Niet in de volle zon zetten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:43 schreef Jojoortje het volgende:
Kikkerdril is in tha house!Iemand nog goeie tips ofzo?
Ik denk dat je het beter in een onverwarmde ruimte kan zetten. Ik weet niet hoe gevoelig het is voor temperatuurswisselingen maar je kan er van uitgaan dat zo'n vijver of sloot doorgaans heel stabiel is en dat het dril daarop berekend is. Maar waarom zet je het niet gewoon binnen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
Heb het nu onder onze tafel buiten staan.
Dat kan geen kwaad toch? Ook al wordt het vannacht best wel koud?
Onverwarmde ruimte is toch buiten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beter in een onverwarmde ruimte kan zetten. Ik weet niet hoe gevoelig het is voor temperatuurswisselingen maar je kan er van uitgaan dat zo'n vijver of sloot doorgaans heel stabiel is en dat het dril daarop berekend is. Maar waarom zet je het niet gewoon binnen?
Pics or it didn't happenquote:
Coole foto's van jou ook! Ze doen het daar beter, bij mij blijven het puntjes. Hoe lang heeft het geduurd, voordat er beweging in kwam?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Leuke foto's Adolecens
En dat is gewoon een vijver bij jou in de tuin neem ik aan? Zonder vissen toch?
Ze groeien bij mij wel snel. Afgelopen dinsdag waren het nog echt puntjes en eigenlijk sinds vandaag zie ik er een paar al heel erg kronkelen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Coole foto's van jou ook! Ze doen het daar beter, bij mij blijven het puntjes. Hoe lang heeft het geduurd, voordat er beweging in kwam?
En inderdaad, is de vijver in mijn tuin. Zitten een stuk of 8 goudvissen in, die voer ik extra bij nu, zodat ze misschien een beetje meer van de dril afblijven
Zou het water niet gewoon nog kouder zijn ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:46 schreef Adolecens het volgende:
Bij mij gebeurt nog steeds niks, er is wel nog meer bijgekomen, maar nog steeds hele kleine puntjes, geen komma's..![]()
Volgens mij zijn de mannetjes vergeten klaartekomen over die dril
Nee die ligt buiten op een tafelquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou het water niet gewoon nog kouder zijn ofzo?
Die van Jojoortje staan binnen in een bakje, kan het niet daaraan liggen?
Okee...quote:
Cool! Wat gaat dat snel zeg!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
Dank!
Hmmm, zitten er geen komma's tussen? Echt alleen maar puntjes?Geen idee of dat wel goed is (Moet toch haast wel!)
Nog een filmpje, dag 5!
Bekijk deze YouTube-video
Ja ja ze komen uit!Ze storten soms wel naar beneden als kamikazepiloten, maar dat schijnt normaal te zijn ofzo
Hier nog een paar pics:
[ afbeelding ]
Close up
[ afbeelding ]
Dit is echt een coole foto. Een paar kikkervisjes met een wormNu weet ik niet wie wie aan het opeten is
Ik hoop dat de worm wordt opgegeten
En ze plakken de hele tijd vast aan het het glas en aan de groene plantjes die ik uit onze eigen vijver heb gehaald. Daar zit toch voedsel in of niet?
Zo, jij bent snelquote:Op maandag 13 april 2009 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
Dan komt het wel goed
Zorg je er wel voor dat er genoeg zuurtstof in het water zit? Veel plantjes enzo
Oja: EN PICS
Of tubifex (wormpjes).quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef Nirak het volgende:
@ Jojoortje: dat zullen watervlooien o.i.d. zijn
Aria Dierenspeciaalzaakquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef baniekje het volgende:
Bij welke dierenwinkel was dat? Ik wil mijn kikkervisjes ook wel wat krachtvoer geven!
Zo he! Die zijn levenslustigquote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
Heb net even een kort filmpje gemaakt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |