en ons kent ons is geen ons meer zekers...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Met name omdat endemol niets met DGK te maken heeft. DGK wordt door Talpa Producties gemaakt![]()
Het is dus net zo'n smeerpijp als Japio? Zou je niet zeggen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brad is wel een mega Lekker Dingmaar..... schijnt geen held te zijn op het gebied van de persoonlijke hygiene
![]()
Oh ja.. daar zou Jaap toch entertainment les van krijgen ofzo? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.. Jaap én entertainen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Komen vanavond die Soca boys weer redactie en nemen ze weer een busje vrouwen voor Brian mee.
Bedankt voor de ophelderingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Met name omdat endemol niets met DGK te maken heeft. DGK wordt door Talpa Producties gemaakt![]()
Nee, wij hebben contractueel geen privelevenquote:
Zet me in de kooi en ik kom elke avond ff buurtuhquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Klinkt meer als een date dan als kandidaat![]()
Ik verwacht het niet maar zou het graag zeker willen weten, dan kan ik weer eens een filmpje kijken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef rooie3 het volgende:
Komen vanavond die Soca boys weer redactie en nemen ze weer een busje vrouwen voor Brian mee.
Juist.... dat was ook de opmerking waarmee voor mij deze hele discussie begonquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat heeft Endemol producties precies met DGK te maken??![]()
aaaaah dan weet ik nu hoe de sommige "behoeftes" van bewoners vervult worden...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, wij hebben contractueel geen priveleven![]()
Het spreekwoordelijke "achter"....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:24 schreef Haroula het volgende:
[..]
Zet me in de kooi en ik kom elke avond ff buurtuh![]()
Als je het maar wel veilig doetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef havefun het volgende:
[..]
Jammie? Doe mij die grieks hoer maar.
100 keer kabouter roepen is ook entertainment hoor.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef Clank het volgende:
[..]
Oh ja.. daar zou Jaap toch entertainment les van krijgen ofzo? Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.. Jaap én entertainen.
Gatver, hier zit ik absoluut niet op te wachten. Ordinaire zooi, 4e rangs artiestenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
100 keer kabouter roepen is ook entertainment hoor.![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:25 schreef FSR het volgende:
[..]
aaaaah dan weet ik nu hoe de sommige "behoeftes" van bewoners vervult worden...![]()
Just kidding
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Missy_1974 het volgende:
Ze kunnen er niemand anders tactisch eruit spelen (natas/brian/jaap) en gaan nu over op vieze spelletjes, zoals fysiek geweld uit te lokken, ik vind wel dat de redactie daar iets aan moet doen, want het blijft een spel, dus pesten etc etc is gewoon toegestaan uiteraard, maar ik vind dat uitlokking tot iemand over de rooie helpen en te laten slaan te ver gaan. Volgens mij is na NL toen besproken dat uitlokking geel opleverd en 2x geel = rood en exit.
ik hoop dat na de woorden van de afgelopen dagen ( bv keuken na brief syl, en slaapkamer na stemming, genoeg bewijs is van uitlokking), men iedereen scherp in de gaten gaat houden mbt uitlokking van fysiek geweld.
Nee, daarom heb ik hem er liever ook niet in... zodat je nooit weet of het misschien toch waar isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is dus net zo'n smeerpijp als Japio? Zou je niet zeggen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |