Allebeiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef cohen het volgende:
is zuid afrika beter in bowlen of batten?
haha, ja beter dan nederland. maar wat kunnen ze beter? is hun specialiteit bowlen of batten?quote:
Ik vang trouwens ook Afrikaans op. "Pasop vir daai bal" volgens mijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:36 schreef dwerg het volgende:
Smits net ook: 'kom maar, kom maar' naar een fielder. Handig, camera en microfoon in een stump.
Ze batten bijna tot nummer elf. Dus batten is het denk ik. Vorig jaar een waanzinnige wedstrijd tegen Australië met het bat. Shaun Pollock is echter ook een eng accurate bowler, en Ntini zal het iedereen moeilijk maken. Ze behoren tot de absolute favorieten voor de titel, dus er zitten niet veel zwakke plekken in de ploeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:35 schreef cohen het volgende:
[..]
haha, ja beter dan nederland. maar wat kunnen ze beter? is hun specialiteit bowlen of batten?
Dat is in principe toch wel hun beste bowler, toch? Of is dat Steyn?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:41 schreef dwerg het volgende:
Ntini doet vandaag niet mee.
Als Vaughan ook gaat, wordt het nog lastig om de resterende overs uit te batten. Engeland heeft juist wat nodig nu.quote:
Vaughan is al een tijdje weg hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als Vaughan ook gaat, wordt het nog lastig om de resterende overs uit te batten. Engeland heeft juist wat nodig nu.
Had ik even moeten refreshenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Vaughan is al een tijdje weg hoor.
Nixon en Plunkett aan bat nu.
Ntini is wel de beste. Ik heb hem in '98 gezien in Amstelveen, toen Nederland klop kreeg van ZA, toen begon hij net. Ik denk dat Hall, Pollock en Kallis vandaag de wickets gaan pakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:42 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat is in principe toch wel hun beste bowler, toch? Of is dat Steyn?
speelt engeland wel 50 overs?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:53 schreef okee6 het volgende:
Smith moet echt weg, hij krikt de score telkens omhoog. Engeland trouwens 145 runs na 40 overs.
Max 8 overs per bowler vandaag als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef okee6 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het aantal ballen dat een bowler kan/mag werpen?
Dankquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Max 8 overs per bowler vandaag als ik me niet vergis.
Bij Engeland - NZ gewoon 10.
Het ziet er daar niet echt uit als thee-weer. Meer ijsthee dan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:28 schreef okee6 het volgende:
Drinks break Drinken ze coladat is toch wel thee mag ik hopen
Je loopt een paar minuten voor. Hoe kijk jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:01 schreef Piet_Veerman het volgende:
Jippie, Gibbs is out.
Ik heb hier Sky via mijn schotel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:02 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je loopt een paar minuten voor. Hoe kijk jij?
Geluksvogelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik heb hier Sky via mijn schotel.![]()
En het volgende record: de meeste 6-en in een wedstrijd op het wkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:32 schreef dwerg het volgende:
En Boucher scoort de snelste fifty in de geschiedenis van het WK. Dit is best sneu. Misschien kunnen we maar beter stoppen met zeuren over de deelname van Bermuda aan dit WK.
Er is wel even goed ge-bowled, wat goede stops, maar als je me zou zeggen dat ze elkaar nog nooit gezien hebben, zou ik dat geloven. Wat een niveauquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:10 schreef Piet_Veerman het volgende:
Lekkere communicatie jongens!
Hmja. Maar er is een subtiel verschil tussen dik verliezen en vernederd worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:26 schreef cohen het volgende:
De doelstelling was van tevoren om te winnen van Schotland. Een dik verlies was ingecalculeerd.
het is nog niet gespeeld he :pquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hmja. Maar er is een subtiel verschil tussen dik verliezen en vernederd worden.
Omdat hij als eerste bowler op een WK zes zessen tegen kreeg in één over. Zie ook http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/cricket/6453331.stmquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:28 schreef cohen het volgende:
Ik heb ff een stukje gemist. Maar waarom gaat Daan van Bunge de geschiedenisboeken in?
Nou ik zie dat toch anders. Zuid Afrika is weliswaar wereldklasse, maar de manier waarop zou NOC*NSF te denken mogen geven. Cricket kan beter verboden worden als het zo wordt gespeeldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:26 schreef cohen het volgende:
De doelstelling was van tevoren om te winnen van Schotland. Een dik verlies was ingecalculeerd.
Ik vrees dat DAT het dus is. In het brein staat: "we zijn er tenminste" Dan ga je er op deze wijze af. Aan de gezichten valt af te lezen dat ze dit niet verwacht hadden. Dan heb je ook een gebrekkig voorstellingsvermogen. Niet zo handig als je aan een toernooi deel wilt nemen, waar profs spelen. Moet je de houding van de slagmensen nu eens zien, daar straalt niks vanaf. Ze genieten niet, ze staan te grienen met de staart tussen de benen. Lijkt me erg lastig om dan uberhaupt je eigen niveau te halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:35 schreef cohen het volgende:
Maar op zich is het toch al een prestatie dat Nederland op een WK is. Iedereen weet dat ze geen rol van betekenis kunnen gaan spelen. Alleen is het jammer dat ze er zo kansloos afgaan.
Inderdaad, wat ze nu moeten laten zien is 'fuck it, we staan hier, en zie ons maar eens uit te krijgen'. Afgelopen seizoen kregen we een keer 269 runs tegen, en vervolgens heb ik geopend met een instelling van 'dat totaal halen we nooit, maar ik zal hier verdomme eerst tien overs blijven staan'. Tot frustratie van hun openingsbowlers hadden we na 10 overs 14 runs, maar ik heb wel lekker staan batten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:41 schreef okee6 het volgende:
Moet je de houding van de slagmensen nu eens zien, daar straalt niks vanaf. Ze genieten niet, ze staan te grienen met de staart tussen de benen. Lijkt me erg lastig om dan uberhaupt je eigen niveau te halen.
De laatste twee keer doet 'tie het er om. Dat is ook bowlen van niks.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:19 schreef Dwersdriever het volgende:
Hier zijn de zes zessen van Gibbs te zien![]()
Ja, ik bedoel, het kan moeilijk een verrassing zijn dat je zoveel runs om de oren krijgt tegen Zuid-Afrika. Je kunt dan op zijn minst proberen de wedstrijd nog zo waardig mogelijk te houdenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:51 schreef dwerg het volgende:
[..]
Inderdaad, wat ze nu moeten laten zien is 'fuck it, we staan hier, en zie ons maar eens uit te krijgen'. Afgelopen seizoen kregen we een keer 269 runs tegen, en vervolgens heb ik geopend met een instelling van 'dat totaal halen we nooit, maar ik zal hier verdomme eerst tien overs blijven staan'. Tot frustratie van hun openingsbowlers hadden we na 10 overs 14 runs, maar ik heb wel lekker staan batten.![]()
Kent iemand de coach eigenlijk? Want is die goed?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, het kan moeilijk een verrassing zijn dat je zoveel runs om de oren krijgt tegen Zuid-Afrika. Je kunt dan op zijn minst proberen de wedstrijd nog zo waardig mogelijk te houden
Dat zou dan Peter Cantrell moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Kent iemand de coach eigenlijk? Want is die goed?
Het enige wat hij de hele tijd riep vanaf de zijlijn was "Kom op Nederland, voor de volle 100%" en "Zet 'm op". Op het eerste gehoor lijkt het niet echt een tactisch brein.
Ze moeten een goede dag hebben, maar winnen van Schotland is de doelstelling. Beide andere opponenten zijn top level en vallen daarbuiten.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:46 schreef Reya het volgende:
Hoe groot achten jullie overigens de kans dat Nederland nog punten pakt op dit WK. Australië is al net zo'n heilloze missie als Zuid-Afrika, maar zou er wellicht tegen Schotland nog wat mogelijk zijn?
Pas op je woordenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:09 schreef Vaud het volgende:
[..]
![]()
Wel een trieste scoreKans dat Pakistan er snel uit ligt.
SA is toch wel wat anders dan Ierland, die Ieren hadden we kunnen hebbenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
Pas op je woordenNederland had ook 132
![]()
Volgens mij hoorde je de wicketkeeper.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef kassenbouwer het volgende:
Kent iemand de coach eigenlijk? Want is die goed?
Het enige wat hij de hele tijd riep vanaf de zijlijn was "Kom op Nederland, voor de volle 100%" en "Zet 'm op". Op het eerste gehoor lijkt het niet echt een tactisch brein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |