Was het maar waar, dan waren zijn eetgewoontes een stuk gezonder.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Was Jaap nou door wolven opgevoed of denken wij dat alleen maar?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik dacht meer in de richting van een ongelikte beer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Een wolf is een sociaal groepsdier ... Dus nee..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef LoveProfusion het volgende:
of zoiets ja (ongelikte? )quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht meer in de richting van een ongelijkt beer.
foto?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:29 schreef Ms.Poes het volgende:
Vriendinnetje van me hangt dolgelukkig aan de telefoon dat ze naar de screening gaat!
Controversieel typje, ik wist niet dat ze mee zou doen, maar ze maakt volgens mij nog kans ook (als ik de rest van de bewoners objectief bekijk he).
Hahaha houd ons op de hoogte van haar vorderingenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:29 schreef Ms.Poes het volgende:
Vriendinnetje van me hangt dolgelukkig aan de telefoon dat ze naar de screening gaat!
Controversieel typje, ik wist niet dat ze mee zou doen, maar ze maakt volgens mij nog kans ook (als ik de rest van de bewoners objectief bekijk he).
zie mijn verbetering.quote:
dan neem ik echt de laptop mee naar bed, manlief schuift maar opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ga meer voor dit type...dan zet ik mijn bed naast de pc...![]()
[afbeelding]
Misschien omdat het dagschema zovaak wijzigt?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb ik denk ik twee maanden geleden al eens als tip gemaild naar de redactie.. maar zien ze denk ik niet zitten? Vrom niet??
die van mora?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie:
Hadden jullie een stagiair op de screening van Jaap gezet? Heet dioe stagiaire soms Cora?
Het is werkelijk te triest voor woordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef pullup het volgende:
Let op allemaal, zodirect volgt het hoogtepuntje van een dag Jaap streamen. Hij gaat een boer laten, spannend hoor.
je kan alle filmpjes nakijken, op de main page klik je op meer video's en dan kan je een dag terug bladeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef CarOnline het volgende:
Even een vraagje voor de redactie als dat mag: Waar zijn de filmpjes van gister op de site gebleven? Ik ging gister bijna plat door dat filmpje met die acteur die die deur open gooide en 'Met je dikke reet' schreeuwde![]()
Maar nou wil ik hem aan iemand laten zien, is ie weg![]()
Misschien laat ie er wel 2........nog spannender...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:33 schreef pullup het volgende:
Let op allemaal, zodirect volgt het hoogtepuntje van een dag Jaap streamen. Hij gaat een boer laten, spannend hoor.
Ja en daar staat nietsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
je kan alle filmpjes nakijken, op de main page klik je op meer video's en dan kan je een dag terug bladeren.
waarom?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:36 schreef Lynn-Live het volgende:
mensen schrikken toch van het woord INVALIDE merk ik weer eens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |