foto niet eens zo verschrikkelijk...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:51 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Je vergeet wat![]()
Toen
[ afbeelding ]
Nog een nu...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:41 schreef Marjooow het volgende:
Saved by the bell guys
Zach en AC Slater
Toen
[ afbeelding ]
Zach nu :