Ik ben het wel met je eens hoor, maar PSV kán gewoon niet vrijuit tegen Arsenal gaan voetballen omdat Arsenal gewoon een veel betere selectie met meer kwaliteiten heeft. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Terwijl men afgelopen woensdag ultradefensief speelde was de pers plotseling positief en kwam men superlatieven tekort. En dat vind ik persoonlijk een slechte zaak.
Dit is geen aanval op PSV, maar op ontwikkeling van het profvoetbal in het algemeen.
Ik ben blijkbaar een van de laatste liefhebbers van mooi/leuk voetbal.![]()
Dan zou Koeman heilig worden verklaard en immer gevreesd worden door de Engelsen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:37 schreef htheman het volgende:
[..]
Kwartfinale
PSV - Liverpool
Halve finale
Chelsea - PSV
Finale
Man. United - PSV
Uiteraard wint PSV alle wedstrijden))))
Ik vind eigenlijk dat het speelschema al vanaf de groepswedstrijden vast moet liggen. Dus net als met het WK. Winnaar A tegen nummer 2 B en andersom, winnaar C tegen nummer 2 D en andersom etc...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef Corelli het volgende:
wat een ontzettende onzin dat PSV weer tegen liverpool moet. Dat zou pas in de finale moeten kunnen. Heel slecht van de UEFA
Stel dat er 8 ploegen overbleven die allemaal top2 waren van hun eigen poule, dan zou de helft al niet tegen elkaar kunnen spelen. Dat kun je ook niet maken, dat wordt een chaos met loten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:22 schreef Corelli het volgende:
wat een ontzettende onzin dat PSV weer tegen liverpool moet. Dat zou pas in de finale moeten kunnen. Heel slecht van de UEFA
als er eerlijk geloot zou worden zou ik het ook een goed systeem vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:02 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het systeem wel goed zo. Liever zo min mogelijk uitsluitingen.
Je denkt toch niet echt dat ze expres de Engelse ploegen uit elkaar hebben gehouden? Drie jaar terug was er nog een Chelsea-Arsenal in de kwartfinale CL.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er eerlijk geloot zou worden zou ik het ook een goed systeem vinden
echt wel. Ik vertrouw geen loting meerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ze expres de Engelse ploegen uit elkaar hebben gehouden? Drie jaar terug was er nog een Chelsea-Arsenal in de kwartfinale CL.
Wat dacht je van 2 gescheiden ballenbakken die je meteen sorteert na de poelfase. Valt er niet heel veel meer te loten geef ik toe maar alles beter dan deze onzin. Ik vind dit echt kut.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:52 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Stel dat er 8 ploegen overbleven die allemaal top2 waren van hun eigen poule, dan zou de helft al niet tegen elkaar kunnen spelen. Dat kun je ook niet maken, dat wordt een chaos met loten.
dus jij zegt dat het doorgestoken kaart is?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:28 schreef Fakir het volgende:
Zal nooit gebeuren. Te grote belangen. Die hele CL is toch een stom systeem. Het zijn altijd dezelfde clubs.
Ik heb wel wat anders.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb je echt niks anders?
Tegenargumenten heb je niet omdat het de waarheid is. Afbraakvoetbal is het, meer niet.
Hopelijk schiet Liverpool wel wat ballen binnen.
Je vraag het niet aan mij, maar toch.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:25 schreef Corelli het volgende:
[..]
dus jij zegt dat het doorgestoken kaart is?
Maar nu zijn de opmerkingen wel terecht. Nu ze zonder Thierry Henry zitten zal het voor de overige teams moeilijker worden om Lehmann te passeren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:30 schreef fanneke het volgende:
En daar komen de 'Boring Arsenal' opmerkingen.![]()
Die stammen uit de jaren '70 toen Arsenal, voor Engelse begrippen dan, verdedigend zou spelen.
Dat wordt hier klakkeloos door de pers overgenomen alsof dat al 50 jaar zo is.
En de massa lult het na.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |