Romaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:53 schreef vinnieboy het volgende:
Nou ben benieuwd wie PSV krijgt
De NOS begint om 12:15 dus niet voor dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:02 schreef T1andonly het volgende:
Hoelaat beginnen ze daadwerkelijk met loten?
Ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:02 schreef Henkmanz het volgende:
Ik zit nu op school op een pc live te streamen vanaf uefa.com
De wc pot geloof ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
In welke pot zit Ajax eigenlijk?
psv - chelsea lijkt me wel wat..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef mcyodogg het volgende:
we gaan beginnen!
Uit commercieel oogpunt hadden ze natuurlijk veel liever Arsenal gehad.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:11 schreef BigFire het volgende:
psv werd een beetje door het filmpje gehaast![]()
Nee gaat over de wedstrijden waar ik bij ben geweest of ga zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je kan den bosch - zwolle ook wel doorstrepen nu![]()
(tvp)
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
In welke pot zit Ajax eigenlijk?
oww dan heb ik nix gezegdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee gaat over de wedstrijden waar ik bij ben geweest of ga zijn.Einhoven zou ik ook gaan maar was ik ziek.
![]()
Doen ze ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kunnen ze niet gelijk voor de finale gaan loten?
Verrast dat je dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:14 schreef Urquhart het volgende:
Lekker langdradig
De loting is compleet open, iedereen kan tegen elkaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
tis toch geen beschermde loting he?
neem aan dat de engelse clubs ook onderling tegen elkaar kunnen loten?
en dan in de finale tegen AC Milanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Eerst winnen van liverpool, dan val valencia![]()
Jaa dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Liverpool het 'zwakst' is, op misschien Roma na...
Right die verdedigen zo goed dat je er bijna niet tegen kan scoren europees.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Moet ook te doen zijn voor Chelseaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef venomsnake het volgende:
Valencia -Chelsea..![]()
Moet te doen zijn voor Valencia
damnquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef rubbereend het volgende:
ik heb geen zin in weer Milan
maar aangezien PSV ervaring heeft met steeds dezelfde loten zal het Milan of Liverpool worden.
Heb je de wedstrijden tegen Barca niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ja, maar toch....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijden tegen Barca niet gezien ofzo
Moet ik nog zien, vooral in Mestalla gaat chelsea het zeer zeer zwaar krijgen.quote:
Kwartfinalequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:26 schreef knep het volgende:
Als PSV de finale haalt kan het zijn dat de hele knock out fase tegen Britten wordt afgewerkt.
Omdat Terry en Cech er zo lang uit zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet ik nog zien, vooral in Mestalla gaat chelsea het zeer zeer zwaar krijgen.![]()
Zo geweldig vind ik chelsea ook niet dit jaar.
daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat Terry en Cech er zo lang uit zijn geweest.
ik kijk er naar uit.
In de eerste wedstrijd niet hoor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef PyTh het volgende:
Eigenlijk de best mogelijke tegenstander voor PSV als je kijkt naar de kansen om de halve finale te bereiken.
Liverpool - PSV van de poulefase is natuurlijk geen graadmeter omdat beide teams zich al geplaatst hadden maar tegen Barca maakte Pool toch wel indruk.
En vorig weekend ook, toen ze welliswaar verloren van Man United maar veel beter waren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef PyTh het volgende:
Eigenlijk de best mogelijke tegenstander voor PSV als je kijkt naar de kansen om de halve finale te bereiken.
Liverpool - PSV van de poulefase is natuurlijk geen graadmeter omdat beide teams zich al geplaatst hadden maar tegen Barca maakte Pool toch wel indruk.
Komt me bekend voor. Hebben meer clubs problemen mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En vorig weekend ook, toen ze welliswaar verloren van Man United maar veel beter waren.
Aardig in vorm zijn ze ja, alleen scoren hebben ze moeite mee.
Huiliequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:49 schreef fanneke het volgende:
Als PSV weer 180 minuten voor de eigen goal gaat liggen hebben ze een goede kans.
Heb je echt niks anders?quote:
Liverpool doet ook niet anders hoor. Ze kunnen wel aanvallen maar doen dat alleen als het moet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Hebben meer clubs problemen mee.
Als PSV weer 180 minuten voor de eigen goal gaat liggen hebben ze een goede kans.
Wat een onzin. Afbraakvoetbal...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb je echt niks anders?
Tegenargumenten heb je niet omdat het de waarheid is. Afbraakvoetbal is het, meer niet.
Hopelijk schiet Liverpool wel wat ballen binnen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb je echt niks anders?
Tegenargumenten heb je niet omdat het de waarheid is. Afbraakvoetbal is het, meer niet.
Laat maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Afbraakvoetbal...
Moet je dan tegen een team als Arsenal maar vol op de aanval spelen om vervolgens vol in het mes lopen?
Maar goed, als Arsenal niet eens van een team kan winnen dat afbraakvoetbal speelt, verdienen ze het ook niet om door te gaan.
Komt ie weer aan met 'huilie'.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef PyTh het volgende:
Ach Fanneke is gewoon een beetje een huilie, lijkt net een Jood af en toe.
Je kan (net als ajax) heel leuk en snel combineren tot de 16, als je dan de kansen die je krijgt niet binnen schiet en je tegenstander wel moet je niet gaan lopen huilen als een Jankzak.
Als jullie wat slimmer hadden gespeeld, en misschien wat defensiever dan hadden jullie de CL, Leaguecup, en nog in de fa cup en om het kampioenschap mee gedaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Laat maar.
De huidige 'voetbal'-supporter ziet helaas liever afbraakvoetbal, resultaatvoetbal,catenaccio of hoe je het ook wil noemen. Als men maar niet verliest. Het avontuurlijke is er vanaf.
Een trieste ontwikkeling.
Maar ja, het grote geld is heilig.
![]()
Ze gingen wel altijd het veld in om te winnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef Zwansen het volgende:
Alsof Arsenal altijd zulk mooi voetbal liet zien vroeger.
PSV, Milan, Chelsea, Duitsland, Italië niet nee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ze gingen wel altijd het veld in om te winnen.
Grappig dat juist een Arsenal supporter dit zegt. Zonder het grote geld was Arsenal nog steeds 'boring' Arsenal geweest. Het is helaas de tendens waarin het voetbal nu zit... Engeland voorop.quote:
Dat boring Arsenal waren meerendeel spelers die een bal nog niet eens 3 keer konden hoog houden volgens mij. Dan zie ik niet in waarom het huidige voetbal minder is dan dat.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ze gingen wel altijd het veld in om te winnen.
Helaas wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
Als jullie wat slimmer hadden gespeeld, en misschien wat defensiever dan hadden jullie de CL, Leaguecup, en nog in de fa cup en om het kampioenschap mee gedaan.
Dus vol op de aanval spelen is enorm achterlijk blijkt wel
AZ gisteravondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Alhoewel enkele clubs (het worden er wel steeds minder) gelukkig nog steeds dezelfde gedachtegang hebben als ik.
Maar ik heb wel een leukere wedstrijd gezien dan woensdagavond.quote:
Ik snap dat je nog steeds een beetje zuur bent maar ik vind het inderdaad wel zielig als je nog steeds beweert dat PSV 180 minuten alleen verdedigd heeft.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:21 schreef fanneke het volgende:
[..]
Komt ie weer aan met 'huilie'.
Je weet echt niets beter, hè?
Je hebt het er erg zwaar mee of niet? Stel je niet zo aan man. Jij moet gewoon hoofdklasse voetbal kijk gaan kijken, zaterdagamateurs ofzo. Daar vallen tenminste gigantische gaten om lekker op de aanval te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Helaas wel.
Voor velen is het tegenwoordig: 'Als we geen goal tegen krijgen verliezen we niet.'
Ik zie liever: 'Als we één goal meer maken dan de tegenstander winnen we.'
Maar die tijd komt helaas niet meer terug.
Alhoewel enkele clubs (het worden er wel steeds minder) gelukkig nog steeds dezelfde gedachtegang hebben als ik.
Goed idee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:40 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je hebt het er erg zwaar mee of niet? Stel je niet zo aan man. Jij moet gewoon hoofdklasse voetbal kijk gaan kijken, zaterdagamateurs ofzo. Daar vallen tenminste gigantische gaten om lekker op de aanval te kunnen spelen.
En dus doorgaan in de CLquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Goed idee.
Dan kijk jij lekker Milan-PSV of zo, waar ze als je gelukt hebt 1 keer op doel schieten, maar wel schitterend verdedigen.
![]()
Het gaat mij niet alleen om de uitschakeling van Arsenal. Natuurlijk ben ik teleurgesteld. Dat mag toch?quote:
Geld betekend ook overleven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:07 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het gaat mij niet alleen om de uitschakeling van Arsenal. Natuurlijk ben ik teleurgesteld. Dat mag toch?
Ik ben echter meer teleurgesteld in de hedendaagse voetbalsupporter die klakkeloos het resultaatvoetbal (zal afbraakvoetbal maar niet meer gebruiken) accepteert. Een trieste ontwikkeling vind ik zelf.
Ik vind het onbegrijpelijk dat de stadions nog vol zitten terwijl je amper leuke acties/spelers ziet.
Dat probeer ik duidelijk te maken, maar de euforische psv-ers hier zien alleen maar het Arsenal logo in mijn avatar en komen dan met teksten als huilie e.d.
Ik roep al jaren dat italianen, portugezen e.d., maar vooral het 'GELD' het voetbal kapotmaken. Het werkt het 'niet verliezen' in de hand. Nederlandse clubs(en niet alleen PSV) gaan nu helaas ook die kant op.
Maar dat is mede doordat iedereen zo enthousiast is over de 'prestatie' van PSV.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:11 schreef knep het volgende:
Ik doelde vooral op het feit dat jij dit in bijna iedere post in VBL duidelijk maakt sinds PSV - Arsenal.
Ik ben het wel met je eens hoor, maar PSV kán gewoon niet vrijuit tegen Arsenal gaan voetballen omdat Arsenal gewoon een veel betere selectie met meer kwaliteiten heeft. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Terwijl men afgelopen woensdag ultradefensief speelde was de pers plotseling positief en kwam men superlatieven tekort. En dat vind ik persoonlijk een slechte zaak.
Dit is geen aanval op PSV, maar op ontwikkeling van het profvoetbal in het algemeen.
Ik ben blijkbaar een van de laatste liefhebbers van mooi/leuk voetbal.![]()
Dan zou Koeman heilig worden verklaard en immer gevreesd worden door de Engelsen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:37 schreef htheman het volgende:
[..]
Kwartfinale
PSV - Liverpool
Halve finale
Chelsea - PSV
Finale
Man. United - PSV
Uiteraard wint PSV alle wedstrijden))))
Ik vind eigenlijk dat het speelschema al vanaf de groepswedstrijden vast moet liggen. Dus net als met het WK. Winnaar A tegen nummer 2 B en andersom, winnaar C tegen nummer 2 D en andersom etc...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef Corelli het volgende:
wat een ontzettende onzin dat PSV weer tegen liverpool moet. Dat zou pas in de finale moeten kunnen. Heel slecht van de UEFA
Stel dat er 8 ploegen overbleven die allemaal top2 waren van hun eigen poule, dan zou de helft al niet tegen elkaar kunnen spelen. Dat kun je ook niet maken, dat wordt een chaos met loten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef Corelli het volgende:
wat een ontzettende onzin dat PSV weer tegen liverpool moet. Dat zou pas in de finale moeten kunnen. Heel slecht van de UEFA
als er eerlijk geloot zou worden zou ik het ook een goed systeem vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:02 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het systeem wel goed zo. Liever zo min mogelijk uitsluitingen.
Je denkt toch niet echt dat ze expres de Engelse ploegen uit elkaar hebben gehouden? Drie jaar terug was er nog een Chelsea-Arsenal in de kwartfinale CL.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er eerlijk geloot zou worden zou ik het ook een goed systeem vinden
echt wel. Ik vertrouw geen loting meerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze expres de Engelse ploegen uit elkaar hebben gehouden? Drie jaar terug was er nog een Chelsea-Arsenal in de kwartfinale CL.
Wat dacht je van 2 gescheiden ballenbakken die je meteen sorteert na de poelfase. Valt er niet heel veel meer te loten geef ik toe maar alles beter dan deze onzin. Ik vind dit echt kut.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:52 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Stel dat er 8 ploegen overbleven die allemaal top2 waren van hun eigen poule, dan zou de helft al niet tegen elkaar kunnen spelen. Dat kun je ook niet maken, dat wordt een chaos met loten.
dus jij zegt dat het doorgestoken kaart is?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:28 schreef Fakir het volgende:
Zal nooit gebeuren. Te grote belangen. Die hele CL is toch een stom systeem. Het zijn altijd dezelfde clubs.
Ik heb wel wat anders.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb je echt niks anders?
Je vraag het niet aan mij, maar toch.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Corelli het volgende:
[..]
dus jij zegt dat het doorgestoken kaart is?
Maar nu zijn de opmerkingen wel terecht. Nu ze zonder Thierry Henry zitten zal het voor de overige teams moeilijker worden om Lehmann te passeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:30 schreef fanneke het volgende:
En daar komen de 'Boring Arsenal' opmerkingen.![]()
Die stammen uit de jaren '70 toen Arsenal, voor Engelse begrippen dan, verdedigend zou spelen.
Dat wordt hier klakkeloos door de pers overgenomen alsof dat al 50 jaar zo is.
En de massa lult het na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |