Ok, ik neem me woorden terugquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef Wireless het volgende:
De tering.
Als ik alleen de TV uitzendingen zou zien zou ik er echt geen hol aan vinden.
Stelletje lafaards daar bij 10
quote:
iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het was wel heel kort.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef GoldenGuy het volgende:
ik dacht ze monteren ff achter elkaar iedereen die met amanda aan t zoenen was...
quote:
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef Markeerstift het volgende:
Maar ik heb het eerste stuk gemist, kon je horen waar Amanda en Huub het over haddne? En hebben ze laten zien dat Huub niet wilde omdat ze zo dronken was ?
Welnee, had veel duidelijker gemoeten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef Yakult het volgende:
goeie aflevering dit
Oneens. Dit is een superslechte weergave van hoe de avond verliep. Brian was de meest walgelijke persoon die avond en dat komt er totaal niet uit. Als ze gewoon de waarheid hadden laten zien, was het heel anders. Brian sekst er op los onder de douche.... Vervolgens loopt hij naar Amanda, rukt die dekens van het bed af en vraagt pissed of Huub haar geneukt heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:55 schreef Ecila111 het volgende:
Beterder konden ze het niet uitzenden!
Nee, ook dat hebben ze niet laten zienquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef Markeerstift het volgende:
Maar ik heb het eerste stuk gemist, kon je horen waar Amanda en Huub het over haddne? En hebben ze laten zien dat Huub niet wilde omdat ze zo dronken was ?
Inderdaad, daar zat maar een paarseconden tussen...dat hadden ze echt in de uitzending moeten gooienquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oneens. Dit is een superslechte weergave van hoe de avond verliep. Brian was de meest walgelijke persoon die avond en dat komt er totaal niet uit. Als ze gewoon de waarheid hadden laten zien, was het heel anders. Brian sekst er op los onder de douche.... Vervolgens loopt hij naar Amanda, rukt die dekens van het bed af en vraagt pissed of Huub haar geneukt heeft.
@ DGK_redactie: compliment voor de eindredactie... filmpje is mooi in elkaar gezet en volgens mij volledig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef Roy_vdm het volgende:
Huh? De hele neukpartij van Brain met de Griekse komt niet aan de orde! Of zou dat nog komen? Kan best nog..
Helemaal mee eens, alleen dat was goed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het enige dat goed was gemonteerd, waren de zoenpartijen van Amanda achter elkaar. Voor de rest beetje teleurstellende uitzending. Had beter gekund, dessalniettemin, blijft knallen met dit programma. Tot morgen.![]()
Vanzelfsprekend mogen ze dat wel uitzenden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Ik denk echt dat ze het niet mógen uitzenden.
Fokkertjes opnaaien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het wel een rare keuze om het op deze manier te laten zien. Maar daar zullen ze vast een reden voor hebben gehad.
Alles zat er in inderdaad. Maar Amanda werd behoorlijk zwart gemaakt met al die kussen achter elkaar... terwijl het neuken van Brian wel even van totaal andere orde was. En dat werd even in 2 of 3 flitsjes getoond. Onbegrijpelijke keuze van de redactie. Brian wordt echt beschermd, zo lijkt het wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het enige dat goed was gemonteerd, waren de zoenpartijen van Amanda achter elkaar. Voor de rest beetje teleurstellende uitzending. Had beter gekund, dessalniettemin, blijft knallen met dit programma. Tot morgen.![]()
Mwah, ik had me er meer van voorgesteldquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef Yakult het volgende:
goeie aflevering dit
Idd, ze begonnen redelijk goed met allerlei compilaties maar gaan er daarna een heel verkeerde kant mee op. Moet zeggen dat het me nu pas goed opvalt dat Brain zo beschermd en opgehemeld wordt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oneens. Dit is een superslechte weergave van hoe de avond verliep. Brian was de meest walgelijke persoon die avond en dat komt er totaal niet uit. Als ze gewoon de waarheid hadden laten zien, was het heel anders. Brian sekst er op los onder de douche.... Vervolgens loopt hij naar Amanda, rukt die dekens van het bed af en vraagt pissed of Huub haar geneukt heeft.
Daar leek het inderdaad op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian wordt echt beschermd, zo lijkt het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |