Als je sec naar de namen kijkt zeker. Maar ze hebben de laatste 5 ODI's verloren (2x Engeland en 3x NZ). Toch wel zorgelijk hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef Leatherface het volgende:
Maar ik denk dat de Aussies toch wel verreweg de sterkste zijn. Met of zonder Shane Warne.
Serieus, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:31 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Als je sec naar de namen kijkt zeker. Maar ze hebben de laatste 5 ODI's verloren (2x Engeland en 3x NZ). Toch wel zorgelijk hoor.
Ik heb even snel wat in elkaar geknutseld, zie je PM. Kijk maar wat je er van gebruikt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef cohen het volgende:
als je me alle info PM't, zet ik het erop
Thanks.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat in elkaar geknutseld, zie je PM. Kijk maar wat je er van gebruikt.
Sjeezus, wat een fanatisme.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
Las dat een west-Indiër een advertentie had geplaats waar ie een nier aanbood. Hij wilde een kaartje kunnen kopen, maar is straatarm.
Ongelooflijk dat er nog verloren is.quote:
Ik hoop dan dat Makhaya Ntini die Pietersen er snel uitbowlt en dat Zuid-Afrika dan wintquote:Op maandag 12 maart 2007 12:20 schreef Dwersdriever het volgende:
Geen India en geen Australië. Dan vind ik het verder wel goed.
Hoop persoonlijk op Zuid-Afrika - Engeland. Met laatstgenoemde als winnaar dankzij een century van Kevin Pietersen.
Tis uit Zuid-Afrika komen overwaaien hequote:Op maandag 12 maart 2007 17:45 schreef spruud het volgende:
Wel raar dat Nederland meedoet; verder zijn het allemaal Engeland gerelateerde landen (voormalige kolonies etc.).
En welke landen worden daardoor met name bevoordeeld, door deze omstandigheden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef dwerg het volgende:
De pitches zijn hard en droog. Weinig gras waarop de bal spin kan krijgen. Uitermate geschikt voor snelle bowlers die de bal laten swingen door gebruik te maken van de naad van de bal.
Dat kan niet, want ze zitten in dezelfde groep als Nederland en er kunnen maar twee teams doorgaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef dwerg het volgende:
De 'kenners' zijn het trouwens wel eens over de finale: dat wordt Australië tegen Zuid-Afrika.
De onderstaande pdf'jes van de Nederlandse cricketbond geven antwoord op veel vragen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:20 schreef cohen het volgende:
Jongens, ik heb dit topic wel geopend, maar heb niet zoveel verstand van cricket. Ik vind het wel erg boeiend. Maar kan iemand mij uitleggen wanneer je wint? Ok, als je meer runs hebt, maar wat betekende a.o. ookalweer? Heeft iemand duidelijk de puntentelling/regels op een rijtje? Misschien iets voor in de OP.
We zijn een buitenbeentje in cricket-land.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Reya het volgende:
Opvallend detail: Nederland is het enige deelnemende land dat geen voormalige Britse kolonie is.
Zonder te technisch te willen worden....Engeland is natuurlijk ook geen voormalige Britse koloniequote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Reya het volgende:
Opvallend detail: Nederland is het enige deelnemende land dat geen voormalige Britse kolonie is.
Is niet echt spanned voor zover ik het kan volgen/begrijpenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef kweek89 het volgende:
schotland Toss gewonnen en gaat fielden![]()
Sopcast-kanaal 20538 doet het bij mij primaquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:07 schreef kweek89 het volgende:
iemand al een streampje gevonden? ik doe enorm me best er 1 te vinden...
Als het blijft regenen, pakt Schotland vandaag een puntquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Sopcast-kanaal 20538 doet het bij mij prima![]()
Thanks, best goede streamquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:33 schreef kweek89 het volgende:
tip: kncb site heeft een stream staan!
125/7 erg leuke pot toch!
Wel grappig dat de bond zelf zo'n "illegale" link op hun website zetquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:49 schreef Vaud het volgende:
[..]
Thanks, best goede stream![]()
Afgelopen trouwens
Allemaal leuk en aardig hoor dat Bermuda met Leverock als cultheld, maar van zulke wedstrijden wordt toch niemand wat wijzer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef dwerg het volgende:
Bermuda was vroeg klaar: 78 a.o. in 24 overs tegen 321 voor 6 van Sri Lanka.
Ik heb eerlijk gezegd Nederland nooit zien spelen. Zuid-Afrika wel al vaak op tv gezien (daarzo). Maar ik neem aan dat het een afdroogpartij wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef cohen het volgende:
vandaag nederland! wat zijn de voorspellingen?
Ja een tie is gelijkspel (in punten gelijk). Dan heb je ook nog een draw (onbeslist) en dat is wanneer de dag afgelopen is voordat de wedstrijd beslist is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef cohen het volgende:
Is ierland tegen Zimbabwe een gelijkspel geworden?? begrijp ik dat nu goed??
De bookmakers hebben niet veel vertrouwen in Nederland. Wedden op winst voor Zuid-Afrika levert helemaal geen extra geld op, terwijl een zege van Oranje 21 keer je omzet oplevert (bij Bet365).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef cohen het volgende:
vandaag nederland! wat zijn de voorspellingen?
Ik wel hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:24 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De bookmakers hebben niet veel vertrouwen in Nederland.
Hoe laat begint het? En die link van die livestream van een paar dagen geleden http://www.imvite.com/stream.php?t=*6017B3FC163F903 van Sky Sports werkt niet meer. Zend Sky Sports niet 24/7 uit?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
Oh en Nederland begint waarschijnlijk een uurtje later vanwege regen, volgens cricinfo.
15:30 wordt het veld weer gekeurd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:42 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Hoe laat begint het? En die link van die livestream van een paar dagen geleden http://www.imvite.com/stream.php?t=*6017B3FC163F903 van Sky Sports werkt niet meer. Zend Sky Sports niet 24/7 uit?
http://www.livesportsonline.info/server/lso_channel_wm.htmquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
15:30 wordt het veld weer gekeurd.
En die stream is gewoon dood hoor, want Sky zendt nu gewoon uit.
Is deze ook dood?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Sopcast-kanaal 20538 doet het bij mij prima![]()
http://www.vaanamtv.com/VTV/Suntv/vaanamtv.phpquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:01 schreef Piet_Veerman het volgende:
Stelling pakt het wicket van De Villiers na 2 ballen.![]()
tamil TVquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
http://www.vaanamtv.com/VTV/Suntv/vaanamtv.php
Tamil TV werkt inderdaad. Wel mindere kwaliteit dan die link naar SkySports van van de week...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
http://www.vaanamtv.com/VTV/Suntv/vaanamtv.php
Ik heb jaren geleden eens een avondje in de pub gezeten met Reekers en twee Nieuw-Zeelander die bij onze club speelden. Die Reekers kan ongelooflijk doordrinken. Was een erg leuke avond.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef okee6 het volgende:
Reekers bowlen wordt flink geraakt
Allebeiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef cohen het volgende:
is zuid afrika beter in bowlen of batten?
haha, ja beter dan nederland. maar wat kunnen ze beter? is hun specialiteit bowlen of batten?quote:
Ik vang trouwens ook Afrikaans op. "Pasop vir daai bal" volgens mijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:36 schreef dwerg het volgende:
Smits net ook: 'kom maar, kom maar' naar een fielder. Handig, camera en microfoon in een stump.
Ze batten bijna tot nummer elf. Dus batten is het denk ik. Vorig jaar een waanzinnige wedstrijd tegen Australië met het bat. Shaun Pollock is echter ook een eng accurate bowler, en Ntini zal het iedereen moeilijk maken. Ze behoren tot de absolute favorieten voor de titel, dus er zitten niet veel zwakke plekken in de ploeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:35 schreef cohen het volgende:
[..]
haha, ja beter dan nederland. maar wat kunnen ze beter? is hun specialiteit bowlen of batten?
Dat is in principe toch wel hun beste bowler, toch? Of is dat Steyn?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:41 schreef dwerg het volgende:
Ntini doet vandaag niet mee.
Als Vaughan ook gaat, wordt het nog lastig om de resterende overs uit te batten. Engeland heeft juist wat nodig nu.quote:
Vaughan is al een tijdje weg hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als Vaughan ook gaat, wordt het nog lastig om de resterende overs uit te batten. Engeland heeft juist wat nodig nu.
Had ik even moeten refreshenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Vaughan is al een tijdje weg hoor.
Nixon en Plunkett aan bat nu.
Ntini is wel de beste. Ik heb hem in '98 gezien in Amstelveen, toen Nederland klop kreeg van ZA, toen begon hij net. Ik denk dat Hall, Pollock en Kallis vandaag de wickets gaan pakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:42 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat is in principe toch wel hun beste bowler, toch? Of is dat Steyn?
speelt engeland wel 50 overs?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:53 schreef okee6 het volgende:
Smith moet echt weg, hij krikt de score telkens omhoog. Engeland trouwens 145 runs na 40 overs.
Max 8 overs per bowler vandaag als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef okee6 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het aantal ballen dat een bowler kan/mag werpen?
Dankquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Max 8 overs per bowler vandaag als ik me niet vergis.
Bij Engeland - NZ gewoon 10.
Het ziet er daar niet echt uit als thee-weer. Meer ijsthee dan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:28 schreef okee6 het volgende:
Drinks break Drinken ze coladat is toch wel thee mag ik hopen
Je loopt een paar minuten voor. Hoe kijk jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:01 schreef Piet_Veerman het volgende:
Jippie, Gibbs is out.
Ik heb hier Sky via mijn schotel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:02 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je loopt een paar minuten voor. Hoe kijk jij?
Geluksvogelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik heb hier Sky via mijn schotel.![]()
En het volgende record: de meeste 6-en in een wedstrijd op het wkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:32 schreef dwerg het volgende:
En Boucher scoort de snelste fifty in de geschiedenis van het WK. Dit is best sneu. Misschien kunnen we maar beter stoppen met zeuren over de deelname van Bermuda aan dit WK.
Er is wel even goed ge-bowled, wat goede stops, maar als je me zou zeggen dat ze elkaar nog nooit gezien hebben, zou ik dat geloven. Wat een niveauquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:10 schreef Piet_Veerman het volgende:
Lekkere communicatie jongens!
Hmja. Maar er is een subtiel verschil tussen dik verliezen en vernederd worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:26 schreef cohen het volgende:
De doelstelling was van tevoren om te winnen van Schotland. Een dik verlies was ingecalculeerd.
het is nog niet gespeeld he :pquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hmja. Maar er is een subtiel verschil tussen dik verliezen en vernederd worden.
Omdat hij als eerste bowler op een WK zes zessen tegen kreeg in één over. Zie ook http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/cricket/6453331.stmquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:28 schreef cohen het volgende:
Ik heb ff een stukje gemist. Maar waarom gaat Daan van Bunge de geschiedenisboeken in?
Nou ik zie dat toch anders. Zuid Afrika is weliswaar wereldklasse, maar de manier waarop zou NOC*NSF te denken mogen geven. Cricket kan beter verboden worden als het zo wordt gespeeldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:26 schreef cohen het volgende:
De doelstelling was van tevoren om te winnen van Schotland. Een dik verlies was ingecalculeerd.
Ik vrees dat DAT het dus is. In het brein staat: "we zijn er tenminste" Dan ga je er op deze wijze af. Aan de gezichten valt af te lezen dat ze dit niet verwacht hadden. Dan heb je ook een gebrekkig voorstellingsvermogen. Niet zo handig als je aan een toernooi deel wilt nemen, waar profs spelen. Moet je de houding van de slagmensen nu eens zien, daar straalt niks vanaf. Ze genieten niet, ze staan te grienen met de staart tussen de benen. Lijkt me erg lastig om dan uberhaupt je eigen niveau te halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:35 schreef cohen het volgende:
Maar op zich is het toch al een prestatie dat Nederland op een WK is. Iedereen weet dat ze geen rol van betekenis kunnen gaan spelen. Alleen is het jammer dat ze er zo kansloos afgaan.
Inderdaad, wat ze nu moeten laten zien is 'fuck it, we staan hier, en zie ons maar eens uit te krijgen'. Afgelopen seizoen kregen we een keer 269 runs tegen, en vervolgens heb ik geopend met een instelling van 'dat totaal halen we nooit, maar ik zal hier verdomme eerst tien overs blijven staan'. Tot frustratie van hun openingsbowlers hadden we na 10 overs 14 runs, maar ik heb wel lekker staan batten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef okee6 het volgende:
Moet je de houding van de slagmensen nu eens zien, daar straalt niks vanaf. Ze genieten niet, ze staan te grienen met de staart tussen de benen. Lijkt me erg lastig om dan uberhaupt je eigen niveau te halen.
De laatste twee keer doet 'tie het er om. Dat is ook bowlen van niks.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Hier zijn de zes zessen van Gibbs te zien![]()
Ja, ik bedoel, het kan moeilijk een verrassing zijn dat je zoveel runs om de oren krijgt tegen Zuid-Afrika. Je kunt dan op zijn minst proberen de wedstrijd nog zo waardig mogelijk te houdenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef dwerg het volgende:
[..]
Inderdaad, wat ze nu moeten laten zien is 'fuck it, we staan hier, en zie ons maar eens uit te krijgen'. Afgelopen seizoen kregen we een keer 269 runs tegen, en vervolgens heb ik geopend met een instelling van 'dat totaal halen we nooit, maar ik zal hier verdomme eerst tien overs blijven staan'. Tot frustratie van hun openingsbowlers hadden we na 10 overs 14 runs, maar ik heb wel lekker staan batten.![]()
Kent iemand de coach eigenlijk? Want is die goed?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, het kan moeilijk een verrassing zijn dat je zoveel runs om de oren krijgt tegen Zuid-Afrika. Je kunt dan op zijn minst proberen de wedstrijd nog zo waardig mogelijk te houden
Dat zou dan Peter Cantrell moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Kent iemand de coach eigenlijk? Want is die goed?
Het enige wat hij de hele tijd riep vanaf de zijlijn was "Kom op Nederland, voor de volle 100%" en "Zet 'm op". Op het eerste gehoor lijkt het niet echt een tactisch brein.
Ze moeten een goede dag hebben, maar winnen van Schotland is de doelstelling. Beide andere opponenten zijn top level en vallen daarbuiten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Reya het volgende:
Hoe groot achten jullie overigens de kans dat Nederland nog punten pakt op dit WK. Australië is al net zo'n heilloze missie als Zuid-Afrika, maar zou er wellicht tegen Schotland nog wat mogelijk zijn?
Pas op je woordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:09 schreef Vaud het volgende:
[..]
![]()
Wel een trieste scoreKans dat Pakistan er snel uit ligt.
SA is toch wel wat anders dan Ierland, die Ieren hadden we kunnen hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Pas op je woordenNederland had ook 132
![]()
Volgens mij hoorde je de wicketkeeper.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Kent iemand de coach eigenlijk? Want is die goed?
Het enige wat hij de hele tijd riep vanaf de zijlijn was "Kom op Nederland, voor de volle 100%" en "Zet 'm op". Op het eerste gehoor lijkt het niet echt een tactisch brein.
Heb gisteren de samenvatting zitten kijken. Aan de ene kant een tikkeltje irritant dat het Ierland wel lukt om top te spelen tegen A-landen (tie tegen Zimbabwe, overwinning op Pakistan) aan de andere kant toch ook wel fijn om te zien dat de kleine landen niet voor niets meedoen aan dit toernooi.quote:
http://www.andy-robs.blogspot.com/quote:Op zondag 18 maart 2007 15:02 schreef kassenbouwer het volgende:
En heeft er iemand al een werkende stream gevonden voor Ned-Aus?
Die van vrijdag werken in ieder geval niet...
Oh..dit schokt écht. Vreselijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:27 schreef dwerg het volgende:
Pakistan coach Bob Woolmer dies.
Tering. Wat erg.![]()
Wat een afschuwelijke gebeurtenisquote:Op zondag 18 maart 2007 19:27 schreef dwerg het volgende:
Pakistan coach Bob Woolmer dies.
Tering. Wat erg.![]()
quote:Mir revealed that Woolmer suffered from a medical condition - but said it was too early to say whether it played a part in his death.
Over een kwartiertje is het vast afgelopen zo.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef okee6 het volgende:
Best een nette runrate overigens, alleen blijven we niet op het veld.
Het irriteert me toch wel een tikkeltje dat Canada en Ierland wel een fatsoenlijke indruk maken en Nederland langs de kortste weg naar de slachtbank wordt geleid.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:39 schreef kweek89 het volgende:
fielden was ondermaats, zoveel vangen laten vallen, belachelijk....
http://www.youtube.com/watch?v=DsOXZQUrMO0&mode=related&search=quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:41 schreef Piet_Veerman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NdA0UPhrfBk
Let ook op de huilende bowler.
En die commentator ook als ze Leverock optillen: "You can't pick him up, put him down!"
En als ze een hoopie gaan maken: "Please do not let Leverock get on top!"
In z'n eerste over ook nogquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:03 schreef ScudRaket het volgende:
Hij is 17, en het is zijn eerste wicket op een WK.
Sri Lanka maakt gehakt van Bangladesh. De sport heeft een enorme potentie in dat land, maar het heeft veel te vroeg de A-status gekregen. Ze zijn maar iets beter dan de andere 'minnows'quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:37 schreef dwerg het volgende:
Vandaag speelt Sri Lanka tegen Bangladesh en neemt Pakistan het op tegen Zimbabwe.
Wonen/Woonden ze eigenlijk ook wel in Nederland? Hebben ze überhaupt iets met Nederland, of is het vooral een manier om internationaal cricket te spelen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef kweek89 het volgende:
klopt...
Reekers - Nieuw Zeeland
Borren - Nieuw zeeland
Kashif - Pakistan
Raja - Pakistan
Szwarincky - Zuid-Africa
Ten Doeschate - Zuid-Africa
Kervezee- Namibia
Stelling - Zuid-Africa
over Bangladesh: Bangladesh is een stuk sterker dan onze geliefde Minnows, neem dat maar van mij aan, nederland wint niet van Engeland A, Bangladesh A win van Engeland A....
Reekers - Nieuw Zeeland - Nederlandse vader(eigenlijk gewoon reekers uitgesproken op z'n nederlands)quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:33 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wonen/Woonden ze eigenlijk ook wel in Nederland? Hebben ze überhaupt iets met Nederland, of is het vooral een manier om internationaal cricket te spelen?
Onderweg naar huis vanmiddag had ik BBC Radio Four aan staan op de autoradio. Op dat moment regende het even bij de wedstrijd tussen Sri Lanka en Bangladesh, waardoor Colin Croft en de Britse play-by-play-guy (Simon Mann denk ik) een beetje zaten te quizzen om de tijd te vullen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:21 schreef dwerg het volgende:
Alle spelers van Pakistan hebben runs gescoord, met 349 a.o. (!) als eindscore. Zestien zessen, de helft daarvan geslagen door Imran Nazir (160 runs). En de grote beer Inzamam loopt huilend van het veld.
Wel leuk, dat ze dan waarschijnlijk ook allemaal echt een band met ons land hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:41 schreef kweek89 het volgende:
geen zin in editen dus maar zo :
allemaal op Ten Doeschate na, wonen en werken in Nederland.
Nu er door de ICC vele miljoenen ingepompt zijn, begint het wat niveau te krijgen. Nederland was tot nog niet zo lang geleden grotendeels gelijkwaardig aan Bangladesh, zo niet beter.quote:over Bangladesh: Bangladesh is een stuk sterker dan onze geliefde Minnows, neem dat maar van mij aan, nederland wint niet van Engeland A, Bangladesh A win van Engeland A....
En dan het standaardgrapje dat Mike Gatting al langs is geweest op de restjes op te etenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:49 schreef dwerg het volgende:
Wat ik ook echt briljant vond bij die radioverslagen, zijn de cakes en andere dingen die de commentatoren uit het hele land krijgen en waar ze dan ook mensen voor bedanken: 'A lovely cake given to us bij Mrs. Penn from Watford'.
Ik was op dat moment in Ierland en dit was overal front-page news, David vs Goliath.quote:
van de meeste weet ik persoonlijk dat ze het heerlijk vinden in Nederland, veel meer te beleven, mooiere vrouwen(hun worden niet de mijne)quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:50 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Wel leuk, dat ze dan waarschijnlijk ook allemaal echt een band met ons land hebben.
om vervolgens te zien dat de coach van pakistan waarsch. vermoord isquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:56 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik was op dat moment in Ierland en dit was overal front-page news, David vs Goliath.
Samen met de 6 nations erbij (helaas op de valreep niet gewonnen) stond het land op z'n kop (hmmm Paddy's day hielp ook wel mee). Verhalen deden al de ronde om dit te gaan verfilmen, een Ierse versie van Cool Runnings, ho Ierland van Pakistan won.
Op het Ierse journaal beelden van het verbanden van spandoeken gericht aan de pakistaanse cricketers, rellen in de steden, doodsbedreigingen aan het adres van coach en spelers die binnen kwamen etc.
Echt supercool dat Ierland dit geflikt heeft!
"Downright ugly" noemen ze onze prestaties... Maar goed, wat betreft de poule hebben we het toch niet echt getroffen met de nr. 1 en 2 van de wereld erin?!?quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:49 schreef Dwersdriever het volgende:
De commentatoren bij de World Cup is vriendelijk gevraagd om de kleine landen niet te veel af te zeiken tijdens de World Cup. De Nederlandse spelers schijnen zich te schamen voor hun prestaties tot nu toe, zo schrijft The Australian.
http://www.theaustralian.(...)7798-5001505,00.html
Nederland heeft inderdaad bijzonder ongelukkig geloot. Maar gelukkig kan vandaag Schotland worden gekraakt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:06 schreef kassenbouwer het volgende:
"Downright ugly" noemen ze onze prestaties... Maar goed, wat betreft de poule hebben we het toch niet echt getroffen met de nr. 1 en 2 van de wereld erin?!?
Een Britse tabloid had vanmorgen hetzelfde verhaal, zo hoorde ik in het krantenoverzicht van de BBC. Volgens de co-schrijver van het boek klopt er echter niets van.quote:En in ZA staat er nu in de kranten:
Koerante in Jamaika sê Woolmer dalk (=misschien) verwurg Botten in z'n nek en gezicht zouden gebroken zijn en hij zou een boek over "wedstrydknoeiery" gaan uitgeven en gokkantoren zouden hem dan misschien ook een kopje kleiner hebben willen maken... Het verhaal wordt steeds vreemder...
Er wordt dan gekeken naar de netto runrate, maar ik heb echt geen idee hoe dat berekend wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:07 schreef Vaud het volgende:
Het wordt nu trouwens best spanned of India wel of niet doorgaat. Zou toch best een verrassing zijn als ze er (na Pakistan) ook uit zouden gaan.
Wat gebeurd er precies als er 3 teams op 4 punten komen? India heeft het goed gedaan tegen Bermuda, kijken ze dan ook naar deze score? Ze moeten de volgende wedstrijd dan nog wel winnen, wat waarschijnlijk niet makkelijk is tegen Sri Lanka. Bangladesh zal wel winnen van Bermuda.
Cricinfo is misschien wel de allerbeste website ooit. Niet alleen in het cricket maar überhauptquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:11 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Er wordt dan gekeken naar de netto runrate, maar ik heb echt geen idee hoe dat berekend wordt.![]()
Daar weet Dwersdriever vast meer over.
Het is de enige manier om nog een beetje de eer te redden. Je moet er niet aan denken dat ze weer klop krijgen. Of dat de wedstrijd verregent.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:40 schreef Dwersdriever het volgende:
Nederland heeft inderdaad bijzonder ongelukkig geloot. Maar gelukkig kan vandaag Schotland worden gekraakt.![]()
Thanksquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:21 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Cricinfo is misschien wel de allerbeste website ooit. Niet alleen in het cricket maar überhaupt![]()
Ze hebben dus ook het antwoord op deze vraag
En Haq nog wel. Da's een danger man die met harde klappen zijn doel bereikt. Het is niet het toernooi van Daan van Bunge...quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef Piet_Veerman het volgende:
Van Bunge laat een makkelijke catch glippen.
En nog eentje. Dit mag echt niet op dit niveau.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef Piet_Veerman het volgende:
Van Bunge laat een makkelijke catch glippen.
Dat getal hoorde ik ook noemen, maar ging dat niet over de wedstrijd van aanstaande zaterdag?quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:10 schreef okee6 het volgende:
10500 toeschouwers vandaag, dat zijn er meer dan bij menig voetbalduel in Nederland.
Verkochte kaarten danquote:Op donderdag 22 maart 2007 16:18 schreef Piet_Veerman het volgende:
Jonkman bowlt de 6e man uit.
Was nodig ook, want Schotland kwam aardig op stoom.
En er zitten echt geen 10.500 man op de tribune hoor vandaag.![]()
Verwacht ik van wel, maar ze zeiden dat er vandaag nog zo'n 150 kaarten over waren. Niet helemaal uitverkocht. Ze zitten er inderdaad niet. Ze hadden het over de toeschouwers in beeld en het veld. Het blijft een hoop, voor cricket op een eiland ver weg.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Dat getal hoorde ik ook noemen, maar ging dat niet over de wedstrijd van aanstaande zaterdag?
50, maar er zijn nog twee Schotse wickets over, dus dat halen ze niet. Of ze moeten onsterfelijk zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:36 schreef Reya het volgende:
Wat is het maximum aantal overs, eigenlijk? 40? 50?
Dit veld is uitstekend, droog met weinig gras, relatief kort dus gunstig voor batting. Het is aan Nederland kortom.quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:17 schreef Vaud het volgende:
We moeten niet te vroeg juichen. Soms zijn de velden nadelig voor bowling of batting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |