abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47027563
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef Roy_vdm het volgende:
Huh? De hele neukpartij van Brain met de Griekse komt niet aan de orde! Of zou dat nog komen? Kan best nog..
@ DGK_redactie: compliment voor de eindredactie... filmpje is mooi in elkaar gezet en volgens mij volledig.
Audite et alteram partem
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:00:55 #142
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47027582
Het enige dat goed was gemonteerd, waren de zoenpartijen van Amanda achter elkaar. Voor de rest beetje teleurstellende uitzending. Had beter gekund, dessalniettemin, blijft knallen met dit programma. Tot morgen.
pi_47027621
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het enige dat goed was gemonteerd, waren de zoenpartijen van Amanda achter elkaar. Voor de rest beetje teleurstellende uitzending. Had beter gekund, dessalniettemin, blijft knallen met dit programma. Tot morgen.
Helemaal mee eens, alleen dat was goed!
pi_47027672
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:50 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Reken er maar niet op. Ik denk echt dat ze het niet mógen uitzenden.
Vanzelfsprekend mogen ze dat wel uitzenden.
Audite et alteram partem
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:02:55 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_47027676
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel een rare keuze om het op deze manier te laten zien. Maar daar zullen ze vast een reden voor hebben gehad.
Fokkertjes opnaaien.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_47027680
Jaap
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:04:14 #147
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47027747
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Alles zat er in inderdaad. Maar Amanda werd behoorlijk zwart gemaakt met al die kussen achter elkaar... terwijl het neuken van Brian wel even van totaal andere orde was. En dat werd even in 2 of 3 flitsjes getoond. Onbegrijpelijke keuze van de redactie. Brian wordt echt beschermd, zo lijkt het wel.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47027759
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef Yakult het volgende:
goeie aflevering dit
Mwah, ik had me er meer van voorgesteld
pi_47027767
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Oneens. Dit is een superslechte weergave van hoe de avond verliep. Brian was de meest walgelijke persoon die avond en dat komt er totaal niet uit. Als ze gewoon de waarheid hadden laten zien, was het heel anders. Brian sekst er op los onder de douche.... Vervolgens loopt hij naar Amanda, rukt die dekens van het bed af en vraagt pissed of Huub haar geneukt heeft.
Idd, ze begonnen redelijk goed met allerlei compilaties maar gaan er daarna een heel verkeerde kant mee op. Moet zeggen dat het me nu pas goed opvalt dat Brain zo beschermd en opgehemeld wordt.

Maar Amanda gaat Brain die vraag nog stellen:was het vlak na die griekse dat je de dekens van me aftrok..... mss zenden ze dat nog uit.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_47027833
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Brian wordt echt beschermd, zo lijkt het wel.
Daar leek het inderdaad op.
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:05:57 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47027843
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef APK het volgende:

[..]

Fokkertjes opnaaien.
Daar zijn ze absoluut in geslaagd
pi_47027893
quote:

[..]

Alles zat er in inderdaad. Maar Amanda werd behoorlijk zwart gemaakt met al die kussen achter elkaar... terwijl het neuken van Brian wel even van totaal andere orde was. En dat werd even in 2 of 3 flitsjes getoond. Onbegrijpelijke keuze van de redactie. Brian wordt echt beschermd, zo lijkt het wel.
die schaakpartij van Brian met die Griekse vond ik vorige week ook behoorlijk lang duren (met de perfect getimede onderbrekingen van de socaboys), jammer dat het nu idd op een vlug vluggertje leek....
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:07:31 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47027902
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend mogen ze dat wel uitzenden.
LOL... ja, dat had ik nu ook kunnen zeggen.
pi_47027914
quote:

[..]

Plus dat de TV-kijkers door al het stoom heen amper konden zien wie of wat er in de douche stond volgens mij.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:08:43 #155
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47027952
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

@ DGK_redactie: compliment voor de eindredactie... filmpje is mooi in elkaar gezet en volgens mij volledig.
Slijmbal, er was niets goed aan
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_47028006
Dat deel van Brian en die Griekse in de gym was ook weinig spectaculair...hadden ze beter kunnen gebruiken
pi_47028049
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Brownnoser
pi_47028070
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

LOL... ja, dat had ik nu ook kunnen zeggen.
inderdaad je hebt wel gelijk...

Maar ik zie niet in waarom Tien het niet zou mogen uitzenden. Simpelweg heeft zij alle rechten. De Socaboys + aanhang zullen zich tevoren daarmee akkoord moeten hebben verklaard. Er zijn slechts een paar mogelijke juridische obstakels te verzinnen (mogelijke gebrekkige geestesgesteldheid van de Griekse bijvoorbeeld) maar die zijn in dit geval niet van toepassing.
Audite et alteram partem
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:12:09 #159
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47028116
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat deel van Brian en die Griekse in de gym was ook weinig spectaculair...hadden ze beter kunnen gebruiken
Of ze hadden dat stuk moeten gebruiken toen ze hun haar ging kammen. Toen zaten ze aardig te flirten al. Opbouwend en daarna meteen de douche scene er achteraan. Tegelijk de scene van Huub en Amanda ook onder de douche. En dan de deken wegtrek scene, en de discussie erna. Dat hele flashback gebeuren kwam niet lekker door de verf.
pi_47028172
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Slijmbal, er was niets goed aan
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Brownnoser
Hallo! Duik ff in de geschiedenis van dit subforum (briefenkaartenactie Huub) en je ziet dat hele volksgroepen Fokkers zich tegen mij keerden omdat ik kritiek had op DGK_redactie.

Ik vind dat ze het uitstekend hebben gedaan. Mogen we geen complimentjes meer maken? Of denken jullie dat jullie de waarheid in pacht hebben? Grow up.

Alles is behandeld, alleen de volgorde is anders, om redactionele redenen kennelijk. Waarom dan zo klagen!?
Audite et alteram partem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')