Bij mij wel. Dan zaten ze zeker nog in mijn cache. Ik zal het proberen op te lossen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:11 schreef Malahide het volgende:
Dat de helft van je foto's het niet doet bij mij.
't Is dat het om McDreamy gaat, daar kun je tenslotte nooit genoeg foto's van zien, anders had ik geroepen "die hadden we op pagina 3 al gehad"quote:
Ik had pagina 3 inderdaad nog niet goed gezien zie ik nu.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:23 schreef Malahide het volgende:
't Is dat het om McDreamy gaat, daar kun je tenslotte nooit genoeg foto's van zien, anders had ik geroepen "die hadden we op pagina 3 al gehad"![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:37 schreef Larissa het volgende:
De plaatjes doen het nu wel he?
die was van de week nog op tvquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:48 schreef teknomist het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Sabrina er tegenwoordig uit ziet.
Oude foto:
[afbeelding]
Iemand een recente foto?
Tijdje terug was ze nog op in Nederland. Zag er nog goed uit!quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:48 schreef teknomist het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Sabrina er tegenwoordig uit ziet.
Oude foto:
[afbeelding]
Iemand een recente foto?
Ter-ringquote:
Mijn god. Die neus ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef Étoile het volgende:
John Schneider ziet er nog steeds uit als een echte charmante ladiesman
Blossom toen
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
![]()
Wat heeft dat met terugbladeren te maken? De foto die ik van Demi Moore plaatste was van haar als kind en niet dezelfde foto die al geplaatst was.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef Samson het volgende:
OK, stand na nog maar dit eerste topic aan dubbelaars: Britney, SJP, Blossom, Sabrina, Nicole Richie, Corey Haim, Patrick Dempsey, Demi Moore zijn dus al meerdere keren voorbij gekomen. Die hoeven we niet nog ns een keer te zienKan me voorstellen dat dat gebeurt als je in topic deel 10 zit of zo maar nu al........ Zijn Fokkers nu al zo lui geworden dat terugbladeren in hetzelfde topic er niet meer bij is
![]()
Nu goed volgens mij...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:28 schreef Larissa het volgende:
Je eerste Sean Connery is een kruisje bij mij.
Die is zo liefquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:27 schreef twentemeisje het volgende:
Matthew Fox ten tijde van Party of Five
[afbeelding]
Hoewel je twee verwoede pogingen tot goed spellen hebt gedaan is het toch écht Robert CarRAdinequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:13 schreef zarGon het volgende:
revenge of the nerds:
[afbeelding]
robert carrendine toen:
[afbeelding]
robert carrindine nu:
[afbeelding]
Idd, als je een topic echt leuk vind kijk je toch ff terug wie er al staan. Vind die foto's van sterren als kind ook niet echt hier thuishoren. Logisch dat je er als kind anders uitzag, duh... Het is juist leuk om foto's te kunnen vergelijken van toen ze ook al bekend waren en hoe ze er nu uitzien (evt niet bekend meer).quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:58 schreef Malahide het volgende:
[..]
En die dubbele posts in die paar pagina's van dit topic vind ik ook wel lichtelijk irritant hoor![]()
Zelfs Anthony Michael 'wie kent hem nog' Hall...
Dus is het leuk om te zien hoe een kindsterretje van toen inmiddels een hele normale of liever nog vadsige, verlopen of rimpelige volwassene is gewordenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:55 schreef Samson het volgende:
Het is juist leuk om foto's te kunnen vergelijken van toen ze ook al bekend waren en hoe ze er nu uitzien (evt niet bekend meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |