Ff kijken of we nog een fijn stageplekje hebben op de redactiequote:
Op het moment hoef ik maar 1 iemand in beeld .... en dat zijn niet de bewonersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef pullup het volgende:
Die cameravoering zuigt op dit moment. Allemaal halve mensen in beeld
Goeiemiddag, hebben jullie niet genoeg aan die Griekse?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ff kijken of we nog een fijn stageplekje hebben op de redactie![]()
En zelfs die is niet goed in beeldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:46 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Op het moment hoef ik maar 1 iemand in beeld .... en dat zijn niet de bewoners
Je mag klagen hier hoor, DGK-REDACTIE is aanwezig.quote:
Ik had het door.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je mag klagen hier hoor, DGK-REDACTIE is aanwezig.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:49 schreef Lieve het volgende:
Huub zoekt nog een leuke ( echt leuke) bewoonster. Eric heeft een bezigheid nodig als Huub meer 'bezet, is en.... het wachten is op DE MAN! [afbeelding]
Patrick! Voor Sylvia
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ff kijken of we nog een fijn stageplekje hebben op de redactie![]()
Volgens mij omdat dit bij het acteergebeuren hoort. net als de zanglesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:51 schreef Lieve het volgende:
DGK-REDACTIE waarom doen Jaap en Natasja niet mee?
Eric is gewoon te lang voor het beeldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef pullup het volgende:
Die cameravoering zuigt op dit moment. Allemaal halve mensen in beeld
Japio is ook een gezellige vent.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef blomst het volgende:
Jaap zit met zijn neus in de boeken
[afbeelding]
Is hij haast de enige in Nederland.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef anno-i-mus het volgende:
cameraboy is snollie geil
Bart mocht niets.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio is ook een gezellige vent.
Snap niet waarom hij de hele dag in de boeken mag neuzen en bij Bart werd er gezegd dat kan niet.
Dat is medelijden en zijn kans ruiken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef anno-i-mus het volgende:
cameraboy is snollie geil
Dat is Billies manier van TV makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio is ook een gezellige vent.
Snap niet waarom hij de hele dag in de boeken mag neuzen en bij Bart werd er gezegd dat kan niet.
neuh volgens mij niet, hier bij mij staat alles nog op zijn plaats....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef blomst het volgende:
Heeft Jaap al gesport?
Ik vind het allang best.quote:
Je kijkt mee met de regie. De cameraman maakt een shot en neemt dan een nieuwe positie in voor een volgend shot. Alleen wordt die camera niet weggeschakelt in die momenten omdat we niet live zijn, maar deze beelden later gemonteerd worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het door.
Kunnen jullie die man instructie geven niet zo te slingeren met die camera's. Ik word een beetje misselijk
Mijn idee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:57 schreef Haroula het volgende:
tik tik lift
rechts rechts links
kruis achter sluit
baba ta ta
een en twee
pffff
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat we ook de cameraview tussendoor krijgen. Het is misschien wat gestuiter met die camera, maar het is wel weer eens wat anders dan die eeuwige vaste camera'squote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je kijkt mee met de regie. De cameraman maakt een shot en neemt dan een nieuwe positie in voor een volgend shot. Alleen wordt die camera niet weggeschakelt in die momenten omdat we niet live zijn, maar deze beelden later gemonteerd worden.
Nou dat dus![]()
Ik denk dat hij er daarom ook in zit.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef rebellious_angel het volgende:
Jaap is gewoon te triest voor woorden, meestal zijn forse mensen gezellig zegt 'men'. (mag bij mij ook wel 10 á 12 af dus ik mag ut zeggen) Maar Jaap, zoals hij gisteren ook keek, reageerde ook op Huub. Dat is niet meer normaal, er zijn een paar draadjes doorgebrand in zijn hoofd, overbelast ofzo.
Ik heb die stream al uitgezetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je kijkt mee met de regie. De cameraman maakt een shot en neemt dan een nieuwe positie in voor een volgend shot. Alleen wordt die camera niet weggeschakelt in die momenten omdat we niet live zijn, maar deze beelden later gemonteerd worden.
Nou dat dus![]()
Vind je het gek dat hij voor alles doof word.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef Dark het volgende:
Volgens mij is Brian niet alleen toondoof, maar ook nog ritmiekdoof, misschien dat ie daarom altijd bagger draait.![]()
Mee eens ... voor mijn part pakt hij er nog een studie bij. Hij heeft niets leuks of positiefs. Van mij mag hij dag en nacht ergens achteraf zitten studeren. Van mij mag hij ook weer afgevoerd worden ... nóg beter.quote:
Mothers little ruckerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij voor alles doof word.
Er is toch zo,n gezegde.![]()
Da's absoluut de reden, hij doet maar wat. Juf Judith probeerde haar toondoof-opmerking te verzachten, maar dan zou hij echt veel moeten trainen, en dan nog betwijfel ik of het helpt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef Dark het volgende:
Volgens mij is Brian niet alleen toondoof, maar ook nog ritmiekdoof, misschien dat ie daarom altijd bagger draait.![]()
mmmmmmmmm dat ziet er erg lekker uitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:01 schreef Lieve het volgende:
DGK redactie..... om jullie even op het goede spoor te zetten:[afbeelding][afbeelding]
Maar alsjeblieft met brains!!!!!
Wat schrijft ze?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Krijg nou wat, krijg ik toch een echt leuk mailtje van Gaby in mijn mailbox hier![]()
Geinigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Krijg nou wat, krijg ik toch een echt leuk mailtje van Gaby in mijn mailbox hier![]()
Wat leukquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Lief van haarquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Het is niet voor niets een PMquote:
of een echte latino, in plaats van zo'n halfbakken antilliaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:01 schreef Lieve het volgende:
DGK redactie..... om jullie even op het goede spoor te zetten:[afbeelding][afbeelding]
Echt??? Wat leuk, ik vind d'r echt een heel lief mensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Best triest eigenlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:02 schreef Fleur-tje het volgende:
[..]
Mee eens ... voor mijn part pakt hij er nog een studie bij. Hij heeft niets leuks of positiefs. Van mij mag hij dag en nacht ergens achteraf zitten studeren. Van mij mag hij ook weer afgevoerd worden ... nóg beter.
Gelijk heb je.quote:
Brad is wel een mega Lekker Dingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:01 schreef Lieve het volgende:
DGK redactie..... om jullie even op het goede spoor te zetten:
[afbeelding]
Jullie hebben al 4 kerels dus niet zeuren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef Haroula het volgende:
[..]
of een echte latino, in plaats van zo'n halfbakken antilliaan
[afbeelding]
Ja en ik had Huub net nog even aan de telefoon...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef Haroula het volgende:
[..]
of een echte latino, in plaats van zo'n halfbakken antilliaan
[afbeelding]
Was voor BB Belgie dacht ik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef FSR het volgende:
Ik las dit net (al eerder gepost hier, maar goed)
OPROEP: ENDEMOL TV-Productiehuis zoekt dringend 2 acteurs (M of V) !
9 februari 2007
Momenteel werken wij aan een TV-programma waar fictie en realiteit door mekaar lopen.
Hiervoor zoeken wij enkele acteurs om zich onder de kandidaten te mengen en de gebeurtenissen op aangeven van ons hier en daar wat bij te sturen of te manipuleren.
We zoeken 2 acteurs, man of vrouw, ongeveer tussen 25 en 35 jaar oud, die zowel kunnen improviseren als een vast scenario volgen. Die gedurende een langere periode een rol kunnen spelen, zonder door de mand te vallen.
Geïnteresseerden moeten zich vrij kunnen maken voor de maanden maart, april en mei. Gedurende die periode leven ze samen met de kandidaten in een afgezonderde omgeving.
Hiervoor is uiteraard een vergoeding voorzien.
Mailen naar: katleen.waegemans@endemol
Hoe zal dit allemaal verder gaan...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Jullie hebben al 4 kerels dus niet zeuren.
Wij hebben 1 vrouw, een Natasia en een halve plastic pop
We hebben ze met al die opmerkingen over het gescript zijn van sommige acties op een idee gebracht...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef FSR het volgende:
9 februari 2007
Momenteel werken wij aan een TV-programma waar fictie en realiteit door mekaar lopen.
Hiervoor zoeken wij enkele acteurs om zich onder de kandidaten te mengen en de gebeurtenissen op aangeven van ons hier en daar wat bij te sturen of te manipuleren.
We zoeken 2 acteurs, man of vrouw, ongeveer tussen 25 en 35 jaar oud, die zowel kunnen improviseren als een vast scenario volgen. Die gedurende een langere periode een rol kunnen spelen, zonder door de mand te vallen.
Geïnteresseerden moeten zich vrij kunnen maken voor de maanden maart, april en mei. Gedurende die periode leven ze samen met de kandidaten in een afgezonderde omgeving.
![]()
WTF, het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef FSR het volgende:
9 februari 2007
![]()
Een vriendin voor Syl is ook leuk hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
hoezo kerels??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed idee!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef rooie3 het volgende:
Redactie is het niet een goed plan om de agenda van de dag op de site te zetten.
Vind het wel leuk om te weten wat er die dag op de planning staat.
Dit moet haast wel door DGK zijn. Lekker stom om een 'vacature' zo expliciet te tonenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef FSR het volgende:
9 februari 2007
![]()
een soort Jaap Amandel type?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brad is wel een mega Lekker Dingmaar..... schijnt geen held te zijn op het gebied van de persoonlijke hygiene
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
De enige man in dat huis is Huub, en dat is zo'n klein opdondertje dat ik er niet van ga drijven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook al eens gedacht.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef rooie3 het volgende:
Redactie is het niet een goed plan om de agenda van de dag op de site te zetten.
Je hoeft me niet te geloven hoor, maar liegen is in strijd met mijn persoon.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:09 schreef My_ het volgende:
[..]
Ja en ik had Huub net nog even aan de telefoon...
Ik kreeg er een half uur geleden ook eentje. Wat een schat is het ook.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Hallo zeg.... we hebben ERIC in de kooi! Dat is meer dan genoeg vrouw! Nu een echte vent!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
En wat heeft Endemol producties precies met DGK te maken??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dit moet haast wel door DGK zijn. Lekker stom om een 'vacature' zo expliciet te tonen![]()
Huub is als man eigenlijk niet interessant genoeg. Over Brian, Jaap en Eric heb ik het maar niet eens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enige man in dat huis is Huub, en dat is zo'n klein opdondertje dat ik er niet van ga drijven.
Geen idee. Weet jij het?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat heeft Endemol producties precies met DGK te maken??![]()
Heb ik denk ik twee maanden geleden al eens als tip gemaild naar de redactie.. maar zien ze denk ik niet zitten? Vrom niet??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef rooie3 het volgende:
En toch denk ik dat er eerder weer een vrouw in komt dan een manquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hallo zeg.... we hebben ERIC in de kooi! Dat is meer dan genoeg vrouw! Nu een echte vent!
4 kerels waar waar?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch een beetje nieuwschierig dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef the_undertaker het volgende:
Als het zo prive is beequeen waarom meld je het danZeg dan uberhaupt niks, dan voorkom je sowieso vragen.
Nee ik niet, maar ik ben dan ook niet degene die stelt dat het wel met DGK te maken moet hebbenquote:
Snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb ik denk ik twee maanden geleden al eens als tip gemaild naar de redactie.. maar zien ze denk ik niet zitten? Vrom niet??
Je gaat me toch niet vetellen dat je om Jaap heen hebt gekekenquote:
Ik kan erg goed acteren DGK-Redactie. Mogen invalide mensen ook meedoen, ik zit in een rolstoel. Lijkt me wel lachen, zie ze al kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef FSR het volgende:
9 februari 2007
![]()
Ken verder geen programma waar dit op zou moeten slaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik niet, maar ik ben dan ook niet degene die stelt dat het wel met DGK te maken moet hebben![]()
Ik kon het gewoon niet laten om die opmerking te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te geloven hoor, maar liegen is in strijd met mijn persoon.![]()
ik denk het ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
En toch denk ik dat er eerder weer een vrouw in komt dan een man![]()
![]()
Is dit echt waar deze oproep?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Ik kan erg goed acteren DGK-Redactie. Mogen invalide mensen ook meedoen, ik zit in een rolstoel. Lijkt me wel lachen, zie ze al kijkenEn lijkt me geweldig door Eric en Huub door de villa geraced te worden. Ik kan mezelf verder erg goed redden, dus heb geen hulp nodig van Mama Natasja, please not!!
![]()
die voor mij is ze nog aan het typen ....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik kreeg er een half uur geleden ook eentje. Wat een schat is het ook.![]()
BB Belgie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ken verder geen programma waar dit op zou moeten slaan eigenlijk.
Ik ga meer voor dit type...dan zet ik mijn bed naast de pc...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:01 schreef Lieve het volgende:
Ander programmaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef FSR het volgende:
9 februari 2007
![]()
Het bericht is zo afgekort dat je niet eens meer kunt zien of het voor nl of be is.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ken verder geen programma waar dit op zou moeten slaan eigenlijk.
Oeh...... dat lekkere ding uit Bonesquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ga meer voor dit type...dan zet ik mijn bed naast de pc...![]()
[afbeelding]
Klinkt meer als een date dan als kandidaatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:18 schreef Haroula het volgende:
DKG; Ik heb lange benen, ben slim, kan intussen al dansen en acteren. Spreek alle dialecten voutloos en kan heel grappug dronkuh worre...
Bij mij haperde het ook, momenteel doet deze het goed bij mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Pff de streams haperen/bufferen echt enorm bij mij sinds gisteravond dat heb ik nooit .. zijn ze overbelast geraakt ofzo.
Hier ook sinds gisteravond problemen, anders altijd perfecte streams.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:18 schreef Mani89 het volgende:
Pff de streams haperen/bufferen echt enorm bij mij sinds gisteravond dat heb ik nooit .. zijn ze overbelast geraakt ofzo.
Met name omdat endemol niets met DGK te maken heeft. DGK wordt door Talpa Producties gemaaktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het bericht is zo afgekort dat je niet eens meer kunt zien of het voor nl of be is.....
Het is daarmee dus heel suggestief geworden want de kans is vrij groot dat het een oproep voor BB-belgië is, maar als je bij het te gebruiken mailadres gemakshalve de landcode maar even weglaat, heb je voor je het weet een hoax in het DGK subforum, dat ze nu voor DGK al acteurs zoeken.
Echt jammiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben je op zoek naar een dat dan.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Klinkt meer als een date dan als kandidaat![]()
en ons kent ons is geen ons meer zekers...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Met name omdat endemol niets met DGK te maken heeft. DGK wordt door Talpa Producties gemaakt![]()
Het is dus net zo'n smeerpijp als Japio? Zou je niet zeggen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brad is wel een mega Lekker Dingmaar..... schijnt geen held te zijn op het gebied van de persoonlijke hygiene
![]()
Oh ja.. daar zou Jaap toch entertainment les van krijgen ofzo? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.. Jaap én entertainen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Komen vanavond die Soca boys weer redactie en nemen ze weer een busje vrouwen voor Brian mee.
Bedankt voor de ophelderingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Met name omdat endemol niets met DGK te maken heeft. DGK wordt door Talpa Producties gemaakt![]()
Nee, wij hebben contractueel geen privelevenquote:
Zet me in de kooi en ik kom elke avond ff buurtuhquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Klinkt meer als een date dan als kandidaat![]()
Ik verwacht het niet maar zou het graag zeker willen weten, dan kan ik weer eens een filmpje kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Komen vanavond die Soca boys weer redactie en nemen ze weer een busje vrouwen voor Brian mee.
Juist.... dat was ook de opmerking waarmee voor mij deze hele discussie begonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat heeft Endemol producties precies met DGK te maken??![]()
aaaaah dan weet ik nu hoe de sommige "behoeftes" van bewoners vervult worden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, wij hebben contractueel geen priveleven![]()
Het spreekwoordelijke "achter"....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:24 schreef Haroula het volgende:
[..]
Zet me in de kooi en ik kom elke avond ff buurtuh![]()
Als je het maar wel veilig doetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef havefun het volgende:
[..]
Jammie? Doe mij die grieks hoer maar.
100 keer kabouter roepen is ook entertainment hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh ja.. daar zou Jaap toch entertainment les van krijgen ofzo? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.. Jaap én entertainen.
Gatver, hier zit ik absoluut niet op te wachten. Ordinaire zooi, 4e rangs artiestenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
100 keer kabouter roepen is ook entertainment hoor.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:25 schreef FSR het volgende:
[..]
aaaaah dan weet ik nu hoe de sommige "behoeftes" van bewoners vervult worden...![]()
Just kidding
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Missy_1974 het volgende:
Ze kunnen er niemand anders tactisch eruit spelen (natas/brian/jaap) en gaan nu over op vieze spelletjes, zoals fysiek geweld uit te lokken, ik vind wel dat de redactie daar iets aan moet doen, want het blijft een spel, dus pesten etc etc is gewoon toegestaan uiteraard, maar ik vind dat uitlokking tot iemand over de rooie helpen en te laten slaan te ver gaan. Volgens mij is na NL toen besproken dat uitlokking geel opleverd en 2x geel = rood en exit.
ik hoop dat na de woorden van de afgelopen dagen ( bv keuken na brief syl, en slaapkamer na stemming, genoeg bewijs is van uitlokking), men iedereen scherp in de gaten gaat houden mbt uitlokking van fysiek geweld.
Nee, daarom heb ik hem er liever ook niet in... zodat je nooit weet of het misschien toch waar isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is dus net zo'n smeerpijp als Japio? Zou je niet zeggen...![]()
Was het maar waar, dan waren zijn eetgewoontes een stuk gezonder.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Was Jaap nou door wolven opgevoed of denken wij dat alleen maar?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik dacht meer in de richting van een ongelikte beer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Een wolf is een sociaal groepsdier ... Dus nee..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
of zoiets ja (ongelikte? )quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht meer in de richting van een ongelijkt beer.
foto?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:29 schreef Ms.Poes het volgende:
Vriendinnetje van me hangt dolgelukkig aan de telefoon dat ze naar de screening gaat!
Controversieel typje, ik wist niet dat ze mee zou doen, maar ze maakt volgens mij nog kans ook (als ik de rest van de bewoners objectief bekijk he).
Hahaha houd ons op de hoogte van haar vorderingenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:29 schreef Ms.Poes het volgende:
Vriendinnetje van me hangt dolgelukkig aan de telefoon dat ze naar de screening gaat!
Controversieel typje, ik wist niet dat ze mee zou doen, maar ze maakt volgens mij nog kans ook (als ik de rest van de bewoners objectief bekijk he).
zie mijn verbetering.quote:
dan neem ik echt de laptop mee naar bed, manlief schuift maar opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschien omdat het dagschema zovaak wijzigt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb ik denk ik twee maanden geleden al eens als tip gemaild naar de redactie.. maar zien ze denk ik niet zitten? Vrom niet??
die van mora?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie:
Hadden jullie een stagiair op de screening van Jaap gezet? Heet dioe stagiaire soms Cora?
Het is werkelijk te triest voor woordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef pullup het volgende:
Let op allemaal, zodirect volgt het hoogtepuntje van een dag Jaap streamen. Hij gaat een boer laten, spannend hoor.
je kan alle filmpjes nakijken, op de main page klik je op meer video's en dan kan je een dag terug bladeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef CarOnline het volgende:
Even een vraagje voor de redactie als dat mag: Waar zijn de filmpjes van gister op de site gebleven? Ik ging gister bijna plat door dat filmpje met die acteur die die deur open gooide en 'Met je dikke reet' schreeuwde![]()
Maar nou wil ik hem aan iemand laten zien, is ie weg![]()
Misschien laat ie er wel 2........nog spannender...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef pullup het volgende:
Let op allemaal, zodirect volgt het hoogtepuntje van een dag Jaap streamen. Hij gaat een boer laten, spannend hoor.
Ja en daar staat nietsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
je kan alle filmpjes nakijken, op de main page klik je op meer video's en dan kan je een dag terug bladeren.
waarom?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
mensen schrikken toch van het woord INVALIDE merk ik weer eens...
zijn er uberhaupt nog mensen te vinden die het huis in willen dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe bewoners komen?
Ik las ergens dat dat op 14 maart zou zijn (maar is gerucht)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik dacht volgende week, ik kan er nu nog niets van vinden op de site van Tien.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:35 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nee hoor, hoezo ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Ik niet, maar vind het juist wel klase dat hij het aanbied.. !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Waarom, lijkt me ook wel leuk om je rond geraced te zien worden door Huub en Erikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Zou wel willenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef Sassefras het volgende:
[..]
zijn er uberhaupt nog mensen te vinden die het huis in willen dan?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:39 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Zou wel willenMaar zal me vriendin niet leuk vinden haha
Werken jullie in ploegendienst? En hoe gaat dat als je verwacht dat iedereen lekker slaapt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, wij hebben contractueel geen priveleven![]()
Haha, same here!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:39 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Zou wel willenMaar zal me vriendin niet leuk vinden haha
Welnee. Ik zou het best interessant vinden om te zien hoe je je 'staande' zou weten te houden in dat huis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Het huis heeft wel erg veel smalle gangen en kleine opstapjes... denk je echt dat het zou lukken, want zo ja dan moet je je gewoon *ergens op de tiensite* aanmelden. Niet geschoten....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Heb ik haar al eerder horen zeggen. Waar waren de kindjes toen??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:46 schreef blomst het volgende:
Natasia trainde 20uur per week op de sportschool toen ze thuis was??
Maakt ze haarzelf ook wijs zeker.
net als 3 a 4 keer per dag seksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:46 schreef blomst het volgende:
Natasia trainde 20uur per week op de sportschool toen ze thuis was??
Maakt ze haarzelf ook wijs zeker.
Heeft ze kinderen dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb ik haar al eerder horen zeggen. Waar waren de kindjes toen??
zolang huub eric nodig heeft stem-ie hem er niet uit,quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:43 schreef Sassefras het volgende:
jaap is boos op huub, omdat ze toch nog geziekt hebben vannacht...
jaap denkt dat huub eric er snel uitstemt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:48 schreef waldorfsalad het volgende:
[afbeelding]
Deze Billy heeft een actievere uitstraling dan de Billie die in DGK zit.
Hou toch op, ze leefde van een bijstands-uitkering en we weten allemaal wat het kost .quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb ik haar al eerder horen zeggen. Waar waren de kindjes toen??
daarom laat ze haar kinderen zo gemakkelijk alleen, ze zag ze thuis ook al weinig.quote:
probeer het eens door op "meer videos" te klikkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef CarOnline het volgende:
Even een vraagje voor de redactie als dat mag: Waar zijn de filmpjes van gister op de site gebleven? Ik ging gister bijna plat door dat filmpje met die acteur die die deur open gooide en 'Met je dikke reet' schreeuwde![]()
Maar nou wil ik hem aan iemand laten zien, is ie weg![]()
ja ze trainde 20 uur in de week, en daarnaast werkte ze s'avonds als portier.. die kinds worden opgevoerd door haar zussen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
[..]
daarom laat ze haar kinderen zo gemakkelijk alleen, ze zag ze thuis ook al weinig.
Dat Huub hem iedere avond Häagen Dazs voertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:42 schreef pullup het volgende:
Wat dacht Jaap nou voor deal met Huub te hebben![]()
Hmmm inderdaad.... ff oplossen...quote:
Die bijstands uitkering werd heus wel aangevuld.. (door Wilgo of Beun de Haas) want ze ging daarnaast ook nog's een paar keer per jaar naar Eurodisney!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch, ze leefde van een bijstands-uitkering en we weten allemaal wat het kost .
Ja maar dat is heel gebruikelijk hoor in haar cultuurquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja ze trainde 20 uur in de week, en daarnaast werkte ze s'avonds als portier.. die kinds worden opgevoerd door haar zussen...
Daar heb je natuurlijk volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef rooie3 het volgende:
Dat afslank gedoe boeit me voor geen meter.
vind dat ook niet echt passen in dit programma.
Ga je naar stream 4?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
Stream 3 gaat nu op mute, knap dat ik het zo lang heb volgehouden.
quote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Natasia zegt dat ze 'sochtends traint? Zie jullie haar nog wel eens trainen.
gefixed, over een half uurtje staat alles weer onlinequote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hmmm inderdaad.... ff oplossen...![]()
Misschien streamen ze dat niet meer, net als het voorlezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Natasia zegt dat ze 'sochtends traint? Zie jullie haar nog wel eens trainen.
Het huis is er denk niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:58 schreef Lynn-Live het volgende:
Ben echtgenoot en moeder dus zou DGK ook moeten lukken toch?! Niet dat het mijzelf echt iets lijkt, maar het zou wel eens goed zijn om ook de invalide mens deze kans te bieden, en je hebt dan een betere afspiegeling van de samenleving, is mijn mening hoor. Zwaar gehandicapt kan natuurlijk niet dat snap ik ook, maar mensen zoals ik, die zichzelf goed kunnen redden zou toch tot de mogelijkheden kunnen behoren? Of zie ik dit te positief???
Aha.............dus jij bent CORAquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
REDACTIE ik heb jaap een leuke brief gestuurd, eergisteren dus die moeten jullie al hebben
wanneer krijgt hij die?
of houden jullie af en toe post vast en geven het dan op een moment dat het jullie uitkomt.
gewoon benieuwd, want ik wil zijn gezicht zien als hij het krijgt.
krijgt jaap nog post vandaag?
ik zou hem meer geprikkeld noemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef Prosac het volgende:
Natasia vind dat Jaap geterroriseerd wordt
Ja maar die twee denken dat erover praten ook helptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
De enige twee die beweging nodig hebben, doen niet mee, beetje omgekeerde wereld
Heb je mijn geile brief verstuurd ???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
REDACTIE ik heb jaap een leuke brief gestuurd, eergisteren dus die moeten jullie al hebben
wanneer krijgt hij die?
of houden jullie af en toe post vast en geven het dan op een moment dat het jullie uitkomt.
gewoon benieuwd, want ik wil zijn gezicht zien als hij het krijgt.
krijgt jaap nog post vandaag?
Nee ze kregen daar een brief over vanochtendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef Sassefras het volgende:
alle officiele waarschuwingen zijn weg? of begrijp ik iets verkeerd?
als japie zich aansluit bij huub en erik kunnen we nog wel lachen denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef rooie3 het volgende:
Nou Japio om jouw kijken we echt niet hoor.
Jullie hadden gisteren bijna jullie eigen graf gegraven.
Niks feestje dan voor de oplopende kijkcijfers.
Ja dat las ik in een eerdere COS, de brief kan je daar ook zienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef Sassefras het volgende:
Nee begrijp je goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef Sassefras het volgende:
een brief dat alle officiele waarschuwingen nog steeds staan, of nog maar ene maand geldig zijn ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze kregen daar een brief over vanochtend
Een klein zetje maar Jaapquote:
Ben ik helemaal met je eens, er zijn erg veel trappetjes in het huis, maar met een paar kleine aanpassingen zou het moeten kunnen lukken. Als ik dan zie wat er allemaal mogelijk is in DGK, hoeveel geld dat allemaal kost, zouden deze kosten geen probleem moeten zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het huis is er denk niet geschikt voor.
Anders zou het makkelijk kunnen.
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Jaap gaat eten
nee........... maar iets andersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je mijn geile brief verstuurd ???
ow oke, thanks, dus ze kunnen weer flink zieken en drinken over elkaar heen gooien?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee begrijp je goed.
Alles is kwijtgescholden vanmorgen.
Zie Eric en Huub liever samen dan dat die Japio mee gaat doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als japie zich aansluit bij huub en erik kunnen we nog wel lachen denk ik
![]()
Alles is ingetrokken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:06 schreef Sassefras het volgende:
[..]
een brief dat alle officiele waarschuwingen nog steeds staan, of nog maar ene maand geldig zijn ofzo?
weet iemand wat er in die brief stond?
Juist dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:07 schreef Haroula het volgende:
Heb je wel gelijk in Lynn-live; een paar extensions minder en je hebt een traplift...![]()
Hè je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee........... maar iets anders![]()
verassing
![]()
volgens mij pakte hij er drie uit het pakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:09 schreef blomst het volgende:
Jaap gaat een eije bakken voor zijn eiwitjes
Zou hij er maar 1 bakken?
Zoals hij net zelf aangaf, voor de broodnodige eiwitten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:08 schreef Sug4r het volgende:
Japio heeft honger gekregen na al dat praten over sport..hij gaat een eitje bakken
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:09 schreef pullup het volgende:
En Jaap begint aan zijn volgende magere maaltijd: Gebakken eitjes .
Altijd goed na al die beweging die hij de afgelopen twee uur had![]()
ik kan me niet voorstellen dat iemand jaap graag ziet. behalve zijn familie dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie Eric en Huub liever samen dan dat die Japio mee gaat doen.
nee hoor 3!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:09 schreef blomst het volgende:
Jaap gaat een eije bakken voor zijn eiwitjes
Zou hij er maar 1 bakken?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij pakte hij er drie uit het pak
![]()
Hey mis ik iets. heeft nasty sex?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef kleinzusje het volgende:
Toch grappig dat de 2 monsters die het het hardste nodig hebben, niet mee sporten. Maar ach, Nasty heeft nu weer sex, das ook goed voor de verbranding
...ja, zoiets als een kwarkpunt voor de nodige zuivel ? .....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoals hij net zelf aangaf, voor de broodnodige eiwitten.
Nasty sex? Met wie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef kleinzusje het volgende:
Toch grappig dat de 2 monsters die het het hardste nodig hebben, niet mee sporten. Maar ach, Nasty heeft nu weer sex, das ook goed voor de verbranding
Ze is met haar tuinman het plansoentje aan het bijwerkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey mis ik iets. heeft nasty sex?![]()
Ben het met je eens. dat juist die 2 niet mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |