Niets van meegekregen,me broertje had me opgesloten in me kamer.quote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:57 schreef Fredo24 het volgende:
[..]
Niets van meegekregen,me broertje had me opgesloten in me kamer.
Deur op slot gedaan en sleutel kwijtgeraakt.![]()
Zondag word het wel lekker weer zeg.![]()
Zeer goede filmpjes. Ga er van uit dat we dit jaar hier ook nog wel wat supercells gaan zien. Laatst waren er ook al enkele in het noorden van België.quote:
Dat weet ik nog wel... dat was op mijn verjaardag, 1 oktober.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:11 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zeer goede filmpjes. Ga er van uit dat we dit jaar hier ook nog wel wat supercells gaan zien. Laatst waren er ook al enkele in het noorden van België.
Een maand geleden waren er ook weer een paarquote:Op zondag 11 maart 2007 18:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel... dat was op mijn verjaardag, 1 oktober.Toen stonden er foto's op internet van mesocyclonen! En een windhoos had in Bergeyk (ten zzo van Eindhoven) een boerderij beschadigd. Die bui was nog vrij actief toen deze hier overtrok. Qua boeiend weer best wel een mooie dag zo laat in het jaar.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:14 schreef Jodelaar het volgende:
Let it snow
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en grote kans op onweer
Hmm...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:40 schreef Jodelaar het volgende:
Blauw = Sneew
1 vlok met soort van pijl er onder = sneeuwbuien
1 vlok = motsneeuw
2 vlokken = lichte sneeuw
3 vlokken = matige sneeuw
4 vlokken =zware sneeuw
en zo is ook het zelfde met regen (groen)
Maarja met een max temperatuur van 7 graden, een min temperatuur van -1 en dauwpunt van -1 weet ik niet of het tot sneeuw gaat komen, misschien in de nacht, maar zeker niet overdag.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm...
Worden mijn gebeden om meer sneeuw dan toch nog gehoord?
Jah die in het ZWW? Ik zag gister ook een extreem heldere.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef Fredo24 het volgende:
Ik zie nu 2 fonkelende sterren.
Eigenlijk voor het eerst dat ik het zie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |