Ze hebben maar een half uurtje hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef GoldenGuy het volgende:
ik dacht ze monteren ff achter elkaar iedereen die met amanda aan t zoenen was...
quote:
En welke bullshit krijgen we nog meer in dat half uurtje ??quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze hebben maar een half uurtje hoor.![]()
Ik ook, leuk gesprek was dat. Jaap met die troep op zijn gezicht aan de ontbijttafel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef flubberdewups het volgende:
Van mij mogen ze er wel een uitzending van een uur van maken!
Ik miste gisteren ook het gezellige ontbijtje na de avond from hell van Jaap...
Alsof zij dat kan verbieden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan maar één ding bedenken en dat is dat die griekse TIEN heeft verboden die seks onder de douche uit te zenden.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:48 schreef kissa het volgende:
Braain mag wel 'vreemdgaan' en Amanda niet![]()
Ik denk het nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik reken op de flashbacks, geduld.![]()
Dat dacht ik ook niet, maar aangezien ze het er totaal uit hebben gelaten, moet het haast wel zoiets zijn. Ze kunnen nu een aantal verhaallijnen gewoon niet laten zien. Zoals bv de ruzie de komende dagen. Ik snap er echt helemaal niets meer van.quote:
Dat zei hij precies zo ook tegen Nena.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:48 schreef Ecila111 het volgende:
"Ik ben smerig omdat jij smerig bent".
Reken er maar niet op. Ik denk echt dat ze het niet mógen uitzenden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik reken op de flashbacks, geduld.![]()
Nu met andere woorden maar het lijkt verdacht veel op elkaar hè?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat zei hij precies zo ook tegen Nena.
Inderdaad, wat een mannetje is het.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:50 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Nu met andere woorden maar het lijkt verdacht veel op elkaar hè?
Jep, maar omdat ze nu willen laten lijken dat dat niet zo is, komt die leugen van Brian wel goed van pas.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef Sweetbeach het volgende:
'tot daar' , hij had toch ook geneukt
Smerige hondquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |