Als je sec naar de namen kijkt zeker. Maar ze hebben de laatste 5 ODI's verloren (2x Engeland en 3x NZ). Toch wel zorgelijk hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef Leatherface het volgende:
Maar ik denk dat de Aussies toch wel verreweg de sterkste zijn. Met of zonder Shane Warne.
Serieus, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:31 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Als je sec naar de namen kijkt zeker. Maar ze hebben de laatste 5 ODI's verloren (2x Engeland en 3x NZ). Toch wel zorgelijk hoor.
Ik heb even snel wat in elkaar geknutseld, zie je PM. Kijk maar wat je er van gebruikt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef cohen het volgende:
als je me alle info PM't, zet ik het erop
Thanks.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik heb even snel wat in elkaar geknutseld, zie je PM. Kijk maar wat je er van gebruikt.
Sjeezus, wat een fanatisme.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:38 schreef tong80 het volgende:
Las dat een west-Indiër een advertentie had geplaats waar ie een nier aanbood. Hij wilde een kaartje kunnen kopen, maar is straatarm.
Ongelooflijk dat er nog verloren is.quote:
Ik hoop dan dat Makhaya Ntini die Pietersen er snel uitbowlt en dat Zuid-Afrika dan wintquote:Op maandag 12 maart 2007 12:20 schreef Dwersdriever het volgende:
Geen India en geen Australië. Dan vind ik het verder wel goed.
Hoop persoonlijk op Zuid-Afrika - Engeland. Met laatstgenoemde als winnaar dankzij een century van Kevin Pietersen.
Tis uit Zuid-Afrika komen overwaaien hequote:Op maandag 12 maart 2007 17:45 schreef spruud het volgende:
Wel raar dat Nederland meedoet; verder zijn het allemaal Engeland gerelateerde landen (voormalige kolonies etc.).
En welke landen worden daardoor met name bevoordeeld, door deze omstandigheden?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:49 schreef dwerg het volgende:
De pitches zijn hard en droog. Weinig gras waarop de bal spin kan krijgen. Uitermate geschikt voor snelle bowlers die de bal laten swingen door gebruik te maken van de naad van de bal.
Dat kan niet, want ze zitten in dezelfde groep als Nederland en er kunnen maar twee teams doorgaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:21 schreef dwerg het volgende:
De 'kenners' zijn het trouwens wel eens over de finale: dat wordt Australië tegen Zuid-Afrika.
De onderstaande pdf'jes van de Nederlandse cricketbond geven antwoord op veel vragen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:20 schreef cohen het volgende:
Jongens, ik heb dit topic wel geopend, maar heb niet zoveel verstand van cricket. Ik vind het wel erg boeiend. Maar kan iemand mij uitleggen wanneer je wint? Ok, als je meer runs hebt, maar wat betekende a.o. ookalweer? Heeft iemand duidelijk de puntentelling/regels op een rijtje? Misschien iets voor in de OP.
We zijn een buitenbeentje in cricket-land.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Reya het volgende:
Opvallend detail: Nederland is het enige deelnemende land dat geen voormalige Britse kolonie is.
Zonder te technisch te willen worden....Engeland is natuurlijk ook geen voormalige Britse koloniequote:Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Reya het volgende:
Opvallend detail: Nederland is het enige deelnemende land dat geen voormalige Britse kolonie is.
Is niet echt spanned voor zover ik het kan volgen/begrijpenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:24 schreef kweek89 het volgende:
schotland Toss gewonnen en gaat fielden![]()
Sopcast-kanaal 20538 doet het bij mij primaquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:07 schreef kweek89 het volgende:
iemand al een streampje gevonden? ik doe enorm me best er 1 te vinden...
Als het blijft regenen, pakt Schotland vandaag een puntquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Sopcast-kanaal 20538 doet het bij mij prima![]()
Thanks, best goede streamquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:33 schreef kweek89 het volgende:
tip: kncb site heeft een stream staan!
125/7 erg leuke pot toch!
Wel grappig dat de bond zelf zo'n "illegale" link op hun website zetquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:49 schreef Vaud het volgende:
[..]
Thanks, best goede stream![]()
Afgelopen trouwens
Allemaal leuk en aardig hoor dat Bermuda met Leverock als cultheld, maar van zulke wedstrijden wordt toch niemand wat wijzer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef dwerg het volgende:
Bermuda was vroeg klaar: 78 a.o. in 24 overs tegen 321 voor 6 van Sri Lanka.
Ik heb eerlijk gezegd Nederland nooit zien spelen. Zuid-Afrika wel al vaak op tv gezien (daarzo). Maar ik neem aan dat het een afdroogpartij wordt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef cohen het volgende:
vandaag nederland! wat zijn de voorspellingen?
Ja een tie is gelijkspel (in punten gelijk). Dan heb je ook nog een draw (onbeslist) en dat is wanneer de dag afgelopen is voordat de wedstrijd beslist is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:53 schreef cohen het volgende:
Is ierland tegen Zimbabwe een gelijkspel geworden?? begrijp ik dat nu goed??
De bookmakers hebben niet veel vertrouwen in Nederland. Wedden op winst voor Zuid-Afrika levert helemaal geen extra geld op, terwijl een zege van Oranje 21 keer je omzet oplevert (bij Bet365).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:50 schreef cohen het volgende:
vandaag nederland! wat zijn de voorspellingen?
Ik wel hoor!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:24 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De bookmakers hebben niet veel vertrouwen in Nederland.
Hoe laat begint het? En die link van die livestream van een paar dagen geleden http://www.imvite.com/stream.php?t=*6017B3FC163F903 van Sky Sports werkt niet meer. Zend Sky Sports niet 24/7 uit?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:38 schreef Piet_Veerman het volgende:
Oh en Nederland begint waarschijnlijk een uurtje later vanwege regen, volgens cricinfo.
15:30 wordt het veld weer gekeurd.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:42 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Hoe laat begint het? En die link van die livestream van een paar dagen geleden http://www.imvite.com/stream.php?t=*6017B3FC163F903 van Sky Sports werkt niet meer. Zend Sky Sports niet 24/7 uit?
http://www.livesportsonline.info/server/lso_channel_wm.htmquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
15:30 wordt het veld weer gekeurd.
En die stream is gewoon dood hoor, want Sky zendt nu gewoon uit.
Is deze ook dood?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Sopcast-kanaal 20538 doet het bij mij prima![]()
http://www.vaanamtv.com/VTV/Suntv/vaanamtv.phpquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:01 schreef Piet_Veerman het volgende:
Stelling pakt het wicket van De Villiers na 2 ballen.![]()
tamil TVquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
http://www.vaanamtv.com/VTV/Suntv/vaanamtv.php
Tamil TV werkt inderdaad. Wel mindere kwaliteit dan die link naar SkySports van van de week...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:11 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
http://www.vaanamtv.com/VTV/Suntv/vaanamtv.php
Ik heb jaren geleden eens een avondje in de pub gezeten met Reekers en twee Nieuw-Zeelander die bij onze club speelden. Die Reekers kan ongelooflijk doordrinken. Was een erg leuke avond.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:25 schreef okee6 het volgende:
Reekers bowlen wordt flink geraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |