ja en zetten ze de nieuwe show met Tiesto lekker gelijk met Armin bij slamFMquote:
Dat wordt dan maar de podcast downloadenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en zetten ze de nieuwe show met Tiesto lekker gelijk met Armin bij slamFM
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha jij bent dus man die ik 2 wolken verderop zie
Ik ben het in ieder geval nietquote:
Nait soezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:35 schreef SCH het volgende:
Heerlijk gewandeld, gelunched.
Zometeen een enge behandeling aan een kies
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je van Clauw nu al verplicht Grunnings praten?![]()
nee hoor, hier begint het er ook al op te lijkenquote:
Hier hebben we gelukkig geen gras. Alleen maar stenen en wat planten aan de zijkantquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gras hier moet ook eens gebeuren.
aaii.... dan gaat de hooikoorst periode binnenkort ook beginnen.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, hier begint het er ook al op te lijken
Ik merk hetquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik doe wat mijn baas zegt. Rustig aan beginnen
die is al dik een maand bezigquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaii.... dan gaat de hooikoorst periode binnenkort ook beginnen.....
Wees blij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef Bos81 het volgende:
Hier hebben we gelukkig geen gras. Alleen maar stenen en wat planten aan de zijkant
ik heb het geluk dat ik last krijg bij de eerste bomen die uitschieten en ook bij zo ongeveer het laatste wat nog voor de winter bloeit........ Maar vooral het voorjaar is ergquote:
gras is mooi en koeltquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wees blij.
Het is geen erg mooi grasveldje, en best veel gedoe.
Ik heb ook altijd last van de bomen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het geluk dat ik last krijg bij de eerste bomen die uitschieten en ook bij zo ongeveer het laatste wat nog voor de winter bloeit........ Maar vooral het voorjaar is erg
Wat zie jij er anders uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die is al blij dat Clau er weer is, doet ze het rustig aan dan werkt ze nog voor drie!
ik heb oogdruppels en neusspray. Pillen en alcohol ben ik nooit zo'n fan van dus daar ben ik maar mee gestopt en ik riem het net met die spray en druppels.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van de bomen...
De pillen moet ik ook maar eens gaan halen ...
Same here, maar in de zomer valt het bij mij altijd mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het geluk dat ik last krijg bij de eerste bomen die uitschieten en ook bij zo ongeveer het laatste wat nog voor de winter bloeit........ Maar vooral het voorjaar is erg
Hmm ga daar ook maar eens naar vragen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb oogdruppels en neusspray. Pillen en alcohol ben ik nooit zo'n fan van dus daar ben ik maar mee gestopt en ik riem het net met die spray en druppels.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef rubbereend het volgende:
alcohol ben ik nooit zo'n fan van dus daar ben ik maar mee gestopt
klopt ja stond laatst een stuk over in de krant!quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:41 schreef clauwheee het volgende:
Er zijn nu toch ook nieuwe? Zei mn zus.
Dat is jammer inderdaad dat ze die weg hebben gehaaldquote:
inderdaad, alcohol is vies!quote:
Zal een foutje zijn zeker?quote:
Tuurlijk, wel moet je iedereen een drankje geven om het goed te maken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Helemaal vergeten Hools te noemen
Ik wist dat ik iets zou gaan vergeten.
Vergeven jullie het me ?
Niet helemaal strakblauw, maar wel een paar oerhollandse stapelwolkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:56 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaa het is lekker hè Gollem!![]()
Strakblauwe lucht
Lekker.quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:10 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
Wat een prachtig weer, ik krijg zin in het voorjaar en de zomer.
Net een stuk met Justin gefietst.
En staks mogen we weer naar de zwemles
Ja oké, maar na al die regen hier, is zo´n dagje extra lekker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is inderdaad verrassend zonnig. Hoewel dat wel vaker is geweest deze tijd van het jaar.
Veel plezier dan dadelijk bij het zwemmen
Waar zijn al je awarduitingen? Je hebt er tenslotte ook weer één bij, of is dat bescheidenheid.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef clauwheee het volgende:
Wat zie je er fleurig uit Knijn!
Biertijd ook, maar dat is het altijd natuurlijkquote:
Ik heb er eentje bij?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waar zijn al je awarduitingen? Je hebt er tenslotte ook weer één bij, of is dat bescheidenheid.
ehh verkeerde quote ik bedoelde vaduzquote:
Mijn avondeten zit er ook al in. Ik moet ook zo weg en kom pas rond 21.00 uur weer thuis.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat zal wel gaan lukken. We moeten zo dus al eten, da´s minder
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ehh verkeerde quote ik bedoelde vaduz![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef DIGGER het volgende:
Collega is een week in het buitenland voor zaken, en heeft dus zijn afwezigheidsassistent aanstaan.
"Due to a businesstrip, I'll be out of the office until 12-03-07"
Komt er een mail binnen van een Amerikaan die wat problemen met e.e.a. had en die dus direct die melding automatisch terugontvangt.
5 minuten later een enorm pissige mail "What the fuck, why in the hell are you out so long? Will you REALLY be out of the office until December??!!"![]()
![]()
![]()
Nou, bij ons zit er wel een erg leuke vader bij hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:27 schreef Bluezz het volgende:
Die kinder-zwemlessen, dat zweten in die kleine ruimtes, die gillende krijsende kinderen, dat domme gezwets van die moeders, dat aankleden, nooit eens een leuke vader ertussen, pfffff ik ben zo blij dat dit soort dingen achter me ligt
heerlijk inderdaad! net met Axel naar de fietsenmaker gelopen, en op de fiets weer terug. volgens mij had ik hem iets te warm aangekleedquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:10 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
Wat een prachtig weer, ik krijg zin in het voorjaar en de zomer.
Net een stuk met Justin gefietst.
En staks mogen we weer naar de zwemles
Hahaha, altijd zo'n geklooi met die datumnotatie van Amerikanenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef DIGGER het volgende:
Collega is een week in het buitenland voor zaken, en heeft dus zijn afwezigheidsassistent aanstaan.
Komt er een mail binnen van een Amerikaan die wat problemen met e.e.a. had en die dus direct die melding automatisch terugontvangt.
5 minuten later een enorm pissige mail "What the fuck, why in the hell are you out so long? Will you REALLY be out of the office until December??!!"![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef DIGGER het volgende:
![]()
![]()
Al zenuwachtig?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef Bos81 het volgende:
BIj welke supermarkt BOrisz. Dan kan ik mezelf alvast trakteren voor over 7 dagen.
Niet voor over 7 dagen. Wel voor de loting van morgen.quote:
Je was liever een jaar jonger geworden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet voor over 7 dagen. Wel voor de loting van morgen.
Het is maar een verjaardag. Dat is voor mij niks bijzonders. Ik heb er eigenlijk meer een hekel aan, dat ik het leuk vind.
Daar ga je voorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vind het leuk om Justin te zien zwemmen, maar de rest kan me ook gestolen worden.
Nee hoor. Ik word alweer 21 net als de jaren hiervoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:03 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je was liever een jaar jonger geworden?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik word alweer 21 net als de jaren hiervoor.
Je bent toch geen wijfquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
de dekamarkt, dat is een noord-hollands bedrijf geloof ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef Bos81 het volgende:
BIj welke supermarkt BOrisz. Dan kan ik mezelf alvast trakteren voor over 7 dagen.
jou zien zwemmen lijkt me ook leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou, bij ons zit er wel een erg leuke vader bij hoor![]()
Maar verder heb je volkomen gelijk Bluezz.
Ik vind het leuk om Justin te zien zwemmen, maar de rest kan me ook gestolen worden.
Boerenkoolquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:36 schreef tong80 het volgende:
Wat zal ik straks eten Spinazie of Boerenkool ?
spinaziequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:36 schreef tong80 het volgende:
Wat zal ik straks eten Spinazie of Boerenkool ?
Eeuwig 21.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wil ik gezonder gaan leven komt ie met Kebabquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef Suijk het volgende:
Kebab.
hier staat boerenkool op het programma, dus doe gezellig mee Tongquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Bij de Boerenkool zit een rookworst bij de Spinazie een gehaktbal.
gehaktballen van mamsquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Bij de Boerenkool zit een rookworst bij de Spinazie een gehaktbal.
Doe je er een stukje tomaat bij!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wil ik gezonder gaan leven komt ie met Kebab
Ik lust geen tomaatquote:
tuurlijk kan dat welquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lust geen tomaat
Ben gek op champignons die bak ik erbij.Of hoort dat niet bij bladgroenten ?
Het gaat er toch om wat jij lekker vindt?quote:
Ok Kebab vanavondquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij lekker vindt?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jou zien zwemmen lijkt me ook leuk![]()
Jup. Heb een half jaar in t distributiecentrum gewerktquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
de dekamarkt, dat is een noord-hollands bedrijf geloof ik![]()
edit zit ook in Fryslan, Flevoland, Gelderland, Drenthe en Overijssel![]()
Dit soort vragen stel je maar op MSNquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Het gaat er toch om wat jij lekker vindt?
Alweer! Amsterdam wordt toch met de dag veiligerquote:
quote:
Ja. Ik zorg gewoon dat ik niet op de onveilige plekken in Amsterdam kom!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alweer! Amsterdam wordt toch met de dag veiliger
Daar hoef ik niet voor te bukken hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:13 schreef Suijk het volgende:
Jij bukt gewoon, dan ziet niemand je meer.
Kom je ook regelmatig in de Bijlmer dan? Daar werk ik namelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:17 schreef Suijk het volgende:
Ik zie me jou helemaal voor me, met een te lange broek waarvan de pijpen over je schoenen hangen, je mouwen over je handen en een pet tot op je neus. En je riem met dat pistool zakt steeds naar beneden.
Ik kom wel regelmatig in Amsterdam, dus dan let ik op of ik zo iemand zie. Nog niet gespot trouwens.
Ik zal de zuidtangent is nemenquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom je ook regelmatig in de Bijlmer dan? Daar werk ik namelijk.
Het beeld dat je van me hebt klopt wel hoor![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:17 schreef Suijk het volgende:
Ik zie me jou helemaal voor me, met een te lange broek waarvan de pijpen over je schoenen hangen, je mouwen over je handen en een pet tot op je neus. En je riem met dat pistool zakt steeds naar beneden.
Ik kom wel regelmatig in Amsterdam, dus dan let ik op of ik zo iemand zie. Nog niet gespot trouwens.
Station Bijlmer hoort weer net niet bij mijn gebiedquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:19 schreef Suijk het volgende:
Gisteren was ik nog in de Bijlmer. Toen kwam er trouwens een agent op een fiets voorbij, onder dat station door. Wat een teringzooi is het daar, vooral met de regen.
Ja, ik word er doodziek van daar, iedere week weer een andere route door de bagger. Ik moest in de dreeftoren zijn, dat is net aan de andere kant dan waar de politie meer gewenst is zeg maar. En soms ook bij het ROC.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Station Bijlmer hoort weer net niet bij mijn gebied
Maar het is idd daar een zooi
Leuk gebiedje idd..quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ik word er doodziek van daar, iedere week weer een andere route door de bagger. Ik moest in de dreeftoren zijn, dat is net aan de andere kant dan waar de politie meer gewenst is zeg maar. En soms ook bij het ROC.
Ik zal je een keer door dat smerige utregt heenslaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:23 schreef VoreG het volgende:
Amsterdam is dan ook gewoon een kutstad
waar is hier?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Sjimz?
Wat is de reden dat ik ineens 20x zoveel politie hier op de straten zie.
Zullen wel veel studenten aan de Linnaeusstraat zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Amsterdam, bij het Amstel station zie ik er ineens 100x zoveel als 2 maanden geleden bijv![]()
Hmm ok, zag er laatst 10 in 1 minuut toen ik bij het Amstel fietstequote:Op donderdag 8 maart 2007 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen wel veel studenten aan de Linnaeusstraat zijn
Kan ook gewoon een speciaal openbaar vervoer team zijn. Die lopen dan in een team de hele dag rond het station.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm ok, zag er laatst 10 in 1 minuut toen ik bij het Amstel fietste![]()
Hmm, zag er meer uit als Politie, met fietsen etcquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan ook gewoon een speciaal openbaar vervoer team zijn. Die lopen dan in een team de hele dag rond het station.
Zekerquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Sven Kramer.
Wereldrecord vanavond?
Ireen gaat ook een wereldrecord rijden!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Sven Kramer.
Wereldrecord vanavond?
dames 1.500 zijn maar 10 ritten, Wüst in de voorlaatstequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
Welke afstand moeten ze?
Ik switch gewoon continu.
Vanavond 1500 meter vrouwen en 5000 meter mannen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:13 schreef VoreG het volgende:
Welke afstand moeten ze?
Ik switch gewoon continu.
Welke is eerst?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond 1500 meter vrouwen en 5000 meter mannen.
damesquote:
Dames eerst.quote:
Klootvioolquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
He, je bent geen grijze tyfuslul meer, of wat had je al tagje golfer?
Ja, ze hebben zomaar mijn kleurtje en tagje weggehaald.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef Suijk het volgende:
He, je bent geen grijze tyfuslul meer, of wat had je als tagje golfer?
Hey Lulquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:24 schreef RayMania het volgende:
* RayMania groet Hools.
AZ, WK Schaatsen.
Flikker opquote:
Ik stuurde een keer (was in mei 2005 volgens mij) iemand een mailtje en toen kreeg ik ook een afwezigheidsassistent:quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:35 schreef DIGGER het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Suijk het volgende:
Waar zou Dirk Scheringa naar kijken? Ik zie nu een Amerikaanse schaatster met heel groot DSB bank op haar dijbeen en zometeen gaan zijn Alkmaarse jongens ook de wei in.
Amsterdamquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef Suijk het volgende:
Waar zou Dirk Scheringa naar kijken?
Jij bent in een kleurige bui! De lente in je bol?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voetbal, verder de belangrijkste schaatsritten.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef Messenga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=X09oGdIM6FU
Meesterlijk
de hockeysters van Den Bosch bedoel je?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:54 schreef pascalheister het volgende:
er is toch maar één Nederlandse club die heerst in Europa
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de hockeysters van Den Bosch bedoel je?
quote:1. Welke pokervariant wordt momenteel gespeeld tijdens de meeste belangrijke pokerwedstrijden, zoals de World Poker Tour?
1. Seven Card Stud
2. Omaha Hold'em
3. Texas Hold'em
4. Five Card Stud
2. Welke van onderstaande is een bekende Nederlandse pokerspeler?
1. Chris Moneymaker
2. Doyle Brunson
3. Marcel Luske
4. Dave "The Devilfish" Ulliott
3. Waar of niet? Als twee spelers dezelfde winnende hoogste vijf kaarten hebben, wordt naar de zesde kaart gekeken om de winnaar te bepalen.
1. Waar
2. Onwaar
4. Welke speler uit onderstaande lijst heeft 10 armbanden gewonnen?
1. Johnny Chan
2. Phil Ivey
3. Noah Boeken
4. Chris "Jesus" Ferguson
5. Hoe noemen we bij Texax Hold’em de fase in het spel waarbij de eerste drie kaarten worden gedeeld?
1. Turn
2. Flop
3. River
4. Fold
6. Wat is de hoogst scorende hand bij poker?
1. Straight
2. Two Pair
3. Full house
4. Royal flush
7. Waar of niet? De persoon links van de dealer moet de kleine blind betalen en de persoon die daarna aan de beurt is de grote blind.
1. Waar
2. Onwaar
8. Welke is de laagste van de hieronder genoemde handen?
1. One Pair
2. Hoogste kaart
3. Flush
4. Straight
9. Hoe heet het wanneer iemand alle pokerchips in de pot doet?
1. Full bet
2. All in
3. Maximuminzet
4. Rood gaan
10. Welke positie aan de pokertafel is het gunstigst bij Texas Hold’em?
1. Direct na de blinds
2. In het midden van de tafel
3. Direct voor de blinds
4. Als je zelf de kleine blind bent
Ik snap er niks van, en ik denk ook niet dat ik er ooit iets van ga snappen/het leuk ga vindenquote:
Dan heb je er een hoop op!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:30 schreef tong80 het volgende:
Boerenkool was lekker. De balgehakt ging erin als een doelpunt bij AZ.
de basis is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, en ik denk ook niet dat ik er ooit iets van ga snappen/het leuk ga vinden
Wel voor mij. Ik haal alle flushs en wat voor slagen je ook hebt. Door elkaarquote:
4. Welke speler uit onderstaande lijst heeft 10 armbanden gewonnen?quote:
doe eens gokkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
4. Welke speler uit onderstaande lijst heeft 10 armbanden gewonnen?
1. Johnny Chan
2. Phil Ivey
3. Noah Boeken
4. Chris "Jesus" Ferguson
Wie dan?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Biertje voor Borisz
![]()
Bovenstaande zin is overigens ook grammaticaal niet helemaal correct.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef VoreG het volgende:
Nee niks biertje voor Borisz. Die zin is namelijk geen goed Nederlands.
Gaan we nu op elke slak zout leggen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bovenstaande zin is overigens ook grammaticaal niet helemaal correct.
Krijg je daar een natte onderbroek van?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gaan we nu op elke slak zout leggen?
Oh ja, collectebussen die zwaar zijn.
Eerder op ieder korreltje zout een slak.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gaan we nu op elke slak zout leggen?
Oh ja, collectebussen die zwaar zijn.
Die was gereserveerd voor een ander team. (Die moesten dinsdag in de zeikregen lopen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Krijg je daar een natte onderbroek van?
Dan ben je wel eventjes bezig zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eerder op ieder korreltje zout een slak.
Ik weet hetquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan ben je wel eventjes bezig zeg.
Je hebt je levensdoel gevonden?quote:
Wie weetquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je hebt je levensdoel gevonden?
bezigheidstherapiequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan ben je wel eventjes bezig zeg.
Jouw complete baan dus?quote:
Nee dat is waar. Ik was me een ongeluk aan onderbroeken pv3.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En niet iedereen is zoals jij bent hè.
Ah mooi. Anders waren er helemaal geen kampen meer in dgk. Kan die Jaap er dan niet uit? Het enige wat hij toevoegt zijn kilo's overtollig vet.quote:
Calgon, tegen kalk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ik was me een ongeluk aan onderbroeken pv3.
Er is niks mis met die zin. Behalve dat er een komma moest staan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bovenstaande zin is overigens ook grammaticaal niet helemaal correct.
Daar duidde ik natuurlijk ook op.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is niks mis met die zin. Behalve dat er een komma moest staan.
AZ viel tegen zeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laten we het er niet meer over hebben.
Je kunt beter LOI Nederlands doen Rubberquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:26 schreef rubbereend het volgende:ik wordt alleen maar genaaid vanavond om grote potten op de river, steeds een split pot
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt beter LOI Nederlands doen Rubber
Straks weer even zappen tussen schaatsen en Ned2 waar een docu is over vrouwen die van alles laten verbouwen, tot en met de schaamlippen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef tong80 het volgende:
Zelden zo gezapt schaatsen voetbal en Huub blijft
Gisteren was er een voorstukje bij De Wereld Draait Door. Hoewel het me wel boeiend leek, ga ik niet kijken. Lekker fokken met een biertje en een muziekje op de achtergrond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Straks weer even zappen tussen schaatsen en Ned2 waar een docu is over vrouwen die van alles laten verbouwen, tot en met de schaamlippen.
Hmm, klinkt bekend, behalve het biertje dan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gisteren was er een voorstukje bij De Wereld Draait Door. Hoewel het me wel boeiend leek, ga ik niet kijken. Lekker fokken met een biertje en een muziekje op de achtergrond.
Later vanavond weer wel nog even een afleveringetje er door heen gooien.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:30 schreef pascalheister het volgende:
en je gaat zeker weer naar de Soprano's kijken golfer?
Ja, gezien.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Gisteren was er een voorstukje bij De Wereld Draait Door.
Okeequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hmm, klinkt bekend, behalve het biertje dan.
Oh, nog niet verzonden, stond nog open in een tab, maar vergeten om op versturen te klikken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
ik wacht op een "antwoord" op mijn PM
OKee, Ik zie hem inmiddelsquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh, nog niet verzonden, stond nog open in een tab, maar vergeten om op versturen te klikken.
je hebt beide oren nog?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedenavond!
Net terug van de kapper...
maar je bent wel wat haar kwijt neem ik aanquote:
1cm ongeveerquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar je bent wel wat haar kwijt neem ik aan
Ik zou dan kaal zijnquote:
Hey, ik ga zaterdag waarschijnlijk naar carrièrebeursquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:01 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug uit Amsterdam
Beurs voorbereid .. bestelde tafels, stoelen en balie niet geleverdnu maar hopen dat die morgen voor het begin van de beurs komen ... ophangsystemen werken niet super ....
Enige wat nog meeviel was de soundcheck van Tiesto op de achtergrond
Doe maar een biertje
Ik zou dan haar tot over mijn oren hebbenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, ik ga zaterdag waarschijnlijk naar carrièrebeurs.
Zolang is het bij mij (nog) nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan moet er bij mij nog ongeveer 15cm af...
Gezellig, naar wat moet ik uitkijken?quote:
Naar een rood harige met een Utregs accentquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gezellig, naar wat moet ik uitkijken?. Naar een grote misselijke vent die zijn gal spuwt?
.
en dan toch wel één hele cm er vanafquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dan moet er bij mij nog ongeveer 15cm af...
Nou vooruit, anderhalf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
en dan toch wel één hele cm er vanaf
Doe maar luxe.quote:
Thanks. Vond het tijd voor een nieuwe Toni, de oude was al van voor het wk. Vond het een gave foto!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie avatar DD.
Vanavond met twee vrienden gepokerd, met de tv op de achtergrond aan, heb ze er allebei afgeveegd.![]()
Stand 397 werkt beter denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar een rood harige met een Utregs accent
Ben ik met je eens, deze springt er goed uit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Thanks. Vond het tijd voor een nieuwe Toni, de oude was al van voor het wk. Vond het een gave foto!
Die van jou vind ik dit keer wat minderquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, deze springt er goed uit.
Hij is dan ook geen Bosschenaar, dat scheelt!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die van jou vind ik dit keer wat minder![]()
Oei, heb ik ook zin in. Waar ga je heen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Heerlijk. Ben weer een keer oprecht vrolijk. Vanavond ook nog ff op stap![]()
Maar dat is logisch!quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen Bosschenaar, dat scheelt!
Begin met de Spieghel en eindig in de Shadrak ofzo..quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oei, heb ik ook zin in. Waar ga je heen?
Eer ik er ben, lig jij al in je mandje denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Begin met de Spieghel en eindig in de Shadrak ofzo..
moet je ff naar Groningen komen![]()
Ach ja, komt wel weer een keer een andere uit de collectie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die van jou vind ik dit keer wat minder![]()
Ik kan ook al dagen niet meer kiezen. Dus ik verander nu om de dagquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach ja, komt wel weer een keer een andere uit de collectie.
Je doet er toch niet meer dan 5 uur over?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:26 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Eer ik er ben, lig jij al in je mandje denk ik.
Van Loen flashbackquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar een rood harige met een Utregs accent
Ik kom net uit Sally's, voetbal gekeken. Nu lekker slapenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:21 schreef Gollemrulez het volgende:
Heerlijk. Ben weer een keer oprecht vrolijk. Vanavond ook nog ff op stap![]()
Uurtje of 2 en een half denk ik, licht ovrdreven dus van mij ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:27 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je doet er toch niet meer dan 5 uur over?
Is dat nog een beetje leuk Sally's? Ik dacht dat het al bijna niet meer bestond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kom net uit Sally's, voetbal gekeken. Nu lekker slapen
In ieder geval licht overdreven om te komenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Uurtje of 2 en een half denk ik, licht ovrdreven dus van mij ja.
Ben er laatste tijd paar keer geweest, viel me nog mee. Maar heeft al wel beter gedraaid inderdaad. Kom er eigenlijk alleen om sport te kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk Sally's? Ik dacht dat het al bijna niet meer bestond.
In ieder geval een schitterende pot gezien vanavond...quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ben er laatste tijd paar keer geweest, viel me nog mee. Maar heeft al wel beter gedraaid inderdaad. Kom er eigenlijk alleen om sport te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |