ik zou hem meer geprikkeld noemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef Prosac het volgende:
Natasia vind dat Jaap geterroriseerd wordt
Ja maar die twee denken dat erover praten ook helptquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
De enige twee die beweging nodig hebben, doen niet mee, beetje omgekeerde wereld
Heb je mijn geile brief verstuurd ???quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
REDACTIE ik heb jaap een leuke brief gestuurd, eergisteren dus die moeten jullie al hebben
wanneer krijgt hij die?
of houden jullie af en toe post vast en geven het dan op een moment dat het jullie uitkomt.
gewoon benieuwd, want ik wil zijn gezicht zien als hij het krijgt.
krijgt jaap nog post vandaag?
Nee ze kregen daar een brief over vanochtendquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef Sassefras het volgende:
alle officiele waarschuwingen zijn weg? of begrijp ik iets verkeerd?
als japie zich aansluit bij huub en erik kunnen we nog wel lachen denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef rooie3 het volgende:
Nou Japio om jouw kijken we echt niet hoor.
Jullie hadden gisteren bijna jullie eigen graf gegraven.
Niks feestje dan voor de oplopende kijkcijfers.
Ja dat las ik in een eerdere COS, de brief kan je daar ook zienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef Sassefras het volgende:
Nee begrijp je goed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef Sassefras het volgende:
een brief dat alle officiele waarschuwingen nog steeds staan, of nog maar ene maand geldig zijn ofzo?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze kregen daar een brief over vanochtend
Een klein zetje maar Jaapquote:
Ben ik helemaal met je eens, er zijn erg veel trappetjes in het huis, maar met een paar kleine aanpassingen zou het moeten kunnen lukken. Als ik dan zie wat er allemaal mogelijk is in DGK, hoeveel geld dat allemaal kost, zouden deze kosten geen probleem moeten zijn...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het huis is er denk niet geschikt voor.
Anders zou het makkelijk kunnen.
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Jaap gaat eten
nee........... maar iets andersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je mijn geile brief verstuurd ???
ow oke, thanks, dus ze kunnen weer flink zieken en drinken over elkaar heen gooien?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee begrijp je goed.
Alles is kwijtgescholden vanmorgen.
Zie Eric en Huub liever samen dan dat die Japio mee gaat doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als japie zich aansluit bij huub en erik kunnen we nog wel lachen denk ik
![]()
Alles is ingetrokken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:06 schreef Sassefras het volgende:
[..]
een brief dat alle officiele waarschuwingen nog steeds staan, of nog maar ene maand geldig zijn ofzo?
weet iemand wat er in die brief stond?
Juist dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:07 schreef Haroula het volgende:
Heb je wel gelijk in Lynn-live; een paar extensions minder en je hebt een traplift...![]()
Hè je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee........... maar iets anders![]()
verassing
![]()
volgens mij pakte hij er drie uit het pakquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:09 schreef blomst het volgende:
Jaap gaat een eije bakken voor zijn eiwitjes
Zou hij er maar 1 bakken?
Zoals hij net zelf aangaf, voor de broodnodige eiwitten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:08 schreef Sug4r het volgende:
Japio heeft honger gekregen na al dat praten over sport..hij gaat een eitje bakken
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:09 schreef pullup het volgende:
En Jaap begint aan zijn volgende magere maaltijd: Gebakken eitjes .
Altijd goed na al die beweging die hij de afgelopen twee uur had![]()
ik kan me niet voorstellen dat iemand jaap graag ziet. behalve zijn familie dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie Eric en Huub liever samen dan dat die Japio mee gaat doen.
nee hoor 3!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:09 schreef blomst het volgende:
Jaap gaat een eije bakken voor zijn eiwitjes
Zou hij er maar 1 bakken?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij pakte hij er drie uit het pak
![]()
Hey mis ik iets. heeft nasty sex?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef kleinzusje het volgende:
Toch grappig dat de 2 monsters die het het hardste nodig hebben, niet mee sporten. Maar ach, Nasty heeft nu weer sex, das ook goed voor de verbranding
...ja, zoiets als een kwarkpunt voor de nodige zuivel ? .....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoals hij net zelf aangaf, voor de broodnodige eiwitten.
Nasty sex? Met wie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:10 schreef kleinzusje het volgende:
Toch grappig dat de 2 monsters die het het hardste nodig hebben, niet mee sporten. Maar ach, Nasty heeft nu weer sex, das ook goed voor de verbranding
Ze is met haar tuinman het plansoentje aan het bijwerkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Hey mis ik iets. heeft nasty sex?![]()
Ben het met je eens. dat juist die 2 niet mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |