iddquote:
Of die Griekse heeft er om gevraagd, of het wordt nog uitgezonden in een flashback of iets dergelijks.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:36 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom laten ze Nobrain niet neukend zien ???
Dat hoort gewoon in dit verhaal, lijkt me ??quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Of die Griekse heeft er om gevraagd, of het wordt nog uitgezonden in een flashback of iets dergelijks.![]()
Het is wel een vertekend beeld zo inderdaad, ze manipuleren de verhaallijn drastisch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat hoort gewoon in dit verhaal, lijkt me ??
Weer negatief over Huubquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het is wel een vertekend beeld zo inderdaad, ze manipuleren de verhaallijn drastisch.
iddquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef Wireless het volgende:
Hmm, ze zetten Brian en Natasia als heiligen neer en Huub als een klootzak.
Huub er toch uit donderdag?
Erg triest hoor, DGK_REDACTIE !quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef pietje008 het volgende:
nee het moet natuurlijk wel lijken dat Brian de gebeten hond is...
Dan kijken we toch gewoon niet meer ??quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:42 schreef daWeasel het volgende:
Ja jongens, Huub is te populair ook voor de redactie dan krijg je dat. Bereid je maar voor op zeer negatieve berichten over Huub op tv.
Klinkt waarschijnlijk, laten we het hopen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:43 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat de neukpartij van Brian later aan bod komt, als hij gaat bekennen onveilige sex te hebben gehad (met flashbacks)
sukkels zijn hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef GoldenGuy het volgende:
ik dacht ze monteren ff achter elkaar iedereen die met amanda aan t zoenen was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |