en dan in de finale tegen AC Milanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Eerst winnen van liverpool, dan val valencia![]()
Jaa dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat Liverpool het 'zwakst' is, op misschien Roma na...
Right die verdedigen zo goed dat je er bijna niet tegen kan scoren europees.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Moet ook te doen zijn voor Chelseaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef venomsnake het volgende:
Valencia -Chelsea..![]()
Moet te doen zijn voor Valencia
damnquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:08 schreef rubbereend het volgende:
ik heb geen zin in weer Milan
maar aangezien PSV ervaring heeft met steeds dezelfde loten zal het Milan of Liverpool worden.
Heb je de wedstrijden tegen Barca niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ja, maar toch....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijden tegen Barca niet gezien ofzo
Moet ik nog zien, vooral in Mestalla gaat chelsea het zeer zeer zwaar krijgen.quote:
Kwartfinalequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:26 schreef knep het volgende:
Als PSV de finale haalt kan het zijn dat de hele knock out fase tegen Britten wordt afgewerkt.
Omdat Terry en Cech er zo lang uit zijn geweest.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet ik nog zien, vooral in Mestalla gaat chelsea het zeer zeer zwaar krijgen.![]()
Zo geweldig vind ik chelsea ook niet dit jaar.
daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Omdat Terry en Cech er zo lang uit zijn geweest.
ik kijk er naar uit.
In de eerste wedstrijd niet hoor?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef PyTh het volgende:
Eigenlijk de best mogelijke tegenstander voor PSV als je kijkt naar de kansen om de halve finale te bereiken.
Liverpool - PSV van de poulefase is natuurlijk geen graadmeter omdat beide teams zich al geplaatst hadden maar tegen Barca maakte Pool toch wel indruk.
En vorig weekend ook, toen ze welliswaar verloren van Man United maar veel beter waren.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef PyTh het volgende:
Eigenlijk de best mogelijke tegenstander voor PSV als je kijkt naar de kansen om de halve finale te bereiken.
Liverpool - PSV van de poulefase is natuurlijk geen graadmeter omdat beide teams zich al geplaatst hadden maar tegen Barca maakte Pool toch wel indruk.
Komt me bekend voor. Hebben meer clubs problemen mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En vorig weekend ook, toen ze welliswaar verloren van Man United maar veel beter waren.
Aardig in vorm zijn ze ja, alleen scoren hebben ze moeite mee.
Huiliequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:49 schreef fanneke het volgende:
Als PSV weer 180 minuten voor de eigen goal gaat liggen hebben ze een goede kans.
Heb je echt niks anders?quote:
Liverpool doet ook niet anders hoor. Ze kunnen wel aanvallen maar doen dat alleen als het moet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Hebben meer clubs problemen mee.
Als PSV weer 180 minuten voor de eigen goal gaat liggen hebben ze een goede kans.
Wat een onzin. Afbraakvoetbal...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb je echt niks anders?
Tegenargumenten heb je niet omdat het de waarheid is. Afbraakvoetbal is het, meer niet.
Hopelijk schiet Liverpool wel wat ballen binnen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
Heb je echt niks anders?
Tegenargumenten heb je niet omdat het de waarheid is. Afbraakvoetbal is het, meer niet.
Hopelijk schiet Liverpool wel wat ballen binnen.
Laat maar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een onzin. Afbraakvoetbal...
Moet je dan tegen een team als Arsenal maar vol op de aanval spelen om vervolgens vol in het mes lopen?
Maar goed, als Arsenal niet eens van een team kan winnen dat afbraakvoetbal speelt, verdienen ze het ook niet om door te gaan.
Komt ie weer aan met 'huilie'.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef PyTh het volgende:
Ach Fanneke is gewoon een beetje een huilie, lijkt net een Jood af en toe.
Je kan (net als ajax) heel leuk en snel combineren tot de 16, als je dan de kansen die je krijgt niet binnen schiet en je tegenstander wel moet je niet gaan lopen huilen als een Jankzak.
Als jullie wat slimmer hadden gespeeld, en misschien wat defensiever dan hadden jullie de CL, Leaguecup, en nog in de fa cup en om het kampioenschap mee gedaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Laat maar.
De huidige 'voetbal'-supporter ziet helaas liever afbraakvoetbal, resultaatvoetbal,catenaccio of hoe je het ook wil noemen. Als men maar niet verliest. Het avontuurlijke is er vanaf.
Een trieste ontwikkeling.
Maar ja, het grote geld is heilig.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |