Ik vind het wel lekker zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:07 schreef i2Them2 het volgende:
Onweer hier. Was iig 1 ontlading. Verder zeer veel regen net ten zuiden en noorden van hier. Maar toch is er wel aardig wat gevallen.
Van mij mag het nog wel ff zo door gaan. Misschien wat minder bewolking.
Done.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iedek? Je mag dit stukje wel even uit de OP halen
Over de users:
Vanaf nu kan iedereen zien waar diegene woont, users kunnen zich hier melden zodat men van elkaar weet waar ze zo'n beetje zitten.
· User kaart 'De atmosfeer staat op ontploffen'
Deze is namelijk al een tijdje offline, en staat als dode link
Wiki inmiddels ook aangepast![]()
Joekurr?? Waneer ga je hier weer mee bezig?
Hier waren zomerse druppels![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:00 schreef IedeK. het volgende:
Van mij mag het wel stoppen met die regen nu.
Onze tuin stond helemaal blank, voor de derde keer dit jaar al.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Done.![]()
En nog even mijn laatste post uit het vorige deel.
[..]
Morgen weerquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:07 schreef i2Them2 het volgende:
Onweer hier. Was iig 1 ontlading. Verder zeer veel regen net ten zuiden en noorden van hier. Maar toch is er wel aardig wat gevallen.
Van mij mag het nog wel ff zo door gaan. Misschien wat minder bewolking.
als het de hele lente en zomer droog is vind ik het bestquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker zolaat het maar effe een rec jaartje nattigheid worden
![]()
Zondag!quote:
2 maanden droogte gevolgt door extreem slecht weerquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:22 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
als het de hele lente en zomer droog is vind ik het best.. Je wilt tog niet regen en zomer
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
2 maanden droogte gevolgt door extreem slecht weer![]()
Het begint met een ongewone rolwolk, gevolgt door een enorme whalesmouth lucht, daarna dikke shelf erachteraan, en daarna nog eens buitengewone grote mammatus.. Dit alles gaat gepaard met ruim 200mm aan neerslag, en rond de 20.000 bliksemactiviteit. Hierbij ook nog eens windstoten van ruim 150km/h, en ik zeg RUIM! De maanden erna: Enorm veel regen, en stormen, rond nov de eerste winterse buien, op 5 dagen van nov 50cm aan hagel, daarna smelt alles weg, wordt het even droog en wordt het ook een stuk kouder. De temperaturen gaan in begin dec naar -5 overdag en -10/-15 in de nacht, de wind gaat liggen waardoor er een perecte ijslaag kan ontstaan, dit weer zet kleine 2 weken voort, met geen zon maar wel droog weer. Daarna gaat het compleet mis, de wind gaat aantrekken naar kracht 7 in het binnenland tot kracht 9 a 10 langs de kust, dit gedurende 1 week. Wel gaat de zon schijnen, maar omdat de temperaturen overdag rond de -10 is, zal het voor het gevoel bizar koud aanvoelen. Rond einde van dec en begin januari krijgen we even wat mildere toestand, de temperaturen klimmen op naar +2 overdag en -6 in de nacht, waardoor het ijs in tact blijft. Maar rond 15 januari gaat het weer mis, flinke polairlucht komt gedurende 1 week over ons land, dit gaat gepaard met de nodige sneeuwval, in 1 week tijd zou er zo'n 3 meter sneeuw kunnen vallen, de temperaturen vliegen door den sneeuw onderuit en zal uiteindelijk overdag rond de -20 komen te liggen, in de nacht -35 tot -40 is niet uitgesloten. Begin februari wordt het rustig en gaat de zon schijnen, maar bij temperatuur van -5 overdag tot -15 in de nacht, is het zeker geen weer om te gaan zonnen. Deze trend houd aan tot begin maart, daarna begint alles voorzichtig aan te dooien en dan is winter 07' uiteindelijk weer voorbij, een bizar en veelste koude winter, waarschijnlijk 1 van de strengste winter sinds de metingen, of laat maar zeggen, 1 van de bizarste. doomsday
doe ff normaal zegquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker zolaat het maar effe een rec jaartje nattigheid worden
![]()
quote:
quote:
Maar dan nog groterquote:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef Jodelaar het volgende:
Ik zat net de vakantie fotos te kijken op me mobiel, en ik zag dat ik een volgens mij een mammatus heb gefotografeerd. Maar me Cardreader is kapot dus die foto komt morgen ofzo, me pa neemt zo een cardreader van zn werk mee![]()
Helaas niet meerquote:
Waarom??quote:
Leuk skieen op de begraafplaats?quote:Even een blauwe piste over het gottesackerplateau.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef highway101 het volgende:
Leuke foto's.
[..]
Leuk skieen op de begraafplaats?
ah dat is zo te zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:18 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Nog steeds in Ens
[afbeelding]
Die bliksem'radar' van jouw is niet echt gedetailleerd.
Je moet niet klikke er opquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo hallo, mogen de foto's effe wat kleiner??
Het forum verkleint ze automatisch........dan nog is dit verdomd irri, dan nog niet eens over het topic gesproken waar het NORMAAL in HOORTquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:30 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Je moet niet klikke er opdan worden ze ook lelijker
.
Bij mij zijn ze iig mooi op het scherm passend. Alleen het inladen duurde lang voor eerste keer.
Ach, een paar maanden winter in het midwesten van de VS gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:10 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
blij om dooi, komt ook niet vaak voor![]()
Bron: KNMI - Seizoensverwachtingquote:Een verwachting voor heel 2007 is dat er een goede kans is (60% volgens het Met Office) dat dit het warmste jaar sinds het begin van de metingen eind 19e eeuw gaat worden. Het vorige record werd in 1998 gevestigd, toen een uitzonderlijk sterke El Niño de wereldgemiddelde temperatuur met 0,2°C omhoog duwde. Ondertussen hebben we 9 jaar opwarming van ongeveer 0,02°C per jaar er bij, in totaal dus iets minder dan 0,2°C. Een zwakke El Niño kan dan genoeg kan zijn om het record van 1998 te overtreffen.
Niets van meegekregen,me broertje had me opgesloten in me kamer.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:57 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Niets van meegekregen,me broertje had me opgesloten in me kamer.
Deur op slot gedaan en sleutel kwijtgeraakt.![]()
Zondag word het wel lekker weer zeg.![]()
Zeer goede filmpjes. Ga er van uit dat we dit jaar hier ook nog wel wat supercells gaan zien. Laatst waren er ook al enkele in het noorden van België.quote:
Dat weet ik nog wel... dat was op mijn verjaardag, 1 oktober.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:11 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zeer goede filmpjes. Ga er van uit dat we dit jaar hier ook nog wel wat supercells gaan zien. Laatst waren er ook al enkele in het noorden van België.
Een maand geleden waren er ook weer een paarquote:Op zondag 11 maart 2007 18:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel... dat was op mijn verjaardag, 1 oktober.Toen stonden er foto's op internet van mesocyclonen! En een windhoos had in Bergeyk (ten zzo van Eindhoven) een boerderij beschadigd. Die bui was nog vrij actief toen deze hier overtrok. Qua boeiend weer best wel een mooie dag zo laat in het jaar.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:14 schreef Jodelaar het volgende:
Let it snow
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en grote kans op onweer
Hmm...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:40 schreef Jodelaar het volgende:
Blauw = Sneew
1 vlok met soort van pijl er onder = sneeuwbuien
1 vlok = motsneeuw
2 vlokken = lichte sneeuw
3 vlokken = matige sneeuw
4 vlokken =zware sneeuw
en zo is ook het zelfde met regen (groen)
Maarja met een max temperatuur van 7 graden, een min temperatuur van -1 en dauwpunt van -1 weet ik niet of het tot sneeuw gaat komen, misschien in de nacht, maar zeker niet overdag.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...
Worden mijn gebeden om meer sneeuw dan toch nog gehoord?
Jah die in het ZWW? Ik zag gister ook een extreem heldere.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef Fredo24 het volgende:
Ik zie nu 2 fonkelende sterren.
Eigenlijk voor het eerst dat ik het zie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |