Allebeiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef cohen het volgende:
is zuid afrika beter in bowlen of batten?
haha, ja beter dan nederland. maar wat kunnen ze beter? is hun specialiteit bowlen of batten?quote:
Ik vang trouwens ook Afrikaans op. "Pasop vir daai bal" volgens mijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:36 schreef dwerg het volgende:
Smits net ook: 'kom maar, kom maar' naar een fielder. Handig, camera en microfoon in een stump.
Ze batten bijna tot nummer elf. Dus batten is het denk ik. Vorig jaar een waanzinnige wedstrijd tegen Australië met het bat. Shaun Pollock is echter ook een eng accurate bowler, en Ntini zal het iedereen moeilijk maken. Ze behoren tot de absolute favorieten voor de titel, dus er zitten niet veel zwakke plekken in de ploeg.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:35 schreef cohen het volgende:
[..]
haha, ja beter dan nederland. maar wat kunnen ze beter? is hun specialiteit bowlen of batten?
Dat is in principe toch wel hun beste bowler, toch? Of is dat Steyn?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:41 schreef dwerg het volgende:
Ntini doet vandaag niet mee.
Als Vaughan ook gaat, wordt het nog lastig om de resterende overs uit te batten. Engeland heeft juist wat nodig nu.quote:
Vaughan is al een tijdje weg hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:46 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als Vaughan ook gaat, wordt het nog lastig om de resterende overs uit te batten. Engeland heeft juist wat nodig nu.
Had ik even moeten refreshenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:47 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Vaughan is al een tijdje weg hoor.
Nixon en Plunkett aan bat nu.
Ntini is wel de beste. Ik heb hem in '98 gezien in Amstelveen, toen Nederland klop kreeg van ZA, toen begon hij net. Ik denk dat Hall, Pollock en Kallis vandaag de wickets gaan pakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:42 schreef kassenbouwer het volgende:
Dat is in principe toch wel hun beste bowler, toch? Of is dat Steyn?
speelt engeland wel 50 overs?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:53 schreef okee6 het volgende:
Smith moet echt weg, hij krikt de score telkens omhoog. Engeland trouwens 145 runs na 40 overs.
Max 8 overs per bowler vandaag als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:06 schreef okee6 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het aantal ballen dat een bowler kan/mag werpen?
Dankquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Max 8 overs per bowler vandaag als ik me niet vergis.
Bij Engeland - NZ gewoon 10.
Het ziet er daar niet echt uit als thee-weer. Meer ijsthee dan...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:28 schreef okee6 het volgende:
Drinks break Drinken ze coladat is toch wel thee mag ik hopen
Je loopt een paar minuten voor. Hoe kijk jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:01 schreef Piet_Veerman het volgende:
Jippie, Gibbs is out.
Ik heb hier Sky via mijn schotel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:02 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je loopt een paar minuten voor. Hoe kijk jij?
Geluksvogelquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:02 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Ik heb hier Sky via mijn schotel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |