die schaakpartij van Brian met die Griekse vond ik vorige week ook behoorlijk lang duren (met de perfect getimede onderbrekingen van de socaboys), jammer dat het nu idd op een vlug vluggertje leek....quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles zat er in inderdaad. Maar Amanda werd behoorlijk zwart gemaakt met al die kussen achter elkaar... terwijl het neuken van Brian wel even van totaal andere orde was. En dat werd even in 2 of 3 flitsjes getoond. Onbegrijpelijke keuze van de redactie. Brian wordt echt beschermd, zo lijkt het wel.
LOL... ja, dat had ik nu ook kunnen zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:02 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend mogen ze dat wel uitzenden.
Plus dat de TV-kijkers door al het stoom heen amper konden zien wie of wat er in de douche stond volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles zat er in inderdaad. Maar Amanda werd behoorlijk zwart gemaakt met al die kussen achter elkaar... terwijl het neuken van Brian wel even van totaal andere orde was. En dat werd even in 2 of 3 flitsjes getoond. Onbegrijpelijke keuze van de redactie. Brian wordt echt beschermd, zo lijkt het wel.
Slijmbal, er was niets goed aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
@ DGK_redactie: compliment voor de eindredactie... filmpje is mooi in elkaar gezet en volgens mij volledig.
Brownnoserquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
@ DGK_redactie: compliment voor de eindredactie... filmpje is mooi in elkaar gezet en volgens mij volledig.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ja, dat had ik nu ook kunnen zeggen.
Of ze hadden dat stuk moeten gebruiken toen ze hun haar ging kammen. Toen zaten ze aardig te flirten al. Opbouwend en daarna meteen de douche scene er achteraan. Tegelijk de scene van Huub en Amanda ook onder de douche. En dan de deken wegtrek scene, en de discussie erna. Dat hele flashback gebeuren kwam niet lekker door de verf.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dat deel van Brian en die Griekse in de gym was ook weinig spectaculair...hadden ze beter kunnen gebruiken
quote:
Hallo! Duik ff in de geschiedenis van dit subforum (briefenkaartenactie Huub) en je ziet dat hele volksgroepen Fokkers zich tegen mij keerden omdat ik kritiek had op DGK_redactie.quote:
Lijkt me ook inderdaad, dat iedereen die daar op bezoek gaat eerst akkoord gaat dat alles mag worden uitgezonden met uitzondering van een paar voorwaarden hooguit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef Roy_vdm het volgende:
De Socaboys + aanhang zullen zich tevoren daarmee akkoord moeten hebben verklaard.
Inderdaad, contractuele voorwaarden kunnen eventueel ook nog meespelen. Mijn opmerking van hierboven geldt voor de situatie dat zulke voorwaarden niet zijn overeengekomen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
(...) met uitzondering van een paar voorwaarden hooguit.
Ik denk wel dat over is gekomen dat Brian ongelooflijk hypocriet bezig was hoor. Ze hadden alleen nog even er in moeten monteren hoe Brian een week of zo eerder zélf een dronken Amanda naaide, en daarná zijn tot strontvervelens toe herhaalde verklaring dat Huub misbruik van haar dronkenschap wilde maken en hij haar wilde beschermen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is inderdaad prima in beeld gebracht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Alles is behandeld, alleen de volgorde is anders, om redactionele redenen kennelijk. Waarom dan zo klagen!?
Nee hoor, Amanda's kus gebeuren zat bijvoorbeeld prima in elkaar. Maar bij de rest hebben ze er gewoon niet het optimale uitgehaald. Kort gezegd, het was gewoon ronduit KUT. Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef APK het volgende:
Het probleem is dat hier een aantal fanatieke personen posten die het geheel chronologisch op de streams gezien hebben en het precies op die manier terug willen zien in de uitzending.
Ofwel: opgefokten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:19 schreef Dlocks het volgende:
Whaahahahahahaaaa.... heerlijk om al die reacties van de para fokkers op de eerste twee pagina's van dit topic te lezen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |