ja en zetten ze de nieuwe show met Tiesto lekker gelijk met Armin bij slamFMquote:
Dat wordt dan maar de podcast downloadenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en zetten ze de nieuwe show met Tiesto lekker gelijk met Armin bij slamFM
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha jij bent dus man die ik 2 wolken verderop zie
Ik ben het in ieder geval nietquote:
Nait soezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:35 schreef SCH het volgende:
Heerlijk gewandeld, gelunched.
Zometeen een enge behandeling aan een kies
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet je van Clauw nu al verplicht Grunnings praten?![]()
nee hoor, hier begint het er ook al op te lijkenquote:
Hier hebben we gelukkig geen gras. Alleen maar stenen en wat planten aan de zijkantquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gras hier moet ook eens gebeuren.
aaii.... dan gaat de hooikoorst periode binnenkort ook beginnen.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, hier begint het er ook al op te lijken
Ik merk hetquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik doe wat mijn baas zegt. Rustig aan beginnen
die is al dik een maand bezigquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaii.... dan gaat de hooikoorst periode binnenkort ook beginnen.....
Wees blij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef Bos81 het volgende:
Hier hebben we gelukkig geen gras. Alleen maar stenen en wat planten aan de zijkant
ik heb het geluk dat ik last krijg bij de eerste bomen die uitschieten en ook bij zo ongeveer het laatste wat nog voor de winter bloeit........ Maar vooral het voorjaar is ergquote:
gras is mooi en koeltquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wees blij.
Het is geen erg mooi grasveldje, en best veel gedoe.
Ik heb ook altijd last van de bomen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het geluk dat ik last krijg bij de eerste bomen die uitschieten en ook bij zo ongeveer het laatste wat nog voor de winter bloeit........ Maar vooral het voorjaar is erg
Wat zie jij er anders uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die is al blij dat Clau er weer is, doet ze het rustig aan dan werkt ze nog voor drie!
ik heb oogdruppels en neusspray. Pillen en alcohol ben ik nooit zo'n fan van dus daar ben ik maar mee gestopt en ik riem het net met die spray en druppels.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van de bomen...
De pillen moet ik ook maar eens gaan halen ...
Same here, maar in de zomer valt het bij mij altijd mee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het geluk dat ik last krijg bij de eerste bomen die uitschieten en ook bij zo ongeveer het laatste wat nog voor de winter bloeit........ Maar vooral het voorjaar is erg
Hmm ga daar ook maar eens naar vragen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb oogdruppels en neusspray. Pillen en alcohol ben ik nooit zo'n fan van dus daar ben ik maar mee gestopt en ik riem het net met die spray en druppels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |