abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:05:57 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47027843
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef APK het volgende:

[..]

Fokkertjes opnaaien.
Daar zijn ze absoluut in geslaagd
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47027893
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alles zat er in inderdaad. Maar Amanda werd behoorlijk zwart gemaakt met al die kussen achter elkaar... terwijl het neuken van Brian wel even van totaal andere orde was. En dat werd even in 2 of 3 flitsjes getoond. Onbegrijpelijke keuze van de redactie. Brian wordt echt beschermd, zo lijkt het wel.
die schaakpartij van Brian met die Griekse vond ik vorige week ook behoorlijk lang duren (met de perfect getimede onderbrekingen van de socaboys), jammer dat het nu idd op een vlug vluggertje leek....
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:07:31 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47027902
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend mogen ze dat wel uitzenden.
LOL... ja, dat had ik nu ook kunnen zeggen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47027914
quote:

[..]

Alles zat er in inderdaad. Maar Amanda werd behoorlijk zwart gemaakt met al die kussen achter elkaar... terwijl het neuken van Brian wel even van totaal andere orde was. En dat werd even in 2 of 3 flitsjes getoond. Onbegrijpelijke keuze van de redactie. Brian wordt echt beschermd, zo lijkt het wel.
Plus dat de TV-kijkers door al het stoom heen amper konden zien wie of wat er in de douche stond volgens mij.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:08:43 #155
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47027952
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

@ DGK_redactie: compliment voor de eindredactie... filmpje is mooi in elkaar gezet en volgens mij volledig.
Slijmbal, er was niets goed aan
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_47028006
Dat deel van Brian en die Griekse in de gym was ook weinig spectaculair...hadden ze beter kunnen gebruiken
pi_47028049
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

@ DGK_redactie: compliment voor de eindredactie... filmpje is mooi in elkaar gezet en volgens mij volledig.
Brownnoser
pi_47028070
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

LOL... ja, dat had ik nu ook kunnen zeggen.
inderdaad je hebt wel gelijk...

Maar ik zie niet in waarom Tien het niet zou mogen uitzenden. Simpelweg heeft zij alle rechten. De Socaboys + aanhang zullen zich tevoren daarmee akkoord moeten hebben verklaard. Er zijn slechts een paar mogelijke juridische obstakels te verzinnen (mogelijke gebrekkige geestesgesteldheid van de Griekse bijvoorbeeld) maar die zijn in dit geval niet van toepassing.
Audite et alteram partem
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:12:09 #159
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47028116
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat deel van Brian en die Griekse in de gym was ook weinig spectaculair...hadden ze beter kunnen gebruiken
Of ze hadden dat stuk moeten gebruiken toen ze hun haar ging kammen. Toen zaten ze aardig te flirten al. Opbouwend en daarna meteen de douche scene er achteraan. Tegelijk de scene van Huub en Amanda ook onder de douche. En dan de deken wegtrek scene, en de discussie erna. Dat hele flashback gebeuren kwam niet lekker door de verf.
pi_47028172
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Slijmbal, er was niets goed aan
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Brownnoser
Hallo! Duik ff in de geschiedenis van dit subforum (briefenkaartenactie Huub) en je ziet dat hele volksgroepen Fokkers zich tegen mij keerden omdat ik kritiek had op DGK_redactie.

Ik vind dat ze het uitstekend hebben gedaan. Mogen we geen complimentjes meer maken? Of denken jullie dat jullie de waarheid in pacht hebben? Grow up.

Alles is behandeld, alleen de volgorde is anders, om redactionele redenen kennelijk. Waarom dan zo klagen!?
Audite et alteram partem
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:13:26 #161
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47028178
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef Roy_vdm het volgende:
De Socaboys + aanhang zullen zich tevoren daarmee akkoord moeten hebben verklaard.
Lijkt me ook inderdaad, dat iedereen die daar op bezoek gaat eerst akkoord gaat dat alles mag worden uitgezonden met uitzondering van een paar voorwaarden hooguit.
pi_47028731
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

(...) met uitzondering van een paar voorwaarden hooguit.
Inderdaad, contractuele voorwaarden kunnen eventueel ook nog meespelen. Mijn opmerking van hierboven geldt voor de situatie dat zulke voorwaarden niet zijn overeengekomen.
Audite et alteram partem
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 20:37:04 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_47029250
quote:

[..]

Ik denk wel dat over is gekomen dat Brian ongelooflijk hypocriet bezig was hoor. Ze hadden alleen nog even er in moeten monteren hoe Brian een week of zo eerder zélf een dronken Amanda naaide, en daarná zijn tot strontvervelens toe herhaalde verklaring dat Huub misbruik van haar dronkenschap wilde maken en hij haar wilde beschermen.

Ik had het gevoel dat er meer uit deze "footage" te halen was, al met al. Leuke uitzending wel, maar eerder ondanks dan dankzij de montage, deze keer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_47031512
Ik vond de volgorde wel een beetje vreemd.
Vooral omdat Amanda al behoorlijk vroeg op de avond Brian betrapte dat hij het meisje zoende.
Maar goed, duidelijk is dat beiden nogal ordinair bezig waren.

Komt morgen het condoom probleem?
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:26:26 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_47031532
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:13 schreef Roy_vdm het volgende:

Alles is behandeld, alleen de volgorde is anders, om redactionele redenen kennelijk. Waarom dan zo klagen!?
Het is inderdaad prima in beeld gebracht.

Het probleem is dat hier een aantal fanatieke personen posten die het geheel chronologisch op de streams gezien hebben en het precies op die manier terug willen zien in de uitzending.

Het is juist een bekende techniek -in films en andere tv programma's- om een 'twist' in een uitzending aan te brengen, zodat een kijker voor de reclame een bepaald idee krijgt waarna in het daaropvolgende gedeelte duidelijkheid komt.

Spanningsopbouw en de kijker vermaken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:01:54 #166
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_47039256
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef APK het volgende:
Het probleem is dat hier een aantal fanatieke personen posten die het geheel chronologisch op de streams gezien hebben en het precies op die manier terug willen zien in de uitzending.
Nee hoor, Amanda's kus gebeuren zat bijvoorbeeld prima in elkaar. Maar bij de rest hebben ze er gewoon niet het optimale uitgehaald. Kort gezegd, het was gewoon ronduit KUT. Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk.

Pulp Fiction, topfilm.
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:19:52 #167
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_47039793
Whaahahahahahaaaa.... heerlijk om al die reacties van de para fokkers op de eerste twee pagina's van dit topic te lezen
pi_47040658
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:19 schreef Dlocks het volgende:
Whaahahahahahaaaa.... heerlijk om al die reacties van de para fokkers op de eerste twee pagina's van dit topic te lezen
Ofwel: opgefokten.
Audite et alteram partem
  Trouwste user 2022 donderdag 8 maart 2007 @ 16:56:17 #169
7889 tong80
Spleenheup
pi_47057987
Wat mij het meest opviel is dat Brain z'n lul nog even recht legde voordat ie met Amanda ging praten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')