Ik niet, maar vind het juist wel klase dat hij het aanbied.. !quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
mensen schrikken toch van het woord INVALIDE merk ik weer eens...
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Waarom, lijkt me ook wel leuk om je rond geraced te zien worden door Huub en Erikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Zou wel willenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef Sassefras het volgende:
[..]
zijn er uberhaupt nog mensen te vinden die het huis in willen dan?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:39 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Zou wel willenMaar zal me vriendin niet leuk vinden haha
Werken jullie in ploegendienst? En hoe gaat dat als je verwacht dat iedereen lekker slaapt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, wij hebben contractueel geen priveleven![]()
Haha, same here!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:39 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Zou wel willenMaar zal me vriendin niet leuk vinden haha
Welnee. Ik zou het best interessant vinden om te zien hoe je je 'staande' zou weten te houden in dat huis.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Het huis heeft wel erg veel smalle gangen en kleine opstapjes... denk je echt dat het zou lukken, want zo ja dan moet je je gewoon *ergens op de tiensite* aanmelden. Niet geschoten....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
Heb ik haar al eerder horen zeggen. Waar waren de kindjes toen??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:46 schreef blomst het volgende:
Natasia trainde 20uur per week op de sportschool toen ze thuis was??
Maakt ze haarzelf ook wijs zeker.
net als 3 a 4 keer per dag seksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:46 schreef blomst het volgende:
Natasia trainde 20uur per week op de sportschool toen ze thuis was??
Maakt ze haarzelf ook wijs zeker.
Heeft ze kinderen dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb ik haar al eerder horen zeggen. Waar waren de kindjes toen??
zolang huub eric nodig heeft stem-ie hem er niet uit,quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:43 schreef Sassefras het volgende:
jaap is boos op huub, omdat ze toch nog geziekt hebben vannacht...
jaap denkt dat huub eric er snel uitstemt.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:48 schreef waldorfsalad het volgende:
[afbeelding]
Deze Billy heeft een actievere uitstraling dan de Billie die in DGK zit.
Hou toch op, ze leefde van een bijstands-uitkering en we weten allemaal wat het kost .quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb ik haar al eerder horen zeggen. Waar waren de kindjes toen??
daarom laat ze haar kinderen zo gemakkelijk alleen, ze zag ze thuis ook al weinig.quote:
probeer het eens door op "meer videos" te klikkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef CarOnline het volgende:
Even een vraagje voor de redactie als dat mag: Waar zijn de filmpjes van gister op de site gebleven? Ik ging gister bijna plat door dat filmpje met die acteur die die deur open gooide en 'Met je dikke reet' schreeuwde![]()
Maar nou wil ik hem aan iemand laten zien, is ie weg![]()
ja ze trainde 20 uur in de week, en daarnaast werkte ze s'avonds als portier.. die kinds worden opgevoerd door haar zussen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
[..]
daarom laat ze haar kinderen zo gemakkelijk alleen, ze zag ze thuis ook al weinig.
Dat Huub hem iedere avond Häagen Dazs voertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:42 schreef pullup het volgende:
Wat dacht Jaap nou voor deal met Huub te hebben![]()
Hmmm inderdaad.... ff oplossen...quote:
Die bijstands uitkering werd heus wel aangevuld.. (door Wilgo of Beun de Haas) want ze ging daarnaast ook nog's een paar keer per jaar naar Eurodisney!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch, ze leefde van een bijstands-uitkering en we weten allemaal wat het kost .
Ja maar dat is heel gebruikelijk hoor in haar cultuurquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ja ze trainde 20 uur in de week, en daarnaast werkte ze s'avonds als portier.. die kinds worden opgevoerd door haar zussen...
Daar heb je natuurlijk volkomen gelijk in.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:54 schreef rooie3 het volgende:
Dat afslank gedoe boeit me voor geen meter.
vind dat ook niet echt passen in dit programma.
Ga je naar stream 4?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
Stream 3 gaat nu op mute, knap dat ik het zo lang heb volgehouden.
quote:
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Natasia zegt dat ze 'sochtends traint? Zie jullie haar nog wel eens trainen.
gefixed, over een half uurtje staat alles weer onlinequote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:52 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hmmm inderdaad.... ff oplossen...![]()
Misschien streamen ze dat niet meer, net als het voorlezen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:56 schreef blomst het volgende:
Natasia zegt dat ze 'sochtends traint? Zie jullie haar nog wel eens trainen.
Het huis is er denk niet geschikt voor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:58 schreef Lynn-Live het volgende:
Ben echtgenoot en moeder dus zou DGK ook moeten lukken toch?! Niet dat het mijzelf echt iets lijkt, maar het zou wel eens goed zijn om ook de invalide mens deze kans te bieden, en je hebt dan een betere afspiegeling van de samenleving, is mijn mening hoor. Zwaar gehandicapt kan natuurlijk niet dat snap ik ook, maar mensen zoals ik, die zichzelf goed kunnen redden zou toch tot de mogelijkheden kunnen behoren? Of zie ik dit te positief???
Aha.............dus jij bent CORAquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
REDACTIE ik heb jaap een leuke brief gestuurd, eergisteren dus die moeten jullie al hebben
wanneer krijgt hij die?
of houden jullie af en toe post vast en geven het dan op een moment dat het jullie uitkomt.
gewoon benieuwd, want ik wil zijn gezicht zien als hij het krijgt.
krijgt jaap nog post vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |